online tér
Az online térben is vezet a jobboldal
Már évek óta beszélnek a szakértők arról, hogy marketing szempontból az online tér a jövő platformja, így ott is meg kell tudni szólítani az embereket. Bár köztudott, hogy nem közvélemény-kutatást, hanem választást kell nyerni, úgy tűnik a kormánypártnak évek óta mind a kettő sikerül. Most pedig az is kiderült, hogy a jobboldal a közösségi médiában is a legerősebb, elég csak a kormányfő Facebook- oldalára gondolni, ahol több mint egymillió ember követi.Márkabiztonság az online világban
A márkabiztonság talán soha korábban nem kapott akkora hangsúlyt, mint manapság. Az online térben számos, előre nem is látható veszély leselkedik cégek és a brandek megítélésére, ami közvetlenül is befolyásolhatja az üzleti eredményeket. A terület legfontosabb trendjeit vitatták meg a DOT Creative szakértői az L20-ban, a Lounge Group marketingkommunikációs műsorblokkjában, a 90.9 Jazzy Rádió Márkamonitor című adásában, ahol arról is szó esett, hogy egy magyar brand safety fejlesztés már 18 nyelven érti az iróniát, a szarkazmust és listát készít a biztonságos és nem biztonságos tartalmakról egyaránt.Ajánljuk még