Már a tusfürdő is rasszista az angoloknál

Aki azt hitte, hogy lejárt a woke ideje, nagyot fog csalódni, mert a tökéletes önfeladást és nemzeti öngyilkosságot elsődleges célul kitűző angolok szívósan harcolnak a végső megsemmisülés érdekében. Már a tusfürdőreklám is rasszista, mert a fehér bőrt egészségesen ábrázolták. Be is tiltották.
Néhány évtizede még elmegyógyintézetbe zárták volna azt, aki ilyen hülyeséget egyáltalán megemlít, ma viszont döntéshozói státuszban vannak ezek az ön- és közveszélyes őrültek. Az angolok híresek arról, hogy töketlen rendőreik vannak, akik csak akkor bátrak, ha le kell tartóztatni egy 13 éves gyereket, mert egy közösségi oldalon olyan véleményt mer leírni, amiben büszke arra, hogy angol. Ellenben a Közel-Keletről vagy Afrikából érkező erőszakoló bandák évekig gyalázhatnak és kínozhatnak tizenéves kislányokat, aki szólni mer ellenük, az a rasszista. A késes és savas támadások Mekkájává vált London, meg úgy egyébként is Little Mekka is lehetne már a neve, woke hadurak pedig ügyelnek arra, hogy pillanatnyi fellélegzése se legyen a fehér bőrű angoloknak. Erről legutóbb egy aljas tusfürdő reklám gondoskodott, ahol az egészséges bőrt képesek voltak fehérként aposztrofálni, a sérült, repedezett bőr színe pedig sötét volt. Azt a mindenit, erre tényleg le kellett csapni.

Rasszista itt minden már, ami fehér
Aki azt hinné, hogy ez valami rossz vicc, az nem olvas elég angol, német, holland vagy francia hírt, ahol az ilyen tökéletes elmebetegségek már a mindennapok részévé váltak egy ideje. A lényeg és az üzenet igazán fontos, az őslakosok egy pillanatra se érezzék, hogy otthon vannak, szégyelljék magukat azért, amiért egyáltalán élnek és kérjenek elnézést nyíltan minden egyes pillanatban azoktól, akiknek akár csak egy árnyalattal sötétebb a bőrük. Mint ahogy a Sanex tusfürdő reklám miatt. Az alapprobléma szinte hihetetlen:
a brit reklámügyi hatóság korlátozta a Sanex tusfürdő rasszistának ítélt reklámfilmjét, mert abban a rossz állapotú bőr fekete volt, az egészséges és szép pedig fehér.
Aki kételkedne benne, az olvassa el nyugodtan ezt a remek hírt, amit tényleg sikerült komolyan venni egyeseknek, ugyanis a brit reklámügyi hatóság korlátozta a Sanex tusfürdő rasszistának ítélt reklámfilmjét, mert abban a rossz állapotú bőr fekete volt, az egészséges és szép pedig fehér. Még az Index is feltette a hír tálalásokor a kérdést, hogy
jobb lett volna, ha a fehér a problémás?
Válaszoljunk is egyből: IGEN. Az lett volna az igazán jó, mert akkor méltán szégyellhetné magát az összes fehér ember. Tovább rondítja az ügyet, hogy azok a szemét marketingesek és a tévéreklámokat felügyelő szervezet azonban kiállt és megvédte a hirdetést. Hát nem tanulnak ezek semmiből? A faji felsőbbrendűség ilyen mélyen gyökerezik ezekben az álnok fehérekben? Hiszen mindannyian tudjuk, hogy minden rossz, ami fehér. Azt nem tudom, hogy az ürülék barna színe miatt mikor rasszistázzák le a bélrendszert, hiszen annak is fehérnek kellene lennie. Az, hogy erről egyáltalán beszélünk, megmutatja, hogy az emberiség állapota igen súlyos. Azoké pedig főleg, akik hagyták és hagyják elharapózni az ilyen beteg dolgokat, vagy térden állva elnézést kérnek azért, mert léteznek a saját hazájukban.
A tusfürdő reklámja viszont védhetetlen, lássuk be, hiába próbálják itt visszalapátolni azt a bizonyos dolgot a lóba a marketingesek. Ez a jelenlegi woke világtrend ugyanis mindent felfal, ami nem kellően elmebeteg és torz. Az európaiak pedig feladnak mindent, sutba vágják a történelmüket, teljes generációkat nevelnek fel ilyen kreténségek közepette, ahelyett, hogy jól odacsapnának az asztalra. Az, hogy egyáltalán szava lehet egy ilyen brigádnak, akik betiltatnak egy reklámot, az már nem újdonság, ugyanis az Egyesült Királyság Reklám Szabványügyi Hatósága (ASA) tiltotta be a népszerű tusfürdő tévéreklámját. Ez aztán a vegytiszta fajgyűlölet, nézzék csak:

Miután a súlyos bizonyítékok terítékre került elérkeztünk a legnagyobb bűnhöz, amely betetőzte ezt a förmedvényt, mégpedig azt, hogy a száraz, repedezett és égő FEKETE bőr után a reklámban fehér nő zuhanyzott, akinek viszont nem volt semmi baja. Mert a reklám arra utalt az ASA szerint, hogy felsőbbrendű a bőre. FEHÉR. Felsőbbrendű, szinte náci. Az ASA szerint az „előtte” és „utána” állapotok bemutatásakor a bőrszínek megkülönböztetése sértő.
Igen, egyesek ezzel foglalkoznak, ezért kapnak fizetést és nagyon komolyan is veszik ezt a remek munkát. Azok a hülyék, akik ezt hagyják és magyarázkodásra kényszerítik a reklám készítőit. Az, hogy megtörténhet egy ilyen reklám betiltása, nem jelent mást, csak a véget. Angol hülyék, hülye angolok. Igaz, ezt az önfeladást a németek és a franciák is mesterfokon űzik, nagy lesz még itt a verseny.