Pesti Srácok

Hová lettek a fehér férfiak a hírdetésekből?

null

Észrevették már, hogy a nagy cégek hirdetéseiből valami hiányzik? Pontosabban valamik. Manapság két dolog kerül háttérbe a reklámokban: maga a reklámozott anyag, és valahogy sehol sem látunk fehér férfit.

A fehér férfi annyira toxikusan maszkulin, hogy elrettenti az embereket a vásárlástól. Más megfejtést legalábbis nem találunk arra, hogy miért nem látunk egyetlen egyet sem a magunkfajtából a nagy cégek hirdetéseiben.

Nézzék meg például ezt az összeállítást:

PestiSracok facebook image

Talán nem véletlen, hogy Trump leendő minisztere, Elon Musk annyival kommentálta ezt a videót, hogy "rasszizmus", egy dél-afrikai már csak tudja...

A fenti reklámokban láthatunk fehér nőt, fekete férfit, fehér kislányt, fekete kisfiút, de a rémisztő képződményeket szerencsére teljesen kigyomlálták belőlük. Mondjuk az is igaz, hogy általában a hirdetett termék is háttérben van. Így viszont csak egy kérdés marad: mi a fenét akarnak eladni nekünk?

Fotó: Vento (a képet a Google arra a keresési címszóra dobta fel, hogy "white couple", vagyis fehér pár)

Ajánljuk még

A walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy engedje az LMBTQ-propagandát

NVNeugebauer Viktor Sport 2022 november 25.
A FIFA-világbajnokság első napjaiban – mint várni is lehetett – több szurkolót megszólítottak a biztonsági őrök, akik szivárványszínű vagy szivárvány mintájú ruhákat vagy kiegészítőket viseltek. De ez már nem marad így sokáig: a walesi labdarúgó-szövetség felszólította a FIFA-t, hogy lépjen közbe, és állítsa le az ilyen beavatkozásokat.

Dollárbaloldal – A CIA-ig érnek a szálak

PPestiSrácok.hu Forró drót 2022 november 25.
A baloldal választási kampányát a tengerentúlról milliárdokkal támogató Action for Democracy kapcsolatrendszere egészen az amerikai titkosszolgálatig, a CIA-ig ér – derül ki abból a jelentésből, amelyet a nemzetbiztonsági bizottság szerdán tett közzé. A jelek szerint az amerikaiak által támogatott kör kulcsszereplője a Bajnai Gordon, illetve a Ficsor Ádám nevével fémjelzett DatAdat-csoport, amely gyakorlatilag az ellenzéki kampányt lebonyolította – írja az Origo.