
A fővárosban élő, mintegy kilencvenezer, lakcímkártyás külföldi lehet a mérleg nyelve ma Budapesten, akik a 24.hu videójának tanúsága szerint egészen biztosan nem kormánypárti szavazók. Mint arról a PestiSrácok.hu több részes cikksorozatban írt: jelentős lehet a külföldi befolyás a magyar politikai életben. Felhívtuk a figyelmet a momentumos Berg Dánielre is, aki úgy ejtőernyőzött New Yorkból Budapestre, majd lett néhány hónap alatt a Momentum elnökségi tagja, hogy előtte senki sem ismerte őt. Daniel T. Berg volt az is, aki a CEU-tüntetéseket szervezte, majd Washingtonban nemzetközi beavatkozást kért Magyarország ellen. Most pedig a DK-s Niedermüller Péterrel karöltve a hazánkban élő külföldieket buzdítja a magyar önkormányzati választásokon való részvételre.
Nem találkoztam még olyan külföldivel, aki a Fideszre szavazott volna
– mondta egy külföldi nő a Night Embassy of Budapest rendezvényén a 24.hu videós összeállításában, hozzátéve: véleménye szerint nacionalista, EU- és migrációellenes párt vezeti Magyarországot. A videóból egyértelműen kiderül: szinte biztos, hogy nem a kormánypárt jelöltjeire adják le voksukat, a megszólalók mindegyike ugyanis a már jól ismert liberális mantrát ismételgette.
A szabadságra és demokráciára fogok szavazni, szabad sajtót akarok, és azt, hogy az egyetemek itt maradhassanak
– mondja határozottan a 24.hu kamerájába egy idősebb nő, aki Budapesten élő külföldiként mindenképpen részt akar venni a voksoláson. Az, hogy miből gondolja, hogy Magyarországon nincs demokrácia és szabadság (holott éppen az önkormányzati választás miatt interjúvolták), valamint szabad sajtó (a kormánypártisággal semmiképpen nem vádolható 24.hu forgatott vele), illetve miért vizionál elüldözött felsőoktatási intézményeket (a CEU Budapesten alig egy hónapja nyitotta meg ünnepélyesen az új tanévét), talán nem meglepő annak tudatában, hogy a rendezvényen a hazafi jelzővel sosem illetett Niedermüller Péter és a CEU-tüntetések ultrája, szervezője, Daniel T. Berg beszélgetett velük. A 24.hu videójából kiderül: több, mint 140 ezer külföldi állampolgár szavazhat az október 13-i önkormányzati választáson, ebből Budapesten mintegy kilencvenezren élnek.
Azt tudom, hogy a Fidesz a vezető kormánypárt, ami teljesen populista
– mondja egy láthatóan nagyon felvilágosult külföldi nő, míg egy másik határozottan közli:
Nem fogok a Fideszre szavazni.
A kedvencünk mégiscsak az, amikor egy francia férfi mosolyogva arról beszél, hogy ők, külföldiként fognak abban segíteni, hogy “újra békében éljen az ország”.
Ők lehetnek tehát a mérleg nyelve a fővárosi választásokon, a Fidesz számára pedig komoly problémát jelent, hogy a liberális buborékban leledző budapesti külföldiek Daniel T. Berg és Niedermüller Péter társaságában múlatják az idejüket. A Momentum elnökségi tagja egyébként már hónapok óta elkötelezetten mozgósítja őket; erre több írásunkban is felhívtuk olvasóink figyelmét, csakúgy, mint arra, hogy milyen módon ejtőernyőztek be a magyar politikai életbe külföldi érdekeket szolgáló képviselők. A “Kik vagytok ti? Külföldiek a magyar politikában” cikksorozatunkat itt, itt és itt olvashatják.

Forrás: Facebook
Hiába a balladai homály, a ködösítés, Berg Dánielről azért mégiscsak sikerült néhány dolgot megtudnunk: Magyarországon a CEU-tüntetések szónokaként tűnt fel – akkor még mélyen elhallgatta, hogy nem is az egyetem, hanem az amerikai értékek miatt lázítja a diákokat. Így kétségünk sem lehet afelől, hogy most sem a magyar érdek vezeti Daniel T. Berget, csakúgy, ahogyan Niedermüller Pétert sem, aki EP-képviselőként többször feljelentette saját hazáját az uniós szerveknél.
A 24.hu videóját itt nézheti meg.
Fotó: Facebook
Nagy Tamás
2019-10-21 at 09:56
A főváros elvesztését a Fidesz idézhette elő szándékosan? Többen vagyunk Fidesz szavazók, akik azt gyanítjuk, hogy az UNIÓ-ban a jogállamiság és a hatalom megosztási hívatkozások miatt adták át kampány nélkül a Fővárost a Kun Béla utódoknak. A vesztést maga Tarlós úr előző esti beszédében jelezte és Borkai úrra hívatkozott már akkor. Az Uniós pénzek miatt tették ezt a Fidesz szük vezetői?
Pacsirta
Esvány
2019-10-14 at 21:31
A mellettem élő német hölgy is szavazhatott, mert évek óta itt lakik, és van lakcímkártyája. Megkérdezte, hogy kire adja a voksát, én pedig leírtam neki a neveket, meg azt, hogy fidesz logo. Ő így a jobb oldalt támogatta. Persze otthon sem a liberálisokra szavazott, míg ott élt.
Kazsoki János
2019-10-14 at 19:33
Na csak kibújt a szög a zsákból. Amíg a “tisztességes” emberek háborogtak az alpári stíluson, és még a kispesti botrányt is kajálták kétéves nyeretlenként, mint kacsa a nokedlit, addig sunyin mély csöndben 90000 külföldit csempésztek be:
A Kommandante sehol sincs, és mind a 10 ujját megnyalta volna, ha ilyent tudott volna, de ő csak egy kis óvódáskönyvet volt képes írni annakidején “A városi gerillaharc taktikája és stratégiája” címmel…
Bangofletone
2019-10-14 at 00:28
Amikor arra szavatál, hogy lépjőnkbe az EU.ba erre is szavaztál, igennel. Tudtad ? nem? na ezért kell jobban figyelni…
pofonfa
2019-10-13 at 22:29
Igen, én sem értem,
hogy az a fidesz, amelyik 20 éve hadakozik a csaló szocikkal, hogyan tudott ilyen béna önkorményzati törvényt összehozni.
Még az sincs szabályozva, hogy ha az egyik jelölt elhalálozik, a másiknak kötelező legyen visszalépnie és új időközit kiírni. Igy lett Mohácsnak szoci polgármestere. Gratulálok.
De hogy a fővárosban 90 ezer lakcimkártyás külföldi szavazott Niedermüller és a Momentum irányításával? Miért most derült ez ki, miért nem kampány közben?
Szóval ezért kellett a kispesti meg a Borkai botrány. Elvonta a figyelmet az igazi nagy disznóságról. Az ipari szintű szavazatvásárlásról.
Az ellenzék ugyanúgy szavazatvásárlással, csalással nyert, mint a szocik 2002-ben.
Ez nem demokratikus válaztás volt, hanem nemzetközi szálakkal átszőtt összeesküvés.
Miért nem lehetett minden jogi kiskaput bezárni egy szigorú önkormányzati törvénnyel?
Theo
2019-10-13 at 21:00
Az itt elo kulfoldi hulye, ha nem a jobbolalra szavaz, merthogy pont azert el itt, mert itt biztonsag, tisztasag es rend (v.o.diktatura) van. Nekik minden olcso, a rezsi alacsony. Ez mind megvaltozik, ha visszajon a baloldal. Amugy meg mar most is mindenki azt csinal itt, amit akar. Micsoda galadsag ezek utan ellenunk szavazni, meg kritizalni?
Magyar letere meg lazitani ellenunk, -ezek a hazatlan ifju komcsik undorito egy emberfajta.
Logikus
2019-10-13 at 18:27
Várjuk ki a végét, de addig is mozgósítsunk még embereket.
