Ha nincs béke, a gazdaságunk menetel a recesszióba. Nem szankciókra volna szükség, azonnali tűzszünetre lenne szükség. Minden nap 100–1000 ukrán katona esik ki, de nemcsak a humán veszteségek nagyon magasak. Új “határvadász” rendszert kell létrehozni, gazdasági recesszió jön – minderről Orbán Viktor beszélt a Kossuth Rádióban.
A háborús inflációt, amitől mindenki szenved, nem lehet másképpen megakadályozni, mint a háború befejezésével. Bizonyos termékek árát korlátozzuk, ezért nem 15, hanem 10–11 százalékos az infláció
– mondta.
A háborús inflációt időlegesen és részlegesen lehet kezelni, véget vetni
– tette hozzá. Orbán Viktor miniszterelnök a rádióműsorban a NATO-csúcs és az elmúlt hetek értékelése kapcsán kijelentette:
Diplomáciai nagyüzem volt az elmúlt 10 napban. Romló háborús helyzet van Ukrajnában, háborús gazdasági válság, energiaválság – ebből dolgoznak Európa politikai vezetői.
Az EU-csúcsról elmondta:
Ukrajna tagjelölti státuszát megadtuk. Az ukrán elnök, Zelenszkij megköszönte a segítséget, amit nyújtunk.
Az uniós csúcs tárgyalásairól elmondta: Brüsszelben jelezte, ne próbálkozzanak egy újabb hetedik szankciós csomaggal, különösen, ha abban a gázról lenne szó.
A gáz esetében ez sokkal súlyosabb volna, Magyarországra érkező orosz gáz korlátozásáról nem tárgyal Magyarország
– szögezte le.
Mi fogjuk fel megint azokat a csapásokat, amiket Európa kap. Az uniótól logikus lenne, hogy a déli határon uralkodó helyzetet elismerik, és pénzügyi segítséget nyújtanak nekünk
– fogalmazott. Arról is beszélt, hogy 400 embercsempészt fogtak el 2021-ben.
Miután Ukrajna adta a világ búza- és kukoricaexportjának egy jelentős részét, Afrikában éhínség fenyeget. Ahogy a helyzet súlyosbodik, úgy nő a nyomás is
– emlékeztetett.
Ha nincs béke, a gazdaságunk menetel a recesszióba. Nem szankciókra volna szükség, azonnali tűzszünetre lenne szükség. Minden nap 100–1000 ukrán katona esik ki, de nemcsak a humán veszteségek nagyon magasak
– tette hozzá.
A háborús inflációt időlegesen és részlegesen lehet kezelni, véget vetni
Szembe kell nézni a realitásokkal: mindenki az ukránok oldalán áll természetesen, akármilyen viták voltak Ukrajna és Oroszország között, az oroszok akármennyire is előkészítették a konfliktust az igényeik kommunikálásával, ez nem ad elegendő okot egy nyílt háborúra, ha még nem is ennek nevezik
– fogalmazott a kormányfő. Kifejtette: háborúról van szó, ahol tíz- vagy százezrek halnak meg, nem akarunk belekeveredni. Orbán Viktor hozzátette:
A haderőfejlesztés gyorsaságát két–háromszorosára kell emeleni, a hadseregben nagyon gyors képességfejlesztést kell végrehajtani. A védelmi képességeinket meg kell erősíteni. Ha baj van, akkor már hiába kapkodunk, hiába akarjuk kiképezni a katonákat.
Szavai szerint ezért kell megerősíteni a déli határok védelmét. Eddig a katonákat és a rendőröket vezényelték a határra, de onnan most a katonákat vissza kell vezényelni, hogy részt vegyenek a hadseregfejlesztésben. A rendőrökkel hasonló a helyzet, őket is vissza kell hívni a határról.
Ezért kell egy új “határvadász” rendszert létrehozni. Ezt a munkát a belügyminiszterre bíztuk, ezrével kell embereket felvenni: 2–4 ezer embert kell erre a szolgálatra felvenni
– húzta alá Orbán Viktor.
moliere
2022-07-01 at 23:01
A szimpatikus és fejlett nyugat, már úgy értem erkölcsileg fejlett, évek óta megalázza az oroszokat. Minden sporteseményről kitiltják a zászlót, himnuszt, sőt még az ország nevét is. Ellenvéleménynek helye nincs. Mivel a világ többi részét nem érinti a szervezett dopping, ezért az oroszok méltán viselik e büntetést 😀 😀
A médiában évtizedek óta alázzák az oroszt, abban a biztos tudatban, hogy ez majd egy szép napon – mint Marxnál – a sok mennyiségi tétel minőségi robbanásba csap át, és az oroszok egy nyugatos lelki forradalom során meggyógyulnak a bunkóságukból, a cárfüggőségükből, abból, hogy mind egy szálig kurva, strici, vagy gengszter, mint a filmeken. 😀 😀 😀
Továbbá az utóbbi hónapokban – bár magam erre már nem is tippeltem volna – a néha némileg tompának tűnő nyugat újabb kunsztokat tudott bemutatni: betiltottak orosz írókat, zenéket, tudósokat, nagyjából kitiltották a nyugati nyilvántartásból az oroszok mindazon részét, ami megzavarhatja a nyugatiakat abban, hogy mint Putyin-imádó részeg és buta orkokra gondoljanak az orosz népre. Ezzel azt akarták elérni, hogy ha már nem szállnak magukba az oroszok, hogy milyen csúnya rossz kutyák, akkor talán ettől az intellektuális határozottságtól megijednek. 😀 😀 😀
Hát, ahogy Orbán Viktor szavaiból kiveszem, ez mind totálisan bejött. 😀 😀 😀 Továbbá ugyebár ismerjük némileg Orbán Viktort, nem úgy szoktak róla nyilatkozni a leggyűlölködőbb ellenségei sem, mint valami félnótás, felületesen ítélő hülyéről. A nem ellenségei meg még addig sem szokták ragadtatni magukat, mint az ellenségei. Persze mindig van néhány pubi, aki szerint ő buta, mert hogy eleve vidéki (értsd 9. kerületnél távolabbi), de tudjuk, hogy ezek a fiatalok még nem eléggé tájékozottak. Úgyhogy Orbán Viktor szavai már-már provokatívan virágnyelven szólaltak meg: valós jelentésükkel mind-mind tisztában vagyunk.
Oroszország megtámadta Ukrajnát. Mi nem vagyunk atomhatalom, úgyhogy ha a románok elkezdenék kiirtani a székelyeket, mi ugyebár nem támadnánk meg őket. Értse mindenki úgy, ahogy tudja!
Persze az amerikai egyesült államok már akkor is napalmot vet be gyerekek ellen, ha egy hajó léket kap egy kívánatos megszerezni való ország felségvizein. És ugyan nem tapsol neki senki, de olyan természetesnek veszik az amerikai napalmmal locsolt gyermekhús égett szagát, mint az este a tenger felől feltámadó friss fuvallatot.
Ukrajnának drukkolunk. Mi is, Főnök! Kicsit lassúak, de remélem, hogy a főköcsög most már összekapja magát, és a következő hónap végére felszámolják ezt a kelést Európa testén. Sajnos a Fekete-tengert nem lehet odavezetni, úgyhogy megteszik a helyén a hullámzó orosz búzamezők is. Kicsit kezdenek kifutni az időből az önfelszámolással, úgyhogy HAJRÁ UKRÁNOK!
El fogunk szigetelődni Oroszországtól? Na, ez a nagy kérdés. Hogy úgy mondjam, a 64 milliárd dolláros kérdés. Nem tudom. Talán a határvadászat felállítása, vagy valamilyen szankciókban való részvétel, vagy a NATO-schengen, vagy az EU-NAFTA szabadkereskedelmi egyezménybe való beleegyezésünk, vagy 1 millió bantu befogadása vagy nem tudom mi az ára, hogy
1. a Roszatom tovább dolgozhasson Magyarországon.
2. az orosz gáz és olaj tovább ömölhessen Magyarországra.
3. ebből a MOL roppant nagy haszonnal benzint gyártson és értékesítsen.
4. ne legyen semmi (legalábbis nálunk) a minimáladóból.
Szóval van mit kérnünk, van mit beáldozzunk érte, van miért kettős beszédet folytassunk, van fülünk, hogy ezt megértsük.
Nyilvánvaló, hogy minden normális ember tudja, hogy Ukrajna egy tarthatatlan botrány volt, oda kerül, ahová való. Zelenszkit talán még a Teréz anya is lepofozná, de minimum elfenekelné.
.
Mi az, ami mégis zavar, ha már ennyire összeraktam magamnak a világot, hogy ne zavarjon?
Hát az, hogy azért valamennyire mégiscsak felköptünk a levegőbe, és aláálltunk… és a saját nyálunk mellett egy taknyos véres büdös nagy turha is a szánkba esett, szaros gyuri garatjáról.
Királytigris
2022-07-01 at 22:42
Lőni kell a határon, és egy csapásra megoldodik a migránsprobléma.
Hunyadi, és Dobó is lőtt a betolakodókra. Képzeljük el, ha ők is csak visszavezették volna őket a határra…..!
Kész röhej, ami ebben a témában már évek óta itt nálunk folyik.
PG
2022-07-01 at 21:53
Hát bizony ki kell maradnunk ebből az értelmetlen öldöklésből. Viszont nálunk most jött meg a böjtje, hogy annak idején felszámolták a határőrséget. Most nagy szükség lenne rájuk. 2015-ben, amikor már özönlöttek a migránsok, még mindig három mezőőr védte a déli határunkat, holott a schengeni egyezmény miatt kutya kötelességünk lett volna a határvédelem. A lényeg hogy végre megvédtük a határt, de ehhez mint a helyzet is mutatja, külön fegyveres egység kell. (Magyarán határőrség) Bizony fel kell venni sok életképes embert erre a feladatra. Ráadásul meg is kell fizetni őket, jobban, mintha biztonsági őrként dolgoznának.
Az ukránokat pedig nem kell nagyon ajnározni, annál is inkább, mert velünk szemben is szemetek, főleg a kárpátaljai magyarokkal. Az oroszokat is addig provokálták, amíg kiharcolták maguknak a katonai csapást. De mi nem kötöttünk eltartási szerződést az ukránokkal, ezért az irányukban semmiféle kötelezettségünk nincs. Amit főztek egyék is meg!
Orientál
2022-07-01 at 20:58
nemzeti Hogyha annyira aggódsz akkor inkább takarodjál el az ukránjaidhoz és lövesd agyon magadat az oroszokkal. Mert Ukrajna nem NATO tagállam.
Tudományos libsizmus
2022-07-01 at 20:30
Miféle szankció az, ami többet árt a szankciózónak, mint a szankcionáltnak?
Az EU sokadszorra igazolja, hogy vizesnyolcas lúzer.
2000-ben kitalálták, hogy 20 év múlva az EU lesz a világ legerősebb gazdasági térsége. Mi lett ebből? Semmi.
2008-ban abból állt az EU válságkezelése, hogy több lépcsőben kéthavonta hozzávágtak a feneketlen hordó Görögországhoz több száz millió eurót és ezzel be volt fejezve a kérdés.
2015-ről már ne is beszéljünk. A Föld legalja söpredéke úgy árasztotta el Európát, mint a sáskák Egyiptomot az Ószövetségben.
2020 Covid. Németországban utazási irodák szakosodtak arra, hogy Pétervárra szervezzenek utakat Covid oltásra, mert a világ egyik legfejlettebb országában nem volt elég vakcina.
2022 Ukrajna.
Ez öt válság. Mindegyiket félrekezelték. Jó lenne már végre észrevenni, hogy az EU pusztulásba viszi Európát.
Logikus
2022-07-01 at 20:03
Köszönjük a Brüsszeli idiótáknak, akik az egész kontinenst válságba taszították az átgondolatlan szankciózgatásaik miatt.
El kéne menni Brüsszelbe és az összes idióta képviselőt elzavarni az EP-ből!
nemzeti
2022-07-01 at 17:14
Tehát véget kell vetni a Brüsszel elleni
harcnak.
Magyarországot nem kell tovább védeni
Brüsszeltől.
Hiszen mi Brüsszel katonái vagyunk.
Viszont a hiányzó EU-s pénzt a lehető legrövidebb időn belül meg kell szerezni.
Különben jövő ilyenkor már egy szakértői kormány ül az ország nyakán.
Orientál
2022-07-01 at 17:14
Namond … A farka az a botkormány ami a mamuszos lotyó kezében van mint botkormány.
Orientál
2022-07-01 at 17:10
Namond Te olyan agyatlan vagy mint a zsidózó hitlerista jobbikos Jakab elvtársad akit egy lotyó a volt jegyellenőr irányít havi kétmilliós bruttó fizuért.
Rolo
2022-07-01 at 16:59
Namond2022-07-01 at 15:41
Meg téged…a sok baromsággal együtt ? ?
Namond
2022-07-01 at 15:41
A recessziót az új “határvadász” rendszer fogja levadászni?
Nem inkább Orbánt a lotya szájú, mának élő manipulátort, stratégiai analfabétát, a világpolitika napsugárfiát kellene levadászni?
Juhász Gyula
2022-07-01 at 15:37
Óvóhelyet kell létrehozni atomháború esetére és ivóvíz meg élelmiszer raktárakat országszerte. A kormánynak van. A nép meg dögöljön meg?A legtöbb országnak elöre közzétett terve van a háború utáni újjáépítés menetéröl.Magyarországnak semmi.
A jelenlegi idöben, legjobb a déli határon lakni, onnan gyorsan át lehet futni a nem NATO tag Szerbiába.
Sas
2022-07-01 at 15:27
NINCS -NÁCI-OROSZ AGRESSZIÓ-mivel Kelet-Ukrajna-OROSZ TERÜLET-ERGO AZ OROSZ AKCIÓ-NEM TERÜLETSZERZÉS, HANEM ÖNVÉDELEM.
Sas
2022-07-01 at 14:41
Az unió-NEM ENGEDI-az olyan határvédelmet, ami tényleg határvédelem-ergo elrettentést tartalmaz-vagy mi úgy gondoljuk, hogy ezt -az elrettentést-nem szabad alkalmazni-csúnya dolog, még megharagudnának,- és JÓGYEREK-ATTITŰDEL- nem alkalmazunk elrettentést, ami viszont akkor ÍGY- nem igazi határvédelem?-A MÁSIK: VAGY LESZNEK OROSZ-KÍNAI, STB-KELETI KAPCSOLATAINK-VAGY NEM LESZNEK-utóbbi esetben végünk-most nem világos, hogy a lengyel, német , stb utazgatások mennyiben szolgálják a túlélést?–
K
2022-07-01 at 14:26
Az USA és az EU csak hazaárulók útján próbál érvényesülni, ez nagyon szánalmas.
Az USA vesztésre áll Ukrajnában, ez a sorsa.
K
2022-07-01 at 14:17
Ja és jut eszembe:
Az “ukrajna ” szó oroszul “külterületet” jelent.
tehát nincs olyan nép hogy “külterület”.
