Frans Timmermansnak, az Európai Szocialisták Pártja EP-csúcsjelöltjének is el kell határolódnia a populistáktól – jelentette ki Manfred Weber egy pénteki német lapinterjúban. Az Európai Néppárt (EPP) csúcsjelöltje a Süddeutsche Zeitung című lapban közölt interjúban a Fidesz EPP-tagságának ügyéről szólva kiemelte, hogy Orbán Viktor magyar kormányfő, a Fidesz elnöke sok éven keresztül mindig nyitott volt arra, hogy közeledjék az EU-hoz; Weber szerint a fordulópont tavaly szeptemberben volt, amikor azt mondta, hogy már nem hajlandó erre. Weber kijelentette: Európa jövőjét a balliberális erőkre bízná, amelyeknek szövetséget ajánlott.
Az EPP most egyértelműen levonta a konzekvenciákat: Orbán valamennyi jogát elveszíti a pártban, nem határozhatja meg, hogy milyen legyen az EPP jövője – mondta a pártcsalád vezetője az interjúban. Arra a felvetésre, hogy Orbán Viktor szerint az EPP-nek az EP-választás után el kell döntenie, hogy a többséget a politikai középtől jobbra vagy balra fordulva igyekszik megszervezni, az Európai Unió jobbközép, kereszténydemokrata erőit összefogó pártszövetségének csúcsjelöltje kijelentette, hogy a holnap többsége középen helyezkedik el, és együttműködést ajánl mindenkinek, aki elő akarja mozdítani Európa ügyét, vagyis a szociáldemokratáknak, a liberálisoknak és zöldeknek is. Ez teljesen világos – mondta arra a kérdésre, hogy következik-e mindebből az együttműködés kizárása a Matteo Salvini belügyminiszter vezette olasz Ligával és a lengyel kormánypárttal, a Jog és Igazságossággal.
Manfred Weber kiemelte: ugyanilyen határozottsággal küzd azért is, hogy ne szerezzenek politikai befolyást a “jobbos tökfejek” az olyan pártokból, mint az Alternatíva Németországnak nevű német és a Marine Le Pen vezetette, Nemzeti Tömörülés nevű francia ellenzéki párt. Ezt az elhatárolódást Weber az általa populistának nevezett Frans Timmermans szociáldemokrata csúcsjelölttől is elvárja, aki szerinte nem lép fel a korrupció legalizálására törekvő romániai szociáldemokratákkal szemben, és a rendkívül kétes tevékenységet folytató szociáldemokrata máltai kormánnyal szemben sem.
Forrás: MTI; Fotó: MTI/EPA/Patrick Seeger
jenö
2019-03-23 at 15:57
Ha a neppart elvesztette jelentöseget, cstlakozzanak a balliberalisokhoz
es legyen egypart rendszer mint a kommunizmusban.
Bakonyi Gábor.
2019-03-23 at 14:23
Egy politikus számára a hitelesség nagy kincs.
A Fidesz veszít a hitelességéből, ha ilyen jellemtelen seggnyalókkal tartozik egy pártcsoportba.
Weber eltár megmutatta, hogy egyéni karrierje érdekében bárkivel hajlandó szövetkezni, akárkinek hajlandó kinyalni a seggét, és bárkin hajlandó átgázolni, az igazságosság meg egyéb efféle dolgok nem érdeklik… Ezt nevezik baloldaliságnak… A bolsevik taktika lényege, hogy hazudnak egy nagyot (boldog, gazdag, fejlődő Európa), a hazugsággal mindenkit maguk mögé állítanak, aztán a többség támogatásának birtokában egyenként mindenkivel leszámolnak. Manfred Weber tipikus bolsevik taktikát követ. Miért támogatja Orbán ezt a törtető bolsevikot?
ómió
2019-03-23 at 09:36
De akkor mit keres a Néppártban az efftárs? Ja, hogy bomlasztunk egy kicsit, jó bolsi módjára?
Fehér Anna
2019-03-23 at 10:22
Nem, maga sötét ember, nem bomlaszt, képviseli a magyarok választók érdekeit.
Fehér Anna
2019-03-23 at 10:26
Ómió, ha félreértettem a hozzászólását, akkor bocsánatot kérek.
kbandi1
2019-03-23 at 06:22
A balliberális erők 100 éve Kun Béláékkal már bizonyítottak, mit akarnak most? A balliberalizmusnak nagyságrenddel több áldozata volt eddig, mint a nacionalistáknak nevezetteknek. Még mindig nem elég?
KisFJ
2019-03-23 at 06:42
A liberalizmus tömeggyilkosságai rengeteget ártottak a katolikusoknak, és egy katolikus nem lehet liberális. Ezért is romlott katolikus Weber és Junker.Sőt a jelenlegi liberális pápa is.A szélsőjobboldalt vagy a szélső nacionalistákat nem menti fel az hogy a baloldal nagyságrendekkel jóval több népirtást követett el.
Sajnos a mai EU túltesz a gusztustalan brezsnevi csókolózáson, de az idióta jelcini részegségen is. Most a baloldal egész Európát akarja kicserélni bevándorló rabszolgára.
Én
2019-03-22 at 19:55
Annak aki a kilépést szorgalmazza és a fideszt szidja: nyugalom.