Vízöntő
2019-10-13 at 18:48
Igaz, várjuk ki, de nagyon berágtam. A leváltjuk a kormányt ha nyerünk duma így már, a külföldieknek szóló üzenetként, értelmet nyerhet. A cikket is későn vettem észre, bár korábban sem tudtam volna semmit tenni.
Most szoríthatunk az eredményekre várva.
Imre
2019-10-14 at 01:30
Érdekes, hogy azon senki nem gondolkozik el, hogy ha még vagyunk védve a migránsoktól, akkor hogy lehet az, hogy 130.000 külföldi el itthon…
Vízöntő
2019-10-13 at 17:24
Ez bizony nekem nem ugrott be, de a médiumok jobbról gondolhattak volna rá, Kósa úrnak meg kiabálva kellett volna figyelmeztetni, minden budapesti polgár mozduljon meg, mert a Momentumos nemzetközi gárda ezzel sunyít, és az alkalmatlan Karácsonnyal így akarják tőlünk elvenni Budapestet!
Nemzetközi brigádok idejönnek mert biztonság van és rombolóbombákként elintéznek bennünket? Az első vonattal tessék hazafáradni a nogo zónákba vagy ahova akarnak!
Aki meg eddig nem volt voksolni, de él és mozog, az induljon és zárásig adja le a szavazatát Tarlósra és a Fidesz jelöltjeire, mert az ellenzék az olimpia után elvenné tőlünk Budapestet is!
Na ezért nem kell egy bevándorló sem!
mirti
2019-10-13 at 17:08
a nejem és a fiam a mai napon külföldön tartózkodnak.Nincs rá lehetőség,hogy akár a magyar konzulátuson…le adhassák a voksukat …pedig szivesen megtennék!
a külföldi ( persze nincs említve milyen minőségben külföldi- külföldi állampolgár?-már magyar?-mind kettő?) meg meg teheti itt a mi otthonunkban.
Ezek az emberek mennyi adót,járulékot fizettek be a költségvetésbe az elmult évtizedekbe???..hogy legyen jogalapjuk bármiben dönteni….
Beckiagi
2019-10-14 at 00:56
Kedves hozzászólók, természetesen szavazhatok én mint magyar állampolgár, és szavaztam is amikor polgármester választás volt nemetországban. Ez nem fake news ez az igazság és egy nagy lóturót higy minden külföldi az ellenzékre szavaz, én 40 év után hazaköltöztem a férjemmel együtt aki német és igenis ő a Fideszre szavazott, és kötelességének tartotta hogy elmenjen szavazni a sok otthon maradóval ellentétben, majd mások kikaparják a gesztenyét a parázsból mottó szerint. Hát most aztán b…. ják a tunyaságukat, mert úgy látszik nekik Demszky elvtárs hiányzott, hát most megkapták,oszt most nagy a sirás rivás most lehet 5 évig nyavalyogni, siránkozni
Most hogy elhintette hazugmester Niedermüller hogy 90 ezer külföldi az elkenzékre szavaz, most meg can bűnbak, nem a fideszesek a búnösök akik [email protected] elmenni, mert majd mások elmennek, ók inkább mennek kirándulni, mert szép az idő. Nehogy már most az összes külföldit egy kalap alá huzzuk, és azt se felejtsük ek, hogy azok akik Magyarországot választották és itt akarnak letelepednu, belgák, hollandok, németek, pont azért jöttek ide mert tele van a hócipőjük az ottani kormány mugránspolitikájával, etek után úgy beállítani őket higy szemét rohadékok, egy paradox. Inkább nézzetek önmagatokba hogy tunyák voltatok, mert persze jobb a támadás mint s belátás higy ekq.. tátok. Szomorú!!!
Átsferi
2019-10-13 at 16:41
Mit ne mondjak “gyurcsányiviktor!” Eddig vagy elnéztünk, vagy nem fordítottunk rád nagyobb figyelmet. Holott megérdemlrd a reflektorfényt. Ez olyan kötelező nyelvgyakorlat nálad? Fölösleges itt villognod, a nyelviskolában teljesíts! Vagy a rektor eltanácsolna?
