A kisebbségi traumákból fakadó, jogos terror lett a 2020-as év legmenőbb startupja. Magyarországon ugyan nem léteznek a feketékhez kapcsolódó társadalmi ügyek és problémák, mégis érzi a hazai ballib, hogy ezt adaptálni kell, mert végre még leplezetlenebbül onthatja magából a magyarok, fehérek, keresztények elleni gyűlöletét. Az persze másodlagos, hogy Balavány Györgynek mi baja Demeter Szilárddal; utóbbi székely gyerek, majd megvédi magát (Uramisten, egy sztereotípia!!!). A nagyobb gond az a sok hülyeség, amit Balavány összehord, miközben támadja a polkorrektség ellen felszólaló PIM-igazgatót, de közben több ponton kénytelen egyetérteni vele. Balavány ugyanis nem ostoba, csak az elkötelezettsége fontosabb számára, mint a józan esze.
Nem újkeletű rögeszméje a 24.hu és a HVG szerzőjének, hogy a keresztények, fehérek, heterók és a magyarok nem lehetnek üldözöttek Magyarországon. Balavány egyébként az a fajta úgynevezett keresztény, aki az önmaga elleni támadásokat bárgyún és bénán végignéző egyházban hisz. Már Niedermüller Péter gyűlölködése után is a DK-s bohócpolgármester magyarázhatatlan szavait magyarázta, és akkor is ide lyukadt ki. Volt akkor egy fontos mondata, amelyet valamiért csak a keresztény, fehér, heteró magyarokra szeret alkalmazni:
A recept a régi: játszd el az üldözöttet, az mindig nyerő önigazoló pozíció lesz ahhoz, hogy üldözhess másokat.
Ha persze kisebbségi hátterű bűnözőkről, antiszociális elemekről van szó akár Magyarországon, akár Amerikában, akkor már nem érvényes ez a hangzatos tétel. Az ő esetükben nem kínozza Balaványt az idült rettegés, amikor az üldözött pózában erőszakoskodnak, fosztogatnak, gyilkolnak vagy éppen milliókat perelnek ki a falujukból egy olyan probléma miatt, amelynek a létrehozásában bőven sárosak.
A különvéleményért vezeklő józan ész
Most aztán a PIM igazgatójára reagálva rótta fel ismét a nyugati civilizációnak (abban is nyilván főleg Magyarországnak), hogy irtózatosan elnyomja a kisebbségeket, a gyengébbeket, a kiszolgáltatottakat. Az is beszédes, miként viaskodik odabent Balavány józan esze az ideológiai kötelességével. Jelzi, hogy tudja ő, mekkora bajt jelent a polkorrektség meg a fehér ember által megalkotott nyugati kultúra és hagyomány elleni veszett gyűlölet, csak hát azt is tudja, hogy rögtön mentegetőznie kell, ha ezt leírja.
Saját előző mondatától megriadt okfejtésbe kezd, hogy a nyugati kultúra egytől egyig fehér létrehozói közül csak az „óriásokat” nem szabad kitörölni, de konföderációs tábornokokat meg „elnyomó rendszerek középszerű udvari dalnokait” azért ki lehet. Tudja persze, hogy ez még kevés elégtétel a különvéleményéért, úgyhogy azt is siet leszögezni, hogy a nyugati kultúrának számos zseniális női, illetve színesbőrű írója, költője, muzsikusa, hadvezére és felfedezője volt. Mondjuk Puskinnál és Dumas-nál négerebb híres íróról, költőről nem nagyon tudunk – kivéve persze 2Pac Shakurt – a nyugati kultúrában, és Jean d’Arc mellett is csak a kora Femenjét létrehozó Emmeline Pankhurstöt említhetnénk női hadvezérként; de érthető Balavány kétségbeesett igyekezete, miután finoman szembement egy újonnan kanonizált progresszív Black Lives Matter dogmával. Ennél kevesebbért is tagadtak már ki alkotót a Körből. Úgyhogy gyorsan vissza is tért inkább azokhoz a traumákhoz, amelyeket a nyugati civilizáció okozott a kisebbségeknek, gyengéknek, kiszolgáltatottaknak.
Not every black life matters
nem a feketék hurcolták el a szülőföldjükről rabszolgának, nem ők tartották állati sorban és fosztották meg jogaiktól évszázadokig a fehéreket, hanem fordítva
– írja. Ezzel szemben a szomorú igazság, hogy a feketéket többnyire másik feketék hurcolták el a szülőföldjükről, esetleg a csatamezőről, hogy aztán eladják őket fehér rabszolgakereskedőknek. Máris beleszaladtunk egy súlyos morális csapdába, hogy ki a felelős, amikor egy néger nyom el, használ ki, diszkriminál, adott esetben öl meg egy másik négert. Nyilván valahogy kisakkozzák majd ebből is a fehér ember felelősségét, de ezt egyelőre még az USA-ban is csak agyonhallgatni sikerült, úgyhogy nem is várom Balavány Györgytől egy ilyen égető kérdés feloldását. Azt meg már tényleg alig merem hozzátenni, hogy sok-sok négert nemcsak a XVI-XIX. században, de ennél korábban és később is korunk másik fontos elnyomott, kiszolgáltatott és gyenge kisebbsége, a nagy, barna arab szempárok hurcoltak el magukhoz rabszolgának. Mégis kevés Black Lives Matter-lázadásról hallunk szaúd-arábiai olajfúró tornyok és emírségekbeli felhőkarcolóépítések éhbérért agyondolgoztatott, balesetek által veszélyeztetett négerei körében. És kevés a progresszív aggódás is amiatt, hogy ha lázadoznának, akkor nagyon hamar kitekernék a nyakukat.