A néppárt és a fidesz közötti belső nézeteltérés okán vált láthatóvá, hogy mivé lett a néppárt, mivel a fidesz semmi mást nem tesz, csak továbbra is képviseli a nemzetállamok európáját támogató kereszténydemokrata politikát, amely a néppárt irányvonala is volt valaha.
Így a fidesztől történő elhatárolódás egyben jelzi a néppárt irányváltását is és vezetőinek átállását a globalocsicskák táborába.
Minél tovább húzódik a fidesz-probléma, annál jobban ráég a néppártra a globalista liberális multikulti bélyeg. Ha nem lenne ez a huzavona, akkor most sokkal csendesebb kampánnyal kalapálnák össze a liberálkomcsizöldek a néppártal a nagykoalíciót, és weber fenti színvallására legkorábban május 27-én került volna sor.
Jelenlegi felfüggesztett helyzetében a fidesz továbbra is megtarthatja álláspontját, és mivel a néppárt túlnyomó többsége nem támogatta a kizárást, így legitimitását is megőrizte, és az emberek azt látják, hogy nem futamodtak meg egy önkéntes kilépéssel, hanem továbbra is küzdenek az igazukért, nem adják fel.
Ezzel sokkal jobban jár a fidesz a kampány hajrájában.
József K
2019-03-22 at 23:24
Olvasva a komenteket,nagyon nehéz de valahogy ugyérzem összevagyunk zavarva és pont ezért valahol mindenkinek igazavan,mert ha foglalkozunk a jövőnkről most mindjáunk gyermekeink ,unokáink sorsáról van szó,és pártól fügetlenül tartsunk össze hogy neismételedjen meg mult! Lehet szidni gunyolni még utálni is a miniszterelnök úrat de ne most.Leirni véleményünket könnyebb mint az országot képviselni.Ha valakit tudnak aki jelenleg jobban csinálná hát nemhiszem.Tény nehéz helyzetben van,talán jódöntöt és a választás után dönthet a tanácsadóival hogy mit választonak.Aszt a tényt mindenkinek elkellene ismerni hogy harminc év tapasztallatal, van Neki még ütőkártyája
és nemhagya az országot cserbe !Az EU-ban nemfoglakoznának vele ha nemlátnák benne elenfelet ha csak olyan napraforgó lenne mint ez tutyi német gyerek a Wéber aki ma már aszt hireszteli hogy ők fügesztették fel a FIDESZT.A töbieket már önök értelmeszték…
Ragnar
2019-03-22 at 19:44
Dark Weber valóban csak egy spriccen kandidate egy valódi pirosseggű pávián. Nem több. Én már régmegmondtam, hogy ez a kretén egy ügynök. Továbbá semmi köze a kereszténységhez… Euarábiából pedig ki kell lépni! A Nap mindig keleten kel fel… !
vasas
2019-03-22 at 16:04
Az ilyen ember köpjön fel, és álljon alá! Kilépni azonnal!
Vízöntő
2019-03-22 at 15:55
Mik azok amiket biztosan kimondhatunk.
A Néppárt a választás után formálisan is szét fog esni, gyakorlatilag már most megbukott a választók előtt!
A Néppárt széteséséért felelősnek senki nem fogja Orbán Viktort megnevezni, mivel mindenki előtt zajlottak az események!
A Néppárt szétverésének egyik felelőse – a tények alapján kimenthetetlenül – M.Weber, aki ezt a ballibes vonal megnyerése érdekében gyakorlatilag be is jelenti!
A Néppárt semmilyen népet nem képvisel, csak pártok szövetsége, és nem a Fidesz teremtette azt a helyzetet ami miatt ezt a szövetséget nem vállalhatja fel a választások után, viszont senki nem mondhatja, hogy nem próbálta meg érvényre juttatni az alapítók által meghatározott értékeket az utolsó percen túl is! Azoknál az alapítóknál pedig Weber még portárs sem lehetett volna, viszont oda az Orbán Viktor vezette Fideszt meghívták!!
Azok pedig akik a fenti kommntjeikben a Fidesz ellen hangolnak, máris mások mellé állnak, árulják el, de mindent pontosan, hogy a színfalak mögött milyen egyeztetések, tárgyalások folynak Brüsszel-Berlin, Budapest-Varsó-Prága-Róma között és még más, itt nem felsorolt szereplővel, párttal?
Fogalmuk sincs? Akkor miért, milyen érdekből és kikért állítják azt amit állítanak?
Május 26.-án a Fidesz-KDNP listára kell szavazni mindenkinek aki felelősséget érez a családjáért, az országért, és 27.-étől várhatjuk a Fidesz döntését arról, hogy melyik politikai formációhoz kíván csatlakozni!
Az meg hogy a 3 “bölcs” vizsgálni fog miért probléma?
Tessék már elgondolkozni, vajon miért zavarta meg ez annyira Timmermanst és Sargentinit, hogy a Jelentés ügyében a nagyon gyors szankciókat követeljék? Nos valószínűleg a 3 “bölcs” nem fogja a nevét adni az egyértelmű tényekkel szembeni átlátszó és olcsó hazugságokhoz, rágalmakhoz. Erre nem gondol senki? Egyébként meg mint mondják, aki időt nyer az életet nyer! A két hollandnál a jelek szerint ez gyorsan leesett!