Balatoni nyár
2019-10-13 at 16:36
Pont ez a baj, hogy külföldi aki nem élete végéig marad Magyarországon befolyásolja a magyarok sorsát 5 évre. Ezt minden országban be kellene tiltani.
hozzaszolo
2019-10-13 at 16:21
CsCsúússztatás van itten:
Nem a külföldiek szavazhatnak az útlevelükkel, hanem a magyar állampolgárságot megszerzett (születési/szülői jogon, Magyar Igazolvánnyal-székely,ukrán, délvidéki, szlovák- rendelkező, magyar személyivel rendelkező, vagy magyar állampolgár aki Magyarországon kiállított útlevéllel (szmélyazosság igazolására alkalmas fényképes Mo.-on kiállított) okmánnyal és lakcímkártyával együtt szavazhat, HA benne van a szavazóköri Címjegyzékben.
Az Ukrajnában élő Magyar Igazolvánnyal-magyar állampolgársággal is) rendelkező csak Magyarországon szavazhat, mert Ukrajna/Szlovákia nem engedi a magyaroknak a kettős állampolgárságot, csak a bennfentes Ukránoknak (amerikai/izreli állampolgárság pl.)Ezért kell idebuszozniuk. Ha magyar lakcímük is van bejelentve, akkor helyi választáson is szavazhatnak abban a sz.körben, egyébként ha nincs akkor csak megyei listára.
Valahogy így tekintsünk a külföldiek tömegs? szavazatára.
Esetleg ezt lehet pontosítani, annak, aki valóban tudja.
Erdélyben azt hiszem konzulátuson is lehet
Átsferi
2019-10-13 at 16:19
Rizikónak: Milyen az a “fotelszavazó”? Otthonról drukkolsz Tarlósnak Vagy a Déli pályaudvar restijéből? Marhanagy Vagy!
Egyébként Gyurcsányné keze is benne van a külföldi szavazatokban. Meginvitálta a portugálját, kéz kezet mos alapon? Ez a vernyákoló hangjával küszködő szélsőballibsi még meddig lesz szabadon? D. Tomika Brüsszelben, miért nem jelentettétek fel Ursula elnök asszonynál, vagy ott nincs szólás szabadság? Akkor mi francnak vagytok kint?
Tamas
2019-10-13 at 16:14
Ezektöl csk undort kap az ember.
babod
2019-10-13 at 16:05
Telegözzel dolgoznak a kommunista unokak!!
mirti
2019-10-13 at 15:52
nem a jogszerüségét vitatjuk a külföldiek itteni szavazásánál, hanem a morális
és erkölcsi oldalát a dolognak….Ennyire hálássak azért a híres magyar vendégszeretetért,hogy hátba szúrjanak…szembe köpjenek minket vendéglátókat..
nem hiszem,hogy ezt mi külföldön megtennénk…
Janos Szabo
2019-10-13 at 15:50
Müller-molnár húzzál haza ! Te itt csak magyarul beszélsz ! Pont !
Parag Arnó
2019-10-13 at 15:43
Ha magyarként életvitelszerűen külföldön élsz, jogod van szavazni a helyi önkormányzati választásokon, és ez így van jól. Az egy másik kérdés, hogy még egyetlen egy ismerősömet sem hallottam, hogy élt volna evvel a jogával. Valahogy nem szeretünk beleavatkozni mások dolgába. Így vannak evvel a magyarországon élő külföldiek többsége is. Arról meg végképp nem hallottam, hogy ha külföldi vagy, muszály a liberálisokra szavazni.
dillon
2019-10-13 at 15:16
és pontosan erről szólna a migráció is.. ha ez bejönne nekik, miután magyar emberekkel esélytelen nyerni ezért külföldiekkel akarnának fordulatot.. milyen [email protected] nagy tetvek ezek???? hogy fordulhat ilyen elő??? az elhányom magam túl közhelyes lenne…mindenki menjen, ne hagyjuk!!!!
Atosz
2019-10-13 at 15:12
A hatàron tùli magyar testvèreknek ellvennè a szavazati jogàt a rohadek hazaàruló bal-libsi csūrhe de a jött-ment idegen fekàknak megadnà hogy ràjuk szavazanak !!!! Csak azèrt is HAJRÀ FIDESZ!!!!!HAJRÀ Tarlòs Istvàn!!!!
