• Home
  • Forró drót
  • Magyar ugar
  • Világugar
  • Az alvilág titkai
  • Eco
  • A Hálózat örök?
  • Sport
  • Vezércikk
  • Huszonötödik óra
  • Arcok
  • Agrárcsászárok
PestiSrácok
  • Forró drót
    • Intenzív havazás várható vasárnap éjjel
    • Az Európai Unió elítélte az Alekszej Navalnij támogatói ellen alkalmazott rendőri erőszakot
    • Több kisgyermek is súlyos koronavírus-szövődményekkel került intenzív osztályra
    • Kilépett a DK-ból két képviselő, mert csalódtak Gyurcsányban
    • Oktatási Hivatal: nem minden felvételizőnek kell emelt szintű érettségi
  • Magyar ugar
    • Apáti, Bencsik, Füssy, Velkovics – jobboldaliak küzdelme a balliberális polip ellen (Az Ügy, PestiTV, szombat 20.30)
    • Amit szabad Merkelnek és Kurznak, azt nem szabad Orbánnak? – Az EU-fetisiszta ellenzék nem áll le a hazugságokkal
    • Egy igaz, egyenes ember: Varga László kereszténydemokrata politikust hiába próbálták beszervezni, erre esélyük sem volt
    • Egymásnak estek a fiatalok: már az egyetemistáknak is elegük van a free SZFE-s zsebforradalmárokból
    • Szélsőbaloldali kotyvalék a Párbeszédtől: minden ország kormányába transznemű embereket szeretnének, miközben negédesen nácikat mosdatnak – Dr. Pintér Gábor a Karanténvlogban
  • Világugar
    • Letette esküjét, Joe Biden az Egyesült Államok 46. elnöke
    • Joe Biden már támadja a valódi nőket
    • Semmi sem “antiszociálisabb”, mint a “közösségi” média
    • Biztonságpolitikai szakértő: már nem Nagy-Britannia Amerika legfontosabb európai partnere
    • Betekintés az élenjáró, függetlenobjektív német sajtó munkájába – Második rész
  • Az alvilág titkai
    • Emberkereskedelem miatt állt bíróság elé a rettegett enyingi bűnöző, Sztojka Iván
    • Alvilág, kenőpénzek, titkosszolgálat – A bíróság végre tényleg pontot tesz a Gyurcsány-korszak legsötétebb korrupciós ügyére
    • Folytatódott a csantavéri bérgyilkos, Dér Csaba showműsora a Fővárosi Törvényszéken
    • Cigicsempészet miatt három év börtönre ítélték az olajos alvilág hírhedt alakját
    • Fordulat: a bíróság elrendelte M. Richárd letartóztatását
  • Eco
    • Fájlnév DKRCS20200428001.jpg Képcím Újraindult a termelés a győri Audi-gyárban Képszöveg Győr, 2020. április 28. Dolgozó a koronavírus ellen védő műanyag lapot vesz ki egy autó csomagtere és utastere közül, miután berakta a pótkereket az Audi Hungaria Motor Kft. győri gyárának járműszerelő részlegében 2020. április 27-én. Ezen a napon sikeresen újraindult az Audi Hungaria járműgyártása, mind a présüzemben, karosszériaüzemben, lakkozóban és a járműszereldében. Első lépésben egy műszakban kétezer járműgyári munkatárs kezdte meg munkáját. A járműszereldében műszakonként jelenleg 250 autót gyártanak, a vállalat a termelést a következő hetekben fokozatosan szeretné felfuttatni. MTI/Krizsán Csaba
      A globális csiphiány nyertese Kína – Autógyárak zárnak be
    • Szakértő: hazánkban élénkebb a munkaerőpiac jó néhány európai tagországhoz képest
    • Csaknem háromszázezer fiatal munkavállalót érint az szja-mentesség
    • Az MNB irányt mutat a bankoknak a moratórium utáni felkészüléshez
    • Kormány: nem lehet pénzügyi akadálya annak, hogy bárki megfelelő egészségügyi ellátást kapjon
  • Vezércikk
    • A Soros-banya fogná a kezünket, hogy a „megfelelő” pártra szavazzunk ’22-ben
    • A Szent Korona marad, a Jobbik nem, avagy Jakab Péter ma már a krumplira esküszik
    • Fekete-Győr András (ámok)futása
    • Jourova és bűntársai leköpték külhoni magyar testvéreinket
    • Csoda történt! Szétfeszíti a szeretet és a magyarságtudat Gyurcsányt…
  • Sport
    • A magyar női vízipóló-válogatott kijutott az olimpiára – Magyarország–Olaszország 13–10
    • Nyolc között a magyar válogatott a kézilabda-világbajnokságon! – Magyarország–Lengyelország 30–26
    • Továbbra is százszázalékos a magyar válogatott a kézilabda-világbajnokságon – Magyarország–Brazília 29–23
    • Diósgyőri bravúrgyőzelem az Üllői úton! – FTC–DVTK 0:1
    • Bánhidi, Máthé és Lékai volt a nyerőember – Németországot legyőzve, csoportelsőként jutottunk a középdöntőbe!
  • A Hálózat
    • „Rákos daganat” – Simonyi András és a KGB-hez sorolt DIVSZ, avagy egy hálózati aranyifjú fantasztikus pályafutása
    • „Újságíróként” dolgozó állambiztonsági tisztek, valamint a fiatal Meruk József – A titokzatos Hungexpo története
    • „Az a benyomásom, hogy a nyolcvanas-kilencvenes évek médiasztárjai egytől-egyig küldött emberek voltak” – Tabudöntögető beszélgetés Schiffer Andrással a PestiTV-n
    • Kubai napfény és az egykori Andrássy-villa kényelme: BM-es feleség, ÁVH-s exférj – Az örökké sikeres „Meruk-klán” nyomában
    • Schiffer András Vásárhelyi Miklósékról: „Arra az aljas, gyilkos uszításra, amit a Szabad Nép művelt, nincs bocsánat.” (PestiTV)
  • Arcok
    • Megjárta a poklot, hogy találkozzon Istennel – Csókay Andrással készített portréinterjút Bohár Dániel a Mi vagyunk a magyarokban (videó)
    • Észre tudjuk venni a sötétségben kínálkozó fényt? – Karácsonyi beszélgetés Gellért atyával (PestiTV-videó)
    • Brüsszelben a szabad Európa győzött a birodalomépítőkkel szemben – Kósa Lajos a Plebejus Polbeatben (PestiTV-videó)
    • Kásler Miklós a PestiTV-nek: „ismernek, hajlamos vagyok mindig a tényeket ismertetni és sosem beszélek bizonytalan dolgokról”
    • Káosz van, de nekik és a haveroknak megéri – interjú Molnár Lászlóval, Újbuda volt alpolgármesterével
  • még több…
    • Arcok
    • Koronavírus
    • Huszonötödik óra
    • Stream-TV
    • Tutiblog
    • Az öreg
    • Modellváltás
    • NullaHatEgy
    • Aristo blogol
    • Erdélyi levelek
    • Ki ette meg?
    • Bezzegnemzetek
    • Vesztegzár
    • Latte
  • Facebook