Fehér Anna
2019-03-22 at 17:17
Okos, józan gondolatok.
Köszönöm
Gru
2019-03-22 at 18:07
10/10 ???
Így igaz !!!
SZARgentinit és bűn társait még látni fogjuk sírni mert saját népük már most elállt mellőluk mint láthattuk a helyhatósági választások eredményeit !!!
Weber egy sima vissza hívható ,,alkalmazott “ az EP helyet foglaló ,hazájuk álltal megszavazott képviselők delegálásival !!
Félti a pozícióját és ha kell az ördöggel is összeáll csak maradhasson !!!
Olyan mint hazánkban a Gyurcsány ,Dobrev , jobbik !!!
Lehet együtt végeztek a CEU n a Sorosnal ?
Alap tantárgy az arcátlan hazudozás !!!
bbarna
2019-03-22 at 21:48
Végre egy józan, összeszedett komment!
Köszönöm!
KisFJ
2019-03-23 at 06:29
A FIDESZ-re fogok szavazni, mint pártonkívüli pártatlan.
De :
A 3 bölcs lényegtelen az EU választásokkal kapcsolatban, mert véleményét a választások után fogja megmondani.
A jelenlegi EU parlament Európára káros tevékenységével ,…az EU lakosságnak a választások előtt kell megismerkednie és azt világosan látnia.
Így én már azonnal továbbléptem az EU Néppárttal kapcsolatban, azt lényegtelennek tartom.
waltergabor
2019-03-22 at 15:50
Más a hazai és más az európai politikai harctér.
A Néppárt politikájával nem értek egyet, így eszem ágában sincs a képviselőire szavazni.
Dobos Róbert
2019-03-22 at 15:10
Gerinctelen csúszómászó!!
id.Tas László
2019-03-22 at 14:25
Alamuszi,sunyi kis pöcs ez a Weber,nem értem mit nyájaskodtak vele.Egyértelmű,hogy kikhez tartozik,kiknek szolgál…
POROSZLAI RÓBERT
2019-03-22 at 14:22
NYUGALOM! Meg fogjuk nyerni ezt is!
kgl
2019-03-22 at 13:46
Weber “Európa jövőjét a balliberális a balliberális erőkre bízná” – vagyis nem a Fidesznek, hanem Webernek nincs helye az EPP-ben.
Orbán “nem határozhatja meg, hogy milyen legyen az EPP jövője” – persze, mert Orbán az alapító atyák vonalára húzná vissza az EPP-t, amit Weber nem akar. Miért is? Csak nem azért, mert idegen hatalom ügynöke?
Egy dolog, ami Orbán taktikázása mellett szól: jobb ma egy Weber veréb, mint holnap egy Timmermans túzok. Holnapután meg majd meglátjuk.
polizza
2019-03-22 at 13:15
Weber ,,….együttműködést ajánl mindenkinek, aki elő akarja mozdítani Európa ügyét,….”
Dehogy Európáét, még csak nem is az EU-ét, hanem Manfred Weber személyes ügyét, karrierjét!
Ordít ebből a megnyilvánulásból, hogy egyre kevésbé képes türtőztetni magát a hatalmas pozicióvágyában.
Korábban már azt hitte, az övé, aztán most rá kellett jönnie, hogy a jövője bizony bizonytalan.
Mert az EU el lesz valahogy akkor is, ha más lesz abban a pozícióban, de ő……!!!!!!!!!
Orbán jól kiugratta belőle az igazi énjét.
És lesz még rondább megnyilvánulása is Webernek, biztos vagyok benne. Egyre jobban kimutatja majd a foga fehérjét, ahogy csúszik majd a kezéből kifelé a pozíció. Hogy meddig, azt persze ki tudja. De ha mégis elcsípi, akkor sem lesz számára élvezetes az elkövetkező pár év. Az biztos.
Aki pedig itt feljebb azzal kérkedik, hogy ő mekkora ember, hogy ő is lehetne m.elnöke ennek az országnak, neki csak annyit – de nem ő a m.elnök! A Fidesz elnöke sem.
Valószínűleg nem ok nélkül.
De aki nem az, az nem rendelkezik azokkal az információkkal, amivel egy hivatalban levő m.elnök. Nem ismeri személyesen ezeket az embereket, így nem ismeri emberi tulajdonságaikat sem. Nem is tud tehát kalkulálni vele.
Szerintem jó ez most így. A lényeg az, hogy M.országot minél több beözönlés ellenes képviselő képviselje az eu-s parlamentben. Sajnos mára az összes ellenzéki megmutatta már, hogy mennyire bízhatunk bennük.
Aki pedig azt mondja, hogy lebeszéli a Fidesz-KDNP-re szavazni akarókat a szavazásról, az számomra ugyanannyira hazafi, mint azok, akik a beözönlés elleni népszavazáson is azt tették.
Nem elég mondani, hogy hazafi vagyok. Azt bizonyítani is kell.
2015 előtt ha nem is voltam barátja egy bizonyos csapatnak, de több mindennel egyetértettem abból, amiket mondtak.
Aztán megmutatták, kik is valójában. Nem számít a haza, a magyarság. Valójában csak a hatalmat akarják.
