Világmárkák a metaverzumbanPPestiSrácok.hu Forró drót 2022 november 25. Napjainkban egyre többet hallott téma a metaverzum és a virtuális világban zajló események, fejlesztések. Az Amerikai Egyesült Államokban a VR-szemüveg mára már hiánycikk, a kereslet sokszorosára nőtt az utóbbi másfél évben, amióta a Facebook elindította a Meta elnevezésű virtuális terét. Hallani arról is, hogy egyelőre főleg a tizenévesek körében hódítanak ezek a platformok, és megjelentek itt a világmárkák is.
Világmárkák profitálnak Európa iszlamizációjábólPPestiSrácok.hu Világugar 2019 február 2. Az iszlám gazdaságtanán alapuló pénzügyi szolgáltatások az elmúlt két évtizedben évente 10-12 százalékkal növekedtek - ez a szektorban kiemelkedő -, és mintegy 2,5 milliárd fontnyi tőkével rendelkeznek. Ezek működéséhez persze muszlim közösségre van szükség, amely elég nagy ahhoz, hogy tartós fogyasztói bázist jelentsen – olvasható a Századvég Migrációkutató Intézet elemzésében. Az iszlám pénzügyi és egyéb termékeinek a piacon való megjelenését a nyugat-európai országok egy része – mint például Nagy-Britannia – lelkesen, más részük – ilyenek Németország és Franciaország – vonakodva fogadta el.