Bombaként ábrázolja a kormány az Oroszország ellen bevezetett uniós szankciókat egy, az új nemzeti konzultációt reklámozó fotón. A Momentum elnöke és frakcióvezetője, Gelencsér Ferenc szerint ez ízléstelen és hazug, ezért a Magyar Reklámszövetséghez fordult.
Miközben a szomszédban háború zajlik, és Putyin is egyre gyakrabban utal nukleáris fegyverek bevetésére, az állítólag a »béke pártján« álló kormány legújabb propagandakampányában ledobott bombaként ábrázolja az Európai Unió Oroszország elleni szankcióit
– írja a közösségi oldalán a Momentum legújabb morálbajnoka, Gelencsér, aki, mivel szerinte a szövetség Reklámetikai Kódexe alapján ez etikai szabályokat sért, azt kéri, hogy a szövetség vizsgálja meg a reklámot és távolítsa el.
A kommunikációs kampány érzéketlen a megtámadott Ukrajnával és a háború valamennyi áldozatával szemben: mind a megkínzott és megölt ukrán civilekkel és katonákkal, mind az otthonukból elmenekült milliókkal. A kommunikáció egyedül arra alkalmas, hogy kiszolgálja az orosz propagandacélokat és gyengítse az agresszorral szemben fellépő Európai Unió egységét
– fogalmazott a Reklámszövetségnek írt levelében Gelencsér.
Forrás: ATV, fotó: Facebook
Theo
2022-10-19 at 00:16
Végre egy bátor plakát, amit a túloldalon is észrevették.
Ez a jó irány, csak így tovább.
Ilona
2022-10-18 at 16:52
Gelencsér szerint a kormány ledobott bombaként ábrázolja az Európai Unió Oroszország elleni szankcióit. Ez neki miért nem tetszik, tud jobbat, találóbbat igazabbat a szankciók képi megjelenítésére?
Mondja meg, ha olyan kötekedő a momentum magát túlzottan túlértékelő embere, ő hogyan ábrázolná másként, hazugság nélkül a fotó témáját?
Tudnia kellene ennek az embernek, ha érdekli a politika, hogy a bevezetett szankciók miatt Európa szerte tüntetések vannak a magas energiaárak, és az infláció miatt, veszélybe került az emberek megélhetése még a gazdag országok esetében is pl. Franciaország, Németország….Ez a valóság.
Az neki öröm lenne, ha nem lenne áram, fűtés?
Igaz, a baloldali pártok azt szeretnék, ha minél rosszabb helyzet lenne a szankciók miatt Magyarországon. Szinte reszketnek a hatalomért, ezt mutatja az árnyék kormány létrejötte is, a kis pártnak tekinthető DK részéről.
Dobrev is azért vergődik, hogy ne kapjuk meg a nekünk jogosan járó EU-s pénzünket, ezáltal a tanárok fizetését se tudja a kormány rendezni, és akkor szeretne jönni ő, tüntetéseket szervezve, mert beteges mániája az, hogy miniszterelnök lehessen egyszer végre valamikor.
(MZP végül örülhet a vereségnek, hiszen a DK, ha nyertek volna, helyette inkább Dobrevet nevezte volna meg. Amennyiben mégis megválasztják elővették volna a Medgyessy féle forgatókönyvet, rövid időn belül puccsal eltávolítják, hiszen láthatjuk mennyire reszket Dobrev a meg nem érdemelt hatalomért.)
Azonban a miniszterelnöki szék már 2026-ig foglalt, addig pedig sok minden történhet, talán bele is őrülhetnek a baloldaliak a sok kudarcba, csalódásba, áskálódásba, meg is szűnhetnek, és akkor érthetően ismét távol lesz a hatalom elérése, ha továbbra is a gyalázatos politikájukat követik.
