jaguár
Szivárványos "Barbie-mobilt" dob piacra a Jaguar, amit genderfluid arcokkal reklámoz
Mióta kijött a Jaguar gyomorforgató új reklámja (erről mi is írtunk), amelyben egy csapat céltalan, genderfluid, nem-bináris, szivárványos modell szerepel, azóta találgatja az internet, hogy vajon milyen autót vagy milyen új irányt próbál transznemű zászlós bakanccsal letuszkolni a világ torkán az ikonikus autómárka. Nos, kiszivárgott – vagy kiszivárogtatták – az új modellt, hogy megnézzék a reakciókat, és még visszavonulót fújhassanak. Ha ön szereti a szép autókat, talán jobb, ha citromot cseppent a szemébe, hogy pár másodpercig ne tudjon idenézni. Lehet, hogy „transznemű autókat” akar piacra dobni a Jaguar?
A Jaguar Cars, az ikonikus brit autógyártó úgy tűnik, rájött: akkor tudja jobban értékesíteni a termékeit, ha felszáll a woke vonatra, hiszen ez milyen jól bevált más cégek esetében is. Mekkora sikert aratott például a Bud Light annak idején, ugye? Szóval a Jaguar, haladva a korral, a legutóbbi reklámjukban autók helyett egy sokszínű, etnikailag változatos és látszólag mentálisan sérült csoportot mutat be, akik furcsa ruhadarabokban hiszik azt, hogy menő vagy jó, amit csinálnak.