Átfogó vizsgálat megindítását kezdeményezte a Momentumot, a Gyurcsány vezette Demokratikus Koalíciót és a Szabó Tímea fémjelezte Párbeszédet érintően Orbán Viktor miniszterelnöknek írt közérdekű bejelentésében Tényi István. Szerinte ugyanis a sajtóban megjelent információk felvetik annak a gyanúját, hogy illegális szervezetek próbálnak beavatkozni Magyarország pénzügyi, gazdasági és politikai rendszerébe.
Emlékezetes, korábban többrészes cikksorozatban foglalkozott portálunk Szabó Tímeával, a Párbeszéd ismert politikusával, valamint a néhány éve a semmiből feltűnt, azóta az ellenzék egyik vezető erejévé váló Momentum Mozgalom több szereplőjének életútjával is. Megírtuk: a 2017. januárjában az olimpiai népszavazás kezdeményezésével ismertté vált Momentumnak számos alapszervezete van szerte Európában. Ez azért sem meglepő, ha megnézzük, hogy a párt alapító tagja, EP-képviselője, Cseh Katalin (Montreal, 1988. június 29.) 2012 júniusa és 2016 szeptembere között a Liberális Fiatalok Egyesületének (LiFE) nemzetközi kapcsolattartója volt, és az ő feladatai közé tartozott a külföldi partnerszervezetekkel való kapcsolattartás, illetve a nemzetközi csereprogramok és képzések szervezése. Cseh emellett 2013 júniusa és 2014 szeptembere között az International Federation of Liberal Youth (elnök: Ahmad Al Rachwani) fehérorosz programjának trénereként workshopokat és képzéseket szervezett belarusz és ukrán aktivisták számára. 2017-től a Momentum nemzetközi kapcsolattartója, valamint az egészségügyi munkacsoportjának vezetője volt.
A Momentum legrejtélyesebb figurája
A párt egyik legrejtélyesebb alakja, Berg Dániel szintén külföldön, New Yorkban született. Ami vele kapcsolatban tudható, hogy 2017-ben tért haza Magyarországra, majd részt vett a CEU-tüntetéseken, néhány hónap múlva pedig már a Momentum elnökségi tagjává választották. Egy angol nyelvű interjúban elejtett félmondatában utalt arra, hogy újságíróként is dolgozott, portálunk meg is talált egy, az ő nevével fémjelzett írást az Exberliner (volt berliniek) lapjában. Innen következtethetünk arra, hogy ott is élt. A PestiSrácok.hu Momentumhoz közeli forrása Bergről korábban azt mondta, hogy még a párton belül is komoly kérdéseket vet fel az, hogy az amerikai-magyar srác milyen széles kapcsolati hálóval rendelkezik. Mint ahogy az is, hogyan tudott a liberális elit fősodrásába azonnal bekapcsolódni annak ellenére, hogy 2017 előtt senki nem ismerte még csak a nevét sem idehaza. A szociáldemokrata értékeket hangoztató Donáth Anna, a párt EP-képviselője ugyancsak meghatározó tagja a pártnak. Ő korábban az Amszterdami Egyetem migrációs és etnikai tanulmányok szakán tanult, hazatérve pedig a Menedék Migránsokat Segítő Egyesület projektmenedzsereként dolgozott.
Egy korábbi írásunkban felidéztük a Párbeszéd kulcsembere, Szabó Tímea életútját is, aki háborús konfliktusok megoldásában vett részt, sőt, az afgán kormány felállításában is segédkezett. A róla szóló cikkünkben több kérdésre is kerestük a választ: hogyan került Amerikába, majd rövid idő múlva Pakisztánba? Miért költözött Kabulba, hogyan segédkezett “civil” szervezeteknek nyomást gyakorolni a politikai erőkre? Hogyan landolt végül Budapesten a Helsinki Bizottság tagjaként és tűnt fel újra, mint az LMP és a Humanista Párt közös EP-képviselőjelöltje? Mikor döntötte el, hogy politikai pályán tevékenykedik tovább úgy, hogy egyébként egy interjúban arról beszélt, hogy ez nagyon messze áll tőle? Írtunk arról is, hogy az említett pártok, illetve mellettük még Márki-Zay Péter mozgalma és a Demokratikus Koalíció esetleg nemzetbiztonsági kockázatot rejthetnek, ha kiderül, hogy kampányukat külföldi tőkeinjekció segítette (megjegyzendő, hogy a költségvetési csalás miatt nyomozó NAV éppen szerdán szállt ki a Momentumhoz). A magyar pártfinanszírozási törvény szerint ugyanis a pártoknak tilos külföldi személyektől vagy szervezetektől bármilyen összeget elfogadni; kizárólag magyar állampolgároktól kaphatnak adományokat. A jogalkotó szándéka egyértelmű: a hazai politikai pártok, mozgalmak tevékenységét ne befolyásolhassák külföldi személyek, szervezetek, érdekek.
Tényi a miniszterelnökhöz fordult
A fentebb felvetett aggályok miatt Tényi István közérdekű bejelentéssel fordult Orbán Viktor miniszterelnökhöz, kérve az átfogó vizsgálat megindítását (akár a titkosszolgálatok bevonásával, hiszen ezen befolyásolási kísérletek felderítése az ő feladatuk) a Momentumot, a Gyurcsány vezette Demokratikus Koalíciót, a Szabó Tímea fémjelezte Párbeszéd Magyarországért Pártot, és a cikkekben szereplő személyeket érintően. Szerinte ugyanis a PestiSrácok.hu-n megjelent információk felvetik annak a gyanúját, hogy illegális szervezetek próbálnak beavatkozni Magyarország pénzügyi, gazdasági és politikai rendszerébe.
Rakovszky István
2019-10-31 at 14:10
Németországban élő magyar és angol állampolgár vagyok, tahát ha tőlem kapna egy párt pénzt az jogos lenne⁇
De mi van ha valaki egy számomra nem ismert bankban nyitna a nevember egy számlát, hogy azon keresztül utaljon pénzt agy “magyar” pártnak.
Ezt egy Soros/Schwarz közeli bank könnyen megteheti.
Még akkor is ha én Magyarországon élnék.
k
2019-10-31 at 14:00
Szüntessék meg hazaáruló a pártokkat MOST ES MINDOROKRE amen.
Vissza kellene allitani a bitofakat amij\k a komonista remuralom alatt ejjel/nappal mukodtek!
K
2019-10-31 at 15:22
Kedves “k”
Ez nem én vagyok, fentebb nagy “K” néven én szóltam hozzá.