Most azonban el kell fogadni a 2022. április 03-i fergeteges FIDESZ-KDNP győzelmet, a baloldaliaknak bele kell törődniük vereségükbe, ha nem akarnak a kudarc miatt megbolondulni. Váljanak konstruktív ellenzékké, ez a legtöbb, legjobb mit tehetnének.
Gelencsér is, a kötekedéshez, szemétkedéshez jól értő momentumos, ha nem tud más helyes választ, ábrát adni a kormányétól, találóbbat, igazat, akkor itt az idő az érdemi kussolásához.
Talán a bomba helyett egy virágzó rétet, Kánaán felirattal kellett volna ábrázolni a kormánynak az alábbi szöveggel? A brüsszeli szankciók elhozzák hazánknak és az EU-nak a Kánaánt, tejjel, mézzel teli folyókkal, kolbásszal font kerítéssel.( A migránsokkal teli országok kolbász helyett mást igényelhetnek.) Ezt a kánaános szöveget jónak találta volna Gelencsér?
Hozzászóló:Ilona, a közgazdász, Tiszaújvárosból.
Vízöntő
2022-10-18 at 16:33
T.SzaboRoza;
a kiindulási pontja valóban téves, a háború és a szankciók ténylegesen 2014-ben kezdődtek!
A mindenki megfizeti marhaságot felejtsék már el. Az országnak működni kell, nem dőlhet be, a kormánynak ezt biztosítani a feladata, és ezt teszi!
Hogy Puttyin mikor mondta azt amit ön említ azt nem tudom, viszont Péter miniszterünk elmondta az új szerződés árképzésével kapcsolatban, hogy egy bonyolult képlet alapján történik.
Macron pedig nem negyedárat, hanem négyszeres árat rótt fel az amcsiknak!
Ungarn über alles !
2022-10-18 at 15:49
Ilona
14:35
Kedves Ilona ! sokszor a teljes mondandójával egyetértve, arra kérem Ont és másokat:
ne legyen terjengős a hozzászólásuk mert olvasatlanul maradhat ! túl sok a hír-sok a hozzá fűzött vélemény ! szelektálni-és átugrálni szükséges, mert az időnk nem nyújtható ezért arra kérem 10-15 sornál ne legyen hosszabb egy-egy komment, és azok biztosan célba érnek.
köszönöm
SzaboRoza
2022-10-18 at 15:42
kedves Vízöntő!
Köszönöm válaszait, de változatlanul hibás a kiindulás. A háború és annak orosz előkészítése a jelenlegi bajaink alapvető oka. A szankciók nem jók, sőt rosszak, de csupán tetézik bajt. A gazdasági hatások jelenlegi állapotára tettem bejegyzést, nem a nyáriakra. A legnagyobb talány számomra, miért nem adunk megoldási javaslatot? Mit lehetne tenni a szankciók helyett? Miért némák ebben a kérdésben a hazai döntéshozók?
A hazai hatósági üzemanyag ár gazdasági szempontból irracionális, fenntarthatatlan. Tönkre mennek a kisebb szereplők azért, hogy arcvesztés nélkül mondhassa el magáról a politika, hogy ő mindent megtesz az ’emberekért’. Azt hasonlítani más országok piaci árához nem lehet. Egyébként pedig minden magyar ember kifizeti a különbséget, csak nem direktben, hanem a központi költségvetésben, a rá eső részként. Az is, akinek nincs autója.
Kontrázok. Ugye emlékszek az orosz elnök kijelentésére, mely szerint ötödáron kapjuk a gázt. Ha már egy Macron nevű francia negyedárat említett. A palagáz, főleg az óceánon túli abszolút szerencsétlen válasz a problémára, semmilyen értelemben nem tartható fenn.
Gelencsér Ferencre és a gáztárolókra vonatkozó kiegészítésével teljes mértékben egyet értek.
Ungarn über alles !