  • YouTube

  • RSS

Arcok

Szakács Árpád az SZFE-ügyről: „Egy győztes lesz, vagy mi, vagy ők. Harmadik alternatíva nincsen!” (PS-interjú)

Szakács Árpád az SZFE-ügyről: „Egy győztes lesz, vagy mi, vagy ők. Harmadik alternatíva nincsen!” (PS-interjú)
Balogh Borsa
2020-10-29
Szakács Árpád újságírót, a Kinek a kulturális diktatúrája? című, nagy port kavart leleplező cikksorozat szerzőjét, a Kárpátia Stúdió könyvkiadó alapítóját kérdeztük a Színház- és Filmművészeti Főiskola átalakítását övező, lassan már két hónapja tartó állóháborúról, és a háttérben megbúvó, múltban gyökerező politikai törekvésekről, mozgatórugókról. Szakács Árpád szerint a mostani helyzetért sajnos a jobboldalon is kell felelősöket keresni, hiszen többen is hozzájárultak ahhoz, hogy a balliberális oldal mára egy üzenetet, jelképet tudott kreálni az ügyből. Bár sokak szerint az SZFE ügye még mindig „csak” egy felsőoktatási intézmény körüli vita, az interjúban szóba került az is, hogy a valóságban ez a legújabb front a balliberális és a nemzeti oldal között folyó harcban, amelyben, mint fogalmazott, „egy győztes lesz, vagy mi, vagy ők. Harmadik alternatíva nincsen!”

Bár nem szeretnélek a fogadatlan prókátor szerepébe kényszeríteni, de mégis feltenném a kérdést: ha rajtad múlna, hogyan oldanád fel ezt a lassan már megoldhatatlannak tűnő, az SZFE-t körülvevő patthelyzetet, van-e valamilyen elképzelésed arra nézve, hogy mi lesz, mi lehet a megoldás?

Első körben a legfontosabb tisztázni, vajon mi lehetett a szándéka annak, aki személy szerint letette az asztalra az SZFE-vel kapcsolatos elképzeléseket. Az elmúlt hetekben rengeteg helyen jártam az országban. A visszajelzésekből az a tapasztalatom, hogy a saját táborunk egyáltalán nem érti, miről van szó. Ezzel szemben a másik oldal nagyon is érti, sőt, dobbantóként használja ezt az ügyet a jobboldal elleni háborúban. A szándék tisztázása után a következő kérdés, hogy az illetékesek miért így kezdtek hozzá? Tudom, utólag könnyű okosnak lenni, de ebben vajon nem lehetett volna előtte is? A kultúra területe közismerten egy aknamezőhöz hasonlít, elég egy rossz lépés és komoly károkat lehet szenvedni. Színházi fronton az elmúlt tíz évben szó szerint minden csatát elvesztettünk, Székesfehérvártól Miskolcig a balliberális hangadók hegemóniája tarolt le mindent. Ilyen előzmények után vajon kik és miért gondolhatták, hogy a balliberális oldal létezésének alapját, a legfontosabb várukat, a képzés területét be lehet venni? És ha bevesszük, akkor utána mi lesz? Megkérjük a kirekesztés feketeöves balliberális bajnokait, hogy fogadják be az SZFE végzőseit?

A jobboldal már foglya lett az SZFE-háborúnak

A balliberális oldal most egyfajta üzenetet kreált a dologból. A jobboldal pedig a helyzet foglya lett, pont, mint egy krokodil, akinek valami fondorlatos csel révén egy seprűnyéllel kifeszítették a száját. Gyakorlatilag harcképtelen, de azért a megközelítése életveszélyes. A balliberális oldal cápái egyelőre messziről hencegnek: íme, legyőzhető a krokodil. Fontos megjegyezni: ezt a seprűnyelet nem a baloldal tette oda, ahol van, hanem közülünk valaki. Lassan két hónapja látszik, ez a probléma magától nem fog megoldódni, és az eddigi kísérletekkel pedig inkább a saját helyzetünket gyengítettük. Megy a kifárasztási művelet, de sajnos a másik oldal hangadói nem tudnak elfáradni ebben a küzdelemben, azért sem, mert jobb erőnlétben vannak, nagyobb a rutinjuk, tapasztalatuk és az előttük álló nagy politikai változás kezdő dominóját látják az SZFE-botrányban. A megoldást illetően valóban nem szeretnék a fogadatlan prókátor szerepébe kerülni. Nemcsak erre a helyzetre, hanem általánosságban érvényes az a mondás, hogy az ókori görögök óta csak körforgás minden. Nincs olyan jelenkori politikai stratégia, ami és aminek az ellenszere ne lenne benne például Thuküdidésznek A peloponnészoszi háború című könyvében.

Szakács Árpád a PestiSrácok.hu és a PestiTV szerkesztőségében. Fotó: Horváth Péter Gyula

Érzékelhető, hogy egyre gyakrabban jelennek meg olyan hangok – elsősorban jobboldali értelmiségi körökből –, melyek szerint itt lenne az ideje elmozdulni a kompromisszumok irányába. Alapvetően egyetértesz ezekkel a véleményekkel?

Ez attól függ, milyen perspektívából nézzük az eseményeket. Az 1789-es francia forradalmi őrjöngés óta tapasztalhatjuk, hogy egy rendszer, egy társadalom lerombolása mindig és kizárólag a kultúrán keresztül kezdődik. A kultúra diktatúrája című könyv fülszövegébe írtam, hogy az állam, a hagyomány, a szakralitás, a társadalmi tartópilléreinek szétverése, erejének meggyengítése, erkölcsének megsemmisítése a kultúrán keresztül ugyanolyan stratégiai művelet, mint a hadászatban alkalmazott egyéb taktikák. Földi László ezerszer elmondta, háborúban állunk, ezt pedig új módszerekkel vívják. Ebben egy győztes lesz, vagy mi, vagy ők. Harmadik alternatíva nincsen. Ebből a szempontból minden kompromisszum árulás, a gyengeség és a gyávaság deklarálása. Ha rókát akarsz fogni, légy ravaszabb a rókánál. Kompromisszummal eddig soha egy rókát sem fogtak meg.

Nem ismerjük a történelmet?! Ezek ugyanazok…

Az elmúlt hónapokban több parlamenti képviselő meghívására körülbelül ötven polgármesterrel találkoztam. Jól látható, hogy vidéken nincs veszélyérzetük az embereknek. Pedig a magyar mondás is azt tartja: jobb félni, mint megijedni. A kultúra a balliberális világkép harci terepe. A jövőt az dönti el, hogy most mi határozza meg az emberek életérzését és világlátását. A balliberális világmegváltók egyes számú törvénye, hogy a lét határozza meg a tudatot. Ebből indult ki Marx is. Ha a léttel kapcsolatos életérzést a kommunikációs csatornákon felül lehet írni, nyert ügyük van. Hiába élünk jobban, hiába vagyunk sikeresebbek, ha nem így éli meg a többségi társadalom. Ilyenkor szoktak hatalomra kerülni a felforgatók. Amikor a balliberálisok helyzethez jutottak, mindig káoszt, anarchiát, tömeggyilkosságok sorozatát hozták magukkal. Ez fog következni most is. Nem ismerjük a történelmet, a társadalom nincs tudatában annak, hogy ezek ugyanazok, akik 1918-ban és 1919-ben és 1945 után majdnem kivégezték az országot. Azt ígérték, megvédik a hazánkat, ehelyett leszerelték a hadsereget és rongyként odadobták az ellenségnek. Azt hangoztatták, több pénzük lesz az embereknek, ehelyett mindenkitől elvettek mindent. Több szabadságot ígértek, majd a legsötétebb diktatúrát hozták el a magyarok számára. Tollas Tibor, a XX. század egyik legnagyobb költője már 1953-ban figyelmeztetett: „Ha nem vigyáztok, az egész világon / Bebádogoznak minden ablakot!” Börtön, terror, gyilkosság, ez a balliberális világ öröksége.

Vidnyánszky Attila nyilatkozataiban többször tesz utalást arra, hogy az SZFE problémája valójában egy negyven év alatt felgyülemlő problémahalmaz, és ezt a két ügyet együtt, egy csomagban kell kezelni. Mi a véleményed erről a megközelítésről?

Én rengeteg ügyben tisztelem Vidnyánszky Attila véleményét, ezzel is tökéletesen egyetértek. Talán abban egészíteném ki a magam álláspontjával, hogy a mai események meghatározzák a következő negyven év történéseit is. Ezzel párhuzamosan hiányérzeteim is vannak. Miért Vidnyánszky Attilának kell az első sorban hadakoznia? Hol vannak a többiek? Ilyenkor derül ki igazán, hogy az elmúlt tíz évben nem volt kultúrpolitika. Nincs jobboldali kulturális hálózat. Hol van az egységes jobboldali értelmiség? Jól láthatóan gyáván hallgat, tisztelet a nagyon kevés kivételnek. Az űrt pedig a balliberális oldal betöltötte. Az SZFE most a baloldali lázadás fellegvára. Ennek minden eleme meg van írva a fő felforgatónak, Szrgya Popovicsnak az Útmutató a forradalomhoz című kátéjában. Ukrajnától Egyiptomig az általuk vezényelt lázadási technikákat egy multinacionális cég termékéhez hasonlította. Ez pontosan így van, hiszen ezek ugyanolyan importlázadások, mint a multitermékek. Azt hangoztatja, hogy lázadást nem lehet kirobbantani szimbólum nélkül, ehhez kell egy logó, amit mindenki ért. „A márkának reklám kell, ami szimbólumokon alapul” – írja. Ami szimbólumként Szerbiában, Egyiptomban az ökölbe szorított kéz volt, nálunk ezt a szerepet tölti be a nejlonszalag, amivel körülvették az épületük bejáratát. A tetteik következménye kapcsán nem árt, ha vigyázó szemünket például Ukrajnára, Egyiptomra, Líbiára és Szíriára vetjük. Jobb lett a társadalomnak azóta? Van fogalmunk arról, hogy hány ember halt meg, hányat üldöztek el, tettek földönfutóvá ezek a mesterséges, titkosszolgálatok által generált forradalmak?

Ez még mindig Lukács György kommunista tömeggyilkos frankfurti iskolája

Valószínűleg kevés kultúrában és történelemben jártas jobboldali gondolkodó vitatkozna azzal az állítással, hogy napjaink kulturális közéletét még mindig a Kádár János kultuszminisztere, azaz Aczél György regnálása alatt szocializálódott elit uralja. Egyetértesz ezzel az állítással?

Csak akkor, ha Aczél szerepét egy hálózatrendszerbe illesztjük. Az ő tevékenysége valaminek a folytatása, ez pedig nem más, mint Lukács György kommunista tömeggyilkos frankfurti iskolája. Ez a balliberális kezdeményezés 1920 után azt tűzte ki célul, hogy a kultúrában el kell foglalni azokat a hálózati pontokat, amelyekkel befolyásolni lehet a társadalmat. Ebbe minden beletartozott, az egyetemektől a filmen át a színházig. Országokon átnyúló hálózatokat hoztak létre, amelyre emblematikus példa az SZFE esete is: a hálózat riadóztatta nemzetközi kapcsolatait, akik azonnal beálltak a sorba, erőt demonstráltak, szolidaritást vállaltak, még vonzóbbá téve az anarchiára épülő lázadásukat. A frankfurti iskola az alapja mindennek, a forradalmak, felforgatások ebből a kulturális attitűdből táplálkoznak. A kultúrát politikai propagandaként használják, Magyarország ebben is mintaállam.

Szakács Árpád. Fotó: Horváth Péter Gyula

Érezhető, hogy a liberális elit, az SZFE-t övező értékvitára megpróbálja ráhúzni, hogy ez jobbára a színvonaltalan jobboldali konzervatív erők és a színvonalas balliberális oldal között feszülő ellentét. Elsősorban Fullajtár Andrea legutóbbi, tabletről előadott, hibáktól hemzsegő Nemzeti dal-szavalásának tükrében kérdezném: mi a véleményed erről?

Ez nem értékvita. A balliberális kulturális oldal ma már egyáltalán nem tud értékeket teremteni. A kortárs irodalmi szerzők olvasása közben olyan érzése van az embernek, mintha fűrészport rágna. Emészthetetlen szövegtenger az egész. A filmes világukra a kutya sem kíváncsi, a Filmalap által támogatott filmjeik nézettsége kritikán aluli. Ez is jó bizonyíték arra, hogy számukra a művészet puszta megélhetési öncél, egy lázadási terep, közben a saját táboruk sem nézi, olvassa őket. A balliberális kultúra olyan, mint egy átcímkézett, új csomagolással ellátott, lejárt szavatosságú termék: régen viszonylag tartalmas volt, de ma már állateledelnek se jó. Amit lehet, lehúz a sárba. Ezt tette a színházi világgal is. A mocskos, durva beszéd terjedése kapcsán a színházi világnak nagyon komoly felelőssége van. Az Átriumtól a Játékszínen át a Radnótiig egyes előadások feldolgozásai olyan stílusban jelennek meg a színpadon, amitől egy focimeccs legdurvább hangnemű közönsége is elpirul. A homoszexualitás, a gender, az aberráció melegágya lett a művészet. Nem véletlen, hogy ezen a területen van a legtöbb szexuális zaklatási botrány. Minderre csak hab a tortán, ahogy a színházi világot belengi a korrupció, nemcsak a tao-pénzekből csaltak el milliárdokat, hanem átláthatatlan és zűrös a színházak egyéni gazdálkodása is. Tisztelet a kevés kivételnek. A háttérben az van, hogy egy velejéig romlott társaság züllött életvitelét akarja erkölcsi etalonként eladni.

Szakács Árpád 1980-ban született Köröstárkányban. Újságíró, szerkesztő, könyvkiadó, kommunikációs szakember. 1998–2001 között a Nagyváradon megjelenő Bihari Napló és az Erdélyi Napló munkatársa. 2001-től a Magyar Nemzet igazságügyi szakújságírója. 2004-től a Reggel című napilap újságírója, szerkesztője. 2005-ben az Axel Springer központi szerkesztőségének újságírója, szerkesztője. 2008–2016 között több lap- és könyvkiadó vezetője, főszerkesztője. 2016–2020 között a Mediaworks nyomtatott megyei napilapjai központi szerkesztőségének főszerkesztője. Nevéhez köthető a Kinek a kulturális diktatúrája? című, 2018-ban megjelent cikksorozat, amely az utóbbi évtizedek legnagyobb visszhangot kiváltó tényfeltáró írása volt. A sorozatról hírt adtak a Reuters, a BBC, a dpa és más külföldi sajtóorgánumok oldalai is. 2020-ban a Magyar Nemzetben elindította az úgynevezett szabadkőműves-vitát, amelyre több, mint száz éve nem volt példa. Szakmai elismerései: Csepel Örökség-díj (2014), Eötvös József-sajtódíj (2018), Petőfi Sándor Sajtószabadság-díj (2018), Lovas István-sajtódíj (2019), Lancea Regis-díj (2020). Az általa vezetett szerkesztőség munkáját 2019-ben Érték és Minőség Nagydíj Kommunikációért Nívódíjjal ismerték el a Parlamentben.

Fotók: PestiSrácok/Horváth Péter Gyula

Facebook hozzászólások
Kapcsolódó témákbolsevizmuskultúrpolitikaLukács GyörgySzakács ÁrpádSZFE-ügySzínház- és Filmművészeti EgyetemVezetőVidnyánszky Attila
79 hozzászólás

79 Comments

← Régebbi hozzászólások
  1. Karácsony..sk

    2020-10-30 at 04:35

    Árpád igazad van, de akkor is meg kellett tenni ezt a lépést!

    Fel kell venni velük szembe a harcot, mert számukra “ez a harc lesz a végső” s ebben nekünk patriótáknak a küldetésünkből adódóan is részt kell vennünk!

    Amúgy az SZFE ügy a saját súlya alatt fog összeroppanni, maga alá temetve az ott aktív CEU-s anarchistákat, ANTIFA barmokat és a töketlen neomarxista ultraliberális őrült hazaáruló ellenséget, legyen az belföldi vagy külföldi!

    Szlovákiából….

    Válasz
  2. Bere

    2020-10-30 at 06:03

    Mondjuk, ha a Fidesz nem hátrálna ki minden mögül, hanem tényleges képviselné azt amit hangoztat, ha nem antalli úriember látszattal kezelné az ellenoldalt( minden gesztust gyengeségként értékelnek, és nem fognak gesztust gyakorolni ha hatalomra kerülnek!),és még sorolhatnám… Akkor talán a 2/3 tudatában lépne is valamit.(mondjuk pl a Hadházy kontra ellenzéki pártvezetők ügyben, ahol is mind a rendőrség,mind az ügyészség hátralépett kettőt, mondván semmi sem történt. Valami van…

    Válasz
  3. SpeceBug

    2020-10-30 at 06:04

    A kommunisták még jobboldali kormány esetén i az orrunknál fogva vezetnek bennünket.
    Ez is valami magyar specialitás lehet….

    Válasz
  4. ekeke

    2020-10-30 at 07:22

    ” A kultúra területe közismerten egy aknamezőhöz hasonlít, elég egy rossz lépés és komoly károkat lehet szenvedni. Színházi fronton az elmúlt tíz évben szó szerint minden csatát elvesztettünk, Székesfehérvártól Miskolcig a balliberális hangadók hegemóniája tarolt le mindent. ”

    Tessék megnézni a tegnap egri eseményeket.
    És ha ezt is szó nélkül elnézi a kormányzat és ezek után utalja a 300 milliós állami támogatást akkor meg is érdemli a sorozatos bukásokat.

    Válasz
  5. ekeke

    2020-10-30 at 07:25

    “Ezek a fiatalok se nem szerencsétlenek, se nem átvertek… Alaposan agymosott termékei egy aczélkövületű társaságnak.”

    Nem csak. Valójában évtizedeken át gondosan kiválogatták őket,első körben lásd még “apák és fiúk”(lányok.)

    Válasz
  6. Nyugati Ádám

    2020-10-30 at 08:33

    A múlt szerves folytatása a mai baloldali politika. Niall Fergusson “Atér és a Torony” című könyve világosan bemutatja, hogy egy jól szervezett hálózat miként győzheti le a hierarchikus felépítésű, átlátható rendszereket. Mindeközben egyfolytában azt hangoztatja, hogy a hálózat erejéről megjelenő figyelmeztetések “ostoba összeesküvés elméletek”. A könyvben ismertetett példák azonban lényegében bemutatják, hogy a hálózatot működtetői miként tudják a hierarchikus rendszereket a saját, egyáltalán nem transzparens céljaik megvalósítására felhasználni. Az SZFE ügy eklatáns példája annak, hogy a hálózat miként használja a látszólag magas, de valójában “alacsony” kultúrát stratégiája megvalósítására. Ezt az ügyet csak egy alternatív képző szervezet létrehozásával lehet kezelni. Ha az MMA még rendelkezik az alapítók szellemiségével, akkor az alternatív képzést rájuk lehetne bízni.

    Válasz
  7. Fehér Anna

    2020-10-30 at 08:40

    “Egy győztes lesz, vagy mi, vagy ők. Harmadik alternatíva nincsen!”

    Meddig alakítsuk még a harmadik kétharmad birtokában is a félszeg balfácán figuráját?

    Csak mert ők már világosan meg mondták, hogy földönfutóvá tesznek minket minden értelemben!
    Mi meg bárgyún várunk, mint a birkák, hogy megint mindent elvegyenek tőlünk, mint mindig, amikor csak tehették. Mi majd csak nézünk bután, amikor Ifa platóra leszünk hányva, mint apáink 56-ban a Kossuth téren?

    ÉBRESZTŐ!!!!!!!!
    EZEK UGYANAZOK!!!!!!!!

    Válasz
  8. Reményi

    2020-10-30 at 09:15

    A Családügyi Minisztérium mintájára, a kultúrpolitika, tudománypolitika és a nevelésügy irányítására, helyretételére külön minisztériumot kell létrehozni egy erőskezű vezető irányítása alatt. Jelöltem Lázár János!

    Válasz
  9. CsZ

    2020-10-30 at 10:11

    Őt kellene megbizni Orbánnak a kultura irányitásával
    nem a fekete pétert.
    Az már a kártyában is a veztés volt.
    MInden szavával egyetértek
    Világos, tárgyilagos elemzése a valóságnak

    Válasz
  10. Centrumerő

    2020-10-30 at 10:22

    Szakács Árpád az égvilágon semmilyen megoldási javaslattal nem állt elő.1. Létezik egy un. balliberális entitás. 2. Ezt megszűntetni nem lehet. Erre jön azzal, hogy nem lehet kompromisszumot kötni. -Akkor mi legyen? OV varázsolja őket békává?–A másik. Azt állítja , hogy -vereség-vereség után.-DE VIDNYÁNSZKY VEZETI A NEMZETI SZÍNHÁZAT. -AZ SEMMI?–Aztán ott van a helyén pl. Dörner-az is semmi?–Szakács derék ember, de nem jók az idegei.

    Válasz
  11. jópalóc

    2020-10-30 at 10:26

    Én még emlékszem, Margaret Thatchernek a sok héten át sztrájkoló bányászokkal és a bebörtönzött éhségsztrájkoló északír terroristákkal szemben elért sikerére.
    Ő kiállt a színre és higgadt hangon közölte, hogy sztrájkoljanak csak, amíg a kedvük tartja, de arra ne számítsanak, hogy a kormány meg fog hátrálni.
    Az egyértelműen kinyilvánított eltőkéltség rendszerint meghozza a gyümölcsét.

    Válasz
  12. Centrumerő

    2020-10-30 at 10:29

    Azt is figyelmen kívül hagyja,hogy GYF , illetve az Apró-banda szítja a tüzet-ez pedig kedvező. Ez az SZFE tehertétele-őket járatja le.

    Válasz
  13. Hans Landa

    2020-10-30 at 12:02

    K:10/10 Teljesen egyetértek.Színház és film ügyben az ÁLLAM /ami mint tudjuk a legrosszabb tulaj,igaz Kuncze maci?/csak a rezsit biztosítsa.Megnézném hányan járnának színházba 20-30 ezer ft-os jegyek mellett.Akinek ez nem tetszik,lehet alternatív úton érvényesülni, Alföldiék hajrá.
    A TAO-rendszer súlyosan foci orientált,ezen változtatni kell,kevesebb külföldi/edző,játékos/,1 max 2 kiemelt csapat,fókusz az utánpótlásra.Úszás,atlétika,torna az ALAPSPORTOK dotálása.Edzőképzés!!/Szalai/ A már bizonyított szakemberek/Shane Tusup/bevonása a felkészítésbe.

    Válasz
  14. apro_marosan_petergabor

    2020-10-30 at 12:48

    Szakács Árpád átlátja a helyzetet.
    Mindenben igaza van.
    Egy dolgot nem adott – sajnos – receptet, hogyan lehet kiemelni a kereket a káytúból, ahová a rossz előkészítés után löktük…?
    A politikában, ez a kultúrpolitikára is vonatkozik – nincsen helye a gyengeségnek!

    Válasz
  15. Többet ésszel

    2020-10-30 at 13:03

    A rejtőzködők, akik szegény Vidnyánszkyt csőbe húzták, most elgondolkozhatnak a régi igazságon, hogy aki nem tudja, hova akar eljutni, nem is jut el sehova.
    Könnyű háborúba kezdeni, de nehéz azt befejezni.

    Válasz
  16. Centrumerő

    2020-10-30 at 14:13

    Az értelmezhetetlen, hogy-vagy ők győznek, vagy mi. Nyilvánvaló, hogy egyik oldal sem tudja teljesen legyőzni , a másik oldalt.-Amennyiben külön lenne oktatás-un. jobboldali, un. konzervatív színészképzés-az sem oldana meg bizonyos problémákat.

    Válasz
  17. Jópalóc

    2020-10-30 at 14:55

    Szerintem az az értelmezhetetlen, hogy kompromisszum lenne köthető a tűz és víz között.
    Itt az élet és halálpártiak tábora áll szemben egymással. Egyik oldal, amelyik világosan látja, hogy nincs élet, nincs jövő egészséges nemzeti közösség nélkül, a másik oldal pedig az, mely nem tudja értelmezni sem a közösséget, sem a nemzetet, sem a jövőt. Neki csak ez azonnali egyéni vágykielégítés a célja, kerüljön az akármibe is. Nem veszi észre, hogy a modern nyugati típusú társadalmakat, már csak a lendület tartja életben, az hogy még vannak akik tanulnak, dolgoznak, gyerekeket nevelnek. Nekik már egyikhez se fűlik a foguk.
    Minden erővel hatalomra szeretnének kerülni.
    Isten óvjon meg bennünket, hogy ez sikerüljön nekik.

    Válasz
  18. Béla

    2020-10-30 at 16:45

    Ki nem szarja le az uniót, hogy ő mit szól majd a rend rakáshoz. Ne hogy már a szomszéd mondja meg, hogy hogyan nevelem a gyerekem. Pofán verni haza zavarni a taknyokat. Forradalom kell nekik, ám legyen. De ne higgyék, hogy ők aból kimaradnak. De még a család tagjai sem. Rohadt kis bolsevik takony banda.

