“A szörnyűségek, melyeket Szilágyi Liliána állít, hazugságok, ezt ő is nagyon jól tudja. Amikor ő kiválóan teljesített, minden nap arról álmodtam, hogy szeretném, ha én is ugyanilyen osztatlan figyelmet kaphatnék” – írta közleményében az édesapját zaklatással vádoló Szilágyi Liliána húga, Szilágyi Gerda.
Az ifjúsági Európa-bajnok úszónő húgának levelét változtatás nélkül közöljük:
Tisztelt érdekeltek! Először is tisztelt Wladár Úr!
2021. december 30. napján megjelent nyilatkozatára ezúton kívánom jelezni, hogy élek, jól érzem magamat és nagyszerű eredmények birtokában zártuk az évet, mind az egyesület, a Stamina TK, mind én magam is. 2021. november 11 és 14 között az Országos Felnőtt Bajnokságot és az egész évet 2 darab aranyéremmel fejeztem be, egyéni csúcsaimat megdöntve.
Felháborítónak találom, hogy a Magyar Úszószövetség Elnöke ezekről nem tud vagy esetleg nem akar tudni. Ahogy nyilatkozatában is kifejezte: nem tudja, hogy hol vagyok hónapok óta. Továbbá jelezni kívánom, hogy Elnök Úr soha, semmilyen okból nem keresett engem, nem is tudja, hogy ki vagyok, gondolom ezt amiatt, is, hogy az uszodában többször elment mellettem köszönés nélkül. Ezért nem is értem, hogy hogyan mer a családi életembe beleavatkozni, anélkül, hogy ismerne engem, és a környezetet, amiben nevelkedem, és aminek eredményeként hozom a jobbnál jobb eredményeket.
Ezeken túl felháborítónak találom azt is, hogy mint vezető, az Úszószövetség első embereként folyamatosan lejárató taktikát folytat s rossz fényben tünteti fel mind édesapám személyét, mind az én személyemet. Ellentétben, amit Ő s Szilágyi Liliána állít, édesapám soha nem abuzált, ahogy Szilágyi Liliánát sem. Azért merem ezt így kijelenteni, mert 2003 – azaz születésem – óta ennek a családnak tagja voltam s ott éltem velük – tehát a jelzett időszakban már nagyon is tudatomnál voltam, s ha ezek a dolgok megtörténtek volna, tudomással bírnék róluk.
Édesapám soha nem akarta, hogy úszók legyünk. Mindig azt tartotta szem előtt, hogy a mi álmaink és céljaink megvalósuljanak. Többek között, soha nem kívánta, hogy mérlegre álljunk, súlyunkat mérjük, illetve, hogy korlátozva együnk. Az Ő mondása: egyetek rendesen, mert energiára szükségetek van a napi feladatok elvégzéséhez.
Kérem a T. Szövetséget, hogy kis egyesületünket támogassák mivel a csapat jókedvűen, vidáman teljesít, mind a medencében, mind a privát életben. Egyesületünk 10 tagja felsőoktatási intézménybe jár, ami szerintem a magyar úszósporton belül csodaszámba megy.
Ugyancsak ezúton is kérem T. Wladár Sándor urat, hogy rám való tekintettel (16 éves korom óta többszörös felnőtt magyar bajnok vagyok) hagyjon minket nyugodtan felkészülni a versenyeinkre, ne próbálja szétszedni a csapatunkat, melynek igencsak fontos része édesapám is.
A szörnyűségek, melyeket Szilágyi Liliána állít, hazugságok, ezt ő is nagyon jól tudja. Amikor ő kiválóan teljesített, minden nap arról álmodtam, hogy szeretném, ha én is ugyanilyen osztatlan figyelmet kaphatnék. 6 éve, hogy édesapámmal vagyok, mely az én döntésem volt, rengeteg pozitív élménnyel gazdagodtam. Ha megengedik egy pár példát fel is sorolnék. Kiváló eredménnyel érettségiztem, álmaim egyetemére sikerült bejutnom, sportban pedig országos csúcstartó, valamint háromszoros felnőtt magyar bajnok vagyok. Junior VB-n hatodik, míg ifi EB-n ötödik helyezést értem el, egyébként meg kiegyensúlyozott vagyok (amennyire egy tizennyolc éves ember lehet). Mindezt úgy, hogy hosszú évek óta Édesapám egyedül nevel engem ereje felett teljesítve, részemre minden anyagi és nem anyagi támogatást megadva.
