Továbbra is tarol a “nyomorpornó” a közösségi médiában, de miért érdekli az embereket mások nyomorúsága? - Libz of TikTok Hungary
Ismét előkerült a téma, amivel már korábban hosszú cikkben, szakértő segítségét kérve is foglalkoztam. A “nyomorpornó”, avagy az a jelenség, hogy a legrosszabb körülmények között élők világába tekinthet be napi szinten több százezer ember manapság is “szárnyal”, sőt vannak akik, már profitáló hírnevet is tudtak szerezni az effajta “tartalomgyártásból”.
A "nyomorpornó" egy olyan jelenség, amely már régóta a köztudatban van, sőt, olyan produkciók, mint a Mónika show, vagy az ehhez hasonló műsorok kezdtek el igazán nagy teret adni ennek a műfajnak. A sikereket látva sokan rájöttek, hogy a hátrányos helyzetű emberek bemutatásával nagy profitra lehet szert tenni, erre a közösségi média megjelenésével azonban rájöttek maguk a hátrányos helyzetben élő emberek is, akik a "kiutat", de mindinkább a figyelmet látják abban, ha az interneten keresztül tízezreket engednek be a hétköznapi életükbe. Mert a nyomorpornót fogyasztó közönségből bizony meg lehet élni.

A nyomorpornó kifizetődő
A Libz of TikTok adásában beszélgettünk a TikTokon felkapott Nájk családról, akik olyan "klasszikus" nyomorpornót gyártanak, amelyben a nézők olyan tartalmakkal találkozhatnak, mint például a sün-főzés, a kinti WC összetákolása, a kézzel mosás, vagy Ella “zsírba sült” pogácsájának elkészítése. De találkozhattunk már a nagy pocakkal dohányzó édesanyával, az egymással szitkozódó házaspárral, koszban fetrengő és a koszos ágyneműn ebédelő gyerekekkel.