Múlt héten mondta egy műsorban az ÉS főszerkesztője, – Kovács? – hogy neki az a fontos, hogy az ellenzék győzzön, még akkor is, ha utána káosz lesz. Mert az lesz.
Hát én meg nem akarok káoszt.
Sem itthon, sem az EU-ban, sem Európában.
És ágyban, párnák közt szeretnék meghalni, még ha betegségtől szenvedve is. Nem összeszúrkálva, felrobbantva, sorozattal átlőve, felgyújtva, vagy valami hasonló módú erőszakos halállal kivégezve.
KisFJ
2019-03-22 at 13:25
Az ellenzék azért énekel kórusban, mert neki is kellene a Soros megvesztegető pénze. Az ellenzék tolvaj, mert mikor ő volt kormányon kevesebb jutott a népnek mint most, és azért jutott kevesebb mert loptak.
Azért is a FIDESZ-re szavazok, bár pártonkívüli és pártatlan vagyok. Nincs igaza az ellenzéknek. Erkölcsileg már régen megsemmisültek, mert tolvajok.
Azértis a FIDESZ-re szavazok.
polizza
2019-03-22 at 13:45
Nem is maradt más választás.
Az ellenzék nemcsak olyanokból áll, akik már voltak kormányon.
De már tudjuk, egyformán hatalomvágyók azok is akik voltak és azok is akik még nem.
A káosz pedig csak az abból hasznot húzó pénzügyi köröknek jó, nem a normál embereknek. Tehát akik a káoszt támogatják – bárhol – azok a tőzsdéző pü. körök szekerét tolják.
Mátyás
2019-03-22 at 12:41
Akkor miért nem liberális pártban indult, mit keres a kereszténydemokratáknál? Kirúgni a picsába. Ez az amikor az ellenséged ellensége is az ellenséged.
olszal
2019-03-22 at 12:26
Mielőtt követném az előttem szólók ugyancsak sommás véleményét, én megvárnám a májusi választás kimenetelét.
Amúgy a HVG című szennylap azt firkálja, hogy Orbán titokban bocsánatot kért a bajoroktól…
polizza
2019-03-22 at 14:07
Lehet tőlük is a ,,ha bántja őket a hasznos idióta jelző, hát akkor azért bocsánatot kér”t.
apro_marosan_petergabor
2019-03-22 at 12:23
Csigavér.
kivagyok!
2019-03-22 at 12:15
Ez a tákolmány , amit EU-nak hívnak Sorosé. Már régebben megírtam, hogy Soros itt nem vendég, hanem házigazda, akit kézcsókkal üdvözöl a főlakáj Juncker, holnap meg Wéber meg Timmermans. Mit művelnek az angolokkal is! Méghogy megegyezésre törekednek, egy frászt, bosszút állnak, ahogy rajtunk is. A vén kupec nem ismer irgalmat, nincsenek erkölcsi aggályai, sem lelkiismerete. Nagy boldogságot fog jelenteni neki az európai emberek szenvedése. Ezt akarjuk? A bárgyú hollandok, svédek, belgák ezt akarják?
KisFJ
2019-03-22 at 11:55
Weber romlott katolikus, mint Junker. Semmi jó nem várható tőle. Mindkettő haszontalan idióta, liberális söpredék.
Waltergabor
2019-03-22 at 11:46
Na, ennyit Weberről. Ennyire jobboldali. Minden Néppártra leadott szavazat a liberálisokat erősíti. A FIDESZ itt zsákutcába futott. Ez az önfelfüggesztés inkább öngól.
polizza
2019-03-22 at 14:03
Szerintem nem.
Hanem szabad lett. Nem írhatnak elő neki semmit. Úgy és azzal kampányol, akivel akar. És ha a választás eredménye olyan, hogy összejön egy jobb csapatra való, akkor veszi a kalapját és csinál azokkal egy ,,Igazi EPP”-t. És még csak szemrehányást sem tehetnek neki. Ők piszkálták, ők akarták kirúgni, megalázni.
Hát egyék meg, amit főztek.
Ha meg nem leszünk elegen az új csapathoz, akkor még mindig maradhat benn és akár bomlaszthat belülről, lehet szeme-füle az új csapatnak, akikkel majd esetleg legközelebb teszi hivatalossá az együttműködését.
Bár OV egyenesebb ember az ilyesminél. Csak én vagyok ilyen ármányra hajlamos egyén.
Kinga
2019-03-23 at 09:45
Még véletlenül sem az. Az ugyanis nem egy elhanyagolható körülmény, hogy amikor “fülest kaptak Weberék” a Fidesz esetleges kilépéséről, mindjárt módosították az eredeti szövegüket, azaz: egyetértenek azzal, hogy a Fidesz kezdeményezze a saját felfüggesztését. Így nemcsak időt nyert a Fidesz, de meglepetést is okozhat. Megérdemelnék!
MacMondeau
2019-03-22 at 11:37
csupán realitásérzék-(főleg)nyugaton a választók liberálissá vannak agymosva, bűntudatosítva,megfélemlítve-és különböző-általuk át nem látható-‘eseményekkel’ befolyásolva
Kristóf
2019-03-22 at 11:35
Ne haragudjatok, a téma teszi, de a cím a Blikket vagy a Kiskegyedet idézi.
