Chatbot, szelfi, Instagram, YouTube-csatorna – a Gyurcsány és Gyurcsányné Párt első embere mindent megtesz, hogy szavazókat halásszon abból a fiatal korosztályból, akik már nem ismerhették a bukott miniszterelnök igazi arcát és rendőrállami rendszerét. Az Origo cikke szerint Gyurcsány Ferenc újabb ötlete a DK politikai nyári egyeteme, ahol három napon keresztül moshatja a fiatalok agyát a szektapárt.
Az Origo.hu szerint Gyurcsány Ferenc évek óta arra játszik, hogy magához édesgesse azokat a fiatalokat, akik már az általa bevezetett rendőrállami idők után születtek. Ilyen ötlete volt a chatbot, amin keresztül a fiatalokkal kommunikált, Instagram-oldalon mutatta be a mutyimilliárdokból fenntartott életét, majd YouTube-csatornáján kezdte átfogalmazni a múlt eseményeit, többek között a 2006-os rendőrterrort. A portál szerint a virtuális világ nem bizonyult elegendőnek, ezért Gyurcsány a fiatalok közé merészkedett, személyes beszélgetéseken vett részt, közös szelfiket csinált, újabban nyári egyetemet szervez a 18-30 éves korosztálynak, akiknek már nem lehetnek tapasztalataik például a 2006-os eseményekről. A portál arra is kitér, hogy az idei nyári DK-egyetem három napja alatt a DK vezére a politika világába fog sajátos bepillantást nyújtani. Mint hozzáteszik, a felvételhez egy tesztet kell kitölteni, amit maga Gyurcsány Ferenc fog kiküldeni a jelentkezőknek.
Bebizonyosodni látszik tehát, hogy a DK elnöke tényleg a fiatalokban látja a párt potenciális szavazóit, akik nem emlékezhetnek arra, ahogy a Gyurcsány-kormány a csőd szélére vezette az országot
– írja az Origo.hu.
Forrás: origo.hu; Vezetőkép: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS