Magyarország a keleti vállalatok beruházásainak köszönhetően ma a negyedik helyen áll az elektromos akkumulátorok gyártása terén, de hamarosan feljön a második helyre a globális rangsorban – szögezte le Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter szerdán, Pekingben.
A tárcavezető az Egy övezet, egy út kezdeményezés nemzetközi fórumán arról számolt be, hogy a Kelet és Nyugat közötti, kölcsönösen előnyös együttműködésre Magyarország a legjobb példa, amely óriási erőfeszítéseket tett azért, hogy a beruházások fontos találkozási pontjává váljon mindkét irányból. Rámutatott, hogy hazánkban mind a három német prémium autómárka gyártóbázissal fog rendelkezni. Emellett pedig kiemelte, hogy a világ tíz legnagyobb elektromos akkumulátorgyártójának mindegyike keleti vállalat, amelyek közül már öt is elkötelezte magát Magyarország mellett, a szektor legnagyobb cége, a kínai CATL is. Ennek köszönhető az, hogy ugyan Magyarország a lakosságszámát tekintve csak 95. a világon, a globális rangsorban az akkumulátorgyártási kapacitást illetően jelenleg a negyedik helyen áll, rövidesen pedig fel fog jönni a második helyre – hangsúlyozta Szijjártó Péter.
Hogy miért nem azt a célt tűztük ki, hogy világelsők legyünk, annak az az oka, hogy a világelső Kína
– fogalmazott.
Forrás/Fotó: Facebook
Nézzük_magát_a_dolgot
2023-10-19 at 08:03
Tisztelt TalEle! Hozzászólása korrekt. Azzal egészíteném ki, hogy ezeknek a korszerű beruházásoknak a belföldi támadása kettős célt szolgál. 1) A beruházók kedvét elvenni a magyarországi befektetésektől, ezáltal rombolni a magyar ipar, ezáltal Magyarország felemelkedését. Nekik az a jó, ha Hazánk jövője az eljelentéktelenedés, majd eltűnés. 2) A másik cél 30 ezüstpénz megszerzése. Az egész világ kapar a kínai és koreai akkugyárak létesítéséért, elég csak Németországra gondolni (a CATL, a CALB és a Gotion is épített ill. épít ott akkugyárat), vagy Spanyolországra és Portugáliára, Amerikáról, Afrikáról és Ázsiáról nem is beszélve. Mások is szeretnének a világelső kínai technológiához hozzáférni, és ennek érdekében bizonyára nem sajnálnak néminemű támogatást nyújtani a mi ellenzékünknek, hogy mindennek igyekezzenek keresztbe tenni, és a Kínaiak őrájuk fanyalodjanak, ha mi elijesztjük Őket. Csak egy mozzanat: az elektromobilitás terén a világelső, ma már a Teslát is leköröző BYD keresi európai autógyárának helyszínét. A BYD tulajdonosát Szíjjártó Péter a dunakeszi otthonában látta vendégül. Másrészről nemrég Macron elnök úr feltette a pofabocskort, és ezt űberelve a fényes Nyugat által pocskondiázott Hszi elnök úrnál csak azért tett egynapos látogatást, hogy a BYD gyára Franciaországba kerüljön.
János
2023-10-18 at 21:29
Helyes beszéd volt. 😊👍👍👍
TalEle
2023-10-18 at 20:14
Miután sikeresen blokkolták Brüsszelben a Magyarországnak szerződés szerint járó forrásokat, a f@szopó Soros ügynökök itthon és külföldön egyaránt, döbbenten konstatálták, hogy Magyarország sikeresen válik le az EU-s „pénzcsapokról”! (Természetesen jobb lenne az éves GDP növekedés 0,3…0,4%-át kitehető forrásokat országon belül tudni, de ezt Brüsszel politikai/ideológiai okokból gátolja) Az így kieső pénzeket pótolják a zömében kínai és dél-koreai befektetések, amelyek a világ mobilizációs trendjeihez igazodva, az elektromos autógyártáshoz kötődnek! Ezeket a beruházókat szeretnék a hitvány Soros ügynökök elbizonytalanítani, természetesen környezet/klímavédelmi álruhába bújva! Tiszta szerencse, hogy ezek az ázsiai fiúk-lányok nem igazán ijedősek…!
Tóth Sándor
2023-10-18 at 17:55
Az a sok féleszű, rendszerint olyanok, akik még az elektromos cigarettát sem tudják meggyujtani akus öngyujtó nélkül, nem gondolkozik azon, hogy ez a picinyke kis csonkaország nem tud ennyi naplopót eltartani főúri szinvonalon, ami ugyi minden panelproletárt alanyi jogon megillétne. A sok idióta kapzsisága és esztelen támogatások miatt kizsigerelt termőfőldekbe legfeljebb bukfencet lehet vetni rövidesen. Hálát kell adni a jóistennek, hogy vannak férfiak, akik 10 cm-nél is elöbbre képesek látni-