A fenti eredményeket ezúton is jelezném a MÚSZ Elnökének, aki, mint említettem, nem is tudja, hogy úszó vagyok, ami a nyilatkozataiból is kiderült számomra. Felvetül bennem a kérdés, hogyha az Elnök Úr nem ismeri a sportolói eredményeimet, akkor a családi életemmel kapcsolatos információk honnan kerülhettek a birtokába? Talán olyan források útján, akik hosszú évek óta nem képezik a családunk részét, és nem vesznek részt az életemben? Wladár Úr tudottan nem tagja a családomnak, ezért kérem tartózkodjon a családom minősítésétől, mert egyébként megfelelő jogi úton fogok lépéseket tenni – hiszen már én is jogásznak tanulok.
Felháborítónak tartom a MÚSZ Elnökének ilyen mértékű beavatkozását a családi életembe. Folyamatosan lejáratja mind az édesapám, mind az én személyemet. Kérdésként felmerül bennem az is, hogy Wladár Sándor, aki becsmérlő nyilatkozatot tett egy volt úszónőről, amely nyilvánosságra is került, hogyan mer minősíteni ezek után bárkit is, hova tovább egy köztiszteletben álló embert, aki ebben az esetben nem más, mint az édesapám.
Édesapám lejárató-kampányát, karakter gyilkosságát is felháborítónak tartom, mert Ő nem tett mást a magánéletben és az úszósporton belül is, mint adott (sokakkal ellentétben, akik csak elvesznek). Édesapám személyiségét becsmérlő nyilatkozatok és személye ellene irányuló cselekmények, az én személyemet és a jövőképemet is sokban rongáljak. Wladár Sándor Úr tegnapi nyilatkozata, melyben az édesapám ellen folyamatban volt eljárást említi félremagyarázó, fél információkat tartalmaz, és nem a teljes valóságot tükrözi, ahogy egyébként az egész szerda óta fennálló eseménysor sem. Tehát a T. Elnök Úrnak ekképpen is felhívnám a figyelmét az adatkezelési és személyiség jogi szabályok betartására.
Félek, hogy az úszószövetség ezek után ellenem is bosszúhadjáratot fog indítani, de úgy éreztem, hogy a nyugalmam érdekében meg kellett szólalnom. Szeretném, ha Elnök Úr ténylegesen a magyar úszósport érdekeit képviselné, hiszen az úszás nem az Elnök Úr személyéből áll, hanem az egyesületek, csapatok és segítőik kemény munkájából.
Megköszönném, hogyha ezt a nyilatkozatot mindenki komolyan venné, illetve nem próbálnának bele magyarázni dolgokat, melyek nem igazak. Azért merem mind ezeket leírni, mert ahogy korábban is említettem, egyik legnagyobb büszkeségem, hogy én magam is jogásznak készülök.
Záró akkordnak meg annyit, hogy el a kezekkel édesapámtól és a Stamina TK-tól, nem Statika, illetve Staminé TK, ahogy eddig a T. Elnök Úr nevezte egyesületünket, nem egy alkalommal.
Szilágyi Gerda
Fotó: MTI
apro_marosan_petergabor
2022-01-01 at 09:19
Egy sportág elnök semleges, pártatlan s diplomata kell legyen. Emellett épteni s nem rombolnia kell. Ez Wladárnak most nagyon nem sikerült. Ilyenkor egy magoldás szokott maradni…
Van egy csomó semmirekellő, akik örömüket lelik a meggondolatlanul, egyoldaluan netaán alaptalanul, s erősen szubjektíven kibeszélő sportolók alapján rombolni a sikeres sportágakat. Ezt az újszerű aktivitást meg kell állítani, s le kellene róla szokni.
apro_marosan_petergabor
2022-01-01 at 09:18
Egy sportág elnök semleges, pártatlan s diplomata kell legyen. Emellett épteni s nem rombolnia kell. Ez Wladárnak most nagyon nem sikerült. Ilyenkor egy magoldás szokott maradni…
Van egy csomó semmirekellő, akik örömüket lelik a meggondolatlanul, egyoldaluan netaán alaptalanul, s erősen szubjektíven kibeszélő sportolók alapján rombolni a sikeres sportágakat. Ezt az újszerű aktivitást meg kell állítani, le kellene róla szokni.
Vox populi
2022-01-01 at 08:50
Új Sztálin van a Magyar Úszószövetség élén.Úgy hívják,hogy Wladár Sándor.
Másolja a nagy előd “orvosperének” technikáját.
Hogy mer vizsgálatot elrendelni egy zavaros interjú után,amiből kiderül,hogy a logikai lánc nem stimmel, a vád nem áll össze!
Ez nem az ő dolga,hanem az illetékes hatóságé,aki ismeretlen tettes ellen kell,hogy intézkedjen,míg nincs alapos gyanú!
Kíváncsian várom azt is,mikor veszi fel Berija szerepét is!
angelblind652
2022-01-01 at 08:47
Lányok, először magatok között tisztázzátok a helyzetet. Eléggé undorító az, ha igaz, és akkr is, ha nem az. Ezzel a rendőrségre és a bíróságra kell menni.
