Körülbelül kétszer annyian támogatják az állatmenhelyeket, mint a gyermekotthonokat Magyarországon – derült ki egy reprezentatív, országos kutatásból, amelyet a magyarországi adományozási kedvről készítettek az egyik legnagyobb mobilszolgáltató felkérésére. Azonban minél többet tud valaki a gyermekotthonok működéséről, annál inkább támogatja azokat.
A kutatás rámutatott, hogy a magyar lakosság fele szokott adományozni és önkénteskedni is, és csak 12 százalék nem segíti ilyen formában a rászorulókat. A válaszadók bevallása szerint az önkénteskedéshez képest az adományozás gyakoribb, és a legtöbben, a válaszadók 81 százaléka tárgyi felajánlásokkal támogatja a rászorulókat. Pénzbeli hozzájárulással a válaszadók 70 százaléka szokott élni, többségük alkalmanként 5 ezer forint alatti értékben, 20 ezer forint feletti összeg csupán az esetek 3 százalékában jellemző – olvasható a közleményben. A rendszerességet tekintve leginkább a véletlenszerű adományozás jellemző, adója 1+1 százalékát pedig az emberek 60 százaléka szokta szinte mindig, vagy többnyire felajánlani. A válaszadók 41 százaléka az adományozással szemben azért preferálja az önkéntes munkát, mert ott azonnal látja az eredményt, és hasonló azok aránya (43 százalék), akik többet önkénteskednének, ha idejük engedné.
Sokan a bizalmatlanság miatt nem adományoznak
Tízből négyen főleg amiatt nem szoktak adományozni, mert félnek attól, hogy az összeg nem megfelelő helyre kerül, de hasonló nagyságú azok tábora is, akiket a saját anyagi helyzetük tart vissza – derült ki a felmérésből, amelyet a Telenor felkérésére az Impetus Research végzett. Arra a felmérésben feltett kérdésre, hogy melyik három nemes célt részesítenék előnyben, ha adományozásról vagy önkéntességről van szó, a legtöbben, a válaszadók 35 százaléka az állatmenhelyeket, 24 százaléka a betegségekben szenvedőket, 23 százaléka a kórházak, egészségügyi intézményeket és 22 százaléka a mélyszegénységben élőket jelölte meg a gyakori támogatandó csoportnak. A kitöltők kevesebb mint ötöde (18 százalék) támogatná a gyermekvédelmi gondoskodásban élő gyermekeket, pedig hazánkban mintegy 25 ezer gyermek és fiatal él a családjából kiemelve.
A gyermekvédelem kapcsán létező sztereotípiák és információhalmaz sokszor átláthatatlanná teszik a gyermekvédelmi rendszer világát. A saját tapasztalataink azt mutatják, hogy minél többet tud valaki a gyermekotthonok működéséről, annál elkötelezettebben van jelen támogatóként
– idézi a közlemény Joó Beatrist, a Gyermekhíd Alapítvány operatív igazgatóját.
A vállalat karitatív kampányában a hazánkban élő családjából kiemelve élő gyermek és fiatalra hívja fel a figyelmet. A kis gyufaárus lány című történetet a szolgáltató mesekönyv formájában jelenteti meg, amelynek új, Dragomán György író által írt befejezését a 06-80-621-000 ingyenesen hívható telefonszámról lehet meghallgatni Balsai Móni színésznő tolmácsolásában. A cég minden december 20-ig beérkező hívás után 500 forinttal, valamint a könyvek eladásából befolyó összeggel támogatja a Gyermekhíd Alapítványt, amely a gyermekotthonban élő gyermekeknek nyújt komplex támogatást képzett mentoraik által – áll az összegzésben.
Forrás: MTI; Fotó: MTI/Koszticsák Szilárd
K
2021-12-06 at 10:31
Namond
2021-12-05 at 21:45
Azért mert zavaros és logikátlan kotyogásodat ide pöttyentetted, még nehogy azt hidd, hogy igazad van.
A fenti cikk, írás, és annak címe sem arról szól amit leírtál.
Szövegértési problémáid vannak, és ezen már nem lehet segíteni, az általános iskola 2. és 3 osztályába kellene visszamenned, ott foglalkoznak ilyen diszlexiás problémákkal.
Namond
2021-12-05 at 21:45
K 2021-12-05 at 10:54
K, kedves
Látom, bár lepőkte segítő kezem, azért olvasta a humanizmus és a humánus jelző értelmezéséről írott, Önnek szánt magyarázatom Aristó, a MESTER blogján.
Meglepően tanulékonynak bizonyult és már helyesen használja ezeket az Önnek furcsa és szokatlan szavakat.
Ön egy igazi csiszolatlan gyémánt, bár zárványos, fénye kissé sárgás és tökéletlen.
Ön nem reménytelen (teljesen) sikerült megértenie, hogy az állatvédelem nem állami feladat, civil szervezetek és személyek végzik.
Az Ön által említett celebek, színészek marketing munkát végeznek,(inkább saját érdekből, mint a hálás állatokért) NEM működtetnek kisállat, ló menhelyeket.
