Demonstráció miatt jelentős forgalomkorlátozás lesz Budapest belvárosában ma délután, lezárják egyebek mellett az Andrássy és a Bajcsy-Zsilinszky utat, valamint több híd sem lesz járható – közölte a Budapesti Rendőr-főkapitányság a police.hu oldalon. A korlátozás érinti az I., az V., a VI., a VII., a VIII., a IX., a XI. és a XIV. kerületet is.
Délután kettő és hat óra között szakaszosan és időszakosan lezárják a Hősök tere-Dózsa György út-Thököly út-Rákóczi út-Kossuth Lajos utca-Erzsébet híd-Szent Gellért rakpart-Szabadság híd-Vámház körút-Kálvin tér-Múzeum körút-Károly körút-Bajcsy-Zsilinszky út-Alkotmány utca útvonalat.
Ugyancsak délután kettő és hat óra között a Hősök tere-Andrássy út-József Attila utca-Széchenyi István tér-Lánchíd-Fő utca-budai felső rakpart-Bem József tér-Margit híd-Szent István körút-Nyugati tér-Bajcsy-Zsilinszky út-Alkotmány utca útvonalat is lezárják szakaszosan és időszakosan.
Emellett délután fél háromtól ötig lezárják a Lánchíd Pestről Budára vezető sávját, a József Attila utca Széchenyi István tér felé tartó sávjait, a Bajcsy-Zsilinszky út bazilika felőli oldalának buszsávját, a Szabadság híd Budáról Pestre vezető sávját, a Vámház körút Kálvin tér felé tartó sávjait a Sóház utca és az Üllői út között, valamint a Műegyetem rakpart Szabadság hídra vezető sávját – olvasható a közleményben. A vonulásos demonstrációt taxisok tartják, az Uber közösségi személyszállító szolgáltatás ellen tiltakozva.
Forrás: MTI
Fotó: hvg.hu
khm
2016-05-03 at 15:54
Ahhoz,mit tetszenek majd szólni taxiskáink,ha nálunk is létrejön az ami Németországban.
” A “Carsharing” lényege, hogy egy közösség által használt autót tudunk többnyire rövidebb időre és távra “kölcsönvenni”. Egy cégnek általában rengeteg autója van elszórva a városokban, így majdnem minden sarkon találhatunk egyet.
A Carsharing praktikus, mert nem kell az autó műszaki állapotával törődnünk
Többnyire évi maximum 5-10000 km futásig éri meg, afölött a saját autó gazdaságosabb
Az úgynevezett “free floating”, vagyis fix állóhely nélküli autók kiválóak spontán kiruccanásra, bár a költségük többnyire magasabb
Több, mint 500 városban elérhetőek Carsharing autók Németországban, és a számuk folyamatosan nő
Az autókat interneten vagy okostelefonon egyszerűen lefoglalhatjuk
De hosszabb utakra, külföldre inkább a fent ismertetett autóbérlés érheti meg jobban (számolj mindig!)”
Vajon,ott hogyan élik meg a taxisok ezt a kihívást? Amúgy ma hallottam a rádióban,hogy ez Londonban olcsóbb,mint az ottani Metró (gondolom a metró lehet a drága)