Hajnali madár
2022-01-01 at 08:17
Azért valami sántít:
Liliánával az interjúz az a D. Tóth Kriszta készítette, aki röpke ideig Gyarmati Andrea fiának, Hesz Máténak a felesége volt. majd Brüsszelbe ment, és csodálkozott, hogy a férje máshol kereste a boldogságot.
Vajon milyen az interjú készítő viszonya a családhoz??? Lehetett tárgyilagos???
Vízöntő
2021-12-31 at 21:46
Az ügyben az itt és az Ns portálján megjelent cikkeket olvastam. Liliana és az apa levele mindkét helyen megjelent, majd a fegyelmi vizsgálat elrendelése is, az utóbbiról szóló cikk utolsó bekezdése hozta az apára kiszabott fegyelmi büntetést. Az utóbbiból tudtam meg, hogy van egy Gerda nevű testvér is, vagyis addig nem is említette, tehát nem is támadta senki.
Valahogy nincs rendben a levél, viszont informál is bizonyos kérdésekben.
Gerda azt írja, hogy felvették álmai egyetemére, 19.évében jár, ami egy félévet jelent a jogi karon, jogtörténet, jogelmélet és hasonlók tölthették ki, de természetesen az ügyvéd apa mellett sok ismeret ragadhatott rá. A profi íz annak is betudható, ami új, elárulja, hogy 6 éve él az apával, és ez az ő döntése volt!
18-6=12, vagyis a 12 éves lány akaratát hagyta jóvá a bíróság? Én úgy emlékszem 14 éves kortól vették figyelembe a gyerekek ilyen irányú nyilatkozatát, de módosulhatott, viszont az anya és a nővér elhagyása hogy nekik milyen fájdalmat okozhatott fel sem merült benne, most sem (a nővére neki csak Szilágyi Liliána, az anyáról meg egy szó em!)!
Az apával él, az apa az edzője, eltartója, természetes a gyermeki szeretet, de a mi szemünkben a függése is. Az, hogy védi, természetes, ráadásul alapból ott van az ártatlanság vélelme is.
Van a levélben két fordulat. Mint írja őt az apa soha nem zaklatta, ahogy Lilianát sem! Az első állítás rendben, azt neki kell tudnia, a másikat viszont nem tudhatja! Az, hogy Liliana, a családi környezet folyamatos feszült állapota közben valamit zaklatásnak élt meg elképzelhető, de az már szélesebb családi környezet felnőtteinek a felelőssége hogy a gyerek ilyen állapotba került, azt nem észlelték, nem tettek ellene.
De ez eddig valóban magánügy, egy elit család tragikus belső problémája, amit vélhetően bíróság fog lezárni.
Gerda viszont ott téved nagyot amikor Wladárt támadja.
Wladár a MÚSZ elnöke és bármilyen kis egyesület is az apa vezette egyesület, az Úszószövetségnek kutya kötelessége az elmúlt időszakban kiborult botrányos múlt miatt az egyesület belső életét ellenőrizni egy ilyen nyilatkozat után.
Ennek inkább örülnie kellene, hiszen szakemberek ha azt állapítják meg, hogy nevelési szempontból minden kifogástalan és zaklatásra még gondolatok sem utalnak az az apa javára fog szólni!
Viszont azt kedves Gerda álmai egyetemén már tanulhatta hogy országunkban a vélemény szabad, ha az apját védi a nyilvánosság előtt az még gyermeki kötelesség is, viszont ezzel a mondatával:
”Félek, hogy az úszószövetség ezek után ellenem is bosszúhadjáratot fog indítani, de úgy éreztem, hogy a nyugalmam érdekében meg kellett szólalnom.”
már igazán profi, hiszen előbb már az egyesület támogatására is felszólított, na jó, kérte!
Namond
2021-12-31 at 21:38
Vagy igen, vagy nem, vagy is.
Mindenesetre kissé visszataszító az exhibicionista figyelemkövetelés.
Komolytalan a PS szerkesztősége a bulvártémákkal.
Bár ha szeretik – noname – a mások által dobált trágyát újrarágni, lelkük rajta.
Csak hát hogy higgyek nekik és melyik munkatársnak ha komoly, országos témát boncolgatnak?
Egy pletykahordozó, sz@rkeverő médiamunkás sosem lesz újságíró.
György Balogh
2021-12-31 at 20:23
Úr isten, mint a cigányok!!!!!!!!
Naprózsa
2021-12-31 at 19:47
Jó ötlet, kedves Galamb, a vita lezárása, mert látatlanban úgyse derül ki kinek van igaza. De nem hiszem, hogy valaha is ki fog derülni a valóság, úgyhogy valszeg a tükörrel szembenézés is el fog maradni, pláne ismerve a bíróságok gyorsaságát.