    Válasz
  19. Vak Pali

    2020-10-30 at 17:25

    Centrumerőnek ( erejével) : “Aztán ott van a helyén pl. Dörner-az is semmi?”

    Gy. Németh- Schlank- Bözsike a Dörner vezette Új Színház nyakára küldött egy jobbikos felügyelő bizottsági elnököt…

    Dörner mellett Balázs Péter a másik polgári elkötelezettségű színi direktor, őt is kikezdték rendesen. A libbant kommancsoknak KÉT POLGÁRI SZÍNHÁZ IS TÚL SOK AZ ORSZÁGBAN!!

    Válasz
  20. sandrabanda

    2020-10-30 at 21:47

    “Győzni”? Hm. Miben? Mert hogy ez NEM harc, az biztos. Kikérem magamnak! Ez csak egy elfuserált kommunista forgatókönyv, amitől kifodul a MI gyomrunk. Nincs miben győzni – nincs itt semmiféle Harc. Ez csak egy hülye kommunista hiszti. Amit csak “le kell csapni, mint egy taxiórát”. Nem kell és nem is szabad ezt se túlmisztifikálni, se túldramatizálni!!!!! Szerintem NAGY HIBA ezt a csöves alsó kategóriás újnáci botcsinálta komcsi műhisztit a Harc szintjére emelni! NEM SZABAD!

    Válasz
  21. Fehér Anna

    2020-10-31 at 09:04

    Az önteltség a legnagyobb ellenség!
    Aki nem ismeri a történelmet, az majd újra és újra megtapasztalja, addig amíg meg nem érti és meg nem tanulja.

    Válasz
  22. Cicás

    2020-10-31 at 17:57

    Válasz
    jópalóc2020-10-30 at 10:26

    Ez a hozzászólás a legjobb, “Jópaloctól” loptam.
    Én még emlékszem, Margaret Thatchernek a sok héten át sztrájkoló bányászokkal és a bebörtönzött éhségsztrájkoló északír terroristákkal szemben elért sikerére.
    Ő kiállt a színre és higgadt hangon közölte, hogy sztrájkoljanak csak, amíg a kedvük tartja, de arra ne számítsanak, hogy a kormány meg fog hátrálni.
    Az egyértelműen kinyilvánított eltőkéltség rendszerint meghozza a gyümölcsét.

    Válasz
  23. György Wéber

    2020-10-31 at 19:45

    Az SZFE nem működik, ezért meg kell szüntetni, helyette Létre kell hozni a Szinház és Filmművészeti Főiskolát. Automatikusan megszünik az SZFE pénzügyi támogatása. A jogutód főiskolát a jelenlegi SZMSZ alapján a kuratórium és a kancellár működteti. Megfelelő épületet kell találni a főiskola elhelyezésére. A megszüntetett SZFE épületeiben magán alapon folyhat képzés, de államilag elismert diplomát nem adhat.

    Válasz
  24. Theo

    2020-10-31 at 22:20

    Sztem egyben teved most a szerzo: a Szefe anarchistak magukra maradtak es ezert tulajdonkeppen maris vesztettek. Nem allt mellejuk a tarsadalom hiaba erolkodtek, pedig meg a nemzeti unnepunket is belekombinaltak mar kinjukbam az akcioba.
    Ettol fuggetlenul erdekelne, hogy mi a csoda tartja ikyen kitartoan a helyen ezt a Fekete Petert????

    Válasz
  25. tengernagy

    2020-11-01 at 14:43

    nem harcolni kéne Szakácsnak, hanem olvasni. mert ha elolvasta volna pl. Závada legutóbbi regényét vagy Péterfy kitömött barbárját akkor nem beszélne hülyeségeket fürészporos szövegtengerről /igényes költői képzavar/.Vidnyánszkinak meg , érezhetően, egyetlen rendezését sem látta,nem is nézi semmibe.Mindenesetre ez a fajta harcimarciskodás többet árt,mint használ a kultúrának.

    Válasz
  26. vegaablues

    2020-11-02 at 05:10

    Döbbenetesen őszinte cikk. Csak nehogy valami történjen Árpáddal.

    Válasz
  27. Nick Rivers

    2020-11-02 at 07:07

    A kultúra es a művészet az ami a mindenkori hatalmat kezeli, még úgy is, hogy más politikai irányzat van hatalmon. Ebben a felállasban csak idő kérdése a hatalom leváltása. Valóban, a kultúrális ideológi leváltása hozhat tartósabb változást. Ezt végzetet érzik a proletárok, ezért kitartó a hiszti.

    Válasz
  28. Veritas Samu

    2020-11-02 at 14:57

    Meglepődnék ha ez az alkoholista,szexmániás,drogos,semmitérő társaság elérné a célját,mert akkor azt mondom,itt a kultúra vége.Én és a környezetem biztosan bojkottálni fog minden olyan darabot,ahol ezek a liberálnácik szerepelnek.

    Válasz
  29. helena

    2020-12-27 at 21:33

    Vegre rendszervaltas kellene a kultura teruleten is. Az nem jarja, hogy milliardos allami tamogatas birtokaban sok “muvesz” gyomorforgatoan szidja a kormanyt es indulatokat gerjeszt! Ki kell rugni a munkahelyukrol mindazokat, akik ezt teszik. Ha szerintuk annyira turhetetlen a rendszer, amiben elnek, akkor sziveskedjenek elhagyni az orszagot. Nem fogjuk megsiratni oket!

    Válasz
← Régebbi hozzászólások

Szóljon hozzá!

Kilépés a válaszból

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Arcok
2020-10-29
Balogh Borsa

Kapcsolódó témákbolsevizmuskultúrpolitikaLukács GyörgySzakács ÁrpádSZFE-ügySzínház- és Filmművészeti EgyetemVezetőVidnyánszky Attila

Több Arcok

Megjárta a poklot, hogy találkozzon Istennel – Csókay Andrással készített portréinterjút Bohár Dániel a Mi vagyunk a magyarokban (videó)

PestiSrácok.hu2020-12-27
Több

Észre tudjuk venni a sötétségben kínálkozó fényt? – Karácsonyi beszélgetés Gellért atyával (PestiTV-videó)

Vésey Kovács László2020-12-26
Több

Brüsszelben a szabad Európa győzött a birodalomépítőkkel szemben – Kósa Lajos a Plebejus Polbeatben (PestiTV-videó)

PestiSrácok.hu2020-12-14
Több

Kásler Miklós a PestiTV-nek: „ismernek, hajlamos vagyok mindig a tényeket ismertetni és sosem beszélek bizonytalan dolgokról”