2022-10-18 at 15:30
ha már reklám etikánál tartunk : ez a Gölöncsér nevű jóltáplát óvodás biztosan nemlátta még a Pintér Sándort felakasztva ábrázoló párt-relámjukat …na az valóban etikuss
Naprózsa
2022-10-18 at 15:19
Momentán sokunkat “A család az család” plakát jobban sért. Egyrészt mert nem is olyan rejtetten felszólít a buzulásra, másrészt mert nem igaz, harmadrészt mert az egész emberiség és a biológia ellen uszít, és nem a normalitás visszaállítására mint eme kormányplakát.
tudod hová foruljál tetű Gelencsér elvtárs?
2022-10-18 at 15:15
Fosetumos aljadék Gelencsér elvtárs!
Tudod hova fordulj? Intenzív nyelvcsapásokkal a balliburnyák buzeránsok segglukához!
Mozgalmadnak és saját aljas gazember fajtádnak az ellenzéki kukában a helyed, induljatok mielőbb.
Az átgondolatlan, hozzá nem értő uniós szankciók mindent tönkretesznek, kivéve Oroszországot.
Nemcsak megfagyni fogtok ti trógerek, hanem előtte felelni gaztetteitekért.
Grimmbusz
2022-10-18 at 15:02
Egyébként a kormány a brüsszeli szankciókat hónapok óta úgy kommunikálja, hogy “atombomba” a magyar gazdaságra.
Meg hogy lábon/tüdőn lövi magát Európa…
Most csak képileg is megjelenítették. Gyéká…A momentumnak ez most tűnik fel? Illusztráció nélkül nem érteni magyar nyelv?
Ez megint tipikusan kötözködjünk a kötözködés kedvéért, mert ellenzék vagyunk.
Ilona
2022-10-18 at 14:35
Az, hogy mi ízléstelen és mi nem, egy reklámban, azt nem egyetlen ember, – aki, nem is biztos, hogy reklámszakember – dönti el, még akkor sem, ha Gelencsér irányt vesztve valakinek képzeli magát.
Egy teljesen biztos, egy reklámot pusztán kizárólag baloldali politikai okok miatt hazug, megtévesztő szavakkal értelmeztetni, amely a baloldal érdeke, amely szöveg még utalásként sincs a plakáton, amit Gelencsér rá akar ragasztani hamisan a reklámra, az nem más, mint aljas gazemberek módszere.
Uszítás, lázítás a kormány jó intézkedései ellen, melynek végül, sajnos, ő is haszonélvezője, ha ellent is mond hivatalosan. Ezzel ő is tisztában van.
A reklámok többsége általában valamilyen gazdasági, társadalmi érdekek, és egyéb figyelem felhívások mellett érvelnek, mint jelen esetben a nemzeti konzultációt tartalmazó fotó is.
Szerintem a Momentum elnökének és frakcióvezetőjének, Gelencsér Ferencnek ízléstelen és hazug, idióta a reklamálása. Ez a megállapítás is ér annyit, mint Gelencsér kijelentése, se többet se kevesebbet. Két eltérő szubjektív véleményről van szó, én másként látom, mint Gelencsér.
Így a teljes nézeteltérés is természetes, hiszen nem kötelező egy reklámtól elvárni, hogy mindenkinek tetsszen. Az a fontos, hogy a többség elfogadja, értse, és hozzá szóljon a téma, a nép, az ország érdekét képviselve.
Szerintem, a magyar nép döntő többsége, értelmezni tudja a reklámot, – függetlenül Gelencsér tanuló politikus véleményétől, – megérti üzenetét jelen esetben a kormány nemzeti konzultációt tartalmazó fotójának tartalmát, vagyis a lényeget.
Arról semmit nem tehet sem a fotó, sem a készítői, hogy nincs mindenki olyan szellemi szinten, hogy megértse a fotón levő üzenetet, mely azt jelzi, hogy a szankciók milyen negatív hatással vannak a nemzetgazdaságunkra, a munkahelyekre, a családok megélhetésére. az infláción keresztül. Ezt csak hülyék tagadhatják.
