A Facebook hirdetéstárából kiderül, hogy már csaknem ötvenmillió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – szúrta ki a Mandiner. A portál szerint nem tudni, miből finanszírozza a baloldal miniszterelnök-jelöltje ezt a vehemens online kampányt ugyanis a vagyonnyilatkozata alapján nem engedhet meg magának ekkora kiadásokat.
A hétfőn leadott vagyonnyilatkozata szerint ugyanis Márki-Zaynak nem futja arra, hogy ötvenmilliót költsön a Facebookon. A politikus ennek ellenére már 49 945 769 forintért – csak az utóbbi egy hét alatt csaknem tízmillióért – hirdetett a Facebook hirdetéstára szerint. Az „átláthatóság jegyében” megy a titkolózás, nem tekintheti meg akárki Márki-Zay kampányelszámolását. Az alábbi kép hűen tükrözi, mit is jelent a baloldal számára az átláthatóság.
Amikor rákattint az érdeklődő a „2020–2021. november” – az előválasztási kampányt magába foglaló időszak – linkjére a „Kampányelszámolások” menüpontban jelszót két a weboldal. Márki-Zay Péter 2020–2021. novemberi kampányelszámolását még mindig nem lehet megtekinteni a weboldalán. A Facebook hirdetések Márki-Zay nevén futnak, azonban könnyen lehet, hogy nem ő a hirdető, akinek egyelőre homály övezi a személyét.
Forrás: Mandiner; Fotó: Horváth Péter Gyula/PestiSrácok.hu
Facebook
Twitter
YouTube
RSS