A hazaáruló pártok megszüntetésével egyetértek.
A “bitófákat” nem helyeslem, az EU-ban és sok más országban már eltörölték a halálbüntetést.
Ha nem hagyod el a “k” nevet hozzászólásaidban , akkor én fogom megszüntetni a “K” név használatát.
nemzeti
2019-10-31 at 13:57
Fel kell tárni a dolgokat !
Mária néni
2019-10-31 at 13:35
Aranyoskáim !
“A bűnök nem akkor teljesednek be, amikor elkövetik azokat, hanem akkor, amikor elfelejtik – mondta az Országgyűlés elnöke csütörtökön Budapesten.”
Dr Tóthpal J.
2019-10-31 at 13:26
Az MTA köztestületi tagjaként teljesen egyetértek Tényi István javalatàval, mert Budapesten és vidéken is külföldi beavatkozàs történhetett…
MacMondeau
2019-10-31 at 12:36
elég későn ébredezünk-vagy az átvilágítóink is sorrosista ügynökök-az ilyen idegen hatalom ügynökei az országba se nagyon-de a parlamentbe semmiképp se kerülhetnének be
ha a kormány 3 2/3 után se tesz semmit az ilyesmi ellen az tehetetlenséget sugároz és
már most is szavazatvesztést okozhatott-de még mennyit fog!!!
Karcsi bácsi.
2019-10-31 at 12:08
Nagyon ideje lenne lépni !
Ha a Fidesz nem cselekszik akkor többen elfordulhatnak a párttól mert gyengeséget mutat !
Nincs mese ezek hazaárulók !
Valaki Valaki
2019-10-31 at 14:37
Tarlósra szavaztam, elégedett voltam vele, egyik kedvenc politikusom. De amit a kampányban előadott, az már nekem sem volt szimpatikus. Túlzott magabiztosság és az emberek megszólításának hiánya. Mi volt akkor azokkal akik a kampány alatt döntöttek?
Ha a Fidesz folytatja ezt a magas lóról beszélést, teljesen inaktív kommunikációt, mindent eltűrést, akkor készülhetünk a következő gyurcsányi ciklusra. Hahó Fidesz, a libsi patkányok elszemtelenedése a Ti hibárok is! Nem csak veletek, de a szavazóitokkal is szemtelenek! Tessék megvédeni minket is!!!!!
Benedek Károly
2019-10-31 at 20:22
A Fidesz-Kdnp kampányfőnökei és tanácsadói voltak seggfejek: Rogán/hátapám Kósa.
A tanácsadók között kurkásznék, hogy ki javasolta a seggreültetést, meg a “nem kell olyan erős kampány, úgy is győzünk hazugságot. Megtáncoltatnám, és visszafizettetném, amit kapott. Tarlós azt csinálta, amit mondtak neki.
Elnéztem Tarlóst Harácsony mellett.
Harácsony másfél fejjel magasabb centiben TRlósnál.
De intellektusban, szellemileg, eleganciában, szaktudásban fényévvel húz el Harácsony felett.
Valaki Valaki
2019-10-31 at 11:59
Mi az, hogy nettó két hónapja Magyarországon élő világpolgárok képviselik a magyar érdekeket?
Igen is minimum tizenöt év tényleges Magyarországon töltött időhöz kötném a politizálást. Honnan ismernék az itteni problémákat? Pletykákból? Azonnal lépni kell, nem szabad elaludni a a Fidesznek!
Dillon
2019-10-31 at 11:46
Kiváló, kiváló, kiváló!!!
Így tovább, nyomni ezerrel a dolgot!
Elegünk van abból hogy idegen beavatkozással próbálnak elnyomni minket! Erre vártunk mi így küzdünk nem hadházy módra! Mi az hogy csődben levő ellenzék szétplakátolja az országot, a közösségi médiában csak ők vannak,, miből?? Hajrá!!
PS
2019-10-31 at 11:28
Ezt a rohadt nemzetközi és nemzetellenes bandát ki kell tiltani.
ikabika
2019-10-31 at 11:23
Azok a mikroadományok…
hozzaszolo
2019-10-31 at 11:02
Kizárt dolognak tartom, hogy erre Orbán válaszoljon.
Semmire sem válaszol, nekem legalább is nem. Majd küld egy újabb konzultációs levelet más témáról. Nekem is azt küldte, a kérdésemre meg nuku említés.
Kivizsgálni meg nem kell amit/amiről meg már mindent tudunk.
Nézd meg a (fb)-t. Ott van ezrével a ballib lájkolók száma. A mobiltelefon helyzete meg rögzítve, pontosan tudják, ki volt szavazni, hány óra hány perckor. Már csak össze kell vetni az (fb) lájkolókkal. Össze is vetik. Így az is tudható, és figyelik is, milyen szimpatizáns szavazott. És akkor mi van? Mit tudsz csinálni? Régen úgy volt, hajnalban becsöngettek, elvitték a családot. Most mit csinálsz?
Egyszerű_hozzászóló
2019-10-31 at 10:56
Orosz tartomány, nyugati tartomány, főleg Soros féle amerikai tartomány! Egyesek ilyen és ehhez hasonló baromságokat tudnak leírni. Magyarországon egyelőre nincs sem orosz, sem nyugati, sem Soros féle amerikai tartomány, és az ország többsége azon dolgozik, hogy ne is legyen semmilyen tartomány, de vannak, akik pontosan nyugati, illetve konkrétan amerikai tartományokat akarnak létrehozni, ráadásul ezt nyíltan hirdetik is, persze nem mindenki, mert vannak, akik csak titokban próbálják a lakosságot, és a választókat terelgetni.
Mit nevezek nyugati, amerikai tartománynak? Az EURÓPAI EGYESÜLT ÁLLAMOK ESZMÉJÉT! Amennyiben ez a totális baromság és utópia létrejönne, akkor Magyarország nem tartomány, hanem a szó legszorosabb értelmében gyarmat lenne!!!!!!!!!
Ami az oroszokat illeti Magyarország is, ahogy a világ,- beleértve az egyesek által annyira imádott balliberális nyugatot is,- bizony keményen az orosz gáz, és egyebek madzagára van fűzve, mivel nekik van gázuk, és egyebük, amivel a többiek nem rendelkeznek, ha tetszik, ha nem! De ettől még nem tartomány egyik ország sem! Ezt tiszte üzlet! EZ VAN!!!!! TESSÉK LENYELNI A BÉKÁT!!!!!!!!!!!
