Délután adták közre, hogy Liszkay Gábor április 15-i hatállyal távozik a Mediaworks Hungary Zrt. éléről. Ennek kapcsán közleményben mondott neki köszönetet a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány.
A Közép-Európai Sajtó és Média Alapítvány (KESMA) kuratóriuma ezúton is szeretné megköszönni dr. Liszkay Gábor elmúlt 30 évben a magyar konzervatív médiáért végzett munkáját, különösképpen kiemelve az utóbbi időszakban a Mediaworks Hungary Zrt. elnök-vezérigazgatójaként kifejtett tevékenységét. Liszkay Gábornak elévülhetetlen érdemei vannak abban, hogy a rendszerváltást követő években Magyarországon egyáltalán beszélhettünk polgári, nemzeti elkötelezettségű sajtóról: részese és vezetője azoknak, akik lerakták a jobboldali média alapjait.
Ahogy az Alapítvány Alapító Okirata fogalmaz: „Hisszük, hogy a nemzeti, keresztény értékeinket közösen vallva és a mai kor eszközeivel felvértezve a jelenlegi és az előttünk álló évtizedek kérdéseire nemzeti alapon önálló válaszokat adhatunk”. Liszkay Gábor a Mediaworks elnök-vezérigazgatójaként ezen céloktól vezéreltetve korszakalkotó szerepet vállalt abban is, hogy a magyar sajtó- és médiapiac kiegyensúlyozottabb lett, egyúttal az Alapítvány által tulajdonolt sajtótermékek és médiaszolgáltatások minőségi, objektív és értékközpontú tájékoztatást nyújtanak. Irányításával az Alapítványhoz tartozó cégek fúziója sikeresen lezárult, melynek köszönhetően megszilárdult a médiacsoport kiemelkedő hazai pozíciója.
Célunk közös marad, hiszen bárhol is legyünk, dolgozzunk, tudjuk, hogy „együtt erő vagyunk, szerteszét gyöngeség”
– fogalmazott közleményében a KESMA.
Forrás: Magyar Nemzet
TalEle
2020-04-10 at 10:15
Azért azt meg lehetne próbálni, hogy a legalább a lehetőségekhez képest, függetlenítsük magunkat a Facebook-hoz, Google-hoz hasonló nemzetközi techcégektől! A „saját lábra állás” lehetne, például, az, hogy a Közép-európai Sajtó és Média Alapítványnak több mint 50 média cég van a portfóliójában, ezek között – a „hagyományos” sajtó, rádió és TV csatornákon kívül – vannak: internetes levelező, internetes kereső, internetes hírportálok is, – mit ad Isten -, internetes videomegosztó nincs! Tudom, hogy ez kevés egy YouTube-hoz képest, de ha kb: 50 média cég – köztük olyanok is mint a napi 2 millió hallgatóval bíró Retro Rádió – szisztematikusan elkezdene egy helyre felpakolni, akkor az emberek egy idő után megszoknák és meg is szerethetnék! Itt lenne az ideje a YouTube-hoz hasonló „alakok” kiváltásának…