Kb.: Győzike megosztotta titkát. Aztán kiderül, hogy a vanília fagyit szereti, nem az epret.
Handabandázik a kis Mohamed Weber, aztán a választás eldönti, hogy mi lesz. A szélsőbalra tolódott közép koalíciója a szélsőballal, vagy megvilágosodó “közép” és megegyezés a nemzetiekkel.
Ettől függetlenül szakadás az viszont lesz. Meg a konfliktus végletes elmélyülése hamarosan. Mert a globálsátán fogja a töküket keményen.
Nem tudom, ki hogy van vele, én nemmel szavaztam az EU-ra. Látszott már akkor a nagy büdös egységesítési szándék. Legyen közös szabályozás, közös pénz, b.zi liberális kék zászló a közepén Mária helyett a nihillel. (Az uniformizálási szándékot meg már hosszú évtizedekkel korábban megírta Konrad Lorenz annak keleti szovjet és nyugati kapitalista változatában.)
Viszont rengetegen megszavazták nekünk az EU-t. Mindenkinek kis dollár (és talán euró) jelek peregtek a lehunyt szemecskéje előtt. De hát kinek mit jelentett a Nyugat, amíg nem ismertük? Nekem a szabadság illúzióját, a többségnek meg a PÉNZT és technikát. Nos miután megvolt itt a szabadság, én 2004-ben sem adtam volna oda homályosan megígért pénzért sem. Pláne úgy, hogy tudom az ilyen ígéretek mit érnek.
Németh György
2019-03-22 at 11:49
Én is hasonló érzésekkel voltam tele 2004-ben és én sem szavaztam meg a EU-hoz való csatlakozást. Azt hiszem mi láttuk jól az EU jövőjét / sajnos/.
Gru
2019-03-22 at 17:56
Egy kedves elismert izraeli Zsido ismerősöm belépés előtt megmondta ;
Szovjetuniót fegyverrel , katonai hatalommal 40 évig tudtak csak fenn tartani . Gazdasági ,kereskedelmi alapon ahol az egyik fél mindig rosszabbul jár nem gondolhatjuk ,hogy hosszú távú lesz !
Soros és a hozza hasonló haszonlesők az uniót , ÉP t fogjak használni a saját érdekeik képviseletére !
Sajnos igaza lett !!!!
Logikus
2019-03-22 at 11:28
Arra vagyok kíváncsi, hogy mitől olyan biztos abban, hogy az EPP kerül megint többségbe a választások után? Úgy látom, hogy túlságosan is kinyílt a csipája ennek a WEBERNEK és a józan ésszel mindenáron szembe megy.
KisFJ
2019-03-22 at 11:40
Úgy gondolom hogy Weber eddig rejtett (kripto) liberális volt, és most egyre nyíltabban vállalja valóságos hovatartozását (identitását) , a liberalizmust . Az elmúlt hónapokban olyan sűrűn bizonygatta liberalizmusát, hogy azt feltétlenül el kell fogadni. Ő maga mögött tudja a liberális baloldalt, ezért olyan biztos. Le kell szavazni az ilyen kétszínűt.
csakafidesz
2019-03-22 at 11:45
Nem fog, mert én sem megyek el most szavazni májusban. Hiányozni fog a fideszes támogatás. A Fidesz most nem érdemli meg a szavazatomat. Sok fideszes látja így! Ha annyi kurázsi nincsen Orbánban, hogy azt mondja: “Ebből elég volt..” akkor én mondom a választófülkében! Remélem a fidesz szavazóinak jórésze is ezt fogja tenni. Viktornak meg kell értenie, hogy ő Magyarország és nem Európa megmentője kell, hogy legyen. Nyugat már elveszett, el kell tőlük szakadni!
KisFJ
2019-03-22 at 11:52
Pont azt akarják elérni, hogy ne a FIDESZ-re szavazzanak. Én csakazértis FIDESZ-re fogok szavazni, és Orbán ha újságot olvas,már egy hét múlva meggondolja magát és mást lép.
Hesslerezredes
2019-03-22 at 11:53
Nem tudom, hogy olvassa-e egy fineszes Fideszes is ezeket a kommentárokat? Félek, hogy nem, vagy ha igen, akkor is elnéző és fitymáló mosoly kíséretében elmormolnak magukban egy “LFS-t nektek!”-et és napirendre térnek fölöttünk. Hát fiúk az van, hogy én rajtam kívül még kb. 6-7 másik embert tudok befolyásolni, hogy elmenjenek-e május 26-án, vagy nem, de biztosíthatlak, hogy úgy tudom ezt tenni, hogy tőlem függ, hogy elmennek-e vagy sem – mert ugyanis kizárólag rám hallgatnak! És ha addig Orbán nem áll ki és nem mondja azt, hogy: eddig volt és nincs tovább – kiléptünk, nos akkor 8 szavazat elveszett! Ezt jó, ha a kissé öntelt fejecskétekbe veritek fiúk! Szép a 2/3 – thanks to us! -, de még lehet game over is, ha nem kapjátok össze magatokat!!!
