Akkor mégsem Magyarország a vadkelet homofób pöcegödre?

Hiánypótló mű került fel az internetre a napokban, megjelent ugyanis Budapest meleg imázsvideója. Úgy látszik az LGBTQFK közösség szerint mégis megéri idelátogatni, annak ellenére, hogy Orbán állítólag mindenkit elnyom, aki nem keresztény, ciszheteró, keménytökű, feltűrt ingujjú parasztgazda.
A kisfilmben egyébként három melegnek látszó fiút láthatunk, akik természetellenesen örülnek mindenkinek, amit a városban látnak, de első ránézésre nem világos, hogy miért örülnek annyira, miért jöttek, ki az a kínai srác, és mi köze a melegségnek a szelfizéshez.
Mivel nem adjuk fel könnyen, megpróbáltunk válaszokat találni a kínzó kérdésekre. A fiúk valószínűleg azért örülnek annyira, mert a „gay” szó az angol nyelveben eredetileg az jelenti, boldog, vidám, vagyis az alaphelyzet eleve adott. Emellett a srácok nyilvánvalóan örülnek annak is, hogy felfedezték az identitásukat, amit nem kell titkolniuk a világ elől, legalábbis Budapesten nem, hiszen ez egy olyan hely, ahova doktorminiszterelnök úr nem engedte be a melegek legnagyobb ellenségét, a Közel-Keleten szocializálódott mohamedán milliókat, így nem kell attól félniük, hogy egy vár aljában lopott csók miatt esetleg egy adag sav kerül az arcukba, ahogyan az a fejlettnyugaton bevett szokás. És ezzzel megválaszoltuk máris azt a kérdést, hogy mit keresnek itt a fiatalemberek.
A videóban feltűnő és újabb kérdéseket vet fel a srácok létszáma, ami pontosan három. Egy ideig azon töprengtem, hogy ha már Magyarországot népszerűsíti a film, akkor köze lehet a „három a magyar igazság” dologhoz, de nyilván nem szerettek volna ennyire mélyen kódolt üzeneteket elrejteni a filmben. Persze én közelítettem rossz irányból, hiszen a válasz itt is egyértelmű: ha valaki igazán nyitott, akkor a kapcsolatába is befogad másokat, nemre és bőrszínre való tekintet nélkül, mert a nyitott-haladó ember nem egy irigy geci, sőt, nem csak a kapcsolatát, de az országát sem félti másoktól, mindent szívesen megoszt. Ezek után szerencsére nem kell fejtegetni azt a kérdést, hogy az egyik fiúnak miért kell mindenképpen kínainak lennie. Amennyiben az úr nem kínai, akkor elnézést ezért a gondolatért, sajnos ez egy olyan ország, ahol minden magasépítésű autót dzsippnek hívunk. Ez van. Senki sem lehet tökéletes.

Aztán ott van még az a rejtélyes nő, vagyis az egyetlen női szereplő a filmben. Ő bizony a kvóta, aki biztosítja a nemi szerepek merev meghatározásának lazítását, megteremti a filmben a nemi egyenlőséget, képviseli a feminizmust, hiszen a hölgy igen férfias dolgot csinál: vezet. Ráadásul itt ismét egy szimbólumba bukkanunk, hiszen Trabantot vezet, amivel egy Lenin-szoborhoz viszi el a fiúkat. Lám, lám íme egyrészről a neomarxista, baloldali beszivárgás, illetve a haladó lenézés, melyek alapját az képezi, hogy hazánk még mindig az elmaradott vadkelet egyik pöcegödre.
Ennél jóval kínosabb kérdés a soha véget nem érő szelfizés problematikája. Erre sajnos nem találtunk értelmes magyarázatot, akinek van ötlete, legyen szíves kommentben ismertesse velünk.
Ja, fontos észrevétel még, hogy a filmben egyik fiú sem dohányzik, ami nagy hiba, hiszen nem lehet jobban ismerkedni a búzibárok előtt, mint akkor, amikor egy fáradt estén az ember arcáról málló alapozót szúrja át a borosta, de ennek ellenére egy csodálatos idegen odalép és megkérdezi: „Adsz tüzet Prométeusz?”