Rizikó
2019-10-13 at 15:08
Sajnos ezek Soros utazo szavazoi! Ezek megrengettek tavaly Lengyelországot!Varsó igy került libsikézre.Sőt Gdansk is .Ahol lelőttek baráti tüzzel alibsi regnálo városvezetőt.
M3g kjó hogy nem szavazhatnak az OGY választásokon.
Ezért fog döntő fölénnyel nyerni most a PIS a lengyeleknél.Nem fura?
Mátyás
2019-10-13 at 14:37
Szerintem ez egy rossz szabály, állampolgársághoz kötném.
Rizikó
2019-10-13 at 15:14
Jaroka ,Deutsch,Dobrev Újhülye stb és elődjeik megszavazták ezt ? Holt a magyar vétó.Hol a jogállam.Hol a nemzeti szuverenitás lesz.
kamcsatka
2019-10-13 at 14:15
pesti vigécek, szavazók. ne hagyjátok cserben a vidéket. gyerünk szavazni Tarlosra.
Hegedűs Hilda
2019-10-13 at 14:01
Felvidékiek vagyunk, két lányom szerzett diplomát M.o.-on. Budapesten dolgoznak, már korán reggel leszavaztak Tarlós úrra. Elkötelezett Fideszesek vagyunk. Nem ninden külföldi fog balra szavazni. Büszke vagyok a lányaimra, remélem, sokan követik a példájukat.
csupati
2019-10-13 at 14:54
Az Ön lányai NEM külföldiek!
mirti
2019-10-13 at 15:44
olvasd el mégegyszer amit T Hegedüs H. írt….
Theo
2019-10-13 at 20:40
Kedves Hilda!
Maguk magyarok! Nem onokrol van szo a cikkben.
Jozsika
2019-10-13 at 13:53
Saját és nem ország joléte érdekében kampányolnak ezek.
Anonymus
2019-10-13 at 13:37
Svédországban abban a pillanatban amikor megkapta a személyi számot az afrikai közel keleti afgán szavazhat bárosi megyei szinten.Igy eldöntheti a svédek helyett hogy melyik párt vezessen egy várost.Ezért is importálják öket ide mert a szocikra szavaznak.Na most ez Dániel jol beszéli az angolt hasznosnak vélte öt a Momentum ért az idegenek nyelvén ismeri ùres agyjárásukat a külföldi itentitásnélkùli emberi biomasszânak .S igy lett belölle az ami.
Andromeda
2019-10-13 at 13:19
Ez tényleg súlyos probléma. A Fidesznek ezeket a külfödieket is el kell tudnia érnie. Nyilvánvalóan pontosan a fodítottja igaz: ezek a külföldiek diktatúrát akarnak, a sajtószabadság megszüntetését, priviligéumokat saját maguknak, a rasszista, naconalista vagyis NÀCI gög szól belölük.
Török
2019-10-13 at 13:31
Aki nem magyar állampolgár, aki nem tud anyanyelvi szinten magyarul, akinek az ősei nem magyarok voltak azok nem szavazhatnak semmiképpen. Ennyi. Nehogy már be legyen jelentve egymillió arab egy 2. kerületi lakásba és azok meg leszavazzanak Karácsonyra [email protected] meg.
Karácsony Márta
2019-10-14 at 00:01
De nem csak a Fidesz, hanem Budapest is..Ennyi liberálkomcsi zsidót, lumpenprolit..”igaz” européer értelmiségit.. agymosott egyetemistát.. Sajnálom a normális kisebbséget..Aztán jaj a legyőzöttnek, jön a fekete leves.
Arkon
2019-10-14 at 07:37
353 595 mélyen elnyomott, anarchista, trockista,eszer forradalmár keményen megszívatja a következő 5 évben a teljes BUDAPESTET !