Waltergabor
2019-03-22 at 11:54
Én is hasonlóképen látom, hogy a néppárti FIDESZ-re adott szavazat egy baklövés lenne. Nekem így a Mi Hazánk matadt. Hátha egy képviselőt bejuttatunk az Eu parlamentbe (Szerintem annyi értelme van, mint FIDESZ képviselőt tölteléknek a Néppártba.)
Maci001
2019-03-22 at 12:07
Én meg remélem, hogy egyetlen fideszes sem osztja az ön álláspontját, ugyanis, ha nincs bizalma abban, hogy Orbán Viktor tudja,hogy mit miért csinál és három lépéssel előrébb lát, mint más, akkor ön csak egy alkalmi fideszes, az esetben, ha Orbán úgy cselekszik, ahogy ön elvárja. Sőt, elhatározásával a ballibsik malmára hajtja a vizet, akkor ön mi is?
Nem mellékesen a játszma három hónap múlva fut le, akkor milyen alapon hoz most súlyos károkat okozó döntést és biztat erre másokat is? A trójai faló jutott eszembe önről.
Gru
2019-03-22 at 12:14
Megkell védenem Orbánt !!!
A KDNP már a szavazás előtt kijelentette ők nem függesztik fel a tagságukat és nem lépnek ki az EPP ből ha a Fidesz t felfüggesztik akkor sem !!!
Mit tehetett volna Orbán ?
Csalódott a KDNP ben csak ez az opciója maradt !!!
A kormánypárt szakadást nem engedhette meg !!!
Weber a bal liberalizmus az mit jelent szerinte ?!?
Olyan patkány módon politizálni mint hazánkba az MSZP,DK,Stb ?!?
Maci001
2019-03-22 at 12:16
Csakafidesz, Hesslerezredes Pontosan azért kellene minél több fideszes EP képviselő, hogy kellő súlyú tárgyalási pozició legyen egy új frakció alapítására, esetleg begyűjtva a maradék nem libsi EPP-seket is.
Kata
2019-03-22 at 13:53
Szerintem Orbán tudja mit csinál,és ne támadjuk hátba azzal,hogy nem me-
gyünk szavazni.Minél több jobboldali képviselőt kell küldenünk,hogy meg-
próbálhassák megakadályozni a soros terv megvalósulását.Egyre több tagál-
lamban elégedetlenek az emberek saját migránspárti politikusaival,ha vala-
mikor,most sikerülhet megváltoztatni a Parlament összetételét.Évek óta
álljuk a sarat soros embereivel szemben,épp most ne hagyjuk cserben Orbánt.
Amit most weber nyilatkozott,megint ellene szól,de nagyon jól tette,mert így tudjuk mire kell tőle számítani.Menjen mindenki szavazni!
Fehér Anna
2019-03-22 at 17:04
Csakafidesz! Csalódtam Önben.
Bár értem az indulatait, hisz én is ilyeneket puffogtam amióta láttam azt a bizonyos sajtótájékoztatót, de mára azért már kipihentem magam.
Sok minden eszembe jutott, például, ki is hozta el a legtöbb pénzt ebben a pénzügyi ciklusban? Pedig már 2010-től leckéztetnek minket, szemétkednek velünk, nem? Hát csak csinálják, mi pedig épülünk és erősödünk, mert olyan vezetőnk van, mint Orbán Viktor. Egyébként a néppárt nélkül ez aligha sikerült volna. Ráadásul Ő viszi a bőrét a sakálok elé, mi csak a fotelből figyeljük. Ő viseli el a hátbatámadásokat, sértéseket, gúnyolódásokat, terrorizálást és nyílt gyűlöletet épp úgy, mint itthon. Nem hiszem, hogy élvezi. Értünk tűri. Most jutalmul majd mi is hátba támadjuk?
Ő egy nagy stratéga, eddig mindig bejött minden lépése, most is tudja mit csinál. Hol van az előírva, hogy a szavazás után majd a jó sok képviselőnk beül a néppárt frakcióba?
Megmondta: majd az eredmények láttán eldöntjük, hogy hol lesz jó nekünk.
Sok volt jobbikos is ír ide, és úgy látom néhányuk elérkezettnek látja az időt, hogy a Mi hazánknak kezdjen kampányolni, vagy csak úgy bomlasztani az érdekükbe.
Csak nem fogjuk bekapni ezt a horgot?
Én
2019-03-22 at 17:14
Csakafidesz, hesslerezredes, waltergábor. Vagy álfideszes provokátorok vagytok, vagy nem látjátok a lényeget. A fidesz semmiképp nem marad a néppártban. De amíg bent van, ki tudja rángatni a fényre ezeket a globalocsicskákat a néppártból.
Nem fogják megszavazni webert.
Orbán azt reméli, hogy többségben lesz a nemzetállamokban gondolkodó blokk, beleértve a néppárt jelentős részét (amely hallani sem akar a fidesz kizárásáról és a liberálbolsevikekkel történő együttműködésről, és egy részük a Fidesszel tartana, ha kivágnák Orbánékat).
Hát ennyi. Orbán nem a ‘merjünk kicsik lenni’ politikáját folytatja, vagy átaludtátok az elmúlt 9 évet?
Tessék csak a fideszte szavazni. Szerintem lesz itt meglepetés május végén.
