Szombattól nem hajthatnak át a Lánchídon turistabuszok és teherautók. A korlátozás az 5 tonnánál nehezebb járműveket érinti; a tilalom a BKK menetrend szerint közlekedő járműveire nem vonatkozik – közölte a Budapesti Közlekedési Központ pénteken.
A BKK közleménye szerint az eddiginél fokozottabb korlátozás a dunai átkelő felújításáig tart. A kerékpárok, személygépkocsik, kisbuszok, furgonok továbbra is áthaladhatnak a hídon.
A Lánchíd állapotát az üzemeltető Budapest Közút az előírt hídvizsgálati rendben folyamatosan ellenőrzi
– írták.
Elkészült a közelmúltban elrendelt hídvizsgálati állapotjelentés is, amely megállapította: az eddigieknél szigorúbban kell betartani a hídon meglévő súlykorlátozásokat
– olvasható a közleményben.
Forrás/fotó: MTI
Facebook hozzászólás
Fuggerth Endre
2020-01-03 at 13:26
REMEK !!!
Mostantól vihetik az utasaikat a turistabuszok Angyalföldet bemutatni…
CsZ
2020-01-03 at 11:37
Tarlós főpogármester úr ősszel leakarta zárni és telejsen felujitani a hidat és az alagutat.
A balfék kari geri a mi kommunistáink, liberális ellenségeink és hasznos idiótáink felkentje Hitlerhez hasonlóan beszántja a hidjainkat.
Bravó ”nemzettársaink” jól választotattok
Persze ehhez mindig értetettek
BárdosKatalin
2020-01-03 at 11:55
Jaj annyi munka, pénz, stressz.Minek kell ez a sok zehernye. Csak a baj van vele!
Kása mása
2020-01-03 at 10:24
Nesze neked idegenforgalom ! Környezetvédő módon lehet majd kerülővel
felmenni a várba. Várom a ZŐD tiltakozást.
cs.laura
2020-01-03 at 10:32
Úgy tudom a Karácsonyi Gergelynek ez így nagyon jó! – mert valahol azt nyilatkozta, hogy nem akarja felújítani a Lánchidat!
Ez is bizonyítja, hogy az ellenzék nem törődik a klíma védelemmel, csak üres hiszti, amit csinálnak.
Kása mása
2020-01-03 at 10:58
Ez a lényeg.
Az elmúlt hetekben 20 ft al emelkedett a benzin és a gázolaj ára.
Jövő héten sem lesz másként. Zölditünk, értitek ????
Acsay József
2020-01-03 at 12:44
Miért? Inkább tudomásul kell venni, hogy felújításra szorul. Egy genovaihoz hasonló eset után mely görögdinnye párt fog büszkélkedni? Egyik sem. Ők hallgatnak a legjobban…
Csupán a fővárosban több folyami híd van, mint az egész országban. Egy híd átmeneti kiesése hány százalékkal is emeli a többi híd forgalmát? Nem tudom. De biztosan nem sokkal..Hogy kell pár hónap türelem? Kell.
Veszprémben van egy viadukt. 1938.-ban épült, és, hát…megöregedett. Jó pár éve fel is újították. Teljes forgalomkorlátozás rövid ideig volt: csak a hídlemezek cseréjénél. Hogy volt? A nagy súlyú kamionok a körgyűrűre kerültek. Pár helyijáratú autóbusz útvonala is megváltozott azidőre, és a kisebb utcák forgalma is nőtt. De katasztrofális forgalomlassulás, pláne dugó nem volt…
Biztosan műszakilag is jól előkészítették -ehhez nem értek-, mert semmi időcsúszás nem volt. De társadalmilag is elő volt készítve. Már hónapokkal az építkezés előtt mindeféle forgalmi “tudománnyal” is el volt látva a város, és temérdek interjú. Elsősorban műszakiakkal, de kisebb- nagyobb rangú politikusokéval is. A felújítás gond nélkül zajlott le…