„Nem veletek vadásztunk” – vágta az osztrák kancellár a fiatal szociáldemokrata szemébe a kilencvenes évek elején, amikor utóbbi megkérdezte, miért üzletelnek a kommunistákkal, posztkommunistákkal. Schiffer András szerint ezzel az anekdotával írható le a legjobban, hogyan asszisztált a Nyugat a békés átmenethez, a békés átmentéshez. Schiffer szerint nem az a baj Dobrev Klárával, hogy Apró Antalnak hívják a nagyapját és Apró Piroskának az anyját, erről ugyanis nem tehet. A probléma az, hogy egész karrierjét ennek a klánnak, ennek a hálózatnak köszönheti. Az ismert ügyvéddel, egykori politikussal ügynökügyekről, a rendszerváltásról és azokról a híres újságírókról, tévésekről, rádiósokról beszélgettünk, akik a nyolcvanas évek végén a média sztárjai voltak, de Schiffer szerint szinte mindannyian küldött emberek voltak.
Hogyan került Gyurcsányék mellé? Mit mondott neki a fiatal Dobrev Klára? Miért gondolja azt, hogy aki a rendszerváltás idején sztárújságíró, tévés és rádiós volt, az szinte mind küldött ember? Célzott valakire?
Miért gondolja azt, hogy a rendszerváltás mögött felfedezhető az a befolyásos kör, hogynemondjuk, hálózat, amely megunta a marxista eszméket és látta, hogy eljött az ideje a változásnak, a vagyonátmentésnek? Benne hírszerzőkkel, politikusokkal, pénzügyesekkel, külkeresekkel. Schiffer Andrással nyíltan, kendőzetlenül beszélgettünk arról, hogyan szerezte meg és tartotta meg a kommunista, posztkommunista hálózat a valóságértelmezés területét. És hogy hogyan mentették át magukat ’89-90-ben.
Amíg van egy titkos története Magyarországnak, amely békésen át tudott nyúlni a békés átmentésnek köszönhetően ’89-90 utánra, addig nem vagyunk tisztában a saját politikai-gazdasági viszonyainkkal a mai napig
– mondta a titkosszolgálati ügyekről Schiffer, aki keményen fogalmazott a sztárújságírókkal kapcsolatban is:
Egyre inkább az a benyomásom, hogy a nyolcvanas-kilencvenes évek médiasztárjai egytől-egyig küldött emberek voltak.
De mondott neveket is? Kiderül a műsorból!
Facebook hozzászólás
Egy osztályidegen
2021-10-01 at 10:44
Kedves András!
Légy magad is fény!
Egy osztályidegen
Protamin
2021-01-28 at 15:41
Az itt a véleményüket tényként előadó libsi marhák nem az elmondottak lényegéről nyilatkoznak, hanem hitelteleniteni akarják, aki elmondta. Esetleg pont tudja, miről van, szó, ti meg nem, libsi moslékok.
INDIREKT
2021-01-25 at 01:23
Shiffer okos, szimpatikus, de rosszak a felmenői. Mondjátok,a kiS Horthy gyereket is elfogadnátok? pedig ő 100X becsületesebb, HIBÁTLAN MAGYAR EMBER. – nE EZEKKEL SZÓRAKOZZATOK,
ITT AZ ÚJ GENERÁCIÓ:PL. MENCZER, HÍDVÉGHY, NOVÁK KATI stb. ezeket castingolni, mozgatni, bemutatni! DE GYORSAN!!!!!
Benedek Károly
2021-01-23 at 17:10
https://888.hu/piszkostizenketto/a-pokol-termeszetrajzahoz-4295703/
.
A kommunistákkal kollaboráló Szakasits unokája, Schiffer is megfogadhatná Szentesi Zöldi tanácsait.
Nagyon megkedveltem Szentesit, egyre érettebb és kőkeményen felépített dolgozatokat olvasni tőle. Nem vagdalkozik, nem káromkodik, mint B. Zsolt, hanem intellektuálisan, kérlelhetetlenül vág, mint a vídia.
Gáspár Anette
2021-01-23 at 16:51
Hans Landa
2021-01-16 at 14:41
.