Ezért az ukránok is oroszok, így Ukrajna jelenlegi törvénytelen vezetői hazaárulók.
K
2022-07-01 at 13:56
Hát igen, ez az igazság:
Az államcsínyt végrehajtó Euromajdan ukrán szervezetet az Európai Unió az USA a CIA és Soros György fizette.
Így lett a náci Ukrajna törvénytelen USA -EU bábállam.
Az oroszoknak van igaza a náci ukránokkal szemben.
A 2014-es maidani ukrán puccs államcsíny miatt a mai ukrán kormány törvénytelen , és az oroszok harca a jogos önvédelem az agresszor nácikkal szemben .
Ezek után Ukrajna náci különítményeket állított fel, mint például az AZOV ezred, és ezek a különítmények gyilkolni kezdték az Ukrajnában élő oroszokat. Erre a náci népírtásra jött létre Ukrajnában az oroszok jogos önvédelmi harca.
K
2022-07-01 at 13:51
A korábbi “troll” hozzászólások is bizonyítják hogy a náci Ukrajna nem védhető, nem tudnak értelme érvet felhozni védelmében.
Ukrajna agresszor náci vezetőinek nemzetközi bíróságon a helye népírtás miatt.
K
2022-07-01 at 13:39
….:Az államcsínyt végrehajtó Euromajdan ukrán szervezetet az Európai Unió az USA a CIA és Soros György fizette.
Így lett a náci Ukrajna törvénytelen USA -EU bábállam.
K
2022-07-01 at 13:33
Az államcsínyt végrehajtó Euromajdan ukrán szervezetet az Európai Unió az USA a CIA és Soros György fizette.
Így lett a náci Ukrajna törvénytelen USA -EU bábállam.
K
2022-07-01 at 13:28
Az Euromajdan ukrán szervezet államcsínyt és puccsot hajtott végre 2014 február 14.-én.
Ezért törvénytelen a jelenlegi ukrán kormány.
Ezek után Ukrajna náci különítményeket állított fel, mint például az AZOV ezred, és ezek a különítmények gyilkolni kezdték az Ukrajnában élő oroszokat. Erre a náci népírtásra jött létre Ukrajnában az oroszok jogos önvédelmi harca.
Bukohill
2022-07-01 at 13:22
Ismétlés a tudás anyja. Igenis volt olyan EU tagország (Bulgária) amely azonnal fegyvert használt a migrik ellen. Nem is mennek arra, senki nem látott képeket a bolgár határt otromló tömegekről.
K
2022-07-01 at 12:42
Az oroszoknak van igaza a náci ukránokkal szemben.
A 2014-es maidani ukrán puccs államcsíny miatt a mai ukrán kormány törvénytelen , és az oroszok harca a jogos önvédelem azt agresszor nácikkal szemben .
qwerty
2022-07-01 at 12:39
Nem állok az ukránok oldalán.
Nem szeretem a NATO-t.
Nem szeretem az EU-t.
Semmi bajom az oroszokkal.
K
2022-07-01 at 12:33
204 évvel ezelőtt július 1-én született Szemmelweis Ignác.
Azért nem árt tudni Szemmelweisről hogy kiderítette hogy a gyermekágyi láz okozója az orvosok mosdatlan piszkos keze, amit kézmosással meg lehet előzni.
Mindezért az akkori orvos társadalom bezáratta a bolondokházába, ahol az ápolók szó szerint agyonverték.
Ez nagyon szomorú. Sajnos már akkor a magyar társadalom képes volt ilyen cselekedetekre.
Szép dolog az ókorból származó demokrácia, a többség uralma, de sajnos ennek ellenére lehet egy embernek is igaza a többséggel szemben. Ezt sajnos Szemmelweis tragédiája is igazolja.
Természetesen egy ilyen eset ritka, és sokszor valós eset az amikor valaki szembe megy a forgalommal az utcán, és azt hiszi hogy csak ő megy helyesen, a többi autós pedíg rossz irányba.
Tehát megkülönböztetni differenciálni tudni kell a valóság alapján.
A mai kor hőse a FIDESZ és Orbán Viktor, aki szintén ellenkező megoldásokat alkalmaz mint az Európai Unió, de azok nagyon helyesek.
Ezért kell kiállni Orbán Viktor mellett, mindannyiunk érdekeit képviseli, és békét akar.
Reméljük sikerül neki minden.
István Kopasz
2022-07-01 at 12:11
Pigmeus
2022-07-01 at 10:15
Sok mindennel egyetértek Őnnel. Én már csak Orbán Viktor miniszterelnökünkben bízom, maximálisan elfogadom a döntéseit, mert én sem tudnék mást javasolni neki. A csatát az EU-ban kell megnyernie, mert az emberek több mint 80%-a az EU-ban akar maradni, csak így érzik “szabadnak” magukat, még akkor is, ha ez sokszor nem jó nekünk és ezt érezzük is keményen!