De nem ér annyit, hogy hajbakapjunk, az szentigaz.
BUÉK mindenkinek!
Galamb
2021-12-31 at 19:17
Mindenki szépen jelölje be a szóban forgó témában itt megjelent írásokat (a hozzáfűzött kommentjeivel)és majd úgy félév múlva keressen, rá olvassa vissza és utána álljon egy tükör elé és mélyen nézzen a saját szemébe!…
Naprózsa
2021-12-31 at 18:49
Kedves Mzsmb!
Én különbet írtam volna, de jogászi szakszavak nélkül, és nem fenyegetőztem volna ilyen pofátlanul mint e leányzó (vagy az apja). S az én IQ-mmal nincs semmi baj, megnyugtathatom. Ráadásul nem vonom burkoltan kétségbe az IQ-ját, s nem tegezem le személyesen az olyan kommenttársat, akivel eddig egy percet sem váltottunk eszmecserét, mert egy speciális témában eltérő a véleménye az enyémtől. Mert ez is intelligencia kérdése.
TS
2021-12-31 at 18:49
füredi, ember, te kezdtél el sértegetni másokat, és hülyeségeket írtál. Most belátod, hogy Vladár beszélt igazán marhaságokat. Na akkor maradjunk ennyiben. Ez a homályos és gusztustalan ügy még folytatódik, tehát várjuk meg a végét, ha megérjük. Volt már elég gyerekbántalmazás ahhoz, hogy ezt az ügyet komolyan vegyük. De akkor vegyük komolyan: tartsuk be a törvényeket, főleg azok, akiknek ez a dolga. Pl. az úszók elnöke.
Én annyiban prejudikálok, talán mint hozzászóló meg is tehetem, hogy Szilágyi Gerdáról semmit sem tudok, Liliánáról pedig azt, hogy egy nárcisztikus hmmmmmmm… nő. Aki vérprofi szexfotókkal operál az ATV-n…Monoklit sminkeltet magára, hogy hitelesebb legyen! Ajvé! Marha hiteles előttem így.
Tehát első olvasatban hitelesebb nálam a kisebb lány. Volt egy régi adoma.
– Te kire szavazol, Sörösre vagy Borosra?
– Sörösre.
– Miért, hiszen nem is ismered.
– Épp azért. Mert Borost meg ismerem.
“Ismerem”: elég sok bulvársztorit olvastam Sz. Liliánáról ahhoz, hogy egy kicsit ismerjem és nemigen hiszek neki. Ettől még lehet igaza. A törvény pedig sújtson le teljes szigorával a bűnös(ök)re: a bántalmazóra, a tettestársára, arra, aki hallgatott, pedig tudott, vagy a rágalmazóra. De sújtson!
füredi46
2021-12-31 at 18:36
TS-nek csak annyit: én csak véleményt mondtam, s nem biztos, hogy igazam van, nem hiszem, hogy nálam lenne a bölcsek köve, ön viszont kapásból sérteget, durváskodik. A stílus maga az ember! Nos, ez így nem vitaalap, ennyit tehát önről és önnek.
Wladár elnök azzal kétségtelenül hibát követett el, hogy prejudikált, előre bizonyos elmarasztaló verdiktet mondott.
Kétségtelen az is, hogy – mint TS írja – az évszázad “leggusztustalanabb rágalmazási pere” lenne (lesz?), ha Szilágyi Liliána nem mondott igazat. Amennyiben így van, akkor majd az apja nyilván bírósághoz is fog fordulni, mert ezt tényleg nem lehet annyiban hagyni. Egy úszószövetségi vizsgálat semmit sem fog tudni kideríteni, a bíróság talán… Hm.
Szilágyi Gerda is “szörnyűségeknek” nevezi, amit Liliána elmondott, éppen ezért én nehezen hiszem azt, hogy egy lány képes legyen ennyi szörnyűséget, durvaságot össze hordani (hazudozni?) az apjáról… Ha így lenne, úgy nem is találnék minősítő szavakat Sz. Liliánra. De majd dönt a bíróság.
Minden esetre Sz. Gerda fentebbi írását okos (noha kissé túlfűtött és kísértetiesen ügyvédi) védőbeszédnek tartom az pauci mellett. Amit egyébként még meg is értek…
Naprózsa
2021-12-31 at 18:22
Tökéletesen egyetértek, kedves Judit!
