Betűnként egymillió forintot fizettek egy parkolófeliratért - Újabb részletek Karácsonyék Budapest Brand botrányából

Újabb részleteket árult el Szenkirályi Alexandra a Budapest Brand botrányáról. Mint kiderült, nem elég a prémiumra szétszórt tízmilliók, a luxizás, a rezsitámogatás. De egy egyszerű feliratra is csillagászati eszközöket költöttek Karácsony felügyelete alatt.
Szentkirályi Alexandra az egyre dagadó, a Budapest Brand nevű céghez köthető botrányról árult el újabb részleteket. Karácsony tördelheti a kezét, hiszem a jelentések alapján több mint gyanús, hogyan költötték a közpénzt egyes fővárosi cégeknél.

Karácsonynak magyarázatot kell adnia a felelőtlen pénzszórásra
Mint Szentkirályi Alexandra részletezi,
- 250.000 Ft ment havonta parkolásra, méghozzá egy luxusszállodában, alig pár száz méterre a városházától
- több mint 3 millió forint egy soha meg nem valósult színházi darab „megírásáért”
- 50 millió forint prémium osztva szét, ebből a vezető 21 milliót kapott 2020 és 2024 között, amihez még rezsitámogatás is járt a vezetőknek
És a hab a tortán:
amikor Karácsony Gergelyék átadták a „pop-up parkot”, a „PARKOLÓ” felirat 7,6 millió forintba került – betűnként több mint egymillió forint!
Szentkirályi Alexandra megjegyezte, ha ez egy kis cég költekezése, akkor mi folyik a nagyobbaknál...?