reklámpiac
Huth Gergely Tusnádfürdőn: a magyar médiát a posztkommunisták, valamint az aczéli elveken kinevelt liberális álellenzék egy az egyben lenyúlta a rendszerváltás után
A magyar médiát a posztkommunisták, valamint az Aczél-i elveken kinevelt liberális álellenzék egy az egyben lenyúlta, miközben azt hirdették magukról, hogy ők a legpártatlanabbak, leginkább objektívek - fogalmazott Huth Gergely, portálunk főszerkesztője a Nézőpont Intézet által szervezett "Online újságírás a mai Magyarországon" című pódiumbeszélgetésen, Tusnádfürdőn. Mint hozzátette, a posztkommunista baloldal úgy építkezett, hogy nemcsak a szerkesztőségeket szerezték meg, de a legnagyobb reklámcégeket, auditcégeket, behálózták az összes nagyvállalatot és elhalásztak minden állami forrást, mára azonban a polgári oldal a megerősödött konzervatív sajtó és a közösségi média segítségével már el tudja juttatni az üzeneteit. Beszélgetőpartnere, Szöllősi György a Nemzeti Sport főszerkesztője többek közt arról beszélt, a sajtó, amelybe a sportújságírás is beletartozik, óhatatlanul politizál, de ennek történelmi okai vannak, különösen, amiért a baloldal olyan látványosan tett az elmúlt harminc évben a sport ellen.