hirdetések
Már csaknem ötvenmilliót tapsolt el Márki-Zay Facebook-hirdetésekre, de nem tudni, hogy miből
A Facebook hirdetéstárából kiderül, hogy már csaknem ötvenmillió forintot tapsolt el közösségi oldalával kapcsolatos hirdetésekre Márki-Zay Péter – szúrta ki a Mandiner. A portál szerint nem tudni, miből finanszírozza a baloldal miniszterelnök-jelöltje ezt a vehemens online kampányt ugyanis a vagyonnyilatkozata alapján nem engedhet meg magának ekkora kiadásokat.Márkabiztonság az online világban
A márkabiztonság talán soha korábban nem kapott akkora hangsúlyt, mint manapság. Az online térben számos, előre nem is látható veszély leselkedik cégek és a brandek megítélésére, ami közvetlenül is befolyásolhatja az üzleti eredményeket. A terület legfontosabb trendjeit vitatták meg a DOT Creative szakértői az L20-ban, a Lounge Group marketingkommunikációs műsorblokkjában, a 90.9 Jazzy Rádió Márkamonitor című adásában, ahol arról is szó esett, hogy egy magyar brand safety fejlesztés már 18 nyelven érti az iróniát, a szarkazmust és listát készít a biztonságos és nem biztonságos tartalmakról egyaránt.Megszorításokba kezdett a baloldali médiapiac
A koronavírus-járvány negatív gazdasági következményei a nagyobb lapokat és internetes oldalakat kiadó médiavállalatoknál is jelentkeznek. Az eddigi adatok alapján a HVG, az Index és a többek között a 24.hu-ért és a Nők Lapjáért is felelős Central Médiadiacsoport Zrt. is leépítésekre kényszerült, a jövőben pedig valószínűleg további megszorító intézkedések várhatók. Miközben a hírlapárusok a járvány hazai megjelenése óta érzékelhető forgalomcsökkenésről számolnak be, a kialakult helyzetben – magas látogatottságuk ellenére – az olyan, nagyobb online újságok is megszorító intézkedések bevezetésére kényszerültek, mint a HVG vagy az Index – írta a Magyar Nemzet.Ajánljuk még