Helga
2019-03-23 at 09:22
Ilyenkor ötlik fel bennem, hogy hol marad a józan ész?! “A Fidesz most nem érdemli meg a szavazatomat” Aki ezt mondja és abban reménykedik, hogy a többi fideszes is eképpen gondolja, – hát téved! Feltételezésem szerint ez az ember eddig sem szavazott a Fideszre, ez a beleszólása is csupán bolsi propaganda. Csakhogy mi el tudjuk választani a búzát az ocsútól, és mi már nem dölünk be az ilyen ócska szövegnek. Mi a Fideszre fogunk szavazni május 26-án, mert minden tiszta szívű magyarnak ez a kötelessége.
KisFJ
2019-03-22 at 11:25
Örülnék annak hogyha a Nyugat-Európai politikában és sajtóban a következő hónapokban Magyarország jobban kifejtené, hogy a Schengeni EU törvényeket csak MO tartotta be az embercsempészekkel szemben,….
és amivel Magyarországot vádolják, az hatványozottabban érvényes az Európai Unióra. Az EU antidemokratikus, zsarnoki, autokrata és az alapvető emberjogi normákat sem tartja be. Az EU nem tartja be az európai alapértékeket. Ebben segítségünkre lehetnének az olaszok és a lengyelek.
1. Manfred Weber olyan gerinctelen, hogy azt támogatni nem lehet, de az EU Néppártot sem, ugyanaz.
2. A jelenlegi EU vezetés nem “hasznos idióta” hanem haszontalan idióta.
csakafidesz
2019-03-22 at 11:38
Orbán csinált saját magából hasznos hülyét amikor nem mert kilépni, hanem még 3 úgynevezett bölcset is meghív ide. Ki kellett volna lépni, kint köpni egy nagyot és hazajönni.
Hesslerezredes
2019-03-22 at 11:46
10/10!!!!!!!!!
KisFJ
2019-03-22 at 11:47
Én is ezt tettem volna, de tiszteletben tartom a döntést. A jövő még nagyobb magyarellenességet fog hozni az EU részéről, és annak nyilvánvalósága esetén nemcsak a néppárttal kapcsolatban de az egész EU-val kapcsolatban át kellene gondolni a kilépés lehetőségét. Az alma (EU) már romlott, tele van kukaccal. A néppárt csak részletkérdés, nem lényeges.
Kristóf
2019-03-22 at 11:56
Te is biztosan így tennél, amikor belédkötnek a kocsmában hárman, ugye? Ahelyett, hogy megvárnád az öt haverodat, akik épp oda tartanak…
A három “bölcs” majd azt mondja, amit az új erőviszonyok diktálnak. (Azt azért nem árt tudni, hogy ez egy lehetetlen küldetés, mert a demokráciásdi nyugaton csak látszat, a valódi hatalom a globálsátán karmaiban van. Aki erővel is át akarja vinni a tervét a pusztulásunk árán.)
Én örülök, hogy Orbán a lehetőségek erejéig meccsben van. Hajrá!
Kristóf
2019-03-22 at 11:47
Nem-nem. Hasznosak ők valakiknek. És egyáltalán nem idióták.
KisFJ
2019-03-22 at 12:00
Nem ők értek el eredményt, hanem a pénz ami miatt korrupt az egész EU
KisFJ
2019-03-22 at 12:02
Nekünk ők haszontalanok, mert a magyar lakosságnak nem okoznak hasznot.
Klára
2019-03-22 at 11:23
Megvezzék kilóra? Ez köpi magát arcon…
Hesslerezredes
2019-03-22 at 10:59
Nesze nektek, taktikázók, önfelfüggesztők. Most megkaptátok. Ez bizony elég világos beszéd. Mégis csak azoknak volt igazuk – nekem is -, akik azt mondták/tuk, hogy ki kell lépni ebből a trágyadombból, de mielőbb. Hánynom kell ettől a fehérjehalmaztól.
csakafidesz
2019-03-22 at 11:35
Pontosan! Nem értem, hogy Orbán Viktor miért taktikázik, ha ilyen szarjellemű emberekkel van dolga! Én is jobban érezném magam, ha van bátorsága a Fideszznek felállni, és otthagyni a hitvány, hazug EPP-t
Kristóf
2019-03-22 at 11:46
Azért, mert ha esetleg összejönne a nemzeti többség, akkor Weberke majd úgy ugrál, ahogy Orbán fütyül és újból lehúzza korábbi önmagát a klotyón.
Ha nem jön össze, akkor meg készülhetünk az EU szakadására és arra, hogy a “jó” nyugat megtámadja a “renitens” keletet. Mint régebben Amerikában a “jó” észak a “lázadó” délt. Csak itt más szereplők is vannak.
Egyébként bármilyen eredmény esetén nagyon nagyon kicsi esélyt látok a de facto szakadás elkerülésére, valamint arra, hogy a konfliktus megmaradhasson a politikai odamondogatás szintjén. Márpedig a konfliktus elmélyülése háborút jelent.
Orbán így is megpróbálja a lehetetlent a te érdekedben is. Ha nem látsz előre annyit mint ő, akkor milyen alapon ítéled meg egy-egy taktikai húzását már előre?