Nahát
2019-10-13 at 13:10
Külföldi lopakodó hatalomátvétel. Ügyes. A törvényeink pedig lehetetlenek.
páty
2019-10-13 at 12:50
Mi adtunk állampolgárságot ennek a sok kínainak, töröknek, muszlimnak, ez lett a vége. Nem az elmúlt 10 évről beszélek, hanem az elmúlt 50-ről.
csakafidesz
2019-10-13 at 13:12
Az állampolgárok hagyján, de a polgársággal nem rendelkező is szavazhat, ha 6 hónapnál többet tölt Budapesten évente. Tehát az itt letepült cégek külföldi alkalmazottjai is.
Andromeda
2019-10-13 at 13:20
Szerntem csak akkor, ha EUs állampolgárok. De mindegy, ami rossz, az rossz.
Theo
2019-10-13 at 20:35
Igen, de akkor itt kell adozniuk is a TELJES jovedelmuk utan ( a kinti utan is). Szten a NAV nak muszaj lenne a szavazason resztvevok adozasat szigoruan vizsgalni, lehet, hogy akkor nem lennenek olyan lelkesek az itt szavazassal. Emellett azt is nezni kene, hoğy vajon az illeto otthon is szavaz? Mert ket helyen hogyan tolthet hat honapnal tobbet? Ez a szabaly kulonben is baromsag: ha nem repulovel kozlekedik, akkor ugyan ki kepes osszeszamolni, hogy pontosan hany napot tolt itt?
pompom
2019-10-13 at 12:38
Daniel T. Berg által kitett kép nagyon sokat mondó. 15-ből 4 a fehér európai raszhoz tartozó….”2.kerület, mindenki otthona”
mirti
2019-10-13 at 13:10
gyönyörű a nigger meg muszlim disznó ahogy a pofánkba vigyorog….igy alakul ki szép lassan mindenkiben a “rasszizmus”. Mi nem kérünk ebböl a liberalis maszlagból . Csak érdekesség képpen teszem közzé,hogy a mi kerületünkben is egyre több az idegen ( kinai,indiai délamerikai,néger…) Néznek is ferde szemmel
amikor sétálok a kiskutyámmal….mert ezt ők megenni szokták , nem sétálnak vele
….hát még ha tudnák,hogy velem alszik…undorító,hogy mennyire nem képesek ezek mind az alkalmazkodásra???
ez Daniel B. nevü ember pedig előbb utóbb karón fog száradni..!!
eretnek
2019-10-13 at 12:33
Őszinte leszek, ezáltal nem fogok népszerűséget aratni!
Ha a főváros Karigeri kezébe kerül, akkor meg is érdemli a fidesz!
Túl kesztyűs kézzel bánik az ellenséggel….
Büntetleül lehet tiborczozni, lölőzni…. Ez érett mára be az ellenségnek… A “fidesz lop”-ért egyetlen pert sem indítottak, miközben az ellenség állandóan bírósági papírokat lobogtat… 2006 sem tananyag még a történelem könyvekben! Pedig 13 év már történelmi távlat!!!
Groot
2019-10-14 at 02:20
A baj, h a fovarosban szinte semmi kampany nem volt. Az is fura, h par szaz szavazattal nyertek olyan helyeken az ellenzek, ahol elotte evekig fideszes vezetes volt. Kivancsi lennek keruletenkent hany kulfoldi szavazo volt. Pl Ujpesten olyan ember nyert aki videki es 5 eve kapott kb 4 %ot most meg egy nagy keruletet vezet.
saghy rozalia
2019-10-13 at 12:33
Erről már régen kellett volna cikkezni, akkor talán felébred a budapesti magyar és azt mondja na ezt már nem hagyom és elmegy szavazni a nemzeti pártra. Ma erről már nem fog hallani.
Tamás
2019-10-13 at 12:31
1. Biztos nem minden külföldi fog a Fidesz ellen szavazni, csak azok akik olyen oksoak és felnyalják a liberális port, amit eléjük szórnak
2. Sok magyar szavazó is felnyalja azt annak ellenére, hogy neii mégazt is tudnia kell mit kaphat a tőlük a gyűlölködésen kívűl
A 2. pont a nagyobb gáz
Chesterton
2019-10-13 at 12:26
ez mennyire gaz!
