A nyaralás arra hivatott, hogy az ember kikapcsolódjon, feltöltődjön az egész éves munka után. Mostanában viszont sajnos inkább bosszúságot okoz, ugyanis a légitársaságoknál hatalmas csúszások vannak, most épp Milánóban ragadtak 28 órára a magyat utasok.
Az egyik utas az RTL-nek elmondta a kalandos útjukat, aki a Milánó-Malpensai repülőtérren ragadt. Elmondása szerint a kivetítőn látható indulási idő egyre tolódott, miközben sem tájékoztatást, sem ellátást nem kaptak, csak négyeurós utalványokat, amelyet nem tudtak levásárolni az időközben bezáró vendéglátóipari egységek miatt.
Hétfő éjjel eltűnt a járat a kivetítőről, ekkor azt az információt kapták, hogy buszokkal egy hotelbe viszik őket. Miután a reptér legtávolabbi pontján kivezették őket, tovább kellett várakozniuk, mivel a buszok nem érkeztek meg. Végül hajnalban kerültek ágyba egy kétcsillagos panzióban, ahonnan délelőtt már indulniuk kellett vissza a reptérre. A repülőgép végül újabb tizenkét órás várakozás után 22.40-kor indult. Az utas szerint az utolsó üzenet a Ryanairtól még hajnalban érkezett, azon kívül semmilyen tájékoztatást nem kaptak, a foglalás részletei pedig eltűntek a telefonos applikációból.
A Ryanairnek idén többször is hasonló, hatalmas késéssel induló járata volt, ami miatt a fapados légitársaság a magyar légiirányítókat okolta, a kormány viszont a Ryanairt. A Fővárosi Kormányhivatal múlt heti jelentése szerint az elmúlt időszakban 15 hasonló esetben indult fogyasztóvédelmi vizsgálat a légitársaság késései miatt.
Forrás: 24.hu, fotó: MTI
Facebook
Twitter
YouTube
RSS