hidvégi krisztina
A metaverzumban folytattak kerekasztal-beszélgetést avatarjaikkal az Internet Hungary résztvevői
Megtartották az első „figital”, azaz a fizikai és a digitális világban egyaránt zajló kerekasztal-beszélgetést az Internet Hungary konferencián, amelyet bárki követhetett online streamen keresztül.Lépj be a metaverzumba, és üzenj a jövőbeli önmagadnak!
Mostanában mindenki a metaverzumról beszél, azonban sokaknak még nem volt lehetőségük megtapasztalni azt, hogy milyen érzés belépni a virtuális valóságba. Az idei Internet Hungary konferencián a Lounge Group – Visual Europe Group segítségével bárki átélheti majd ezt az élményt!Ugye te sem akarsz lemaradni? Élvezd otthonról is!
Május 10–11-én, az immár 27 éve folyamatosan megrendezésre kerülő Digital-Media Hungary konferencián azok sem maradnak le az izgalmas médiapiaci és digitális trendekről, akik nem tudnak személyesen jelen lenni a konferencián, ugyanis a Lounge Grouppal közösen, élőben fognak streamelni extra tartalmakat és beszélgetéseket az otthon maradóknak a rendezvénynek otthont adó siófoki Azúr Hotelből.Lounge Group – Veszítsd el a kontrollt, és megmondom, ki vagy!
Kontrollvesztett helyzeteket bemutató, pszichológiai alapú szimulációt készített a Lounge Group. A játékos teszt az Internet Hungary konferencián debütált, több mint 60 résztvevővel. A kitelepülés legjobb pillanatait felvillantó videó a Lounge Group Youtube-csatornáján látható.Kiderült, milyen személyiségjegyek segítik a vezetőket válsághelyzetben
A járványhelyzethez hasonló, a korábbitól szélsőségesen eltérő szituációkban elsősorban az újító és felfedező személyiségjegyek segítenek a helyes vállalatvezetői döntések meghozatalában – derül ki a Lounge Group egyedi szimulációs kutatásából.A reklámokat is átalakította a járvány
Háttérbe szoruló kreativitás, társadalmi felelősség, túlélés, nagy ötletek, többszöri újratervezések, átalakuló marketingaktivitások – talán nem volt még olyan időszak a kreatív iparág történetében, amely az elmúlt másfél évhez hasonló hatással lett volna a szereplőkre. Most a kommunikációs és az üzleti élet legfontosabb szereplői mondják el, mi történt.A marketingszakmán nem fogott ki a járványhelyzet, a kreativitás és az innováció válságos korban is megmutatkozik
A kommunikációs szakma 2020-ban is bizonyított, megmutatta, hogy a pandémia időszakában is lehet sikeres és előremutató marketingtevékenységet végezni. Ehhez viszont elengedhetetlen egy elhivatott csapat és persze a hálás közönség. Ezt támasztja alá a hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével versenye is, amely rekordszámú gyémántdíjazottal zárult. Hogy hogyan érintette a kisebb marketing büdzsével rendelkező aktivitásokat a pandémia időszaka, arról a nyertesek és két zsűritag mesélt.Munkahelyváltási hullámot hozhat a home office
Paradox helyzet állhat elő a hazai munkaerőpiacon, hiszen bizonyos területeken egyre többen keresnek új állást. A járvány kezdetekor a HR-szakemberek biztosan megegyeztek volna abban, hogy a dolgozók inkább biztonságra törekednek a bizonytalan helyzetben, most azonban a fizikai eltávolodás a munkahelytől, illetve a munkatársi kapcsolatok lazulása ezzel ellentétes tendenciákat jelez egyes szektorokban. Többek között erről is beszélgetett Szakács László műsorvezető Hidvégi Krisztinával, a Lounge Group médiaigazgatójával, és Herczeg István coach-trénerrel, a PRO Controlling Kft. ügyvezetőjével az L20 marketingkommunikációs blokkban, a 90.9 Jazzy Rádió Márkamonitor című műsorában.Neves ügynökségi partnerrel hosszabbít a Marketing Diamond Awards
Január 10-ig meghosszabbították a Magyar Marketing Szövetség Marketing Diamond Awards versenyének jelentkezési határidejét. A neves, idén hatodik alkalommal elindított megmérettetés történetében először egy kommunikációs ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazzák a szereplőket, illetve a kisebb költségvetésből megvalósuló marketing-aktivitásokat. További újdonság, hogy a nyertesek a partner különdíjában és támogatásában is részesülnek.Ajánljuk még