Pesti Srácok

A marketingszakmán nem fogott ki a járványhelyzet, a kreativitás és az innováció válságos korban is megmutatkozik

null

A kommunikációs szakma 2020-ban is bizonyított, megmutatta, hogy a pandémia időszakában is lehet sikeres és előremutató marketingtevékenységet végezni. Ehhez viszont elengedhetetlen egy elhivatott csapat és persze a hálás közönség. Ezt támasztja alá a hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével versenye is, amely rekordszámú gyémántdíjazottal zárult. Hogy hogyan érintette a kisebb marketing büdzsével rendelkező aktivitásokat a pandémia időszaka, arról a nyertesek és két zsűritag mesélt.

A pandémia fenekestül felforgatta az eddig megszokott és bevált gyakorlatokat, így a szakmának ehhez alkalmazkodva gyorsan kellett reagálni, és a megváltozott fogyasztói igényekre szabni aktivitásait.

– osztotta meg a tapasztalatait Hidvégi Krisztina, a Lounge Group médiaigazgatója.

PestiSracok facebook image

Mind megbízói, mind pedig ügynökségi oldalról születtek sikeres és előremutató aktivitások. „Az Év Megbízója”, a Billingo Technologies Zrt. például a 12 kategóriából 11-ben jeleskedett, így rekordot állított fel. A cég marketingese, Sipos Zoltán elmondta, hogy bár szoftverfejlesztő cégként a home office nem hozott náluk nagy változást, más területek átalakításra szorultak:

A neves szakmai zsűri idén is olyan szakemberekből állt össze, akik saját területükön kimagasló eredményt értek el. Klausz Melinda, "Az Év Marketing Nagykövete" különdíjas Klausz Social Group ügyvezetője szerint

A Marketing Diamond Awards nem titkolt célja továbbá az is, hogy ösztönözze a szakembereket és elterjessze a jó gyakorlatokat. Hinora Ferenc, a Marketing Szövetség és az MDA elnöke a díjjal kapcsolatban így összegezte gondolatait:

A nívós elismerés és gyémántdíj mellett a nyertesek a Lounge Group különdíjában is részesültek idén.

– tette hozzá Hidvégi Krisztina.

A Marketing Diamond Awards ez év szeptemberétől is várja a pályázatokat, addig is érdemes visszanézni az idei év összefoglaló videóját a Lounge Group weboldalán.

Forrás/fotó: MDA

Ajánljuk még