Hesslerezredes
2019-03-22 at 12:02
Kedves Kristóf! Minden tiszteletem és elismerésem mellett és ellenére Orbán iránt, én semmivel nem tartom magam kevésbé értelmesnek és gondolkodó embernek, mint Orbán. Nyilván azt a politikai felelősséget nem viselem – egyikünk sem, aki itt kommentel -, mint ő, de tudod, ha nagyon akartam volna, vagy akár még ha most is akarnám, nem volt és nincs kizárva, hogy viselhettem volna és viselnék olyan felelősséget, mint ő. Én szoktam írni, hogy a történelem összeesküvések története, tehát nem zárom persze ki, hogy Orbán olyat tud, amit én/mi nem, vagy nem tudhatunk, de akkor vagy magyarázza el értelmesen – amennyire lehet betartva a titoktartás követelményét, már ha van ilyen teher rajta -, hogy mit miért tesz, vagy tegye azt, amit mi itt többségében elvárunk. Mert az az “usztasa-duma”, amit előadott annak indokolásaként, hogy lényegében ‘fütyik’ vagyunk (kinn is-benn is…), az bizony harmatgyenge volt.
Kristóf
2019-03-22 at 12:31
Nem ezt mondta. Azt mondta, hogy mi döntjük el, hogy a választás után a Néppártban, vagy máshol folytatjuk. Kizárni pedig nem tudták, sőt a választásokig nem is tudják. És ez az ő érdeme.
(Úgy gondolom, hogy nem véletlenül van ő ott ahol, és nem más, nem mi.)
Naprózsa
2019-03-22 at 14:43
Kedves Hesslerezredes, jól sejti, Orbán olyat tud, amit mi nem, de nem is árulhatja el idő előtt. A szellemi kvalitás különbség Dobzse Weber és OV között mérföldekben mérhető.
Ez a majom a migránsellenes tábort erősíti minden megszólalásával. A libsik úgyis meggyőzhetetlenek, ott már nem kap szavazót, viszont sokan pont eme a szélkappan percenkénti forgása miatt döntik el, hogy kiszállnak a megbízhatatlan néppártokból, mert már nincs biztosíték arra, hogy az ő érdekeiket védi majd.
Bízzuk Orbánra, mert egyre erősödő érzésem van, hogy “becsicskulás” mögött van egy trükk a háttérben. Emlékezzünk, hogy milyen módon leszalámizta előbb Torgyánt, majd Vonát. Hagyta őket lejáratni saját magukat.
Mindenképpen a Fideszre kell szavaznunk, mert a nemszavazás Gyurcsányékat erősíti, s az ő híveik biztosan elmennek.
Én
2019-03-22 at 15:51
Kedves Hesslerezredes. Ki kell, hogy ábrándítsam önmagából, Ön kevésbé értelmes és gondolkodó mint Orbán. Magamról is ezt tartom, mivel már biztos weberre borítottam volna az asztalt én is.
Orbán taktikájának és nekünk, nemzeti érzelmű szavazóknak is az a jó, amíg weber és társai erre a kétszínű politizálásra építenek és erodálják támogatottságukat jobb és baloldalon is.
Nyugodjon meg, Orbán nem arra készül, hogy a liberálbolsevikekkel koalícióra lépő néppártban marad, hanem, hogy valódi szövetségeseivel lehet majd meghatározó tényező.
Lesz még itt meglepő fordulat május végén.
Én
2019-03-22 at 16:08
Kedves csakafidesz.
Orbán rég tudja azt, amit a fenti cikk ír, hogy ez a weber egy ugyanolyan globalista csicska, mint a liberálbilsevik és zöld pártok emberei.
Az ilyen weber féle liberálbarát hablatyolás most már a nyilvánosság előtt is igazolja, hogy a fidesz ellen csak boszorkányüldözés zajlik.
Ha úgy tetszik a fidesz néppárti jelenléte és az ebből fakadó véleménykülönbségek ütköztetése segít rávilágítani ezekre a sunnyogó néppárti dolgokra, és színvallásra kényszeríti a néppárt vezetőit.
Hát ezért nagy forma Orbán.
Klárika
2019-03-22 at 22:09
Hesslerezredes 2019-03-22 at 12:02
“…de tudod, ha nagyon akartam volna, vagy akár még ha most is akarnám, nem volt és nincs kizárva, hogy viselhettem volna és viselnék olyan felelősséget, mint ő. ”
Végül is én is, @Klárika. Nekem is vanak tapasztalataim, felelösségvállalási képességem, müvelt vagyok több értelemben is és a többi kellék is megvan.
Akkor, ne pazaroljuk tovább a képességeinket. És ne fojtogassuk tovább az ambícióinkat sem.
Hajrá, a viszontlátásra a következö választási kampányban, lássuk ki lesz kettönk közül Orban Viktor utódja?
Már eddig is peches volt szegény OV, hogy nem kérte fel önt tanácsadónak.
Rakovszky István
2019-03-23 at 10:56
ez fog junius elején bekövetkezni‼
POROSZLAI RÓBERT
2019-03-22 at 14:20
kibújt a szög…mocskos gazember
khm
2019-03-23 at 14:04
Az “árja” az barna szemű?
Valami másra emlékszem. 🙂 Még fiatalabb korszakomból.
Ágnes
2019-03-22 at 16:18
Tökéletes a meglátás és a megfogalmazás—egyetértek Hesslerezredes!!!!!!