plakátkampány
Az RTL 72 órát adott a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalomnak, hogy vegyék le családbarát plakátjukat, mert zavarja őket
Az RTL egy igencsak félreérthető plakátkampányt készített a Mellékhatás című sorozatának, amin egy ágyon, zsebkendőkkel körbevéve fekszik egy fiatal nő magzatpózban, a cím alá pedig az van írva, hogy "egy új életre rámehet mindenki másé". Aki nem látta a sorozatot, joggal asszociálhatott arra, hogy az abortusz népszerűsítéséről szólhat a műsor. Így gondolta ezt egymástól függetlenül a CitizenGo és a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom is, utóbbi ezért egy plakátkampánnyal válaszolt, amin a családalapítást népszerűsítik. Később viszont kiderült, hogy a béranyaság árnyoldalát mutatják be a sorozatban. A helyzet tisztázódott, a mozgalom pedig közös, családalapítást népszerűsítő kampányt kezdeményezett az RTL-lel, amit a csatorna visszautasított, majd arra kötelezte a szervezetet, hogy vegyék le a családbarát plakátjukat mindenhonnan, mert jogosulatlanul használják a sorozat címét. Ajánljuk még
Szivárványos madáremberek, és “büszke” céltalan nullák akarják megmondani, hogyan éljünk, vagy inkább dögöljünk-e meg egy háborúban
Valójában az a lényeg, hogy megmutatták magukat teljes valóságukban, a természetes közegükben azok, akik meg akarják mondani a gyerekes, családos, dolgozó, adófizető, a nemzetért aggódó többségnek, hogy hogyan kellene élnie, miben kellene hinnie és mit kellene tolerálnia. És akkor utolsó beszédében kazánb@szóknak nevezte párttársait Annalena Baerbock
Nem ez volt az első nyelvbotlása a leköszönő német külügyminiszternek. Belső lázadás Ukrajnában, begőzölt Zelenszkij
Az ukrán kormány folyamatosan botrányokba keveredik, lassan minden miniszterről kiderül, hogy sáros. Patyomkin Petike