Huth Gergely2020-12-04
Több

Káosz van, de nekik és a haveroknak megéri – interjú Molnár Lászlóval, Újbuda volt alpolgármesterével

Balogh Borsa2020-11-16
Több

Európa élvonalába emelné a hazai lógyógyászatot az Angliából hazatért magyar lósántaság-specialista

Füssy Angéla2020-11-14
Több

„Nagy Imrét kisajátíthatják a posztkommunisták, de ’56-ot nem!” – PS-interjú Wittner Máriával a november 4-i emléknapon

Vésey Kovács László2020-11-04
Több

1956-ban világtörténelmet írtunk – mondta ünnepi interjúnkban Schmidt Mária, aki azt is elárulta: meglesz-e 2022? (a teljes videó)

PestiSrácok.hu2020-10-23
Több

Nagy Elek a PS-nek: végre valódi vállalkozók vezessék az országos kamarát és ne egy főállású elnök! (interjú)

Varga István2020-10-09
Több

Már úgy kéne a sitten ülnie, hogy a műanyaglakat rárohadjon – PS-nagyinterjú Kubatov Gáborral!

Szarvas Szilveszter2020-08-14
Több

Simicskó István: a magyarok mellett állunk, jöjjön bármilyen veszély (PS-interjú!)

Tisóczki Flóra2020-07-25
Több

„A felvidéki magyarságot már nem közösségként, csak közönségként kezelik” – PS-interjú Papp Sándorral

Vésey Kovács László2020-07-17
Több

Egyensúly és növekedés: Tíz éve működik a Matolcsy-képlet (PS-interjú!)

Tisóczki Flóra2020-06-26
Több

Unom a folyton szembejövő liberális tartalmakat, itt az ideje, hogy ennek véget vessünk! – PS-interjú Kovács Istvánnal

Szarvas Szilveszter2020-06-25
Több

Szlávik János a PS-nek: Kialakult a koronafóbia, a vírusnak komoly társadalmi és pszichés következményei is vannak

Tisóczki Flóra2020-05-22
Több
Blaskovics Dávid

Blaskovics Dávid: Ellentétben más országokkal, itthon jól kezelték a helyzetet (interjú!)

Tisóczki Flóra2020-05-20
Több

“Bízom benne, hogy a szeretet és megbecsülés olyan dolog, amit megőrzünk a járvány után is” – Interjú dr. Csató Gáborral az Országos Mentőszolgálat főigazgatójával

Füssy Angéla2020-05-10
Több

„Nekünk nem közönségünk, hanem közösségünk van” – PS-interjú Petrás Jánossal, a Kárpátia frontemberével

PestiSrácok.hu2020-05-07
Több

Erdő Péter bíboros: Már az is kegyelem, hogy élhetünk (PS-interjú!)

Tisóczki Flóra2020-05-01
Több

Pitiáner belpolitikai haszonszerzésért tüzeli a sovinizmust Klaus Iohannis – Interjú Zsigmond Barna képviselővel

Vésey Kovács László2020-04-30
Több

A YEPP alelnöke szerint még soha nem kellett ilyen erős ellenszélben dolgozni, mint most

Tisóczki Flóra2020-04-29
Több

Bravúros gyorsasággal fejlesztették ki a magyar lélegeztetőgépet – Elek Jenő főorvossal beszélgettünk (PS-interjú)

Samók Dávid2020-04-22
Több

Van helyük a koronavírusos betegeknek és egyetlen műtétjük sem marad el – Kovács Gáborral, a Korányi főigazgatójával beszélgettünk (PS-interjú)

Samók Dávid2020-04-19
Több

A kórházi ágyak felszabadítása egy hadgyakorlat volt, amit ésszerűen kell végrehajtani – mondta Merkely Béla, a Semmelweis Egyetem rektora a PS-nek (interjú)

Huth Gergely2020-04-18
Több

Úgy tűnik, egyre csökken az esélye annak, hogy a legrosszabb forgatókönyvvel kelljen számolnunk! – Dr. Ternák Gábor professzort kérdeztük (PS-interjú)

Bálint Botond2020-04-17
Több

A járvány a legjobbat hozza ki belőlünk – Takács Erzsébet tüdőgyógyásszal beszélgettünk (PS-interjú)

Samók Dávid2020-04-09
Több

Nagyot szenvedni, ugyanakkor nagyot alkotni magyar erény – Dénes Zoltán atyával beszélgettünk (PS-interjú)

Samók Dávid2020-04-08
Több

“Magyarország és a magyar kultúra páratlan” – Lengyel vloggerrel beszélgettünk a lengyel-magyar barátság napján

Bokor Gábor2020-03-23
Több

“Legyőzzük a koronavírust, de minden iráni működjön együtt a magyar hatóságokkal” – PS-interjú az iráni nagykövettel!

PestiSrácok.hu2020-03-22
Több

The new mission for christian democracy is to protect the freedoms and identities of the european people – says Fidesz’s vice president (interview)

Huth Gergely2020-02-23
Több

A rendszerváltás történetében máig sok a feltárásra váró fejezet – Nyári Gáborral beszélgettünk (PS-interjú)

Samók Dávid2020-02-22
Több

Fővárosi főügyész: a feltételes szabadlábra helyezés kedvezményének megadása a bíróságok részéről szinte automatikussá vált, ami megengedhetetlen (PS-interjú!)

Pámer Dávid2020-02-21
Több

Illés Boglárka a PS-nek: A Fidelitas nem elit klub, hétköznapi fiatalok vagyunk

Dezse Balázs2020-02-12
Több

Novák Katalin: Az új kereszténydemokrácia küldetése, hogy megvédje az európai emberek szabadságát és identitását (PS-interjú)

Huth Gergely2020-02-09
Több

A klímavészhelyzetet hirdető Karácsonyékkal szemben mi nem PR-akciónak tekintjük a klímaügyet – PS-interjú Palkovics Lászlóval!

Szarvas Szilveszter2020-02-04
Több

Szánthó Miklós szerint a legnagyobb környezetszennyező a globális liberalizmus (PS-interjú!)

