tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat
Most már nem bújhat ki a Ryanair a fizetés alól
A Kúria is helybenhagyta a fővárosi kormányhivatal döntését, így a fogyasztóvédelmi jogsértés miatt kiszabott 200 millió forintos fogyasztóvédelmi bírságot a légitársaságnak meg kell fizetnie.Igazságügyi Minisztérium: be kell fizetnie a Ryanairnek a 300 millió forintos fogyasztóvédelmi bírságot
A Fővárosi Törvényszék után a Fővárosi Ítélőtábla is elutasította a Ryanair azonnali jogvédelem iránti kérelmét, így a fogyasztók megtévesztése miatt kiszabott 300 millió forintos bírságot a légitársaságnak meg kell fizetnie.Újabb fogyasztóvédelmi vizsgálatot indított az MNB a NOVIS biztosítóval szemben
Az MNB újabb fogyasztóvédelmi vizsgálatot indított az – itthon határon átnyúló szolgáltatóként működő – NOVIS biztosítónál a társaság panaszkezelési és ügyféltájékoztatási gyakorlatát, illetve a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmára vonatkozó jogszabályoknak való megfelelést áttekintve. A jegybank korábbi lépései nyomán a biztosító három éve nem köthet új szerződéseket itthon. A meglévő hazai ügyfeleknek célszerű folyamatosan tájékozódni a NOVIS helyzetéről – írja közleményében a Magyar Nemzeti Bank.Varga Judit: tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat miatt háromszázmilliót fizet a Ryanair
Fogyasztóvédelmi bírságot szabott ki a Ryanair légitársaságra a hatóság, amely nagy hisztéria közepette igyekezett áthárítani az utasokra az extraprofit adót – tájékoztatta a közvéleményt Varga Judit igazságügyminiszter hétfői Facebook-posztjában.A GVH is figyeli a légitársaságok jegyértékesítését
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) és a fogyasztóvédelmi hatóság szakemberei konzultáltak a légitársaságok kereskedelmi gyakorlataival kapcsolatban felmerülő fogyasztói panaszokról, piaci anomáliákról és a szükséges teendőkről. A két hatóság a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény értelmében folyamatosan együttműködik egymással, hogy a lehető leghatékonyabban fel tudjanak lépni az esetlegesen jogsértő reklámgyakorlatok ellen.Hont András a Ryanair-ügyről: elképzelhetetlen, hogy egy cégvezető egy kormánytagot trágár szavakkal minősítsen
Az ATV Öt című műsorának vendége volt Hont András publicista. A műsorban a műsorvezető kérdésére reagálva kifejtette a kendőzetlen véleményét arról, hogy a Ryanair vezetője sokadszor idiótának nevezte a magyar gazdaságfejlesztési minisztert – öt alkalommal, egyetlen interjúban.Bocsánatkérésre szólította fel a Ryanairt a gazdaságfejlesztési miniszter
Méltánytalan és kisstílű az a gyakorlat, amelyet Európa legprofitéhesebb légitársasága, a Ryanair megenged magának – közölte szombaton az MTI-vel a gazdaságfejlesztési miniszter. Nagy Márton úgy fogalmazott: mindenki figyelmét szeretné felhívni arra, hogy bárki bármilyen stílust is enged meg magának, a szabályok mindenkire egyformán vonatkoznak.Védett Társadalom Alapítvány: a Ryanair a bankkártyák utólagos megterhelésével megsérti a fogyasztók jogait
A Védett Társadalom Alapítvány közleményt adott ki, amelyben többek között felszólítja a légitársaságot, hogy a magyar utasokra terhelt utólagos extra díjak helyett inkább egy magyarországi ügyfélszolgálat megnyitásával foglalkozzon, ugyanis a jelenlegi visszaélés fényében is jogos elvárás, hogy a nagyszámú magyarországi fogyasztónak külföldről szolgáltatást nyújtó vállalatok, mint a Ryanair vagy a Facebook kötelesek legyenek a magyarországi fogyasztók számára nyitva álló személyes ügyfélszolgálatot üzemeltetni.A Ryanair pofátlansága miatt eljárást indított a céggel szemben a fővárosi kormányhivatal
Azonnali fogyasztóvédelmi eljárást indított a Ryanairrel szemben a fővárosi kormányhivatal pénteken. Budapest Főváros Kormányhivatala az MTI-hez pénteken eljuttatott közleményében azt írta: a kormány elfogadhatatlannak tartja a Ryanair légitársaság azon döntését, amellyel a jegyüket már megvásárló és kifizető utasokra próbál újabb terhet róni. Ezért a kormányhivatal azonnali fogyasztóvédelmi vizsgálatot rendelt el az ügybenAjánljuk még