Baj van itt az USA-val, mint NATO, vezérrel, az egész NATO-val az EU-val együtt. Tehát az egész neobolsevik-liberális világgal. Ez a bohóc-komikus ukrán elnök Zelenszkij pedig értékelhetetlen hazaáruló, országát, népét tönkretevő háborús bűnös! Sajnos ő nem tudta és most sem tudja, hogy hol a határ a realitásokon belül.
ervin
2022-07-01 at 12:03
Börtönbe Csányit…..nehézvasban
Tudományos libsizmus
2022-07-01 at 12:02
A rezsicsökkentés következménye a hiperinfláció. Hogy lehet valaki ekkora Einstein?
hivő
2022-07-01 at 11:31
Több munkahely magyar
férfiaknak ez jo,Nem.
Lehet hogy nem lehet
a sereget és a rendőrséget
a határon hagyni hogy ha
provokácio van ne az egész
nemzetet okolják nagyon
kreativ ellenfeleink.
Solaris
2022-07-01 at 11:00
Pigmeus,
ékezetek ingyen.
Tudod?
Vagy nustyu vagy teisis?
Pigmeus
2022-07-01 at 10:54
Tisztelt Miniszterelnök Úr,
Az allampolgarok 2/3-a szerencsere az ertelmesebb gondolkodasúak kozè tartozik, ezert szavaztak Önre, illetve adtak ismèt bizalmat Önnek es kormanyanak.
Sajnos kozuluk sem erti mindenki azokat a ki nem mondott rejtett mondatokat, melyeket Miniszterelnok ur hetrol-hetre probal eljuttatni mindenkihez. Tudom hogy probalja nullarol is elmagyaraztatni mondandojanak lenyeget pl. Bayer Zsolt es Gajdics Otto, Pesti Sracok, musoraival a nagyerdemû polgaroknak (pl. Sajtoklub, hatterkep, vezercikk, stb.) , de ugy nez ki hogy most mar ez is kevesnek bizonyul….
A baj nem a magyar neppel van!
A baj ott kezdodik, hogy tulsagosan elnezo a jobboldal – ami ugye csak azert kapta ezt a nevet mert a parlamentben a patko jobb oldalan ül, ezert en inkabb magyar nemzeti erdekervenyesitokent aposztrofalom Önt es kormanyat – es kovetkezmenyek nelkul hagyja a Zelenszkijhez hasonlo feladatokat ellato hamismagyar ellenzeket. Ugy itthon, mint a Brusszelben. Ez igy nincs jol. Meg kellene fogalmazni egy nemzeti minimumot, (legyen az oktatas, egeszsegugy, media, hadügy, illegalis migracio, viselkedesi moral, parlamenti etika es koztisztelet mindenki felè, es aki azt atlepi – termeszetesen lefelè- azt sulyosan szankcionalni, elmarasztalni. Ez az első lepes. Utana johet minden mas. Önnek hala, Magyarorszagot mar politikailag nem lehet figyelmen kivul hagyni, europa lakossag a nyugati “szolasszabadsag” ellenere a magyarok velemnyet tartja egyertelmunek, de kinyilvanitani meg a valasztasaikon sem merik…., nem Öntől rettegnek, hanem amit kepvisel! Azaz az ertelmes tarsadalmat. Sajnos a haboru most is rosszkor jott, mint mindig, de ez csak az egyik es sajnos a kisebbik problema. A nagyobbik problema az, hogy Magyarorszag elszigetelodott. De nem ugy ahogy azt most sokan gondoljak, hanem ugy, hogyha korbenezunk, korulottunk csak gyava nepek vannak, ( helyesbitek, gyava nepvezerek) akik csak a nyugati hasznot nezik a tarsadalmuk erdeke helyett! Azaz: csak magunkra szamithatunk, mint a tortenelemben oly sokszor. Nem Zelenszkijjel van a baj, együgyü nyelves emberek mindig is voltak/lesznek, hanem azzal, hogy szisztematikusan leepitettek a gondolkodast a neokommunista-postliberalis hazug es gyava penz es hatalomehes hatterhatalom erdekben.
Mi csak legyunk tovabbra is magyarok, ősi szabadsag es fuggetlensegi vaggyal.
Mekkelek
2022-07-01 at 10:52
Az nem kérdés, hogy világháború lesz, ugyanis az oroszok relatív győzelemre állnak, az ukránok pedig vesztésre. A ‘nyugat’ nem fogja engedni, hogy az oroszok megerősödve jöjjenek ki ebből, megint hadszínteret csinálnak Európából, ahogy szokták. Na ekkor fog igazán felértékelődni Orbán realista politikája, amikor majd megy a szarmat Varsóba, meg Berlinbe, Budapestre meg nem.
Orientál
2022-07-01 at 10:52
Ismét mára nagyon kilóg a lóláb az a Gyurcsány aprítja szét és be is kebelezi az ellenzéki elvtársait aki teljesen még a honvédelmet is leépítette és nem csak államcsődbe lopta szét balliberális zöld elvtársaival együtt hazánkat de még az eu-s milliárdokat is ellopatta az mszp-s szdsz-es elvtársaival most meg Budapestet lopatja szét Karácsonyékkal szándékos áremeltetéseivel , mert nem lophatják el az állami kincstárat úgy ahogy 2002-től 2010-ig csinálták.