Horn meg valószínűleeg Kohl-lal vadászgathatott, mert Antall Józsefet (jó német, gyarmattartó szokás szerint), Kohl telefonon utasította, hogy Horn Gyulát nevezze ki külügyminiszternek.
Antall azt mondta, hogy nem lehet, kitörne a forradalom. Kohl azt válaszolta, minden meg lehet oldani. Tehát akár a magyarokat, antikommunistákat már akkor is szétverette volna, mint Gyurcsány 2006-ban. Ennyit a “csodálatos” Kohlról is.
Gáspár Anette
2021-01-23 at 16:44
Theo
2021-01-15 at 13:17
.
Nem. Ez egy színjáték. Utána együtt sörözgetnek “Marcival”, meg Dopemannel, mert Jeszike is megmondá, hogy a liberális haverjai “nagyon rendes gyerekek”.
Hatalmasat csalódtam Mező úrban. Schiffert mint “jogvédőt” eladni, azért ahhoz kell némi “kurázsi”… vagy önfeladás, vagy készülés a jövőre?
Mindenesetre a jobboldalinak deklarált lapok és tévék folyamatosan építgetik, tolják a balliberálisokat. Ez bizonyítható tény.
Az pedig, hogy most már kimúlt, vagy még élő, fogatlan, kaffogó kommunistákról közölnek le sorozatokat, irreleváns, lejárt. Ezzel már nem lehet választót megtartani. Főleg, hogy a 2019-es lefojtott kampány után még ez az “építkezés” is felvilágosító erejű…
gyozo2018
2021-01-23 at 16:36
Attila Pásztor (fb)
.
Szó szerint úgy van! Nagyon építik a TASZ-os, ultraliberális Schiffert.
Vonáék kikotyogták, hogy ebből a farizeus, képmutató taszosból akarnak köztársasági elnököt építeni.
SOHA! Érted, Schiffer?! SOHA NEM LESZEL KÖZÉPEN, SOHA NEM LESZEL FÜGGETLEN,
MERT NINCS FÜGGETLEN!
Bagoly
2021-01-23 at 00:05
Hat azert szerintem ilyen valtozasokra senki nem szamithatott. Elso idokben az lmp viszonylag szimpatikus alakzat volt. Vagy a Jobbik atalakulasat(inkabb megsemmisuleset) sem hittem volna 2015-ben. Azt gondoltam, hogy akarmilyen ellenzeki osszefogas lesz is, az KIZART hogy a jobbik beall a Gyurcsanyekhoz.
Azota is megvagyok dobbenve, hogy ilyen merteku aljasag megtortenhet egy parttal.
antilibsi
2021-01-21 at 17:33
Schiffer Andrással anno tudta, hogy milyen pártnak válik a tagja. A mostani krokodilkönnyeit nem szabad komolyan venni!
Erzsó
2021-01-20 at 14:06
Kedves hozzászólók
Elszomorít, hogy milyen hangnemben szóltok hozzá ehhez az interjuhoz.Schiffer Andrással nem muszály egyetérteni, de az elvitathatatlan, hogy messze kimagaslik a jelenlegi ellenzéki politikusnak álcázott tömegből. Örülnék, ha az ellenzéki oldalon át tudná venni a vezető szerepet,bár ez azt hiszem teljesen lehetetlen. Gondolom nem is vállalná. Nem véletlenül hagyta ott az általa alapított pártot. Én személy szerint azért kedvelem, mert vitaképes.
Virág elvtárs
2021-01-18 at 11:58
Schiffer elvtárs még politikusi időszaka alatt is hajlandó volt a kérdéseket vagy törvényjavaslatokat a maguk valójában megvizsgálni attól függetlenül, hogy ki nyújtotta be azokat.
Persze a pártjába beszivárogtak akik szétverték a pártot, és elkezdtek közösködni az ellenzékkel.
(ennek eredménye volt a Saller-Hadházi vita, ami K.O-val végződött)
Alkotas Utca
2021-01-18 at 01:56
Kanadaba mar régen kaszáltak a politikából a régi igazi konzervatívok ! Sorolhatnám a neveket , nem hiszem , hogy valaki magyarba tudna kikről beszélek ! Vissza mentek a privet prakszisba! Időben !!!!! Ez a bolsevista marxista proli banda Amerikától magyarországig minden bekebelez ! Mára senki nem tudja megmondani Kanadában mi a különbség a liberálisok illetve a konzervatívok között ! Ki a hajóból amíg nem süllyed el !!