A szankciók azok amelyek, elősegítik a nem kívánatos munkanélküliséget milliók számára, üzemek, gyárak bezárását, szerte minden országot érintve az EU-ban, vagyis a nemzetgazdaságok összeroppanását.
Végül azt is jelenthetik a szankciók fokozása, hogy végkép nem kap az EU sem kőolajat, sem gázt az oroszoktól, és az EU ipara megbénul, miközben az USA vígan kereskedik Oroszországgal, és gazdagodik az EU-nak drágán exportált palagázával.
Tudjuk jól az USA atomerőműveiknek kell az orosz urán… bármennyire is mondja a szankciókat az EU-nak, neki nem fontos.
Gelencsér feltehetné ugyanazokat a hamis érveléseket, mint itt a kormány plakátja miatt tette, az USA-val kapcsolatban is, azonban nem teszi, nem meri.
Egyébként könnyű Gelnecsérnek gibicnek lenni, nem ő felel hazánk sorsáét, népünk jó létéért, biztonságáért
.
Gelencsér, szerintem, ha belegondol,titokban biztosan helyesli, ha lesz orosz kőolaj, földgáz. Tudja, a kormány mindent megtesz, hogy az ország energia igénye megfelelő mennyiségben meglegyen.
Ezért sajnos, teljesen komolytalanul játszadozhat a szavakkal, mondhatja a baloldali elvárásokat, „ el kell zárni az orosz gázcsapot”…Tudja ő nem fog fázni a télen, bármit mondhat, hazudozhat, mert a kormány időben gondoskodott róla, hogy ő se fázzon (pedig ostoba, lázító, értelmetlen kritikája miatt megérdemelné).
Attól is teljesen nyugodt lehet, és ezt ő is tudja, mivel nem iparban, mezőgazdaságban, vállalkozóként… dolgozik, nem szakmunkásként, sem mérnökként, mivel sajnos ő politikus, neki meglesz a munkahelye nem lesz munkanélküli, míg a tőle ezerszer értelmesebb mérnök esetleg munkanélkülivé válhat önhibáján kívül a szankciók miatt, a munkahelyek megszűnése következtében.
Talán érdemes lenne kritikus esetben nemcsak a dolgozók létszámát csökkenteni, hanem a politikusok számát is, akkor talán felelősségteljesebben nyilatkoznánk meg egy-egy témáról, mert közvetlen a bőrükön keresztül éreznék, mit jelent munkanélkülinek lenni.
Valóban megérdemelnék mindazok, akik az orosz gáz, kőolaj ellen hadakoznak, – de ennek pótlásának, kiváltásának módját nem tudják ők sem megoldani sehogy azonnali jelleggel, de ennek ellenére uszítanak, lázítanak, idiótaságokat mondanak felelőtlenül a baloldali dogma elvárása szerint – hogy előttük tényleg el legyen az orosz gáz és kőolaj zárva, és munkanélküliek is legyenek.
Ez esetben lenne érdekes megtudni mi a véleményük, jó e fagyoskodni, jó e a szankció az EU-nak, erősíti vagy sem az EU iparát, gazdaságát? Meleg szobában, politikusi munkahellyel könnyű hülyeségeket mondani, de nem érdemes, mert a nép ezt nem értékeli.
El kellene gondolkozni komolyan a momentumosnak: Miért is lehet, egyik országnak az USA-nak lehet minden nehézség nélkül az orosz-ukrán háború között kereskedni, míg Magyarországnak ezt felróják? Ezt magyarázza meg a hamis önjelölt államfő Gelencsér, ha tudja, hogyan is van ez a helyzet?