Zoltaiguszti
2022-07-01 at 10:43
Miért van az hogy határvádelemben csak két szélsőség létezik?
Az egyik eisantzgruppékat akar a kerítés mellé meszes görökkel a ,ásik meg vérni mint a birka hogy majd lesz valami?
Tessék már ránézni a problémára és elemezni!
Ha ezek nem menekültek akkor mik? Migráncsok.
Hogy kerülnek ezek ide ha szaraul éltek meg éheztek már 60-70-80-ban is? Hét nem a napi 1,5 dolláros keresetükből az is biztos.
Ennyi ember nem is rabolhatott mert akkor már rég kivégezték volna őket útközben.
Mi marad?
UZSORAHITEL BAZMEG’! DE ROHADT NEHÉZ RÁJÖNNI MI?
Érdekes , rohadt gyorsan őasszol bele Soros is nem?
EZ A VÉN BÜDÖS GYÖKÉR ANNYI TALÁLT KI, HOGY A SZAROS BANKAJIVAL TŐKÉT AD A HELYI UZSORÁSOKNAK AKIK VASZEG ELFOGADJÁK A CSALÁDOT FEDEZETNEK NEM?
EZÉRT JÖN KEVÉS NŐ MEG GYEREK, MERT PAKISZTÁNABAN IS VAN PL GYEREKMUNKA…ELADJÁK ŐKET HA NEM FIEZETNEK.SOROS ÍGY OLYAN HITELFELVÉTELI HASZONNAL TUD DOLGOZNI AMIT NYUGATON SOHA TÖRVÉNYES MÓDON.
UZSORÁT MEG NYUGATON TÖRLESZTIK A SZOCIÁLIS SEGÉLYBŐL AMIT KAPNAK!
Ennyi a nagy trükk, és ez megmagyrazza a migri kártyát- nem tudtak volna törleszteni fél úton a segély felé- azt hogy miért szinte fiatal férfiak jönnek, és hogy miért onnan oda mennek ahova?
REzek ugyanis nem össze vissza mennek, ezek az ingyen pénz után mennek!
Miért fonstos?
MERT NÁLUNK NEM KAPNAK LÓSZART SE!
Eredmény?
Bemásznak a kerítésen és pucolnak egyből Bécs felé, nem?
VAGYIS NEM MARADNAK ITT HISZ NINCS INGYEN PÉNZ SE!
AKKOR VALAKI ELMONDJA NEKEM MI ÉRTELME DRÁGA PÉNZEN AGYONLŐNI ŐKET? MÉG AZ ÁSÁS GÁZOLAJÁT IS ELBUKJUK! ÉS MIRE? HÁT TIPLIZIK MIND NYUGATRA!
Mi tehát a megoldás?
AZ HOGY ABBAHYGAJUK EZT A HUNYADI JÁNOSOS KERSZTÉNYSÉG MEG EURÓPA ŐRE MESÉT ÉS AZT CSINÁLJUK AMIT A TÖRÖKKEL IS KELLETT VOLNA, TOVÉBB ENGEDJÜK ŐKET A NÁLUNK KÉPZŐDŐ KÁR MINIMALIZÁLÁSÁVAL!
Hiszen nem fizetik ki se! Minek költsek én egy engem basztató EU-s tagállam védelmére?
Hogyan?
Nálunk ennek egy komoly kockézata van, lezárnak a labancok és nálunk reked a migri akit beengedtünk.
TEHÁT ÚGY KELL TOVÁBB ENGEDNI ŐKET, HOGY AZ ORSZÉGBA NEM LÉPNEK BE!
Húha! Fel lett találva a spanyol viasz mit is kell csinálni!
KELL EGY KIBASZOTT II-LK VÉDVONAL A HATÁRRAL PÉRHUZAMOSAN ATTÓL 200 MÉTERREL BELJEBB.KEZDŐ PONT I.LÉPCSŐBEN SZEGEDTŐL KELETRE 50 KM -REL.VÉGPONT A FERTŐ TÓ.MINDEN INFRASTRUKTÚRÁT BE ALÁ! VASÚT, KÖZÚT, VEZETÉKEK! HA EZ MEGVAN A KÉPZŐDŐTT SÁVOT TRANZIT ZÓNA JOGÁLLÁSSAL ELLÁTNI AZ AZ AZ ODA BELÉPÉS NEM JELENTI MAGYARORSZÁG ÉS AZ EU TERÜLETÉRE LÉPÉST!
És mehetnek a Labanc határra!
Be senki az új védvonalon,a sávban meg megehetik egymást is ha akarják.
Ostrom szépen átköltözik a Labanc határra költsenek most ők.De nem lesznek hülyék,ha nálunk átjutnak most a 76 km es szerb határon, átjutanak a 106 km es labancon? És az új libsi Szlovén kormány most bontja a kerítését…..ez védhetetlen lesz a Labancoknak,vagyis nem lesz két hét és ők is csinálnak egy hasonló folyosót a Bajorok felé….
Nyugatiak költségvetése meg beszakad és megbuknak a libsi kormányok!Mennél előbb annál jobb!
Mi meg majd áruljuk az alu létrát.