Szamóca bá'
2021-01-17 at 23:51
örömmel látom, hogy a szerkesztő összeszedte magát az előző adás óta.
egyre határozottabban érzem azt, hogy az ország egy leendő miniszterelnökével volt itt beszélgetés.
Oriza Triznyák
2021-01-16 at 20:25
Pont erről beszélt: Dobrev Klárának nem az a “bűne” hogy Apró Antal unokája, hanem hogy a hálózat tagja és ez a gáz mert innentől nem Magyarország érdekeit képviseli!
Hans Landa
2021-01-16 at 14:41
Valóban,és nem is Jörg Haider-rel vadászgattak az elvtársak hajdanában-danában,hanem Vranitzky-ékkal.A következmények ismertek az FPÖ-számára.A Kádár-Kreisky féle hagyományok…………………..
Királytigris
2021-01-16 at 10:33
Ezredes Uram!
Nem Orbán meg Fidesz gyűlölet van, hanem magyar gyűlölet van. Bárki aki a magyar érdek mellett kiáll, azt a Habsburgok által migráltatott migránsok leszármazottai azonnal mindjárt gyülölik.
Hesslerezredes
2021-01-16 at 09:49
Nem lenne elvetendő ötlet, hogy a kormányzat kinevel/kiemel egy “őfelsége ellenzékét”.
Az a baj, hogy akiknek egy ilyen ellenzéket kínálnak, azok erre nem vevők: az ellenzék támogatói olyan mértékig gyűlölik Orbánt és a Fideszt, hogy aki nem O1G-vel kezdi náluk, azt meg sem hallgatják.
Az ellenzék oldalán vadállatias Orbán-, és Fidesz-gyűlölet van.
Ha tehetnék, az Andrássy út összes lámpaoszlopán fideszesek lógnának és mindazok is, akik a kormányt támogatják.
Az 56-os kilengések óvodai játszadozások voltak ahhoz képest, amit ezek az állat pesti prolik művelnének, ha tehetnék.
Királytigris
2021-01-16 at 09:30
Akarunk igazságot? Akkor kivizsgálni a vagyongyarapodás eredetét és elkobozni!
Mackóúr
2021-01-16 at 02:19
Welszi embertársammal nagy mértékben egyetértek.
Arról már nem is beszélve,hogy értelmes vitapartner olyan dolgokra is felhívhatja a figyelmet,amire talán nem gondoltunk,és ez javunkra válhat.
Welszibard
2021-01-16 at 00:19
Igenis, le kell tudni ülni és beszélgetni jelentős ellenzéki szereplőkkel.
Ebben igazat adok a Pesti srácoknak. Jól teszik.
Aki nem képes megfelelően érvelni szemtől-szembe az ma elveszik a politika csataterén. Bayer Zsolt is leült a jól kiképzett Soros replikával, Gulyás Mártonnal és érvre-érvvel válaszolt, nem vagdalkozott. Ehhez persze nagyon felkészültnek kell lenni, mert aki gyenge, az pillanatok alatt bukik.
Schiffer nem tagadja, hogy ő is a régi nómenklatúra szövetéből jutott az értelmiségi elitbe, de az is kiderül, hogy nem is állt be a rablóprivatizáló MSZP-SZDSZ-DK klánba. Mint mondja, a Fideszben is vannak a régi nómenklatúrából átálltak. Vannak? Vannak. Mégse “mészárosozott”. Amit a rendszerváltásról, meg a bekötöttekről mondott abban semmi új nem volt Borvendég és Mezőhöz képest, elismerte a PS és a Hamvas feltáró munkáját.
Schiffer ugyanakkor azért mozog légüres térben, mert Gyurcsányék sohasem fogják neki engedni, hogy hiteles szocdem legyen, ami pedig lehetne. Így nem több egy kulturált, értelmiségi ellenzéknél, a levegőben áll.
Egyébként pedig egy nagyon jó politikai módszer a PS részéről, ha az ellenzék egy tagjával mondatjuk el az ellenzék bírálatát. Sokkal hatásosabb, mintha mi mondanánk el – az ugyanis lepereg róluk.