Dezse Balázs2019-12-30
Több

Maróth Miklós professzor: A multikulti hatása alatt álló fiatalok álomvilágban élnek és nagyon hiszékenyek (PS-interjú)

Jurák Kata2019-12-28
Több

Politikai maszlagokkal, kétnyári slágertémákkal agitálja a fiatalokat a nyugati baloldal – Interjú Samók Dáviddal

Dezse Balázs2019-12-27
Több

Tóth Edina fideszes EP-képviselő: Szavak helyett tettekre van szükség a klímavédelemben (PS-interjú)

Szabó Gergő2019-12-26
Több

Magyarként választották a Román Ifjúsági Tanács alelnökének – Kőrösi Kristóffal beszélgettünk (PS-interjú)

Samók Dávid2019-12-25
Több

Fábry Kornél atya: Lesz 2020-as budapesti olimpia, a lelkek olimpiája

Susánszky Mátyás2019-12-25
Több

A hit különböző csodáit nem megérteni, hanem megélni kell – Dénes Zoltán atyával beszélgettünk (PS-interjú)

Samók Dávid2019-12-24
Több

A Fidesz üzenete a klímatüntetőknek: veletek vagyunk! (interjú)

Huth Gergely2019-11-29
Több

Nagy Imre kommunista volt és nem lett a forradalom miniszterelnöke – PS-interjú M. Kiss Sándorral 1956-ról

Szabó Gergő2019-11-04
Több

„Kik ezek az emberek?! Honnan söpörték össze őket?!” – Interjú Wittner Máriával

Vésey Kovács László2019-10-23
Több
Gördítsen többért
Blogok
  • 061

  • “Ha a népzene jobban benne lenne a köztudatban, jobb ország lennénk” – 70 éves Hamar Dániel
    0612021-01-22
  • Jó kedvvel, bőséggel – Online programok a magyar kultúra napján
    0612021-01-22
  • Tutiblog

  • Galla Miklós megőrült?
    Magyarisztáni rögvalóság2020-12-10
  • Belehaltak a járványba? Hát a DK-nak az jó!
    Tutiblog2020-12-09
  • Az Öreg

  • „Ki egyszer rúgott magyarba, szinte kedvet kap a rúgáshoz” – A Médiaháború végjátéka és az új remény
    Az Öreg2021-01-10
  • Kivéreztették az Új Magyarországot – Amikor Horn bizalmasa, az olajügyes Kelemen irányította az egyetlen jobboldali napilapot
    Az Öreg2020-12-15
  • „Ki egyszer rúgott magyarba, szinte kedvet kap a rúgáshoz” – A Médiaháború végjátéka és az új remény
    Az Öreg2021-01-10

(x) PestiSrácok.hu Filmklub

  • Aristo

  • A párbaj
    Aristo2021-01-19
  • A bosszú
    Aristo2021-01-16
  • Ki ette meg a misszionáriust?

  • Az ellenzék progresszív jövedelemadó-terve a magyar középosztály gyilkosa
    Ki ette meg a misszionáriust?2021-01-17
  • Egy karácsony majdnem szaloncukor nélkül
    Ki ette meg a misszionáriust?2020-12-25
  • Erdélyi levelek

  • A Bodu-jelenség
    Erdélyi levelek2021-01-22
  • Ébresztő!
    Erdélyi levelek2021-01-16
  • VBT blog

  • Micsoda abszurd egy nap…
    Blog2021-01-19
  • Nem vonulok rezervátumba!
    Blog2021-01-18
  • Igényes honlap, igényes egyetem /forrás: 444.hu
    Földosztás és szabadegyetem, avagy két libbant program holnapra
    Blog2020-08-12
  • Antirasszista zenevonat
    Blog2020-08-03
  • Bezzegnemzetek

  • Nem adhatok mást, csak mi lényegem – Így kezeli Európa a járványt
    Bezzegnemzetek2020-03-30
  • A magyar sporttörténelem kisantant dézsmálói – II.
    Bezzegnemzetek2019-09-30
  • Máté T. - kávé mellé

  • Egy év múltán…
    Máté T. - kávé mellé2019-09-16
  • Máté T. Gyula feleségének üzenete
    Máté T. - kávé mellé2018-09-24
PestiSrácok

I M P R E S S Z U M

A PestiSrácok.hu kiadója az Insider Media Lapkiadó Kft.
A lap NMHH nyilvántartásba vételének száma: CE/185-2/2016
A szerkesztőség és a kiadó postacíme: 1536 Budapest, Pf. 246.
A kiadásért felel: Szenvedi Zoltán Ügyvezető
Főszerkesztő: Huth Gergely
Lapigazgató: Stefka István
Hírigazgató: Szarvas Szilveszter
Főszerkesztő-helyettes: Bálint Botond
Lapszerkesztők: Jurak Kata, Pámer Dávid, Szentkirályi András 
Főmunkatársak: Ferkó Dániel , Füssy Angéla, Mező Gábor,Pilhál Tamás, Lakatos-Szabó Fruzsina
Újságírók: Ambrózy Áron, Bokor Gábor,Csibra Tibor, Dezse Balázs, Juhári Andrea , Susánszky Mátyás, Szabó Gergő, Szalai Szilárd, Vésey Kovács László, Vincze Emília
Fotóriporter: Horváth Péter Gyula
PS Mozi: László Petra, Ragács András, Tihanyi Rita
Szerkesztőségvezető Mézes Gabriella
Szerkesztőségi titkár: Venczel Eszter
Informatikai vezető: Bori Zsuzsanna
és sokan mások...
Kontakt: [email protected]

PestiSrácok.hu

Ahol alacsonyan szállnak a sallerek. És ahol nincs íróasztalfiók. Mert ami odakerülne, az itt megjelenik.

Írásaink a közmegegyezéses hazai sajtóetika és a Médiaalkotmány szellemisége szerint készülnek. Forrásainkat minden körülmények között megóvjuk, szivárogtasson bátran! Szerzőink neve olykor "írói név".

Adatkezelési Tájékoztató

*Kell még valamit mondanom Ildikó? - Az őszödi beszéd utolsó mondata.

Médiaajánlat


A PestiSrácok.hu multiszájton és társoldalain, a 061.hu, a Tutiblog.com, AzÖreg.hu, az Aristo blogol, a Ki ette meg a misszionáriust? és az Erdélyi Levelek blogokon exkluzív hirdetési felületeket kínálunk.

Ajánlja termékeit, szolgáltatásait a Gemius Hungary Kft. által hitelesített több-százezres olvasóközönségünknek!

Kontakt: hirdetes@pestisracok.hu

Puskás Bence

Sánta Annamária

PestiSrácok.hu ÁSZF

Copyright © 2015 PestiSrácok.hu

Eszelősen ismételgetve kreténnek nevezte Bohár Dánielt Czeglédy Csaba, Gyurcsány első számú fegyverhordozója (PestiTV-videó!)
Nem hagyja annyiban Budai Gyula Czeglédy önkormányzati szerződéseit