Pesti Srácok

Sydney Sweeney famere Trumpnak is bejön

Sydney Sweeney famere Trumpnak is bejön

Még mindig tart a farmer-botrány az USA-ban, ahol a teljes fősodratú média kipécézett magnak egy nőt, mert csinos, fiatal és még fehér is. Most megpróbálták Donald Trumpon is számon kérni Sydney Sweeney reklámját, aki csak annyit mondott: most már imádja a hirdetést.

A fél világ, najó, nem a fele, csak a hangos többség kiakadt Sydney Sweeneyre, mert a színésznő egy szóviccel reklámozott egy farmert (a dolog iróniája, hogy nem a farmer gyártójára, a reklám megrendelőjére akadtak ki, hanem a nőre, aki véletlenül szőke, kékszemű és csinos).

Sydney Sweeney és az ő csodás gén...izé farmere
Sydney Sweeney és az ő csodás gén...izé farmere

A reklám alapját ugye az áthallás képezte az angol farmer (jeans) és gének (genes) szavak között. Ezért háborodtak fel a nőre és kiltottak azonnal "náci eugenetikai propagandát". Egy reklám volt, egy szlogen, amin sokak agya elszállt, amíg a gyártó részvényei az égbe repültek. Itt emlékeztetnénk az olvasót arra, hogy mikor a Budlight egy transzneművel készített szándékoltan provokatív hirdetést, akkor mindenki márkát támadta, nem a színészt. Igaz, a Budlight részvényei a földbe is zuhantak.

Sydney Sweeney választott

Mégpedig alighanem jól, hiszen az ellene (hangsúlyozzuk ellene, nem a reklám készítői ellen) hirdetett dzsihadot követően regisztrált republikánus szavazó lett. Észre vette, hogy ha a baloldal le akar vele számolni, akkor ezentúl akár őszintén is vállalhatja jobboldali nézeteit. Felvállalta tehát a véleményét és nyert vele. Nem is kicsit.

És be kell valljuk a választás nem csak neki, hanem az American Eaglenek, a farmer gyártójának is bejött, mert Sweeney döntésével kaptak még egy reklámarcot. Nevezetesen az Egyesült Államok elnökét. Donald Trump ugyanis amint megtudta, hogy a színésznő regisztrált republikánus szavazó lett, azonnal kijelentette, hogy mind Sweeney, mind pedig a farmere menő:

Az amerikai elnök a kamerák előtt is megerősítette: imádja a reklámot:

Az más kérdés, hogy nagy valószínűséggel nem is látta azt eddig, hiszen kisebb baja is nagyobb annál, hogy farmerhirdetésekkel foglalkozzon, de mint tudjuk, ő egy üzletember. Egy üzletembe pedig tudja, hogy mikor kell lecsapni egy jó reklámlehetőségre.