Matekzseni Ferenc
2019-10-13 at 12:21
Ezek a tetves mocskos szarevők mindenre képesek.
Rizikó
2019-10-13 at 15:08
Sajnos ezek Soros utazo szavazoi! Ezek megrengettek tavaly Lengyelországot!Varsó igy került libsikézre.Sőt Gdansk is .Ahol lelőttek baráti tüzzel alibsi regnálo városvezetőt.
M3g kjó hogy nem szavazhatnak az OGY választásokon.
Ezért fog döntő fölénnyel nyerni most a PIS a lengyeleknél.Nem fura?
Török
2019-10-13 at 12:13
Milyen jogon szavaznak a mocskos külföldiek????????Fidesz azonnal be kell tiltani a külföldi ügynökök szavazati lehetőségét!!!!
mirti
2019-10-13 at 12:10
hogy a fenébe szavazhatnak külföldiek nálunk ?? ..a gyerekeim állandó lakhelye vidéki cím,de hónapok óta nálunk (itt Budapesten) laknak (tartozkodási cim megegyezik a miénkkel , itt mégsem szavazhatnak ?
külföldiek menjenek haza és ott keverjék a liberális szart….
Ezeket a magyarul beszélő hazaárulókat pedig rövödtávon ,törvényesen
le kellene rendezni….semmi keresnivalójuk itt !!!
Poppy
2019-10-13 at 12:40
Ha nem érzik jól magukat Magyarországon, Budapesten, akkor menjenek haza!
Beckiagi
2019-10-14 at 00:38
Kedves hozzászólók, természetesen szavazhatok én mint magyar állampolgár, és szavaztam is amikor polgármester választás volt nemetországban. Ez nem fake news ez az igazság és egy nagy lóturót higy minden külföldi az ellenzékre szavaz, én 40 év után hazaköltöztem a férjemmel együtt aki német és igenis ő a Fideszre szavazott, és kötelességének tartotta hogy elmenjen szavazni a sok otthon maradóval ellentétben, majd mások kikaparják a gesztenyét a parázsból mottó szerint. Hát most aztán b…. ják a tunyaságukat, mert úgy látszik nekik Demszky elvtárs hiányzott, hát most megkapták,oszt most nagy a sirás rivás most lehet 5 évig nyavalyogni, siránkozni
gyurcsányiviktor
2019-10-13 at 13:29
A válaszom az idegen szavazatokkal kapcsán:
You liberal scum, nobody was ask you to present in our great Homeland and Capital and intervene to our decisionmaking on our local matters.
Clear off of our country, if you do not like anything, happens here !
You are a persona non grata, if you going to effect to our live.
Go back to your original home (if you have any …), where you can get some stuff, have alcohol free, play a gender or so kind of shit and perform your liberal double standard sceen to any shithead, accepting it.
Good luck shitheads to be at home !
The evil deep power bless you all (with dollars of course) !
Ha valaki fordítást kér, jelezze !
oshon
2019-10-13 at 12:04
Menjen mindenki a sajat nemzetet ‘segiteni’ a szavazataval … hagyjak beken a Magyar Nemzetet es ‘menekuljenek’ jogoktiporlasaval vadolt Magyarorszagrol ! Mindenki az anyja kebelere , es onnan mutassak meg nekunk Magyaroknak , kik es mik ok … ide csak turistakent ! AMEN !
Pálné Nagy Eva
2019-10-14 at 21:07
Pontosan ezek a gondolatok jutottak eszembe,hogy miért itt élnek,miért nem sajat hazájukban tesznek rendet.Na ezek az emberek gyávák és gerinctelenek.
Lisa
2020-01-03 at 23:13
Az a baj , hogy a magyarok 43%-a ment el szavazni ! Kūldtèk az EU s komcsiliberàl szarzsàkokat , mert pontossan felmèrtèk ,az EU ban , hogy a magyarok jòlètūkbe ugy eltunyultak , hogy ùgy se mennek el szavazni. A liberàlpatkànyok , hatalmas apparàtussal dolgoznak enbek a feltérkèpezèsèn.