Nonvideor
2019-10-31 at 10:51
“A múlt hét egyik legfontosabb belpolitikai híre volt, hogy megbukott a nemzetbiztonsági átvilágításon Szél Bernadett LMP-társelnök afgán származású külsős szakértője, Janan Mirwais, s a Fidesz emiatt bejelentette: ha Szél részt vesz a nemzetbiztonsági bizottság ülésein, akkor ők nem.”
.
Tényi miről beszél?!
Nonvideor
2019-10-31 at 10:46
Tényi ne játssza a hülyét.
Oótcselekvéssel, nyitott szelepekkel nem lehet már
a közt temperálni.
Konkrét cselekedeteket szeretnénk látni.
Az országról van szó, nem csupán a Fidesz-KDNP-ről.
Felelősséggel tartoznak a választóik felé.
magyar
2019-10-31 at 13:58
Igen az országról van szó nem az idióta megvezetett bolsi választókról.
Namond
2019-10-31 at 18:56
Tényi is konkrét cselekedeteket szeretne látni.
Ez a feljelentés egy próba.
Annak a próbája, hogy Orbán szereti-e az iszapbirkózást vagy kimenne a partra.
Theo
2019-10-31 at 10:43
Hat jo reggelt.
Miert kellett ehhez egy szegeny embernek szemelyesen bedobnia magat, hogy vizsgaljak mar vegre nyilvanosan is? Amugy a bitcoinos forgalmat is nezik? Vagy a borondoset? De mindez nem lenne erdekes, ha az oktatast mar atvettuk volna es a hazaszereto ertelmes emberek nem szavaztak volna rajuk. Nem lenne ez biztosabb es gusztusosabb ut hosszabb tavon, mint orokke csak albejelentesekkel, hulye videokkal, rohejes celebekkel csataba indulni?
Vas Istvan
2019-10-31 at 10:41
Igen, ideje lenne mar ezeket a külföldön kikepzett – ketes alakokat –
u.n. politikusokat alaposan nagyito ala venni.
Br. Beverneky
2019-10-31 at 10:38
A muff pontos neve Csekk Atka. Oda “dolgozik”, ahol a csekket kitöltik. Az pedig vélhetően (és remélhetőleg!)nem Magyarország.
Amúgy tényleg nem értem, hogy a jelenlegi jogszabályok alapján is büntetendő ténykedésükért már eddig is miért nem vonták felelősségre őket?! A hazaárulás az atlanti jogrendben is súlyosan büntetendő, a keletiről nem beszélnék… Bár törvénymódosítás esetén inkább innen vennék mintát.
CÖF-CÖKA!!!!! Csizmadia úr!! Harci riadó!!!!!!!!!! Mert mi itt páran dörmöghetünk (szart ér a harag hatalom nélkül), de /még/ van 2/3!
gyozo2018
2019-10-31 at 10:27
Mihez képest, amikor az EU-n belül szabadon grasszálhat mindenféle parvenü
hordalék?!
Egyszerű_hozzászóló
2019-10-31 at 10:12
Még valami. Az átvilágítások, tesztek, stb…-k mellett be kell iktatni törvénybe, hogy a rendbontásokat elkövető képviselők harmadszori rendbontása automatikusan a mandátum végleges visszavonásával jár, méghozzá úgy, hogy min.3 választáson nem indulhat semmilyen jelöltként, azaz semmilyen választáson nem indulhat. Az első rendbontás esetén min. 2 havi tiszteletdíj megvonás, illetve a második rendbontás esetében 4 havi tiszteletdíj megvonás járjon. Nem kell szívbajosnak lenni ettől! Akinek ez nem tetszik, vagy megtanul viselkedni, vagy visszamegy a civil életbe dolgozni, ahol a legelső rendbontásáért úgy rúgják majd ki a munkahelyéről, hogy csak úgy nyekken.
Kérem, sőt, követelem, hogy az EP képviselők visszahívási szabályán azonnal változtassanak!
Mi az, hogy egy senkiházi EP képviselőt 5 évig nem lehet elmozdítani az EP-ből, mert sem a választók, sem senki más nem hívhatja vissza?! Igenis visszahívhatók legyenek bármikor, és főleg bizonyos esetekben lehessenek visszahívhatók!!!!
Azok az EP képviselők, akik egyértelműen nem a saját nemzetüket képviselik az EP-ben, vagy botrányosan, trágárul, alkoholosan, drogosan, stb… viselkednek, vagy korrupciós botrányba keveredtek akár az EP-ben, akár a saját, nemzeti országában, azonnal visszahívható legyenek, és legalább 3 évig ne indulhassanak semmilyen választáson, beleértve az EP választást is. Miről ismerszik meg az, aki nem a saját nemzetét képviseli? Arról, hogy pld. nem támogatja, segíti azon állampolgárait, akik nem a saját nemzeti anyaországában élnek, ellenük uszítanak, gyűlöletet keltenek, saját nemzeti országában olyan idegen, külföldi állampolgárok érdekeit képviselik csak, akik nem állampolgárok, és a leglátványosabban abból látszik, hogy mindenhol, ahol csak lehet a saját nemzeti kormányát támadja, idegenek (migránsok) megsegítését, betelepítését, stb… támogatja, és szavazza meg a saját nemzeti állampolgárainak kárára, és még sorolhatnám…
Jó lenne, ha olyanok is olvasnák a hozzászólásokat, akik illetékesek, és akik valamilyen formában tudnák továbbítani a hozzászólásokban leírtakat a törvényhozók felé, hogy végre valódi, érdemi és a nemzeteket jól szolgáló törvények, szabályok születhessenek!
ómió
2019-10-31 at 10:08
“Átvilágítás” nélkül is hazaáruló az, mind!
Kóborlósy Ferenc
2019-10-31 at 10:06
Ne gondoljuk, hogy a miniszterelnök nem tud ezekről s hogy külön fel kellene szólítani intézkedésre! No, akkor már nagy lenne a baj!
Benedek Károly
2019-10-31 at 10:32
Így van!
Ezzel már nem lehet etetni az embert.
Ha csak most kezdenék vizsgálni, akkor nekünk kaput.
Pontosan tudnak mindenkiről mindent.