Nem igaz hogy senki nem veszi észre az egész mögött a pénzügyi mozgató erőt!
Lődözni? Elment az eszünk? A határvédelmet úgy is vissza kell állítani hiszen nem sokára a nyugatiakat kell kinn tartani az országból!
Schengennek akkor lett vége amikor Merekel beengedte ezt a sok iratok nélküli gyökeret.
A legjobb lehetőség most erre hogy kiépítsük a védvonalat sunyin hozzá.Mert majd kellni fog.
Solaris
2022-07-01 at 10:32
Ja kimaradt.
An@dba visszük őket.
Meg az ő anyjába.
Érted?
Solaris
2022-07-01 at 10:30
Alcapi,
Felvettem hitelt. kerestetlek.
A pénz nem számít, célunk a haleledel korlátlan termelése.
Megértésed a halak köszönik.
Nagy Katalin munkája pályázaton kerül kiértékelésre.
Köszönöm.
Solaris hálás az áldozatokért.
Imát is mond.
Recikling the world.
Vagy nem.
Zoltaiguszti
2022-07-01 at 10:12
“Ukrajna adja világ búzatermésének jelentős részét”
Igen sorrendben a 8-ik:
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/wheat-production-by-country
2020-ban a világ teljes búzatermelése 760 millió tonna volt.
A 10 legjobb búzatermelő ország (2020-ban megtermelt búza tonnában)*
Kína – 134 254 710
India – 107 590 000
Oroszország – 85 896 326
Egyesült Államok – 49 690 680
Kanada – 35 183 000
Franciaország – 30 144 110
Pakisztán – 25 247 511
Ukrajna — 24 912 350
Németország – 22 172 100
Törökország – 20 500 000
* Mint említettük, az EU 126 658 950 tonnás termelése a 2. helyen állna, ha egyetlen országról lenne szó. A 11-124 országokra vonatkozó értékek az alábbi táblázatban láthatók.
VAGYIS UKRAJNA 2020-AS TERMÉS ADATOK ALAPJÁN 24,912/760*100=3,277% RÉSZESEDÉST JELENT A VILÁG BÚZA TERMÉSÉBŐL 2020-BAN! HÁT NEM TUDOM MINISZTERELNÖKÜNK MEGHATÁROZÓNAK, VAGY JELENTŐSNEK TARTANA E EGY 3,2% OS MAGYAR TUALJADONI ARÁNYT A MOL RÉSZVÉNYEI KÖZÖTT? VALAHOGY ÚGY ÉRZEM NEM NAGYON….Minek beszéltetnek vele barmoségokat a beszédírói?
AZ ÁRAK AZÉRT MAGASAK MERT ADMINISZTRATRTÍV ESZKÖZÖKKEL AZZÁ TETTÉK. AZ INFLÁCIÓ ,MÁR A HÁBORÚ ELŐTT MEGINDULT-JELZEM.
Oroszország 2022-es ukrajnai inváziójának hatása a globális búzatermelésre
Oroszország és Ukrajna együttesen a globális búzakereskedelem közel 30%-át adja .
Eggyütt nem külön!
Alcapi
2022-07-01 at 10:11
Solaris
2022-07-01 at 09:21
“Hazavinni és nem kísérgetni.”
A napi több száz elkapott határsértő hazaszállításának költségeit meg esetleg a te és a családod jövedelméből kell fedezni. De lehet hogy még az is kevés lenne, úgyhogy vegyél fel egy “örök hitelt”, és kezdheted szervezni az utaztatást! Egy kis probléma, hogy mivel papírjaik sincsenek, hova fogod őket “hazaszállítani”???? Sok sikert, jó munkát!!!!!
Alcapi
2022-07-01 at 10:00
Hesslerezredes – az igazi
2022-07-01 at 09:13
Ezredes úr!
A tűzparanccsal kapcsolatban teljes mértékben osztom a véleményét. Eleve, aki hívatlanul, azonosítatlanul, erőszakkal próbál egy ország területére bejutni, az nem tisztességes szándékkal teszi. A határt védőnek, pedig esküjéhez híven meg kell védeni az ország területét minden áron, válogatás nélküli eszközökkel is (pl. lásd, az átkosban a nyugati határon alkalmazott aknásított nyomsáv alkalmazását).
Egy (régi) új, speciálisan határvédelemre kiképzett, és a feladataik ellátására alkalmas speciális fegyverzettel, eszközökkel ellátott (járművek, technikai eszközök,….stb) határőrségre, szerintem mindenképpen szükség lenne, pillanatnyilag legalább egy zászlóalj létszámban. De egy esetleges unión kívüli világra készülve akár egy kisebb létszámú (3-3500 fős) dandárt is elképzelhetőnek tartok. Főleg annak tükrében, hogy manapság (jogos igényként) mennyire napirenden van a honvédelem fejlesztése, és láthatóan növekszik a fiatalok körében az érdeklődés a katonai pálya iránt. A jelenlegi határvédelmet ellátó rendőröket, tartalékosokat pedig inkább a mélységi munkákban alkalmaznám.
Pepe
2022-07-01 at 09:58
Miért van az, hogy a katona lövöldözéssel akar mindent megoldani?
