A PestiSrácok YouTube-csatornája csodás eredménnyel zárta a decemberi hónapot Forró drót 2023 január 19. Kicsit megkésve ugyan, de elkészült a decemberi termelési jelentésünk is. Ahogy már megszoktátok, az indulás óta minden hónapban leközöltük a PsTV YouTube-csatornán elért sikereinket és kudarcainkat (bár eddig egy sem volt), a decemberi adatok azonban minket is megleptek. Ez természetesen nem egy verseny: nincs ellenfél, akit le kellene győznünk, de határozott célunk, hogy jobbak legyünk, mint tegnap voltunk. A decemberi eredményünk pedig ezt hivatott bemutatni.
A háborús év tíz legnézettebb PS TV-videója! Szerinted melyik a legjobb? (Szavazás) Ps VIDEO 2022 december 31. Immár hagyomány, hogy az év utolsó napjaihoz közeledve a portálok tízes listákkal árasztják el az olvasókat. Persze ennek is megvan a maga bája, de mi egy kicsit tovább gondoltuk ezt a történetet. Nekünk is van tízes listánk, de ezúttal TI dönthetitek el a sorrendet.Nézzétek meg az elmúlt év 10 legnépszerűbb videóját és szavazzatok, szerintetek melyik volt a legjobb!
Megcsináltuk! Ennél szebb ajándékot nem is kaphattunk volna – Elértük a 10 millió megtekintést Magyar ugar 2022 december 24. A PestiSrácok szeptemberben indult YouTube-csatornája ma hivatalosan is átlépett egy újabb álomhatárt. Pár napja elértük a 40 ezer feliratkozót, ma reggel pedig arra ébredtünk, hogy megvan a 10 millió megtekintés. Ez persze még csak a kezdet. A PsTV névre keresztelt YouTube-csatornánk pár hónap alatt utolérte a legnagyobb közéleti csatornákat (erről bővebben itt olvashattok), és a növekedési görbéje azóta sem laposodott. Ha ilyen ütemben haladunk tovább, pár hónap múlva már a YouTube ezüstből készült alkotói díját is megkapjuk, ami Magyarországon eddig csak egy vállaltan jobboldali csatornának sikerült: az Ultrahangnak.
Nem hiszünk a szemünknek – A YouTube valósággal a keblére ölelt bennünket Forró drót 2022 november 11. Ahogyan azt a múlt hónapban olvastátok, a PestiSrácok főnixként újjáéledt YouTube-csatornája rakétaként lőtt ki. Elégedettséggel tekintettünk az indulást követő első hónapban elért 1 milliós nézettségre, de az októberi a legvadabb elképzeléseinket is túlszárnyalta. Ha pedig a nézettség ne lenne elég, a követőtáborunk is hatalmasat ugrott cirka két hónap alatt. A statisztikák hosszas elemzése után arra a következtetésre jutottunk, hogy a precíz stratégia mellett fantasztikus közönséggel is rendelkezünk, akik élvezik a videóinkat, a YouTube pedig terjesztéssel honorálja ezt.