Nonvideor
2019-10-31 at 10:50
” Soros ugyan még nem, de az emberei már a nemzetbiztonsági bizottságban ülnek. Szél Bernadett a nemzetbiztonsági bizottság tagjaként azt kezdeményezte, hogy a testület decemberi ülésén a titkosszolgálatok által részben bemutatott Soros-hálózatról szóló jelentést és dokumentumokat teljes terjedelmükben adják ki neki. A titkosszolgálatok ezt nemzetbiztonsági okok miatt elutasították, de Szél Bernadett most Molnár Zsolton, a bizottság szocialista elnökén keresztül próbálkozik. A kormánypártok felháborítónak és megengedhetetlennek tartják, hogy Szél Bernadett visszaélhessen nemzetbiztonsági bizottsági tagságával, hiszen nem lehet tudni, hogy a megszerzett, a Soros-hálózatról szóló titkosszolgálati dokumentumokat és bizalmas információkat mire akarja felhasználni
.
gyre több a jel, hogy az LMP és Szél Bernadett – aki köztudottan maga is egy migránspárti Soros-szervezetnél dolgozott – nemzetbiztonsági kockázat, mert idegen érdekeket szolgálnak az Országgyűlés legfontosabb bizottságában is. ”
Tényi miről beszél?
Nonvideor
2019-10-31 at 10:54
“A „külföldről támogatott szervezetekről” szóló törvény alapján minden civil szervezet, amely egy évben legalább 7,2 millió forint támogatást kap határainkon kívüli forrásokból, köteles magát regisztrálni a külföldről támogatott civil szervezetek nyilvántartásában és ezt a bélyeget honlapján és kiadványain feltüntetni.”
.
Feltüntetik?
Nem.
Ellenőrzik a számláikat?
Nem.
Felfüggesztik azokat az ngo-kat, melyek törvényt szegnek?
Nem.
Kása mása
2019-10-31 at 13:32
Talán ezért volt a NAV nyomozás a Momentumnál, aminek az eredményét csak késöbb tudjuk meg.
Királytigris
2019-10-31 at 09:50
A felsorolt pártok külföldi pénzügyi, és ügynök támogatása minden kétséget kizáróan biztos.
Mivel ez a Magyar Köztársaság törvényeibe ütköző cselekedet, a jogi eljárás megindítása nélkülözhetetlen!
A titkosszolgálati vizsgálat, a sikeres nyomozás érdekében, megkerülhetetlen, mert minden idegen befolyásolást megszüntetni szükséges a magyarországi demokratikus folyamatok biztosítása érdekében.
Más szóval Kedves Nemzetrothasztók, nem lehet a jövőben a választásokat külföldi szavazókkal meghekkelni, és nem lesz puccs!!!
Juci
2019-10-31 at 09:49
Ha kell, én is aláírom ezt a kérvényt, mint egyszerű és ITT SZÜLETETT MAGYAR állampolgár!!
Logikus
2019-10-31 at 09:42
kifejezetten jó ötletnek tartom az átvilágítást.
Benedek Károly
2019-10-31 at 10:30
Ez egy szelep. Nem veszitek észre?!
Pontosan tudják, hogy kik ezek, személy szerint.
Évek óta.
Csurka már 92 óta, Földi már 2 évtizede mondja, írja.
Namond
2019-10-31 at 18:53
Ez a feljelentés egy próba.
Annak a próbája, hogy Orbán szereti-e az iszapbirkózást vagy kimenne a partra.
Egyszerű_hozzászóló
2019-10-31 at 09:31
Már épp ideje! Most vagy soha!
Nekem a legnagyobb gondom az, hogy amikor valaki politikai pályára lép, mert ugye, mint tudjuk bárki léphet politikai pályára, és jelentkezik bármilyen választáson, mert ehhez is joga van bárkinek, aki nagykorú és állampolgár, illetve az önkormi választások esetében a külföldinek elég az is, ha az országban hivatalos letelepedési engedéllyel rendelkezik, de nem állampolgár. EZ ÓRIÁSI NAGY HIBA! A jelentkezés pillanatában azonnal, rögtön átvilágítást kellene végezni, véleményem szerint azt sem ártana bevezetni, hogy a jelöltek indulásához kötelező legyen az erkölcsi bizonyítvány, illetve bizonyos jelöltségek esetében nem ártana valami komoly szakmai iskolai végzettséget is előírni.
Csak egy egyszerű példa. Egy könyvelő esetében, ahhoz hogy végezhesse a szakmájának minden területét, szakirányú felsőfokú mérlegképes könyvelői végzettséget,- melynek előfeltétele az érettségi, illetve a min.középfokú szakirányú szakmai képesítés,- erkölcsi igazolást, évente kötelező, kredit rendszerben történő szakmai továbbképzést, természetesen pénzért, és minisztériumi könyvelői regisztrációt írnak elő.
Másik példa. Ahhoz, hogy valaki Adótanácsadó legyen meg kell lenni a szakmai felsőfokú mérlegképes könyvelői végzettségnek, az újabb erkölcsinek, a miniszteri adótanácsadói regisztrációnak, illetve a kredit rendszerben történő adótanácsadói továbbképzéseknek, melyek természetesen ebben az esetben is pénzért történnek. Mindkét esetben a leírtakon kívül vannak még egyéb feltételek, kötelezettségek is. Ráadásul mindkét szakmai terület anyagi, és büntetőfelelősséggel is jár.
Ezeket a példákat azért írtam, hogy érzékeltessem, hogy egy egyszerű állampolgár sima szakmai munkája esetében milyen komoly követelményeknek kell az induláskor és folyamatosan is megfelelni, és ha nem felel meg, akkor visszavonják az engedélyét, és mehet más munkaterületre dolgozni, ha talál munkát, de ezzel szemben egy település, egy országvezetéshez, illetve egy EP képviselőséghez, stb… nem kell semmi, de semmi, beleértve az erkölcsit is, konkrétan vannak olyanok, akiknek nemhogy érettségije nincs, de még az általános iskolát sem fejezte be. Ráadásul soha semmilyen továbbképzésen nem kell sem kötelezően, sem egyéb módon részt venniük!!! EZ NAGYON-NAGYON NINCS ÍGY JÓL!!!!!
A példákban szereplő könyvelő, adótanácsadó nem települések, országok, nemzetek, stb… állampolgárainak sorsáról hoz életbevágó döntéseket, hanem csak az ügyfelének segít bizonyos területeken, ráadásul nem is hoz, hozhat döntéseket, mint a politikusok.
Igenis komoly szakmai, és egyéb feltételekhez kell kötni (pld.: drog teszt, alkohol befolyásoltságot vizsgáló teszt, stb…) bizonyos politikai, közéleti pályán történő elindulást, illetve az indulást követően megszerzett pozíció betöltését!!!! Ja, és a komoly felelősségre vonásokat kell alkalmazni, beleértve az anyagi, és büntető szankciókat is!!!!!!!!
Királytigris
2019-10-31 at 09:55
Annyit tennék hozzá, hogy a külföldi állampolgárnak kötelezővé kellene tenni a magyar felsőfokú nyelvvizsgát, hogy a honi politikai trükközésekben önállóan el tudjon igazodni. Persze az sem lenne hátrány, ha a szavazólapokat el tudná olvasni, és azt képes lenne értelmezni, hogy az azon szereplő személyeket és pártokat be tudja azonosítani.
Benedek Károly
2019-10-31 at 10:29
Az őket nem érdekli.
Benedek Károly
2019-10-31 at 09:21
Minő felfedezés!
A kormány már törvényt is hozott, kötelesek bejelenteni az ngo-k, ha külföldről kapnak pénzt.
Szarnak rá, következménye nincs.
Mit kell ahhoz már t.szolgálat, ami nyilvánvaló. Évtizedek óta a patkó balliberális oldalán ügynökök hada veszélyezteti a nemzetbiztonságot
Következmények nélkül.
A TASZ, Amnesty, stb. + vagy félszáz csooort van bekötve az éve óta közzétett cikkek szerint.
A kormány az ellen sem tesz semmit, hogy a bíróságok már “német jogelv” alapján veszik semmibe az Alkotmányt és a törvényeinket, s következmények nélkül legyen romkocsmát csinálni Magyarország Országházából, s gyakorlatilag fiktív lakcím bejelentésekkel elcsalni az önkormányzati választást (amit a nulla kampány is erőst segített).
Végül is a kormány ahelyén, de ki van itt hatalmon?!
Kisné Kati
2019-10-31 at 09:20
Hogy tisztességtelen beavatkozások történtek és történnek az tény. De gondoljunk csak bele. Az unió tagországaiban letelepedett / Magyarországot önként elhagyók,nem trianon következményeként/ új állampolgárságot szerzett emberek dupla szavazati joggal rendelkeznek, mert ide is, oda is szavazhatnak úgy, hogy életvitelszerűen már nem Magyarországon élnek, de befolyásolni képesek a helyhatósági választásokat. Megkérdőjelezhető a választás tisztasága, jogszerúsége, hogy a vállasztások elótt bejelentett lakcím alapján az önkormányzati választásokon részt vehetnek ide ejtőernyőztetett ismeretlen akárkik. Ezen kívül, az itt tanuló diákoknak, mint Berg Dániel, milyen joga van részt venni pl. az önkormányzati választásokon? Le kell vonni a konzekvenciát, meg kell tenni a szükséges lépéseket, mert a lakcimmel történő visszaélésekkel akár romba is dönthetik az országunkat átjátszva a globali gazdik és kiszolgálóik kezére.
túródóra
2019-10-31 at 09:04
A büdös komonista banda ezt művelte mindig Magyarországgal.Ezért gyűlölöm a büdös komonistákat!De megvan a vidéki hálózatuk is,mindig is megvolt,a legrongyabb emberek voltak a pribékjeik a falvakban,akik ‘919.-ben pisztolyt tartottak a paraszt fejéhez”eljött a mi időnk Laci” szöveggel,megvolt nekik a beszolgáltatáshoz is a legaljasabb proletár,Boda, meg Rézi,meg dongódezső,meg a többi gazember!Meg kell keresni a jogi hátteret,mert ezek Magyarország elveszejtésén dolgoznak! A büdös zs…. komonisták!
túródóra
2019-10-31 at 09:10
Már nem kell nekik “földalatti mozgalom”,meg “illegalitás” ! Már a pofánkba röhögnek ezek a büdös komonista gyilkosok! Mert ezek megtennék most is!
api01
2019-10-31 at 08:54
A momentum a legveszélyesebb, a báránybőrbe bújt farkas. Fogást kell találni rajtuk, mielőtt a fiatalokat teljesen megbolondítják. Amit művelnek, az címzetes hazaárulás a legaljább formában.
Andromeda
2019-10-31 at 11:19
Minden családban a szülőknek kötelessége lenne a gyerekeikkel a politikáról is beszélnie, vacsora közben például. Persze a polgári családokról beszélek, nem a komcsi családokról, ott valószínűleg megy a mocskolás ezerrel.
Tisztán látó
2019-10-31 at 08:44
Nem az a baj, hogy “hazajöttek”, hanem az, hogy egy nemzetközi hálózat kiképzett janicsárjaiként, feladat végrehajtásának szándékával jöttek. A tragikus az, hogy a fiatalokat – középiskolásokat, egyetemistákat – vették célba, akik a rendszerváltás után születtek. Tapasztalatuk, önnálló véleményük nincs, könnyű Őket megvezetni. De hát ez igy működik több, mint száz éve, amióta a bolsevizmus megjelent. Határozottnak és óvatosnak kell lenni! Sajnos nemcsak a fiatalok, de sok idős ember is elbódul a szirénhangoktól.
Cser Borbála
2019-10-31 at 14:12
Tévedés, hogy ezek a fiatalok “hazajöttek”. Családi hátterük alkalmassá tette őket a “kiválasztásra, a kiképzésre”, majd HAZAKÜLDTÉK őket. Ahogy az történt a spanyolosokkal, és a moszkovitákkal 45 után. Csak most a kiképzést máshol, más ideológia jegyében végzik.
László Ferenc
2019-10-31 at 08:31
Éva Weisz
Szerncsèten a mostanivezèreidet tudod hogy kicsodák?holtanultak mit 3s kinek a pènzèböl te ti nagyon oetobák!!!!
Írtad a fenti sorokat feljebb, a facebookon!
Na ide figyelj te éva weisz!
Direkt tegezve és kisbetűkkel.
אווז מטופש ומפגר (fordítás: te buta, retardált liba)
Ezzel a beírásoddal, a végtelen ostobaságod fitogtatod és még magyar nyelven sem tudsz írni!
A neved alapján gondolhatnék arra is, hogy egy magyar, Éva nevű asszonyság vagy.(Istenem, Éva nevű ősanyánk forog a sírjában!) De miután jobban megnéztem a fényképedet (és a facebookra feltett népes családi fotót) ott hiába kerestem a magyar vagy székely ősök vonásait.
Ezért tehát az a véleményem, menj vissza a kibucodba és éld ott békében mindennapjaidat. Ne itt oszd az észt a gojoknak – azoknak meg van a magukhoz való eszük!Nincs szükségünk a te útmutatásodra!
