közlekedési dugó
Taxisok és a budapesti dugók – Sok a lemondott rendelés, az utasok türelmetlenek
A fővárosi közlekedést javában meggyengítette a baloldali városvezetés: a legnagyobb csomópontokat zárták le, több helyen csak egy sáv maradt és még sorolhatnánk. Karácsony Gergely azt tanácsolta nemrégiben a panaszkodóknak, hogy akinek nem tetszik, menjen gyalog. Na, de mi a helyzet a taxisokkal, akiknek elengedhetetlen, hogy kocsiba szálljanak? A hirado.hu felkereste az Országos Taxis Szövetség elnökét, hogy választ kapjanak valamennyi kérdésre. Metál Zoltán elmondta: még őt is meglepi, hogy a környezetvédelmi civil szervezetek nem tartják aggályosnak a magas kipufogógáz-koncentrációt, amit a dugóban kényszerűen sokat álló gépjárművek kibocsátanak. Elmondta: bár szó volt arról, hogy további egyeztetéseket folytatnak a fővárossal augusztusban, mégsem kaptak meghívást. Egyvalami közös a baloldalban: az autóellenesség
Mára az egész baloldali összeborulás beállt Karácsony Gergely főpolgármester autósellenes elképzelései mögé Budapesten. Legutóbb Manhalter Dániel, a DK képviselőjelöltje beszélt arról, hogy a baloldalon teljes az egyetértés abban, hogy az autókat ki kell szorítani a fővárosból, korábban pedig az LMP kampányolt amellett, hogy hozzanak létre több kerékpársávot, pedig, mint tudjuk, a meglévők is súlyosan akadályozzák a forgalmat, ráadásul egyáltalán nincsenek kihasználva.A Gyurcsány-párti Niedermüller Péter vezette Erzsébetváros belső részében az autózást teljesen ellehetetlenítő korlátozásokat vezettek be, beleértve a forgalmi hurkok átláthatatlan rendszerét, és az egymásnak is ellentmondó közlekedési táblák dzsungelét. Emellett a Fővárosi Közgyűlés előtt hever az a pilot program is, amely alapján számos baloldali vezetésű városrészben is a belső-erzsébetvárosihoz hasonló szabályozásokat léptetnének életbe. Avagy a dugókért sem Karigeri felelős, hanem mindenki más
Hollik István a napokban megosztott egy bejegyzést arról, hogy lassan gyalog gyorsabban odaér valahova, mint autóval. Lett is őrjöngés a ballib sajtóban erről (Telex, 444, satöbbi), s a 444 azt is bebizonyította, hogy az európai, nyugati nagyvárosokban az a trend, hogy kevesebb autó jut egy lakosra a városokban. Ez sajnálatos módon nem igaz, mint a későbbiekben látni fogjuk. Karigeri eközben már odáig fajult, hogy „menjen a ...” a képviselő. Nos, ezek szerint Hollik István bűne az, hogy igazat írt. Nota bene, a 444 még azt is megírta Holliknak, hogy járjon tömegközlekedéssel. Haha, milyen viccesek, éljen a nagykörúti értelemben vett belváros.