Nem kirekesztés, hanem a természetesség megőrzése
nem a melegek bélyegezték meg és rekesztették ki évszázadokig a heteroszexuálisokat, és nem ők teszik ezt ma is gyakran a heterókkal, hanem fordítva
– ez Balavány második fájása. Ez a rettenetes zsarnok fehér ember már csak ilyen, hogy még akkor is többre tartja a természetest a természetellenesnél, ha ez nem tetszik a genderlobbinak. Ez a szörnyű fehér ember nem akart és többségében most sem akar teret adni annak a társadalompusztító természetellenesnek, amelyről immár bebizonyosodott, hogy alapvetően művi konstrukció, és legfeljebb kis mértékben fakad veleszületett hajlamból. Elképesztően elnyomó ez a fehér ember!
Nem a fehér civilizáció, hanem a civilizáció a progresszívek ellensége
nem a nők kezelték másodosztályú teremtményként a férfiakat egész a mai időkig, bizony ez is fordítva van
– ilyet is leírt ez a Jó Ember. Bámulatos, hogy állítólagos keresztényként milyen zsigeri természetességgel adja elő a marxista szemléletet, miközben műveletlenségét csillogtatja. Biztos nem hallott még Szűz Máriáról, a lovagi eszményről meg a keresztény Európa hasonló, marginális elemeiről. Az igazi a nő (is) polihisztor volt: anya, nevelő, kertész, szakács, gyógyító. A nőkön múlott, hogy a kisgyerekek milyen nevelést kapnak, milyen ember válik majd belőlük. A nők határozták meg a háztartás működését, és ezáltal komoly piacbefolyásoló tényezők is voltak. Rajtuk múlott, hogy mit eszik a férfi, a család, tehát részben a férfi és a család egészsége, életminősége is. És a megzápult agyú, marxista progresszívek szerint ez elnyomottság. Pedig ez semmi más, mint munkamegosztás. A munkamegosztás nőkre eső befolyása az adottságok és képességek szerint. Tudom, nagyon fasiszta dolog, de hát ez van: a nők tudnak szülni, ők érzékenyebbek és türelmesebbek, cserébe a férfiak nagyobbak, erősebbek, és gyorsabban döntenek. A szakmák közti munkamegosztás az, ami 8-10 ezer évvel ezelőtt lehetővé tette, hogy elkezdjenek kialakulni a városok és kibontakozhasson az emberi civilizáció. Ennek köszönhetően lengethetnek most az anarchisták Kínában gyártott, olcsó vörös zászlókat. A férfi és nő közti munkamegosztás pedig még ennél is régebbi, szóval ideje lenne megbarátkozni a létezésével.
A történelem nem habostorta
nem a zsidók rágalmazták, vetették alá pogromoknak, majd hurcolták el és végezték ki milliószám a nem-zsidókat; ez is fordítva történt
– írja Balavány ezt is. Hát igen, ez egy érzékeny dolog, és hazugság lenne elvitatni, hogy a germán hadviseléstől sosem állt távol a népirtás, legyen szó a viking pusztításokról, az észak-amerikai indiánok kiirtásáról puskával és biológiai fegyverrel, az angolok afrikai koncentrációs táborairól vagy a németek keleti politikájáról. Ugyanakkor ez nem egyedi a történelemben. Elég megnézni, mennyit ért egy leigázott ember élete a mongoloknál vagy – a zsidók történelmi tapasztalásainál maradva – az asszíroknál. De a Biblia alapján maguk az izraeliták sem teazsúrt tartottak, amikor elfoglalták Kánaánt. Ez nem elnyomottsági meg osztályharcos morális ügy, hanem ez a történelem. Mi, magyarok is láttuk már felül- meg alulnézetből is a történelmet, de abban még a liberálisok is egyet szoktak érteni esetünkben, hogy nem nyavalyogni kell, hanem jobban csinálni.
Az önvédelem is diszkrimináció
nem a romák diszkriminálják a többségi fehéreket, hanem ez is fordítva jellemző, sokszor például a mai Magyarországon
– érkezik meg végül Balavány a lényeghez, hiszen itt végre közvetlenül a kortárs magyar társadalom ellen vádaskodhat. Persze nem tisztázta – nyilván nem véletlenül –, hogy etnikai vagy társadalmi csoportot ért itt a romák alatt. Ez azért fontos, mert ez az állítólagosan oly elnyomó magyar társadalom nem bőrszínt, nem küllemet, nem arcvonásokat büntet diszkriminációval, hanem testi épségre és anyagi javakra veszélyes, antiszociális magatartás ellen védi magát elzárkózással, ami persze a másik oldalról tűnhet diszkriminációnak. A macska is biztos diszkriminálja a kutyát, amikor nem várja be, hanem inkább felfut előle a tetőre.
Rettentő mocskos, sunyi aljasság ez a fű alatti cigányhergelés. Sokkal több tapintattal kellene ehhez közelíteni, főleg, hogy Balavány kereszténynek mondja magát. Habár mára abból is nagyon sokféle létezik…
Facebook
Twitter
YouTube
RSS