Gyuri
2019-10-31 at 08:29
Tisztelt Pintér miniszter úr !Vegye már kézbe és nyomozzák ki ezeknek a ” HAZAÁRULÓ ” gazemberek múltját. Miért hallgattuk el a DONÁT ügyet?????? Cseh Katalin mit keres a magyar politikába??????? Pintér úr ! Ne csak azzal foglalkozzon hogy mit kell átadni. Végezze a dolgát , vagy menjen nyugdíjba!!!!!!!!!!!!!!!! Berg D. nem jött haza, hanem itt akar pénzt keresni, Kanadából kirugták mind Zay Péterkét!!!!!!!!!!!!!!!!!
kex&sex
2019-10-31 at 09:11
Hát igen, felvetődik a kérdés, hogy a magyar titkos szolgálat – ha egyáltalán létezik – mit csinál, dolgozik-e, vagy csak a tökeit vakargatja jó pénzért. Végtelenül szánalmas, hogy minden feljelentést Tényi úrnak kell megtenni, miközben Polt úr remekül megvan és meg is lesz a bársonyos foteljében. Egyáltalán ma ki a titkosék feje? Miért nem teszi a dolgát, vagy ha teszi, miért nem látunk semmi eredményt? Ébresztő, kivéve, ha a 2002-es meccset már lejátszották valahol.
Kása mása
2019-10-31 at 12:18
Gondolom 2022 re gondoltál.
Nyugi, nyugi, Isten malmai lassan
örölnek, de mozgásban vannak.
Vox populi
2019-10-31 at 08:27
Ugyan kérem!A miniszterelnök úrnak nincs mersze szembefordulni a globális hatalommal!
Lásd:
-nem oldotta meg a liberális igazságszolgáltatás megtisztítítását,
-az egyetemeken,főiskolákon,a tudományos intézetekben meglévő libsi túlsúly megszüntetését,
-a libsi médiatúlsúly felszámolását,
-a kultúrális élet területén a libsi,egyre csak erősödő befolyást,
-saját pártján belül a szerencselovagok,karrieristák,a hatalommal visszaélők eltávolítását(a budapesti ök.választási vereség oka),
Pedig a részére biztosított alkotmányos felhatalmazással ezt már rég megtehette volna!
Ugyhogy,szeretett honfitársaim,nem lesz itt semmi változás,semmi intézkedés!
Andromeda
2019-10-31 at 10:57
Trumpnak sem sikerült otthon az USÁban, nincs egy ország, ahol sikerült, max. Oroszországnak vagy Észak-Koreának, de az nyilvánvaló, hogy nálunk az lehetetlen.
Andromeda
2019-10-31 at 11:02
Nem tehette volna meg, ezt kell megérteni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Amit megtehetett Orbán, azt megtette, az ország fejlődik. Én budapesti ként az elmúlt 9 évben folyamatos fejlődést láttam. De a szavazók olyan hihetetlen rövidlátóak, hogy azt minden képzeletet alulmúl.
Mária néni
2019-10-31 at 12:16
Aranyoskáim !
Csigavér hölgyeim, uramim. Mindennek rendelt ideje van.
K
2019-10-31 at 12:39
Kedves “Mária néni”‘:
Aranyoskám!
Talán valami konkrétumot tényszerűt is mondhatnál.
en
2019-10-31 at 12:58
Rozsik kampos orrara kell koppintani, de alaposan es surgosen!
Mária néni
2019-10-31 at 13:42
Aranyoskám !
Kedves “K”
A jó Isten nem siet, nem késik, mindig időben dönt.
Igazán csak hitben élő társaimnak mond valamit. Puszi.
Andromeda
2019-10-31 at 08:15
Nyilvánvalóan nem lehet ilyen vizsgálatokkal leállítani a külföldi nagyhatalmak politikai puccsát. Tudjuk nagyon jól, hogy ezek a nagyhatalmak az erőszakos, akár véres puccstól sem riadnak vissza, lásd Macedónia, Ukrajna. Ezért kellett volna Budapesten jobban kampányolni. Mert ugyan utólag látszik, hogy a főpolgármesteri pozíciót lehetetlen lett volna megtartani, de néhány kerületben csak pár száz szavazaton múlott. Most már késő, Magyarország elveszett, csak idő kérdése a puccs.
Magd@
2019-10-31 at 08:24
Próba, szerencse!
Minél több információ van az ember birtokában, annál jobb!
Néha egy banánhéj is segíthet!
Kata Erdélyiné
2019-10-31 at 08:49
Androméda, ugye ismered a manifesztálódás fogalmát.? Hát ne (vizionáld) manifesztáld az ország elvesztését,NEM FOG ELVESZNI!A történelem során bukdácsoltunk gödörről gödörre, de soha nem vesztünk el.MOST SEM FOGUK!
hüfi
2019-10-31 at 08:58
Nem, nem veszett el Magyarország! Aki nem lát tisztán, nincs az esze és a szíve a helyén, annak sok minden elveszett.
Ahol van befogadó készség az ilyen Magyarországot gyalázó, gyűlölködő, anarchiába, káoszba érdekelt senkiháziak tevékenységére, azok bizony nem magyarok, hiába magyarosították nevüket szépen hangzó nevekre.
Hagyni kell a szöget kibújni a zsák akol melegéből, hadd lássa mindenki kik ezek! De a törvény adta lehetőségek szigorával kell élni, -még ha provokálnak is- ha törvénybe ütköző cselekedetet, felbujtást, az ország elleni tevékenységet folytatnak!
Ezek simán ügynökök, a titkosszolgálatok meg azért vannak, hogy eme tevékenységüket felderítsék, adott esetben bíróság elé állítsák, vagy felhasználják ellenük.
Egy szó mint száz, mindenki érezze, hogy egy sorsközösséghez tartozunk, akkor hiába próbálkoznak, nem lesz rá vevő senki, de addig hosszú lesz az út!
Andromeda
2019-10-31 at 10:37
Tegnap véletlenül elmentem Jakab Péter Facebook oldalára, ahol a narancsbuktás primitívségét adja elő. Orbán bizonyította a kisnyilasnak, hogy ők jóval többet költöttek egészségügyre, mint a Gyurcsány-kisnyilad banda. De most jön az érdekes, a többezer kommentár 90%-a dicsőítette ezt a mérhetetlenül primitív kisnyilast, Orbánt pedig mocskolták. Én nem látok reményt, mert a lakosság egy része mérhetetlen rövidlátó és vérszomjas.