És ez nem feminista nők összetartása, mint sok férfi képzeli. A mi gyerekkorunk is több pszichopata körében zajlott, és azok többsége az édesanyák, nagynénik voltak. Eszméletlen jól eljátsszák a külvilágnak a jó embert, még verni sem kell a gyerekeket, elég az ételmegvonás, a cselédnek kihasználás, a veréssel fenyegetés, a mások előtt ravasz praktikákkal lejáratás, másokkal való lekicsinylő folytonos önbizalomromboló hasonlítgatás, a “csak a halálomat kívánjátok, pedig én mindent megteszek értetek” állandó zsaroló duzzogás, bűntudatkeltés és öngyilkolási fenyegetőzés, minden percünk folyamatos beosztása, minden eredményünket lekicsinylő, és jókedvünket kegyetlenkedő megjegyzésekkel tűzdelt szívatások, a sok-sok álombasírt éjszakák, annak ellenére, hogy mérhetetlen szeretetvágyunk okán egy jó szóért is lehoztuk volna bárkinek a csillagokat, és ezért legalább a külvilágban szerettek, kitűnő tanulóként ott megkaptuk a dicséretet, amit otthon sohasem.
De hol kap védelmet az akit még a nap nagy részében elzárnak mint ezeket a lányokat. Csoda ha sérül a lelkiviláguk?
Miután sokan átéltük ezt a családi terrort már sokkal könnyebben észrevesszük felnőttként a tüneteket, és ha ilyen felmerül, akkor az illetékes sportvezetőknek kötelező kivizsgálni ezt, akár tetszik az apukának, akár dührohamot kap ettől. ha valaki jogász, akkor aztán pont őneki kell legjobban tudnia!
TS
2021-12-31 at 18:06
Az úszószövetség elnökének szavai ezer helyen megjelentek a sajtóban, miszerint “Lilut meg kell védeni az édesapjától”. Lilut?! Talán az ügy komolysága megkívánná, hogy a polgári nevén említsék a sportolót, nem? vagy így szólítja BIZONYOS KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT? (Nekem ez az ötletem).
Itt jelentek meg (a teljesség igénye nélkül” a szavai: nso.hu, origo, sport365, atv.hu, hirekereso.net, 5perc.hu. STB. Ez botrányos! Mi van az európai alapjoggal, az ártatlanság vélelmével?! Metoo-ügyekben ez nem érvényes?! Csak politikus bűnözők, gyilkosok, rablók, M(ercedeses gyilkos). Ricsi élhet ezzel a joggal?!
Majd a rendőrség és az ügyészség megoldást talál, eléggé sok olyan ember jutott már sittre, aki odavaló efféle ügyekben. Menni fog dr. Sz. Zoltán is, ha bizonyos lesz a bűne. És ha nem? Akkor ez a leggusztustalanabb rágalmazási per lehet ebben az évszázadban!
TS
2021-12-31 at 17:57
füredi46, miért nem mész el rendőrnek, ha ilyen okos vagy. Szerintem te egy pedofil vagy. Ki is írom majd a fosbúkra (ha lesz fiókom). Ismerlek? Nem. Lejáratlak? Igen. Eléggé lejárató, mikor azt állítják, hogy ez egyik lányt gyötrik, szexelik, míg a húga meg ül otthon a seggén. Ez nagyon gáz!
Az elnök vizsgálat és a másik fél meghallgatása nélkül PREJUDIKÁLT, ez nagyon lejárató, mit nem értesz ezen?
Naprózsa
2021-12-31 at 17:55
Kedves Füredi46!
Örülök, hogy Ön is észrevette, hogy ez a levél nem egy 18 éves lány jogászi szakmaisággal és rutinnal megírt durva fenyegetőzése. Az nem is lenne érthető, (azonkívül, hogy nem köszönt neki a jóval idősebb elnök egy csitri versenyzőnek külön személyesen, és ez ott nagyképű 18 évesnél már főbűn) nem indokol ilyen mértékű személyes gyűlöletet. Apuka az aki érzi a parazsat a feneke alatt, és ezért támadja Wladárt, hogy ne merje őt ellenőrizni, mert esetleg fura dolgok derülnének ki például arról, hogy Gerdát miért neveli elzártan..
Az, hogy Liliána személyiségének torzulása mennyire lehetett következménye agyonhajszolt és belterjes gyermekkorának, amikor a szülő egyben edző is, és lányai sikerében anyagilag is érdekelt, vagyis még menedzser is, ami a sportvilágban nagyon nem jó kombináció, nem tudhatjuk.
Az apja által külön nevelt kisebbik lány persze, hogy védi eltartóját, és lehet, hogy tényleg nem bántották őt. De volt már olyan a történelemben amikor a többi testvér kapott minden rosszat, a kedvenc meg jogosnak érezte a kivételezettséget. Egy 7 évvel fiatalabb kislány azért nem tudhatta, ha más is folyt abban a családban, nem lehetett annyi idős, hogy észrevegye, ő akár joggal állíthatja, hogy nővérét nem verték, lelkileg nem terrorizálták.