Királytigris
2019-10-13 at 12:03
Hogyan szavazhat egy nem magyar állampolgár a magyarországi helyhatósági választásokon?
Mikor bementem a választási helységbe, kérték a személyi igazolványomat, meg a lakcímkártyámat.
Gondolom, hogy a személyi azért kell, hogy a választó a magyar állampolgárságát igazolja vele. Ezeknek útlevelük van, amiben világosan olvasható, hogy nem magyar állampolgár.
Nem értem.
oshon
2019-10-13 at 12:05
Pontosan ! Ilyen a vilagon nincs masutt !
Hazádnak
2019-10-13 at 14:58
“Nem találkoztam még olyan külföldivel, aki a Fideszre szavazott volna
– mondta egy külföldi nő.”
NE HIGYJÉTEK EZT !!!
Több filmet is láttam a You Tube-n ahol arról beszéltek, PONT AZÉRT KÖLTÖZTEK MAGYARORSZÁGRA mert itt béke van épp Orbán migráns politikájának köszönhetően.
Egy vidéki értelmiségi ismerősöm mondta ha Budapest “karácsonyos” lesz, az pont hogy a közismerten örök elégedetlen nagyképű, minden nem pestit vidéki bunkónak tekintő “pösti” értelmiségnek és az azokat majmoló, szintén magukat nagy ásznak tartó de ritka tahó csordának köszönhető.
Rizikó
2019-10-13 at 14:58
Köszönjük meg ezt az önkormányzati törvényt Trócsányi úrnak? Az szdsznek,a fidesznek a többi szimpatikus jogásznak ?
A CEU MARADT, 160ezer külföldi bantu izraeli franci stb libsi zöld Newyorki salmesz bankár itt szavazhat.Ez szép.Nem értem Tarlos hogy nyerhet igy.
Ez olyan mintha egy magyar város elutazna Párizsba és ott leszavazhatna Le Pen jelöltjére!
Ha ez Eukoknform akkor ezt az internácik az Eu minden tagállamában minden helyhatósági választáson megtehetik!!!!
Igy lehet Londonnak egy paki tróger a főpolgármestere, Párizsnak egy meleg( homokos) ,BERLINNEK szintén szodomita leszbika.Nem sorolom.
Na Viktor úgy hogy lesz rátermett a választott ha a Fideszben is meg az ellenzekben is ket haszonleső libsi szdszes indul ( több ló nem indul)
Tarlósért szoritok mint fotelszavazo.
Erika
2019-10-14 at 12:35
Tévedés! Svédországban például a letelepedési és munkavállalási engedéllyel rendelkezök is szavazhatnak a helyhatósági választásokon olyan logika szerint, hogy miután adót fizetnek és az országban élek, joguk van eldönteni, hogy ki legyen a polgármester a településükön. Ezt hívják demokráciának. Vagy nem kell kiadni letelepedési engedélyeket, vagy szörmentén kell bánni az idegenekkel, nehogy az ellenzékre szavazzanak. Szaúd-Arábiában például élethossziglan lehetsz vendégmunkás, mégsem kapsz semmilyen jogot az ottélésre, bármikor kipaterolhatnak. Hát ezek a végletek.
MG
2019-10-15 at 15:48
Minden uniós országban így van. Én Máltán ugyanúgy szavazhatok az önkormányzati választásokon, mint a máltaiak. Sőt, akár képviselőként is indulhatnék. Utána kéne nézni a törvényeknek.
Garten Garden
2019-10-13 at 13:12
Uniós állampolgárként én is szavazhatok Németországban az önkormányzat választáson!Ennyi.
Üdvözlettel Bajorországból:Beflower
Török
2019-10-13 at 13:39
Ki nem szarja le kire szavazol az iszlám kalifátusban?nekik már így is konyec.Itt Magyarországon ezt be kell szüntetni, akinek nem tetszik, nyugodtan elköltözhet a haldokló nyugatra.
nemzeti
2019-10-13 at 14:01
a nagy lófaszt szavazhatsz !
en
2019-10-13 at 15:04
Na, most mar erted vegre, hogy hogyan nez ki a FAKENEWS?!