Namond
2019-10-31 at 17:13
Andromeda
Valóban nem lehet ilyen vizsgálatokkal leállítani a külföldi befolyást.
Az US Alkotmányát az évek során kiegészítésekkel látták el.
A Magyar Alaptörvény leszögezi, keresztény kultúrkörben keresztény ország vagyunk sajátos nemzeti értékekkel.
Kellene egy kiegészítés, mely meghatározná mely ideológiákat, tevékenységeket találjuk veszélyesnek, üldözendőnek és tiltottnak az Alaptörvénybe foglalt értékeinkre.
Igazán kár, hogy ez az alkotmányozás időszakában el és kimaradt. Ez az előrelátás hiánya vagy a gyávaság jele.
Károly
2019-10-31 at 07:54
Köszönjük Tényi Úr!
Elég volt az igaztalan külföldi beavatkozás!
A szolgálatok pedig tegyék a dolgukat.
A Nagy Testvér figyel téged
2019-10-31 at 07:53
Berg D. nem “haza jött”, hanem Magyarországra jött! Az hogy valaki ismeri a nyelvet, és az anyja innen lépett le, nem jelenti hogy a kölke is magyar!
oshon
2019-10-31 at 07:52
“A párt egyik legrejtélyesebb alakja, Berg Dániel szintén külföldön, New Yorkban született. Ami vele kapcsolatban tudható, hogy 2017-ben tért haza Magyarországra, majd részt vett a CEU-tüntetéseken … ” – Hova tert ez a majom , HAZA ?! Ne vicceljenek , ez a tetu nyujorkban szuletik es haz ter Magyarorszagra ?! Magyarorszagra jott ki anarhiat kelteni , atverni , lopni es gyalazni a Magyar Nemzetet ! Kolozsvari vagyok , nagyszuleim HABORUBA harcoltak a Magyar Hazaert , tisztesseges magyarkent eletunk s elunk barmilyen korulmenyekk kozepette , vallalva magyarsagunkat , multunkat s jovonket … Orban Viktornak koszonhetjuk megkaptuk a Magyar Honpolgarsagot … EN es MI mondhatjuk hogy hazatertunk , nem ezek a csuszomaszok ! IGEN IS VIZSGALJANAK KI MINDEN szarjanko hazaarulot , es kirepiteni oket Magyarorszagrol !!! Isten aldjon Magyar Nemzet !
Magd@
2019-10-31 at 08:21
Lenin meg Zürichből tért haza.
Ő ugyan Oroszországban, orosz anyácska országában született.
olszal
2019-10-31 at 07:03
Javaslom elolvasni!
https://magyarnemzet.hu/velemeny/a-nemzetvedelem-hianyossaga-7429265/
hivő
2019-10-31 at 14:52
Köszi.Tökéletes elemzése a helyzetnek a Magyar Nemzetben.
Ez abbol is látszott hogy milyen hévvel
válaszoltak a CEU elszámoltatására
irányulo lépésekre ezek a mi külföldi
..barátaink..
Nem mellesleg, Tényi úr egy bátor ember.
Namond
2019-10-31 at 16:23
Érdemes volt elolvasni.
olszal
2019-10-31 at 06:58
Gratula Tényi úrnak!
Szerintem sok magyar (!) állampolgár nevében cselekedett.
Ezt a problémát egyébként Földi úr (biztonságpolitikai szakértő) is felvetette már, egyúttal megkérdezve a MN oldalán azt, hogy merre vannak az Alkományvédő Hivatal szakemberei ilyen ügyekben miért nem vizsgálódnak, de ezeken az oldalakon is már nem kevesen felvetették, hogy idegen érdekeket kiszolgálók üdvözülnek hazánkban.
A magyarság terhére…
Kívánom, hogy legyen foganatja Tényi úr bejelentésének.
Nagyon kívánom!
Ámen.
Namond
2019-10-31 at 16:58
Tényi úr lefőzte a kávét.
Nos kedves kormány lehet fogyasztani!
Vagy inkább kér valaki teát, kólát, limonádét? Mert az nincs.
Babóca
2019-10-31 at 06:47
Csupán azért döbbenek meg, mert -naivan- úgy képzeltem, hogy ezt alapból meg kellene tenni.
Mármint, az átvilágítást.
Kétes
2019-10-31 at 06:42
Talán Junckert, Timmermanst, Sargentinit és Verhovstadtot is be kéne vonni.
Tegnap este az RTL Klubbbb a Putyin-Orbán sajtóértekezlet idején az Orbán bányákról értekezett…. Ők és az Atv is megérne azért egy misét.
K
2019-10-31 at 06:50
Kedves “Kétes”:
Bingó, telitalálat:
Az általad felsorolt hitvány senkik Junckert, Timmermanst, Sargentinit és Verhovstadtota felbujtók, abban a tekintetben hogy ezek bíztatják hazánkban az olyan gender-mániás liberális részeges hülyéket, akik hazudnak reggel, éjjel na meg este, de szerintem egész nap.
Benedek Károly
2019-10-31 at 20:10
Mondom, hogy a HitGyüli is balra szavazott.
Megkapták a befigadott egyház státuszt, most már hátba szúrnak. Megköszönték szépen, mint a zsidók. Megkapták a kiemelt egyházi státuszt, s Gyémánt László könyörgött nekik nyílt levélben, hogy szavazzanak Tarlósra, mert 100 éve nem fejlődött ekkorát Budapest, mint Tarlós alatt, és sehol sincsenek olyan biztonságban, mint itt.
K
2019-10-31 at 06:36
Nagyon örülök a fentieknek.
Úgy gondolom, hogy mindezt még meg kell küldeni az (legfelsőbb) ügyészségnek, és egy pár belügyi intézménynek. Olyan alapos a bejelentés, hogy fel sem merülhet az “adatkiegészítés” kérése a hatóságok részéről.
Jozsika
2019-10-31 at 06:17
Ezek szerint nem kismacskákrol van ám szo.Ezeket a hazaárulokat komolyan kell venni és átvizsgálni.
Hajni
2019-10-31 at 06:15
Igen! Gratula és köszönet, tisztelet Tényi Istvánnak!
Miért van ebben a fontos, halaszthatatlan ügyben egymaga?
Hol vagytok Fideszesek, Fidelitászosok?
Reménykedünk, hogy meglesz bátorságának eredménye, támogatjuk!