Liliána ahogy nagykorú lett máris megpróbált menekülni, az feléje hajlítja a mérleg nyelvét, s az is, hogy a húga nem nővéreként hanem teljes nevén beszél róla – pont úgy ahogy az apja korábban pont névváltoztatást javasolt a nagylánynak szintén azt jelzi, hogy apuka lehetett a levél diktálója.
Ami magát a leendő pert illeti nem fog kiderülni szexuális abúzus, lehet, hogy nem is volt, csak így élte meg a nagylány, de a lelki terrort bíró legyen a talpán aki pró vagy kontra utólag el tudja dönteni. Itt sztem csak azt fogják megállapítani, hogy a vagyongyarapodásban mennyi része lehetett Liliana munkájából adódó sikereinek.
füredi46
2021-12-31 at 17:49
Szilágyi Gerda felháborítónak tartja, hogy – idézem – “az úszószövetség első embereként folyamatosan lejárató taktikát folytat, s rossz fényben tünteti fel mind édesapám személyét, mind az én személyemet”.
Ejha! Az ő személyét…? És folyamatosan? De hiszen ugyanitt azt is írja az ifjú hölgy, hogy Wladár elnök őt nem is ismeri, elmegy mellette, “nem is tudja, ki vagyok”. Hogyan folytathatott volna akkor “lejárató taktikát” (pláne folyamatosan) és rossz fényben feltüntetve, ha nem is ismeri, ha nem is tud róla…?! “Nem is tudja, hogy úszó vagyok” – írja a 18 éves joghallgató. Akkor hát, hogy is van ez a “folyamatos lejárató taktika”, meg “rossz fényben feltüntetés” Szilágyi Gerda ellen? Aki ráadásul épppen attól tart, hogy majd ezután fog bosszúhadjáratot folytatni ellene az elnök. Hát, eléggé zavaros az egész.
No és még a családi életbe való beavatkozás, meg karaktergyilkosság, már mint Wladár elnök részéről. Hm, különös. De hiszen – ismereteim szerint – az úszószövetségi elnök nem tett mást, csak ami a kötelessége: vizsgálatot rendelt el az “ügyben”.
Orientál
2021-12-31 at 17:49
Gerda azzal adós hogy miért tiltották ki őt az egyik verseny
ről.?
judit
2021-12-31 at 17:48
Egy agyon gyötört családban, a szenvedő alanyok a végsőkig védik az agresszort!!!! Ez a kislány is félelemben nőtt fel, nem is tudja, milyen más légkörben élni. Neki ez a természetes. Az anya verése, a fojtogatás, a büntetések, az anyagi bizonytalanság, a fenyegetés…sokszor burkoltan! A pszichopaták nagyon értenek ezekhez. A családtagokat megosztják, egymás ellen fordítják őket. Bevett séma. A gyerekek sokáig nem is tudják pl. hogy az édesanyjukkal mit tesz az apjuk, miért jár 40 C fokban is zárt ruhában, stb. Amíg kicsik a gyerekek az édesanya titkolni tudja a bántalmazást. Sok esetben az egyik gyereket bántalmazza az agresszor, a másikat nem, de ezt is tudatosan teszi!!! Az egyik gyerek fejét a kádvízbe nyomja mindaddig, amíg be nem pisil és fuldoklik, a másikat vendégségbe viszi és büszkélkedik vele, milyen jó apa. Az egyiknek egy kis hibáért 1000 guggolás a büntetés, a másiknak csak nézni kell és számolni…..nem folytatom! Lilu minden szavát hitelesnek tartom, mert akár egyetemi tanár az agresszor, akár sorozatgyilkos, egyformán működik….felismerem a történéseket!!!!
Királytigris
2021-12-31 at 17:22
füredi
462021-12-31 at 17:14!
Wladárnak és az úszószövetségnek a családi ügyekhez semmi köze. A balliberális irányvonalnak akar megfelelni, de tulajdonképpen maga alatt vágja a fát, ha olyan ügyekbe üti az orrát amiben nem kompetens.
TS
2021-12-31 at 17:20
Nincs igazad, öregem, füredi46. Vladár nem csak vizsgálatot indított, hanem prejudikált! “Lilut meg kell védeni az édesapjától”, tehát vizsgálat nélkül ítéletet mondott. Lehet, az elnök úr is kozmás egy kicsit a kebelbajnok úszónő becsülete körül? (Nem zörög a haraszt, most csak úgy kérdeztem, ezek szerint ez most biztos, Erzsi?)
