A nagycsaládosok idén 3580 darab új, hétüléses autó megvásárlására kötöttek lízingszerződést az államilag támogatott programban. A program tavaly júliusi indulása óta 5398 autó került az érintettekhez, az egy-egy autóra jutó átlagos lízingösszeg 2,9 millió forintot tett ki – írta meg a metropol.hu.
Tóth Zoltán, a Magyar Lízingszövetség főtitkára elmondta, hogy a nagycsaládosok számára elérhető autóvásárlási programban az állam az új hétüléses autókhoz a vételár felét, maximum 2,5 millió forintot biztosít vissza nem térítendő támogatásként a három- vagy több gyermeket nevelő családoknak. A program tavaly júliusi indulása óta összesen 15,8 milliárd forinttal finanszírozták a nagycsaládosok autóvásárlásait a Lízingszövetség tagvállalatai. A program iránti érdeklődés folyamatosan magas, 2020 második felében a megkötött szerződések és a leadott kérelmek száma havonta jellemzően 250-300 darab körül alakult, ami a közlemény szerint azt jelzi, hogy a koronavírus második hulláma kevésbé érezteti hatását ezen a területen.
Forrás: metropol.hu
moliere
2020-12-28 at 20:17
De hát Papy! Negyvenmilliós limuzinokat osztogatnak. 😀
Csak nem nekünk.
Hanem egymásnak.
Ha nagycsaládosokat akarsz látni, negvenmilliós limuzinokban, akkor meg irány a nyócker! Sőt, néha huszonéves purdékat is látni húszmilliós kocsikban. Méghogy a kemény tanulás és munka nem hozza meg a gyümölcsét! Tény: ezeket is a kormány támogatta, hiszen nem nagyon tett keresztbe a leánykereskedelem, vagy az illegális cigi ügymenetében.
Papy
2020-12-28 at 19:29
A libernyáknak semmi sem jó. Ha 40milliós limuzinokat osztogattak volna, akkor abba kötöttek volna bele hogy miért nincs minden ülésen fűtés, és cukorka adagoló.
Szánalmasak és tényleg agyilag nullák.
Azért mert többségben Daciat vettek ami igazából Renault akkor már emberszámba sem veszik az embert, és aki lehetővé tette hogy családok autóhoz jussanak.
A Suzuki az új Toyota, a Daciákban pedig Mercedes motor van,( 1.33-as) vagy a Mercedesekben Dacia motor kinek hogy hangzik jobban, a sort oldalakig lehetne folytatni hogy melyik autómárka éppen kinek a címerét viseli.
Ennyi pénzért pedig igenis jók a Daciák. A többi márka pedig arányában nem nyújt többet 2x annyi pénzért. Mállós puha kapcsolók, rongyosodó bepülledő műbőrülések, és 60ekm alatt elkopó váltószoknyák a prémijumm autókban. ( céges octavia )
SpaceBug
2020-12-28 at 17:32
Szerintem meg az a lényeg, hogy autóhoz tudtak jutni.
Mondjuk a mai gyártmányok minőségére már kár hivatkozni az csak márkafüggőség kérdése.