Pesti Srácok

Félreérthető reklám miatt kért elnézést az Audi

Félreérthető reklám miatt kért elnézést az Audi

Az Audi elnézést kért egy nemrég közzétett reklámja miatt, melyen egy banánt evő kislány állt közvetlenül a szövegben promózott járművük előtt – írja a BBC.

A Twitteren rengeteg kritizálta érte a hirdetést, mondván az provokatív és érzéketlen. Egyesek szerint a sofőr például nem is láthatná ilyen helyzetben a gyereket az autó orránál, mások pedig szexuális utalást véltek felfedezni benne, hiszen a banán és a sportautók sokszor a férfi vágy szimbólumai. Az Audi ráadásul az alábbi szlogennel tette közzé a hirdetést:

A német autógyártó cég elnézést kért és vizsgálatot indítottak az ügyben. Közölték, fontosak számukra a gyerekek, és megígérték, hogy a képet nem használják fel a jövőben.

PestiSracok facebook image

A BBC felidézett egy hasonló esetet, amikor a német gigacég, a Volkswagen készített egy kifogásolható reklámot, amiért később bocsánatot is kért. A kifogásolt filmben egy fehér női kéz lökdös ide-oda egy sötétbőrű embert a cég autója előtt, majd belöki egy Petit Colon (Kis gyarmatosító) nevű bárba. Ráadásul a reklám végén a „Der neue Golf” betűiből először a néger szót lehetett kiolvasni.

BBC / Fotó: Twitter

Ajánljuk még