Az USA-ra nem olyan szabályok vonatkoznak, mint egy kis országra? Az nem lehet magyarázat Gelencsértől, ha azt mondja: igen ám, de az USA fegyvert szállít Ukrajnának, így kereskedhet is az oroszokkal, a magyarok pedig nem szállítanak fegyvert, „csak „kis ország létére, lakossága adóiból, másfél millió Ukrajnából érkező menekültet lát el szinte gazdasági erején felül, amely az USA-ra nem mondható, hiszen oda nem érkeztek ukrán állampolgárok, legalábbis tömegestől milliószámra nem.
Véleményem szerint igazából Gelencsér semmi más miatt nem kritizálja a fotót pusztán azért, mert azt hiszi, ez a magát hiún, beképzelten tévesen államférfinek nevező emberke, hogy baloldalhoz híven kötelezően támadni, kritizálni kell, minden gondolkozást kizárva a kormány plakátjait, bármiről is szóljon az.(Talán akkor is ész nélkül támadná, a jobboldali plakátot, ha éppen őt dicsérné a plakát.)
Kötelezően kötekedni akar, mutatni, hogy ő is létezik, ő is támadja minden realitás érzékét vesztve a jobboldalt, mint pl. Dobrev. Azt hiszi a momentumos elég a süket baloldali propaganda szövege, és máris rakhatja fel a közösségi oldalára, nemtetszését. Jöhetnek rá a pozitív visszajelzések.
Ilyen alapon az USA kormányát is vádolhatja ugyanúgy, mint a magyar kormányt, sőt ezerszer jobban, mert az USA-nak haszna van a háborúból: Az USA állampolgárai felvásárolták Ukrajna földjeinek 30 százalékát, az energiaárak egekbe szökése az USA érdekét szolgálja és nem az EU érdekét.
Ez az orosz-ukrán háború az USA-t gazdagítja, az EU-t elszegényíti. Ezért érdeke az USA-nak a háború fenntartása, míg az EU érdeke a béke lenne, melyet Magyarországa is támogat. A józan gondolkozó EU állampolgárok is a békét követelik.
A szankciók a háború miatt keletkeztek, büntetni akarta az EU Oroszországot, de a hatalmas Oroszország gazdasága, EU-n kívüli kereskedelme, úgy lerázta magáról a szankciók következményét, mint kutya a vizet magáról, azonban az EU megsínyli a saját maga által hozott szankciókat.
Ezért kellene minél hamarabb a békét elérni, legalább a tűzszünetet.
Hozzászóló: Ilona, a közgazdász, Tiszaújvárosból.
Nem mindegy
2022-10-18 at 14:25
A vezetékes gáznak a legolcsóbb a szállítási költsége, és több mint 400 gázátadó állomás van Magyarországon!
https://fgsz.hu/a-foldgazrol/a-foldgazszallitasrol/gazatado-allomas.html
Vízöntő
2022-10-18 at 13:28
T. SzaboRoza;
A plakát szövege nagyon rendben!
Probléma az ön szövegével van!
A kőolajhoz: A nyugati üzemanyag árak a magyar hatósági ártól 30-40%-kal vagy még többel magasabbak!
A földgázhoz: Valamilyen Macron nevű francia olvasott be az amerikaiaknak most mondván, barátok nem négyszeres áron adnak gázt!
Csak úgy mellékesen, az Északi Áramlat 2-n röhejes költséggel ment volna a gáz, amit elfelejtett, de a szankció meg a német hülyeség azt kilőtte, helyette nézze meg az amerikai palagáz szállítási költségeit, fűtsön vele ön azon az áron, aztán ne lepődjön meg a számlán! Lehet hogy ön nagyon gazdag, én nem!
Gelencsér a – számításom szerint vagy – kétmilliós havi jövedelmével a teljes felelőtlenségében nem érzi, de nem is gondolkozik rajta, ő csak a kormányba akar rúgni!
A tárolók feltöltöttségi %-a önmagában semmit nem jelent, a kapacitással és az adott ország napi igényének az összevetésével együtt az érdekes!
Egyszer fenn, egyszer lent!