Vajda Miklós
2019-10-31 at 13:39
Én nem csak a Fideslitaszosokat hiányolom, hanem a magyar társadalom nemzeti értelmiségét is. Ugyanis az ügy nem csak a fidelitas ügye, hanem az egész nemzeté. Arról már nem is beszélve, hogy a törvény szerint külföldről pártcélra tilos pénzt elfogadni. De ha a külföldi mecénás egy magyar magánszemélynek utalja a pénzt, aki már mint a sajátját továbbküldi, az már rendben van?
pampafu
2019-10-31 at 13:47
Igazad van Miklós. Valahol meg kell fogni a madzag végét,
utána lehet gombolyitani. Nem véletlen a Momentumos NAV vizsgálódás.
aladin
2019-10-31 at 06:10
Igen nagy a pofája ennek a kis görcs semmitmondó 1 %-os, Szabó Timneának. Besem engedik egy szépségszalonba mert a látványa miatt kiüzi a kuncsftokat az üzlettböl.
ms555
2019-10-31 at 06:07
…mindenképpen el kell indítani az alapos vizsgálatot mielőtt még tényleg késő kesz és a külföldi befolyásolás sikerrel jár…
Egy javaslat a cikkhez: többször használják benne, hogy “hazatért” – ezeknek a nezzetközi liberális/neobolsevik alakoknak mint a fent említettek, nem Magyarország a hazája, sőt abban is kételkedem, hogy nekik van egyáltalán.
e
2019-11-07 at 21:19
Miért kell ezen a hozzáálláson csodálkozni. A kommunistának nincs hazája, ő internacionalista, tehát “hazá”-ja a nagyvilág. Mindig is internacionalisták voltak, azok maradtak utódaik is. Csak a nevük változott “zöld”-re, DK-ra, Momentumra, MSZ(M)P-re, stb. Legjobb példa Sargentini volt Hollandiában. Egyszerűen a Holland Kommunista Párt felvette a zöld-párt nevet. Továbbra is a sztálinizmus talaján politizáltak-nak.
bl
2019-10-31 at 06:01
Az egész modernitás egy nagy skandallum, egy nagy fenyegetés a normalitás számára. Törvényeket hoznak a botrány(ide végtelen példa lenne írható) legalizálására, mert az valamiért előnyös. Megágyaznak a modern kori kiszolgáltatottságnak, megalázottságnak, rabszolgaságnak.
Benedek Károly
2019-10-31 at 13:21
A FB maga a VIRTUÁLIS VILÁGÁLLAM, KŐKEMÉNY DIKTATÚRÁVAL, mely egyre erősebb hatással bír a valós világra!
Postokat töröl és megfenyeget; , felfüggeszt; bebörtönöz; végül likvidál!
&
SZÁZMILLIÓK VETIK ALÁ MAGUKAT ÖNKÉNT A VIRTUÁLIS VILÁGÁLLAMNAK.
Úgy ősszefonták már a virtuális világállamot a valós világgal társadalmi és legintimebb magánéleti szinten, hogy zsenik legyenek a talpukon, akik ezekkel a millió csápos hydrával meg tudnak harcolni
&
IDEJE A V4-EK NEMZETVÉDŐ VIRTUÁLIS KÖZÖSSÉGI VILÁGHÁLÓ MEGTEREMTÉSÉNEK!!!KÖZÖSSÉG
Namond
2019-10-31 at 16:52
Mi várható, ha bevezeti e-pénzét és a közvélemény befolyásolása mellett pénz feletti rendelkezést is szerez?
Az e-pénz, fiktív tevékenységgel – fogyasztási értékelőállítás nélkül – termelhető és eloszlatható mint a vízpára, értéke nem más mint manipuláció.
A jövőben a nép e-pénzt, a kiváltságosok valódit kapnak, a háttérhatalom pedig ül az aranyon?
zsuzsi
2019-10-31 at 05:51
nem tudom ki a Tényi István de leközölni a lakcímét elég meredek! semmi nem fog történni, a politikusok kéz kezet mos alapon rabolják szét az országot! az ász feljelentés után 9 hónappal mentek ki házkutatásra a momentumhoz! semmilyen vizsgálatot nem fog indítani Orbán már előre borítékolható…
JÓSKA
2019-10-31 at 06:33
És lovat patkolni sem fog,kérem.De ettől még ő Orbán úr .Drága hölgy.
Zárai György
2019-10-31 at 08:05
Előfordulhat. De akkor a FIDESZ magára vessen. Persze a fő kár vallottja az ország népe lesz.
vitéz lászló
2019-10-31 at 08:10
Persze hogy nem
Varga Zoltán János.
2019-10-31 at 05:19
Igen. Honnan jöttek ezek. Kik ezek. És kinek dolgoznak. Mert hogy nem a magyar emberekért és magyar országért az biztos. Igen is ki kell vizsgálni hogy ki pénzeli ezeket. Hipp hopp egyszer csak itt teremnek és osszák az észt. Nem is tudom hogy eddig miért nem néztük meg hogy kik ezek meg honnan van az a sok pénz. Biztos vagyok benne hogy a soros bagázs tömi őket lével. Emlékezzünk hogy az Ukrán választásokat is meg keverték. Meg még a fene tudja hogy miket csinálnak. Oda kéne jobban figyelni. Mert ezek a senkiháziak nagyon nyomulnak. És veszélyesek.
en
2019-10-31 at 12:30
$ORO$-sal egyutt 15-20 ev kenyszermunkara veluk! Az ugyvedjeik is!!
Joe Calve
2019-10-31 at 13:20
Nagyon fontos a “szállásadók”, a helyi körülményekbe beavatók névsora is! A régi vörös konspirációs szövedék mielőbbi felfejtése!
Kása mása
2019-10-31 at 13:52
Ragyogó ötlet, reméljük eredményre vezet. Egyetemeken kötelező
diáknyilvántartás van,lakcim, útlevélszám,bankkártya, utalás… stb.
Ecsedi Imre
2019-10-31 at 18:46
Komolyan nem tudja, kik ezek? Azoknak a Galíciából menekült osztrák állampolgároknak a leszármazottai, akiknek Magyarország anno menedéket és új hazát adott. Azóta is, lassan 150 éve, igyekeznek ezt minden lehető módon meghálálni…
Nahát
2019-11-01 at 17:52
Valami bűzlik Dániában. https://168ora.hu/itthon/kizartak-a-fideszbol-az-orban-ellen-vizsgalatot-kezdemenyezo-tenyi-istvant-10969