Pesti Srácok

A TV2 egy hónapon át minden korcsoportban megelőzte az RTL-t

null

A TV2 állítása szerint most először valamennyi korcsoportban és egy hónapon át megelőzte az RTL Magyarország tévécsatornáinak egész napos csoportszintű nézettségét a TV2 Csoport tévécsatorna-portfóliója – írja a Media1.hu.

A TV2 Média Csoport a mai napon közleményben jelentette be, hogy 16 év után először idén márciusban sikerült mindhárom jelentős célcsoportban (a 18-59 év közöttiek, a 18-49 év közöttiek, és a 4 éveseket és annál idősebbek magába foglaló teljes lakosság esetében is) az egész napot vizsgálva a cégcsoportnak megelőznie konkurensét, az RTL Magyarországot. Márciusban a TV2 Csoport által általában kommunikált korosztályban portfóliószinten (vagyis az összes csatornájukat a Spíler TV-től és a Jocky TV-n át a TV2 főcsatornáig beleértve) 23,9 százalékot értek el, míg az RTL Magyarország csatornáinak együttesen 22,8 százaléka volt.

Az RTL-csatornák összesítve az RTL által preferált, és a kereskedelmi szempontból is kiemelten fontos 18-49-es korosztályban 22,0 százalékot értek el, szemben a TV2 23,7 százalékával - közölte a TV2. Az eredmények kapcsán Fischer Gábor, a TV2 Média Csoport programigazgatóját is idézi a közlemény. Azt nyilatkozta a programigazgató: bejött a 2016 májusában bejelentett programstratégia.

Mint írja a portál, a TV2 elmúlt három éves programstratégiájának egyébként az volt a lényege, hogy újabb és újabb kábelcsatornákat indított, így növelve ezáltal az összesített, portfólió szintű nézettséget. A közleményben azt is írják, hogy a TV2 kábelcsatornái együttesen mind főműsoridőben, mind az egész napot tekintve magasabb közönségarányt értek el március hónapban, mint az RTL Magyarország kábelcsatornái, mindhárom vizsgált célcsoportra vonatkozóan (18-59, 18-49, 4+), de a TV2 kábelportfóliója nem a csatornák mennyisége miatt nézettebb az RTL Magyarország kábelportfóliójánál.

A TV2 azt állítja, hogy ha az RTL Magyarország hét kábelcsatornáját összehasonlítják a TV2 hét legnézettebb kábelcsatornájával, a kábelcsoportok sorrendje nem változik. Ennek alátámasztására azonban csak a TV2 által kommunikált 18-59-es korosztályban mért adatokat említik, a reklámpiacon kiemelten vizsgált 18-49-es korcsoport adatait nem. Mindenesetre a 18-59-ről azt írják: a 7 legnézettebb kábelcsatorna összehasonlításakor a TV2 kábelcsatornáinak közönségaránya 13,6 százaléknyi közönségarány lenne, míg az RTL Magyarország kábelcsatornáié 12,3 százalék. Az adatokat a TV2 a Nielsen Közönségmérés mérőműszeres adataira hivatkozva közölte.

Távozik Dirk Gerkens a társaságtól

Szintén mai hír, hogy három év után közös megegyezéssel távozik a TV2-csoporttól Dirk Gerkens, a csatorna vezérigazgatója és igazgatósági tagja. A médiacsoport által az MTI-hez szerdán eljuttatott közlemény szerint a társaság operatív vezetését Vaszily Miklós, az igazgatóság elnöke veszi át, aki a csoport stratégiai irányítása mellett ideiglenesen a vezérigazgatói feladatkört is ellátja. A TV2 menedzsmentje a csoport piaci pozíciójának és piacvezető szerepének megerősítésén, illetve a fenntartható növekedés háttérfeltételeinek megteremtésén dolgozik a következő hónapokban - tudatták. Dirk Gerkens három évet töltött a TV2-nél, munkájának köszönhetően a csoport a magyarországi televíziós piac vezetőjévé vált: idén márciusra a TV2 14 csatornájának egész napos közönségaránya 24,2 százalékra, míg a 18-49-es kereskedelmi célcsoportban 22,6 százalékra nőtt - olvasható a közleményben.

- idézik a közleményben a TV2 Csoport elnökét. Vaszily Miklós hangsúlyozta: a médiacsoportnál a következő hetekben és hónapokban folytatódnak az átalakítások, amelyek célja az eredményes működés és a fenntartható növekedés háttérfeltételeinek megteremtése, illetve a csoport vezető pozíciójának megszilárdítása, amihez "a 2018-as gazdasági év biztató alapokat teremt".

Forrás: Media1, MTI; Fotó: MTI

PestiSracok facebook image

Ajánljuk még

A walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy engedje az LMBTQ-propagandát

NVNeugebauer Viktor Sport 2022 november 25.
A FIFA-világbajnokság első napjaiban – mint várni is lehetett – több szurkolót megszólítottak a biztonsági őrök, akik szivárványszínű vagy szivárvány mintájú ruhákat vagy kiegészítőket viseltek. De ez már nem marad így sokáig: a walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy lépjen közbe, és állítsa le az ilyen beavatkozásokat.

Dollárbaloldal – A CIA-ig érnek a szálak

PPestiSrácok.hu Forró drót 2022 november 25.
A baloldal választási kampányát a tengerentúlról milliárdokkal támogató Action for Democracy kapcsolatrendszere egészen az amerikai titkosszolgálatig, a CIA-ig ér – derül ki abból a jelentésből, amelyet a nemzetbiztonsági bizottság szerdán tett közzé. A jelek szerint az amerikaiak által támogatott kör kulcsszereplője a Bajnai Gordon, illetve a Ficsor Ádám nevével fémjelzett DatAdat-csoport, amely gyakorlatilag az ellenzéki kampányt lebonyolította – írja az Origo.