2022-10-18 at 12:56
A tőzsdei árak már csak ilyenek! Egyszer fent, egyszer lent!
Idén télen a magyar gáztőzsde volt a legolcsóbb forrás.
https://wattler.eu/2021/03/tozsdear/
SzaboRoza
2022-10-18 at 12:30
Egyértelműen megtévesztő a plakát szövege.
Alapvetően és döntően a háború az oka a mindenféle rosszal terhelt napjainknak, a szankciók csak egy lapáttal tesznek erre. Nem utóbbiak képviselik a nagyságrendet. Miért?
Energiahordozók – kőolaj
A háború kirobbanásához viszonyítva a napi kőolajár, kb 5 %-os emelkedést mutat. Mindezt úgy, hogy emelkedett az elmúlt napokban az OPEC spekulációs döntései miatt az ár 10%-ot. Ez az 5 % okozná a gondot nálunk? Miért vezettük be több hónappal a háború kitörése előtt a hatósági árat?
A majdani szankciók miatt? Nincs itt logikai bukfenc?
Földgáz
Az oroszok kihasználják – mert még megtehetik néhány évig – az erejüket és felnyomják az árakat. Nem, nem a libsik, hanem az oroszok. Töltődnek a tárolók szerte Európában. Ha enyhébb lesz a tél a vártnál (most ezt is írogatják), akkor nem lesz hová küldeni a gázt. Ellenőriztem, a mai holland ttf ár pont azonos a 2022. február 24-i, háború kezdetén lévő árral. A trend (még) eső. Akkor ezért a szankció a hibás?
Magyarország képviselői megszavazták az energiára vonatkozó szankciókat, csak ideiglenes felmentést kaptunk az olaj és a gáz alól. Néhány évünk van erre, nem az örökkévalóság. De például a kőszenet és mindenféle faáru szankcióját simán bevállaltuk, az közvetlenül nem fenyeget bennünket.
Ha nem lesz addig vége a háborúnak, akkor nem a mostani tél, hanem az az utáni lesz az igazán nehéz. Addig elfogynak a tartalékok.
A Momentum képviselője pedig jobban tenné, ha az eszére hallgatna (ha van neki). Számolhatna, elemezhetne. Helyette az érzelmekre próbál hatni, amiben ők kevesek.
Ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel!
2022-10-18 at 12:28
Ha már iskolát, meg egyéb dolgokat építünk az ukránoknak jófejűség – ből (amit én egyébként teljességgel ellenzek), akkor azt legalább Kárpátalján, közel a magyar határhoz tegyük, ahol még vannak magyarok, és ne Kijevben!
khm
2022-10-18 at 12:19
Bunkótóth
2022-10-18 at 10:06
Lódulj anyádhoz a kamionparkolóba,mert a fajtatársaid nagyon méregetik a napi bevételét.
khm
2022-10-18 at 12:17
Gelencsér Ferenc szerintem ízléstelen és hazug!
Királytigris
2022-10-18 at 11:15
B. Toth2022-10-18 at 10:06!
Igen, tényleg ügyes ahogy csúsztatsz és hazudsz!
A konzultációs kérdésekben szereplő témaköröket vagy nem szavazta meg a kormány, vagy felmentéseket kapott belőle.
Az, hogy a sznkciók nekünk nagyságrenddel többet ártanak mint az oroszoknak azt a vak is látja.
hupa
2022-10-18 at 11:12
Kik üldözik a magyar kisebbséget? Ki mondták hogy két óra alatt a Balatonnál lesznek? Kik aprították fel a turult? Kik gyújtogattak magyar intézményekben? Kik tiltották be a magyar nyelvhasználatot? Folytassam? Kik csinálták ezt az orosz kisebbséggel is, csak sokkal durvábban? Aki tudja a választ az talán eligazodik abban a kérdésben is hogy igaza van-e a momentumnak.
tarcsa
2022-10-18 at 11:06
A kommunista fattyuk és hazaáruló idegen állampolgárok mindenhez értenek. De nagyon. Csak hasznos tevékenységhez nem.