Ahhoz nem kell ész, elég, ha kezelni tudja a puskáját.
De ha a déli határon csak egyetlen migránst is lelőlének, abból nemzetközi botrány lenne. Az egész iszlám világ haragja ránk zúdulna, Törökországgal az élen, az EU pedig soha nem látott szankcióözönnel büntetne bennünket. Ez az idegek harca, nem a puskáké.
Egyelőre.
1 Enaki
2022-07-01 at 09:38
Minden tiszteletem mellett azt kell mondjam Miniszterelnök Ùr,hogy nem mindenki,sőt a többsèg nem àll az Ukrànok oldalàn.Ez a hàborùt az Usa vivja az Òroszokkal Ukrajnàn keresztůl.Talàltak egy tedd ide,tedd oda Jancsit,aki azt csinàlja,amit mondanak neki. Utàlat övezi Zselinszkijt a tetteièrt. Ön a bèke hìve,de az Usa,Anglia es jò pàr nyugati osrszàg nem. Èrdekūk a hàborù folytatàsa,ennek több oka is van. A legfőbb gazdasàgi,ès szòszerint amit a G7 tek mondtak. “LEGYŐZZŪK PUTYINT ” de nem fogjàk. Ez a politikai ok. Elèg volt az Ukrajna majmolàsàbòl,jò lenne a realitàsok talajàn àllni. Igaza van Kissingernek Putyinnal tàrgyalni kell.De az ūtődött, Usa kiszolgàlò Zselinszkij nèlkūl,ezt az èn privàt vèlemènyem.
ervin
2022-07-01 at 09:23
Halál az ukrán fasisztákra; halál a háborús uszíttó Elenszkire; éljen a jövőbeli független Magyar hon – HUXIT
Solaris
2022-07-01 at 09:21
Viktor
Hazavinni és nem kísérgetni.
Ha nem érted nem baj, ennyi eszeddel is szeretünk.
Vagy nem.
Persze ha félsz, azt is megértjük.
Mi is félünk.
Ha nem félnénk, ez a szöveg is határozottabb lenne.
Vagy nem.
Hesslerezredes - az igazi
2022-07-01 at 09:13
B+ Viktor!
Kereken 7 éve mondogatjuk itt jó páran, hogy tűzparancs kell!
Nem új határrendészet, hanem karakán vezetés b+!
És a probléma megoldva.
Ennyi édesfiam, ez most egyes, leülni!
Alcapi
2022-07-01 at 09:07
Antónia
2022-07-01 at 08:32
Kedves Antónia! A honvédelem, nemzetbiztonság, határvédelem,… nem társadalmi vitatéma!!!!
MAGYARORSZÁG ALAPTÖRVÉNYE
8. cikk Országos népszavazás
(3) bekezdés
h) és i) pontjai
Krisz
2022-07-01 at 08:57
Antónia
2022-07-01 at 08:32
Mindjárt jönnek azok a bugyuta hozzászólások, hogy “hajajaj, mi volna, ha pl. lelőnének egy agresszív migránst a határon, lerohanna bennünket a NATO”.
Ilyenek miatt sem lehet tűzparancs. Az önbizalom nélküli, félős honfitársaink miatt.
Nem kellene rájuk hallgatni…
benzoli
2022-07-01 at 08:54
“” 2-4 ezer határvadász embert kell erre a szolgálatra felvenni””. – Vendegmunkast ? Mert, hogy Magyar Embert nem sokat talalni ideillo Psziho – Fizikai kepessegel. Nyelvtudassal. Kommunikacios keszseggel. Etno Empatiaval. Rabszolga munkat vegezni, alamizsnaert – eredmeny nelkul. Gyors meggazdagodas var majd ratok.
csakafidesz
2022-07-01 at 08:37
Kedves Viktor! Lehet, hogy szavak szintjén “Szembe kell nézni a realitásokkal: mindenki az ukránok oldalán áll természetesen” ami a valóságban abból áll, hogy már mindenki a fenébe kívánja a követelőző Zelenszkijt. A háború pedig akkor fog véget érni amikor az oroszok végre bevonulnak Kijevbe. Ugyanis ők nem adják fel, és minél több fegyvert küld a NATO annál inkább nem fogják feladni. Csakis a NATO-n múlik mikor lesz vége. Ha küldenek fegyvereket akkor az utolsó ukránig tart a háború, ha bölcsen kivonulnak (erre nincsen esély, mert a NATO sokminden, csak nem bölcs) akkor holnapután véget érne a háború. Addig amig gyakorló elmebeteg nyugati politikusok kijelentik, hogy “Ukrajnának győzni kell” és punktum, nincs remény. A mondában Dávid legyőzte Góliátot, a valóságban ez fordítva szokott lenni.
Antónia
2022-07-01 at 08:32
Előbb, vagy utóbb de elkerülhetetlen lesz a lőparancs az egyre agresszivebb, támadólag fellépő határsértőkkel szemben.
Jó lenne erről elkezdeni egy társadalmi vitát.
Netta
2022-07-01 at 08:29
Tehát nagy a baj.