füredi46
2021-12-31 at 17:14
Szinte várható volt, hogy Liliána húga jelentkezik az apuci védelmében. Vele él, ő tartja el és taníttatja. A fenti levele már-már ügyvédi fogalmazványnak és ügyes védőbeszédnek is beillik, s feltűnően támadja az úszószövetség elnökét, Wladár Sándort. Sőt, szinte csak róla (és neki) szól a szöveg. Hajlok arra a feltevésre, hogy nem egy 18 éves úszólány lehet ennyire dühös Wladár elnök úrra. Mi oka lenne rá, hogy ennyit foglalkozzon vele, s lényegében megfenyegesse “jogi úttal”. (Azért egy 18 éves, elsőéves joghallgató még nem jogász ám, lényegében most még csak jogtörténetet és római jogot tanulnak.) Adatkezelési és személyiségi jogi szabályok betartására figyelmeztetni az elnököt? Hm, oké, valóban jogászias lelemény. No, de hát mit tett Wladár úr, hogy ennyire kikelt ellene az ifjú úszólány? Mi a “bűne”? Hiszen csak azt tette, ami úszószövetségi elnökként a kötelessége: Szilágyi Liliána közlései alapján vizsgálatot rendelt el. Muszáj volt. Ez a dolga, hiszen ha nem ezt teszi, úgy súlyos mulasztást, hibát követ el. Mégis itt fentebb pedig már-már egy “vádiratot” lehet olvasni róla, meg egy kis jogi kioktatást. Azt azonban kötve hiszem, hogy egy úszószövetségi vizsgálattal ki lehet majd deríteni az igazságot, hiszen mindegyik “fél” mondja majd a magáét. Ami máris elkezdődött.
ERZSI
2021-12-31 at 16:53
Van egy mondás: ” nem zörög a haraszt “…,ha valaki valamit állít, vagy megtörtént, vagy egy idézem ” mocskos válás eredménye utólag. Ha, mindkét gyermekét egyformán kezelte, és szerette, akkor miért vált el úgy, hogy a másik gyerek sérült ? Valami nem stimmel, mert itt mindenki csak a saját szemszögét nézi, nem foglalkozik a testvérével, az apjával, az anyjával, miért?
Ha, valaki jogász, akkor minden aljas eszközt felhasznál a bosszúra? Feltételezem, ha normális kapcsolat marad, akkor nem kerül nyilvánosságra semmi.
Nahát
2021-12-31 at 16:51
Szilágyi Gerda levelét megírta. Ami nyilvánvaló: 1. Úgy gondolja, tudja, hogy mi NEM történt meg a testvérével, és erre meg is esküszik. 2. Pénzt követel az egyesületének, a Stamina Testgyakorlók Klubjának. 3. A Stamina TK hivatalos értesítési címe: [email protected] 4. A Stamina TK technikai vezetőjének elérhetősége: [email protected] 5. Szilágyi Gerda sok mindent cáfol apjával kapcsolatban, de, hogy az édesanyját is verte volna, azt nem. Arról elfelejt nyilatkozni.
TS
2021-12-31 at 16:51
Szilágyi Liliána sok, könnyen felismerhető, bár mivel nem vagyok idegorvos, nehezebben megnevezhető személyiségproblémával küszködik, amit én láttam eddig belőle. Az, hogy kórosan nárcisztikus, már korábban is tudható volt: pl. egy versenyt követő nyilatkozatánál majdnem levetkőzött csöcsre a kamerák előtt, láthatta volna ország-világ. Most pucér testére hamis verésnyomokat applikálva terjeszti a fényképeit a fosbúkon, hát, tisztára hihető, hogy annyira átszakadt benne a lelki gát, hogy elmesélje, mi történt vele, és pont kapóra jöttek a profi fotós meg a kozmetikus; filmes szakember?!
Királytigris
2021-12-31 at 16:51
Béla
2021-12-31 at 16:40!
Wladár csak a balliberális vonalnak akar megfelelni. Ha Gerdát az eredményei ellenére sem ismeri, az bizony szakmai alkalmatlanságát is felveti.
Királytigris
2021-12-31 at 16:47
Lilla oldaláról vizsgálva a dolgot, az merül fel, hogy neki semmi végzettsége nincs, nincs keresete, nincs megélhetése. Az eredményei nem annyira kiugróak, hogy abból meg lehesen élni. Tehát kell a pénz mint egy falat kenyér! Valaki rávette erre az aljas hazugságra, mert ez egy “jó sztori”, amit D. Tóth Kriszta, meg az ATV felkapta mint éhtyúk a taknyot.
A kérdés most már csak az, hogy D.Thót Kriszta és az ATV mennyit csengetett le Lillának a disznó riportért?
Lehet, hogy még könyv is lesz belőle? Hiszen még az is hoz a konyhára….
Azt, hogy Lilla nem szégyeli magát, az azért meglepő. Persze ismerjük a mondást: Pénz beszél kutya ugat, vagy a másik, hogy pénznek nincs szaga.
