gaming
Totál hülyének nézi a játékosokat az új Assassin’s Creed: Shadows, plusz meg is alázza a japán kultúrát
Megjelent az Assassin’s Creed: Shadows, a Ubisoft hosszú ideje futó franchise-ának legújabb része, amely a 16. századi feudális Japánban játszódik, és két főszereplőt kínál: Naoe-t, egy női shinobit, és Yasukét, egy fekete szamurájt. Hát, bár ne jelent volna meg. Jobban járt volna a játékot fejlesztő Ubisoft, amely feltételezhetően nem gondolta, hogy a termék piacra dobásakor már nem a szivárvány lesz a trend. A játék ugyanis kiemelkedően gyomorforgatóra sikerült, minden tekintetben túl van tolva. Például van a játékban néhány románc opció, vagyis szerelmi szálat lehet kialakítani bizonyos NPC-kkel, amelyeknek jelentős része homoszexuális románc. Hiszen erre szükség van a történet elmeséléséhez. A játék olyannyira botrányos lett, hogy a japánok hivatalos csatornákon keresztül fordulnak a Ubisofthoz, de nemcsak ezért, hanem azért is, mert a játék megalázza a japán kultúrát. És tényleg ezt csinálja amúgy. Legalább hárman akarták, így megérkezett az első nem bináris szuperkatona a Call of Duty-ba
A rajongók boldogok, nemrég megjelent ugyanis a Call of Duty sorozat legújabb része: a Black Ops 6. Ujjakat tördelve várta a világ, hogy az Activision ebben a részben milyen kis aljasságot csempész majd be, hogy a fiatalokat érzékenyítse, és nagyjából az történt, amire mindenki számított: megérkezett a sorozat első nem bináris szuperkatonája, aki a “they/them” névmásokat használja, és leginkább úgy néz ki, mint egy nagyon ronda nő. Erre nyilván hatalmas szükség volt; aki eddig nem volt benne biztos, hogy ezt a játékot szeretné a fa alá idén, az most értelemszerűen emiatt döntött úgy, hogy mindenképpen igen, hiszen milyen lenne már egy valamirevaló háborús zóna egy nem bináris katona nélkül? De a viccet félretéve: ez egyáltalán nem vicces. Senki nem akar WOKE lenni a videojáték-iparban, a végén viszont megéri behódolni
Kifejtettem már, hogy mit gondolok az egyre szivárványosabb videojátékokról, viszont soha nem néztünk igazán a dolgok mélyére. Éppen itt az ideje, ugyanis egészen konkrét oka van annak, hogy a videojáték gyártó cégek és a filmipar behódol neokommunista, a szivárványos, meg még sok egyéb torz agenda előtt. Aki eléggé figyelt, az észrevehette, hogy a legtöbbször a WOKE történetszálak egyáltalán nem illenek bele egy film vagy egy játék a alaptörténetébe, érződik rajtuk, hogy erőltetettek, és sokszor olyan, mintha a különböző produkciókhoz ugyanaz a személy írta volna a szkriptet. Ha így érzitek, nem álltok messze az igazságtól, és az sem csak egy hétköznapi paranoia, hogy azt gondoljátok, hogy felülről jövő nyomás miatt alakulnak így a sztorik. Két dolgot mondok el előre: Sweet Baby és ESG-pontszám. És ez most durva lesz, sok infó következik. A világűrben is fontos, hogy transznemű, vagy genderfluid-e az ember... – Dezse Vű
Megjelent a játékvilág új nagy durranása, a Starfield. Aki nem szokott játszani, az azt hiheti, hogy ez nem érdekli, de fontos, hogy szülők is figyeljenek: megmutatom, hogyan csempészik bele a gyerekek mindennapjaiba a genderpropagandát. A játék megjelenése előtt nagyon reménykedtünk benne, hogy ezúttal nem fogják a világűrbe is becsempészni a transzneműeket. Hát, becsempészték. Mert nem mindegy ezek szerint, hogy a világűr egyik holdján épp genderfluid vagy nem bináris-e az ember. Emellett persze beszélünk másról is, például arról, hogy milyen az, amikor kínaiként nem vásárolhatsz egy boltban, mert nincsen elég social credited. Ja, és megmutatom, hogyan fenyegették meg az ukránok az egész világot – igen, azok az ukránok, akiknek az összes pénzünket adjuk. Már a játékiparba is belelógnak az LMBTQ-lobbi csápjai, acélkarjai, sőt, a "varázspálcája" is! – Dezse Vű
Most a videojátékokról lesz szó, mert sokkoló és gusztustalan, ami a játékiparban történik, épp ott, ahol nem akar az ember egy fárasztó nap után politikát látni, ott, ahol a transzneműeknél sokkal kevésbé ijesztő démonokkal kell megküzdenie az embernek, de bármennyire is meglepő, ide is betette a lábát, a kezét, meg a nemrég feloperált műfarkát az LMBTQ-lobbi, a haladás, a tolerancia és az ezzel járó hányinger, tönkretéve az egyik utolsó dolgot, ami élvezhető volt még ebben a világban. És amellett, hogy ez személyes ügy, azokhoz a szülőkhöz is szólok, akik azt hiszik, hogy az Xbox előtt nincs akkora veszélyben a gyerek, mintha egy Disney-mesét nézne. Elárulom: de.