Mekkelek
2021-01-15 at 21:05
Schiffer higgadt és intelligens liberálbolsevik, sokkal potensebb ellenfél lenne, mint a mostani ellenzék.
A ps nagyon nyomja, pedig végzetes hiba új ellenzéket gyártani…
X etel
2021-01-15 at 18:46
Miután a PS lehozott egy jópár történetet, az utolsó a Meruk saga, talán a leundoritobb az összes közül megosztva az erdős féle családregénnyel, Schiffernek még mindig csak “benyomása” van a küldött emberekről. Van olyan benyomásom, hogy ők is ugyanazok. Csak az ő családja régebben nyomodott, nyomult be. Régebben küldték.
vélemény
2021-01-15 at 15:49
Jól beindult a Sch.-show.
Mindig akad valaki/valami a horogra, amival lehet etetni, hergelni az olvasókat.
Elfogytak a szavahihetőbb, tisztább multú riportalanyok?
Nevezettel milyen időtartamú szerződést kötött a PTv?
Uncle Ment
2021-01-15 at 15:36
Schiffer úr szeret nagy mellénnyel kinyilatkoztatni, de az intellektusa meg van hozzá, jól áll neki.
Ez a visszatekintés most tetszett, jobb, mint amikor aktuális témákban utólag mond okosakat.
Mező úrra sem bízott sokat, one-man-show volt.
Theo
2021-01-15 at 15:35
Kedves Mezo Gabor!
En Jeszynek cimeztem a fentieket.
Ezt “hobbista” musort (eleg talalo cim) a Gulyas Martonos adas ota nem neztem, csak az ilyen osszefoglalokat olvasom idonkent.
Amugy, aki nem latja ezeket az elejetol (mint gondolom meg sokan), annak fogalma sincs, hogy kik motyognak ott a felhomalyban a kakasulon. Sajnalom.
iLONA
2021-01-15 at 14:15
HEGEDŰS ZSUZSA A MÉDIÁBAN HIRDETTE, HOGY ŐT POKORNYI A 12. KER POLGÁRMESTER TÁMOGATJA. ÁTADTA A HIVATALI SZOBÁJÁT IS A ” MINDEN GYEREK LAKJON JÓL” C. ŐRÜLETES MARHASÁGHOZ. – SZÁMONKÉRÉS?
Macera
2021-01-15 at 13:54
Nálam csak kép kön, nincs hangja a Pesti tv-nek.😕
Theo
2021-01-15 at 13:17
Jeszenszky sem fogja sarokba szoritani Schiffert. Egyreszt ehhez nincs eleg ismerete, masreszt nem is akarja.
Aztan meg mi ez a nagy felfedezes a kuldott emberekrol, Csurka, Borvendeg, Mezo mar reg megirta. A musorvezetonek illene ezeket elolvasgatni mielott politikust hiv meg. Sokkal izgalmasabb adasok lehetnenek.
Es akkor meg kedves voltam, Gulyas Martont pl. Marcizta es egyetertessel meghallgattak a bolsevik propagandajat is. Ha nincs ott Ambrozy, meg tan a nyakaba is borultak volna. Remelem mindez csak a felkeszuletlenseg eredmenye, de ha akarattal….?
Mező Gábor
2021-01-15 at 13:33
Feltétlenül szólunk Mező úrnak, hogy olvassa el Mező úr cikkeit! Köszönjük a jótanácsot! 😀
Poppy
2021-01-15 at 13:17
Nem benyomás,tény. Nincs új a nap alatt a komcsikkal kapcsolatban.
Nincs bocsánat
2021-01-15 at 12:56
Girolamonak:
Annak idején dr. MORVAY KRISZTINA ezt sokkal tökösebben kimondta: Hogy mit csináljanak a micsodájukkal…Meg is kapta a fekálzuhanyt Apáti Bencétől. Az, hogy Brüsszelben harcolt Magyarországért- természetesen el lett felejtve..IGAZ, BENCE?? Van az a pénz..
Girolamo
2021-01-15 at 12:27
Zsák a foltját!
Ha már oly sokszor hivatkozunk rá/szerény magam is/,arra a keresztény kultúrára,talán ejtsünk szót a zsákról is.