Cinkeminke
2021-12-31 at 16:41
Az ilyen ügyeket sem pro sem kontra nem tudja egy kívülálló megítélni. Alkothatunk véleményt, szimpatizálhatunk egyik vagy másik féllel érzelmi alapon.De a valóságot, tényeket csak a résztvevők tudják, és egyikük biztos nem mond igazat. Utólag nem bizonyítható sem az erőszak megtörténte, sem az ellenkezője. Ahhoz nem kell feministának lenni, hogy elfogadjuk,hogy a családon belüli erőszak létező probléma, és a bántalmazott évekig hallgathat, takargathatja az igazságot,sőt védi a bántalmazóját. Az is tény, hogy számtalan esetben alaptalanul vádolnak meg valakit, hogy tönkretegyék anyagilag és erkölcsileg.
Béla
2021-12-31 at 16:40
Szilágyi Gerdának inkább lehet hinni, mint Liliánának.
“A szörnyűségek, melyeket Szilágyi Liliána állít, hazugságok, ezt ő is nagyon jól tudja.”
Wladár Úrnak több esze lehetett volna, nem kellett volna benyelnie minden képtelen állítást Szilágyi Liliánától.
A MUOSZ etikai kódexében ez szerepel:
4.1. Az újságíró és szerkesztő írásban, online alkotásban, műsorban szándékosan vagy gondatlanságból valótlanságot nem állíthat, köteles a tényeket és adatokat az adott helyzetben elvárható gondossággal ellenőrizni.
Ha egy egyszerű (mezei) újságírónak tartania kell magát egy ilyen etikai kódexhez, akkor Wladár Sándornak is lehetett volna ennyi esze!
mzsmnb
2021-12-31 at 16:22
Lehet, hogy te nem így írtál 18 évesen. Szerintem csak IQ és műveltség kérdése … szerintem …
Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ő írta, mert nem ismerem.
TS
2021-12-31 at 16:22
Gyarmati Dezső 80 évesen a gecbe agyonvágta volna a vejét, ha szikrányit is tudott volna hasonló dolgokról!
mzsmnb
2021-12-31 at 16:16
Szóval ezért írtam tegnap azt, hogy nem tudom … 🙁
Kása mása
2021-12-31 at 16:12
Wladárnak itt nincs keresnivalója.
Cser Borbála
2021-12-31 at 16:06
ma éppen egy videot láttam, ahol Szilágyi Liliána 15 éves és a nagyapja buzdítja az ő kis “hercegnőjét”. Abszolut vidám, és kiegyensúlyozott és nem egy abuzált, megnyomorított 15 éves. És ha valaki ilyen meghitt kapcsolatban volt a nagyapjával, kizárt, hogy ne kért volna segítséget és nem kapott volna tőle, ha az általa leírtak megvalósultak.
Gerda levelében pedig semmi olyan nincs, amit egy jogi egyetemet látogató,kiválóan érettségizett hölgy ne tudna megfogalmazni.
Abban pedig tökéletesen egyetértek, hogy ez nem Vladár Sándor ügye. Azt hiszem itt egy mocskos válás utózöngéit láthatjuk!!
Tudományos libsizmus
2021-12-31 at 16:04
Családi ügyeket soha nem szabad kiteregetni. Annak soha nincs jó vége. Ha szívatta a faterja, akkor jelentse fel, ne a sajtóhoz rohangáljon.
TS
2021-12-31 at 16:03
Még mindig Bara Margitot üldözik valakik?
TS
2021-12-31 at 16:00
Akárki diktálta (1ébként mi ebben a levélben az, amit egy érettségiző ne tudna megírni), nevét adta a szöveghez!
Macera
2021-12-31 at 15:59
Igen. Ezt 99%, hogy apuka diktálta. Ettől még igaz lehet. Sajnos az emberek a válásoknál nagyon sok szennyes dologra képesek a másik lejáratására.
Amúgy ha bármi igaz abból amit Liliana állít, az bizony az anyja felelősségének kérdését is felveti.
Kétes
2021-12-31 at 15:58
Nézzük ki nem szólalt meg eddig az ügyben.
Shane Tusup, Sós Csaba, Szabó Tünde és a lányok édesanyja…
Gábor Turik
2021-12-31 at 15:57
Mire van még szükség ahhoz, hogy a világ egyszer és mindenkorra megtanulja, hogy a abúzusra panaszkodó nők 99.99%-a hazudik? A migráció mellett a feminizmust is fel kell tartóztatni!
Kívánok minden feministának, metoo aktivistának, jogvédőnek, ellenzékinek, libsinek nyomorúságos, keserűséggel teli és személyes tragédiákban bővelkedő új évet!
Kétes
2021-12-31 at 15:53
Egy tisztességes hang is megszólalt! (Végre!)
Naprózsa
2021-12-31 at 15:52
Ezt bizony apucika diktálta. 18 évesen nem így ír az ember.