Kerekferke
2022-10-18 at 10:55
B. Toth
2022-10-18 at 10:0
.
NEM SZAVAZTA MEG AZ ENERGIA SZANKCIÓT!!!
Hazug tetű!
Stratégiai nyugalom
2022-10-18 at 10:54
Amikor csépelik az ellenségünket, akkor leülünk kávézgatni! Amikor kezdenek barátkozni az ellenségeink, akkor kezdünk fegyverkezni, és megosztani!
Kerekferke
2022-10-18 at 10:54
Kis csápos-tápos, ceruzavékony ujjú, gyíktenyerű, belpestiproli fazkalap.
A Budapesti Olimpiát pénzért eladó
Momentum és az etika?!
:DDDDDDDDDDDDD
Te is fiam? Brútusz.
2022-10-18 at 10:13
Az Ukránok a legnagyobb ellenségeink, ezért nem adunk töltött fegyvert a kezükbe!
B. Toth
2022-10-18 at 10:06
Valaki megszavazta az összeset, utána népszavaztat, hogy demokratikusan elkúrjuk ( azt a kis pénzt…), és még van pofája ezért másokat okolni egy gigaposzteren.. Ügyes!
Bizony, bizony!
2022-10-18 at 10:04
Ha engedjük, hogy Ukrajna EU, vagy NATO – tag legyen (bármelyik esetében), akkor minket teljesen elszigetelnek az orosz importól, és azonnal magas munkanélküliség és államcsőd lesz Magyarországon!
Alcapi
2022-10-18 at 10:03
Ezek szerint még a reklámszakmában is professzionális képzettségük van ezeknek a kretén b?ziknak, nem csak az atomfizikában, elektrotechnikában, közgazdaságtanban…stb. Tényleg mindenhez IS értenek és mindenbe IS bele kell nekik ugatni.
A Nagy Testvér figyel téged
2022-10-18 at 10:01
“ARMAGEDDON TÁBORNOK” TARTJA A SZAVÁT: KIJEV ISMÉT LÁNGOKBAN ÁLL
2022.10.18
Nagyerejű robbanások dörögtek Kijevben körülbelül tizenöt perce. Jelenleg az ukrán főváros különböző pontjain vannak áramkimaradások. A várost füstfelhő borította. A város polgármestere, Vitalij Klicsko elismerte, hogy a sztrájkok célpontja néhány “infrastruktúra a Desznyanszkij kerületben”. Úgy tűnik, a CHPP-6-ot kiállították. 2012-től ez Ukrajna legerősebb kapcsolt hő- és erőműve Kijevben, amely a Kievteploenergo közüzemi társaságnak van alárendelve. Az “Ukrajna Egységes Energiarendszerével” párhuzamosan működik a 110 és 330 kV-os vonalakon. A CHPP-6 elektromos teljesítménye 500 MW, hőteljesítménye 1740 Gcal/óra, központi hőellátást biztosít a főváros Darnitsky, Dniprovsky, Podolsky, Desnyansky és Obolonsky kerületeinek ipari vállalkozásainak, lakó- és adminisztratív épületeinek.
https://rusonline.org/ukraine/general-armageddon-derzhit-slovo-kiev-snova-v-ogne
A Nagy Testvér figyel téged
2022-10-18 at 09:44
Szopjon szöget az összes momo-s, úgyis buzi mind!
Grimmbusz
2022-10-18 at 09:33
Belekötöttek, mert muszáj belekötni a kormány minden lépésébe. Kötekedés a kötekedés kedvéért.
És ki más, mint a momentum….még az LMP-nek szoktak ilyen infantilis ötletei lenni.
Már lassan tényleg ott tartunk, hogy a zoooorrrrrbááááááán miatt mind megfulladunk, mert oxigént lélegzik.