A BKV hétfőn forgalomba állítja a 3-as metró vonalán az első felújított szerelvényt, amely már aznap utasokat is szállít – közölte a Magyar Nemzet megkeresésére Bolla Tibor, a BKV vezérigazgatója.
Elmondta: eddig összesen öt, egyenként hat kocsiból álló szerelvényt szállítottak Moszkvából Budapestre, s áprilisig mindet „befogják”.
A korábbi közbeszerzésen nyertes orosz cégnek, a Metrowagonmasnak két év alatt 69 milliárd forint értékben 37 szerelvényt kell felújítania. A felújítottakra az oroszok harminc év garanciát vállaltak – írta szombati számában a Magyar Nemzet.
MTI
Facebook hozzászólás
vektortér
2017-03-18 at 11:47
Ezek ugye nem fognak egymásba rohanni, mint Alstomék, ha az időjárás őszies, télies, tavaszias, nyárias fordulatot vesz?
khm
2017-03-18 at 14:30
Ez utóbbit,nem tudhatjuk,de ha feleannyi időt szolgálnak,mint az elődeik,akkor is ugyanaz az ár/érték arány,mint a legmodernebb mosógépek,meg a Hajdu automaták közötti életkor szerinti összefüggésből,sikerült levonnom,mint következtetést.
Van az új mosógép,nagyjából 3-7 évig terjedő életkorral,meg van a Hajdu,amelyik 1995 óta ,meghibásodás nélkül,nem energiahatékony módon,de hűségesen szolgál. (amúgy az energiahatékonyságot NEKEM KELLENE FELMÉRNEM! Ha a vizet 90 fokra fel kell melegíteni,azt szerintem nagyjából mindegyik fűtőbetét azonos módon végzi)
Azt az egyet elhiszem,hogy megspórol néhány liter vizet. Ez viszont az érzékenyebb bőrűeknél (allergia,és egyéb bőrbetegségek) fogja kiakasztani a családi költségvetést. Sőt a mosópor és mosópor közti különbséget is szépen példázta,hogy az egyik gyerek,más mosóport kívánt…. Nem akarok reklámot.,ezért nem írom le,de a körzeti orvos javasolta. És működött.
medvefalvy
2017-03-18 at 11:43
A fröcsögőknek a legkínosabb az egész díl ár/érték aránya, ami az Alstomnál nagyságrenddel jobb.
vektortér
2017-03-18 at 16:28
Francnak sem kell lecserélni. Kis karbantartás minden nap, és eldöcögnek a világ végéig is a jó öreg 3-as kocsik. Írjunk petíciót,gyűjtsünk aláírást, hogy jó az nekünk, nehogy már ekkora rongyrázást hagyjunk ennek a balga városvezetésnek. Meg mi az, hogy nem lesz klíma benne, se ájfóndokkoló, megáll az ész. A mostaniakban télen is kényelmesen utazhatunk egyetlen pólóban, köszönhetően a fullextrás előtét ellenállásos padlófűtésnek, még a peronon sem fázik meg az ember. A végén még lecserélik a retró, neon szerű figyelmeztető fényt, a Hammond orgonás ajtózáró hangot, a dupla ellenanyával rögzített kapaszkodókat, vagy éppen elhagyják a rozsdaeffektet a külső-belső fényezésről ezek a barbár ruszkik. Ki tudja, hogy lesz-e benne olyan biztonsági rendszer, ami – intuitív módon – a vezető helyett is megállítja szerelvényt még a megálló előtt a balesetek, illetve “forgalmi okok” megelőzése érdekében.
Alex
2017-03-18 at 21:15
Mondd te láttad milyen színvonalúak a legújabb orosz metrokocsik? Az Alstom elszégyelheti magát tőlük.
http://iho.hu/hir/orosz-cseh-uzlet-a-lathataron-130515