Pesti Srácok

Újabb magyar cég lépett a nemzetközi piacra – Romániában is elindult a Munch

null

Újabb magyar vállalkozás lépte át az országhatárt. A Munch elnevezésű "ételmentő" alkalmazás célja, hogy éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen, negyven–hetven százalékos áron értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A magyar alapítású vállalkozás most már Romániában is elterjedt, ahol több mint nyolcvanezren töltötték le.

Egy évvel az indulása utána a Munch már tizenegy városban van jelen, a magyar ételmentő applikációt már több mint nyolcvanezren töltötték le, a legnépszerűbb étel- és italalkalmazások között szerepel, és több mint kétszázötven vendéglátóhely csatlakozott a kezdeményezéshez.

– jelentette be Wettstein Albert, a cég társalapítója. Hozzátette: továbbra is várják a felelős vendéglátóhelyek, élelmiszergyártók és üzletek jelentkezését, hiszen csupán széles körű összefogás segítségével lehet gátat szabni az ételpazarlásnak. A Munch egy platform, amelyen keresztül éttermek, pékségek, boltok és szállodák kedvezményesen, negyven–hetven százalékos áron értékesítik az el nem adott, de jó minőségű ételeket. A magyar startup elnyerte az Év Fenntartható Vállalkozása díjat, a Highlights of Hungary különdíját, és a SozialMarie nemzetközi versenyen is díjazott lett. A társadalmi startup idén egy százezer eurós befektetési kört zárt – írja a Világgazdaság.

PestiSracok facebook image

Forrás: Világgazdaság; Fotó: Munch.hu