Ez a zsák,”papzsák”.Nehányan még tudják mi az.A papzsák,majd kétszer akkora,mint amit könnyedén a vállunkra kapunk.
Szóval,erre a “papzsákra”,a nagyságához mért foltot keressenek a “keresők”!
Nem a Magyar Bálintra gondoltam,előre jelzem!
Annak is a szuggerálás,a lassan”tájazonos mágia” volt az oka,hogy ennek az ősi,büszke multú országnak,Horn Gyulára kellett felnézni.Ki volt ez találva.
/tudom,a rokonságot a japánok,már kutatják/Jaaaj.
Legyen vége a disznóságoknak,mert nem fogunk röfögni!
Szórakozzon mindenki a felmenőivel,maga!
Zita
2021-01-15 at 11:50
Schiffer most egy másik projektet visz. A mostani jobb biznicnek tűnik.
Dolovai Béla
2021-01-15 at 11:40
Nem engedi megosztani privátban sem.
gyozo2018
2021-01-15 at 11:39
Leopard2021-01-15 at 11:34
.
Csurka mondana egyet s mást Schiffer nyomulásáról és villásnyelvű nyilatkozatairól is.
Gáspár Anette
2021-01-15 at 11:38
Cser Borbála
2021-01-15 at 11:28
Szerinted, aki a TASZ-ban “jogvédő”, a szadeszesek közt, az LMP-ben politizált/politizál, az melyik hálózatnak a része?
Gáspár Anette
2021-01-15 at 11:37
Mindennapi Schiffereteket adjátok meg nekünk, PS…
Schiffer inkább arról meséljen, hogy hogy került ő a TASZ-hoz.
Hogyan segítette az akkori USA nagykövetség az LMP mint “zöld párt”
megalapítását. Az akkor már létező zöld mozgalom vezetője nyilatkozott az újságoknak az LMP megalapításakor, hogy felkereste őt valaki az USA nagykövetségtől és számon kérte, hogy miért nem csatlakoznak Schiffer pártjához.
Meséljen arról, hogy az elnöksége alatt az LMP szakmányban árulta a hazát Brüsszelben és itthon is. Az LMP-nek az volt programja, amit tett. Nem Schiffer ellenében tették, hanem az irányításával, a céllal egyetértett, egyetért.
.
Meséljen arról, amire nem emlékszik már mindenki, hogy igenis, egyetértett a Szabadság téren felállított emlékmű elleni aljas, rasszista tüntetőkkel.
“Egyetértek, de most nem ez a legfontosabb”- jelentette ki Kálmán Olgának, aki erre készséggel leantiszemitázta. Átlátszó színjáték volt. A kezdeti rácsodálkozás után nem ettük meg.
.
A jelen konkrétumokról foglaljon állást!
Hagyjuk már a “közzé tesszük az ügynök aktákat”, meg a “a nyolcvanas-kilencvenes évek médiasztárjai egytől-egyig küldött emberek voltak” .
Nem a 80-as éveké, hanem 1945-től, folyamatosan. A nagyapád, Szakasits Árpád elvtárs beolvasztotta a szocdem pártot a kommunista pártba. Kollaborált velük.
.
Küldött volt Kis János, Hegedüs Zsuzsa (a Minden Gyerek Lakjon Jól c. performansz megérne néhány misét), az egész szadeszes vezérkar és “értelmiségi” holdudvar.
Kérdés, hogy Schiffert kik “küldték”, és a keresztény, nemzeti, konzervatív PS miért tolja minden nap többször?
Leopard
2021-01-15 at 11:34
Csurka azonnal mondta. 1990.
Lali
2021-01-15 at 11:32
Mikor hull mar le a lepel a bunos titkokrol? Lehet, hogy nincs ‘ happy end’? Se budos kommunista, se liberalis=baloldali=demokrata sopredekre nincs szukseg. Varjuk az eroteljes fellepest a fejlett vilag cenzorai ellen is, (social media) akik ki-agymosnak belolunk meg a jozan eszt is. Rohadek mind!
Cser Borbála
2021-01-15 at 11:28
egyet értek Schiffer úrral, és kiegészítem, a leszármazottaik is tovább viszik a hálózatot.
Szépen szét vannak szórva a pártokban, és ott ülnek az EU-ban.