Üzenjük azoknak, akik hírnevünk bemocskolásából szeretnének előnyt kovácsolni: “S nem vész magja a nemes gabonának, de híre sem lesz egykor a csalánnak” – így reagált a Csíki Sör Manufaktúra Puzsér Róbert főpolgármester-jelölt ma reggeli posztjára, akinek megárthatott a hirtelen időjárásváltozás, mert egy olyan fotómontázzsal igyekezett beszállni a Coca-Cola által gerjesztett budapesti homoszexuális propagandakampányba, amelyen két csókolózó férfi arcán a Csíki Sör emblémája látható.
A Csíki Sör a fent látható Wass Albert-idézetet is hozzáfűzte a válaszhoz, illetve az alábbi képpel tette egyértelművé, hogy termékeit elsősorban kiknek és miként fogyasztva ajánlja:
Forrás: Puzsér Róbert és a Csíki Sör Manufaktúra Facebook-oldalai.
Facebook hozzászólás
Facebook
Twitter
YouTube
RSS