Az ügyészség, Kis Korlátolt, nem végez sem szakmai, sem törvényességi felügyeleti ellenőrzést, sőt inkább a bejelentéseket is ignorálják (ez azt jelenti, hogy lerázzák magukról, mint kóbor kutya az esővizet).
A mellébeszélésről.
Bár Ön nem teljesen ostoba, mentális (észbeli, figyelmi) képességeivel nyilván problémák vannak.
Ön nem jutott el bejegyzésem végére, ellankadt (nem lelankadt) a figyelme, tehát olvasson;
“Így tehát nem ide-oda költöző, ellenőrizetlen és részben ellenőrizhetetlen alapítványokat, állami intézményeket, hanem az állami gondoskodáson kívül eső állatmentő
menhelyeket támogatok, ahol bízhatok abban, célszerűen használják fel a pénzemet.”
Felhívnám figyelmét, velem kapcsolatban mellőzze az egyesszám második személyű megszólítást.
Nem emlékszem, hogy pertut ittunk, dugtunk vagy lovat loptunk volna, ami a tegezésre feljogosítaná.
Világos voltam taplóságának, Kissé Korlátolt, K?
K
2021-12-05 at 10:54
Namond
2021-12-05 at 02:12
A liberális társadalmak jellemzője a túlméretezett és túlságosan is hangsúlyos állatvédelem.
A szépségkirálynők és a színésznők tulajdonsága a másodállásban végzett állatvédelem.
Az alapítványokat a Ptk szabályozza és az ügyészség látja el a felügyeletüket.
Ezeket a törvény szabályozza, bár nem tagadom biztosan van olyan alapítvány ami megtalálja a kiskaput.
Ezek ha vannak, akkor jelezni kell a törvényhozásnak, vagy az ügészségnek.
De….:
NEM EZ A TÉMA. Te is eltereled a figyelmet a témáról, és szokásodhoz híven mellébeszélsz.
****
A téma a következő..:”Inkább az állatmenhelyeket, mintsem a gyermekotthonokat támogatják a magyarok”.
Ha nem tudsz olvasni akkor jelentkezz be szürkehályog műtétre, azt az állam megtéríti nem úgy mint a liberális Franciaországban.
Namond
2021-12-05 at 02:12
Naprózsa 2021-12-03 at 21:45
Az utolsó szóig egyetértek.
A gyermek és ifjúsági otthonok fenntartása állami feladat és egy felfutó gazdaságú országban nyilván előnyt élveznek, az elhúzódóan és talán magánszemélyeknek megtérülő, presztízs és idegenforgalmi beruházásokkal és a kétes – hagyományainkat fellazító, szokásainkon önös érdekből változtatni akaró – kulturális eseményekkel és helyszíneikkel szemben.
Megjegyzem ezek az otthonok kiterjedt adminisztrációval, hatósági háttérrel rendelkeznek.
Ezen szervezetek elfogadott szakmai (nevelői) feladatai közé tartoznak a pályázat figyelések és pályázat készítések, hazai és uniós szinten is, a szakmai programok finanszírozása érdekében. Esetenként több fős pályázatfigyelő és lebonyolító szervezettel rendelkeznek.
És igen súlyos fenntartásaim vannak az alapítványokkal és az azok nevében gyűjtőkkel szemben.
Ez a bizalmatlanság fenn is marad mindaddig, míg nem lesz egy állami vagy állami ellenőrzésű civil szervezet amely gazdálkodásukat ellenőrzi és működésüket gazdálkodási évenként hitelesíti, ezzel érvényesítve működési engedélyüket.
Ahogy a mezőgazdasági termény felvásárlók saját javukra közvetítenek, úgy ezen alapítványok is saját javukra gyűjtenek pénzt és közvetítenek, a támogató és rászoruló között, tisztelet a kivételnek.
Nem vagyok annak barátja, ha 100 Ft adományból 5-10 Ft jut a rászorulónak, 90-95 Ft pedig fizetésre, szolgálati kocsira, floridai nyaralóra, kaszinó fejlesztésre.
Na persze annak sem, hogy senki nem ellenőrzi a magánszemélyektől érkező adományok felhasználását és a támogatott szervezet sem jelez vissza.
Így tehát nem ide-oda költöző, ellenőrizetlen és részben ellenőrizhetetlen alapítványokat, állami intézményeket, hanem az állami gondoskodáson kívül eső állatmentő
menhelyeket támogatok, ahol bízhatok abban, célszerűen használják fel a pénzemet.
ViAM
2021-12-04 at 15:12
Az a nem egészen két hét alatt összegyűlt 60-70 millió forint a covid-árvák számára csak a szokásos decemberi kampány eredménye. A Regőczy Alapítványál már kezdetkor nagyon sok gyűlt össze s 19-éig meg is duplázódhat.
Hogy ki mennyivel járul hozzá, mindenki magánügye, ha ötszáz forinttal az is szép, mert ha valakinek nincs pénze, egy kiló kenyér is nagy kincs a túléléshez.
K
2021-12-04 at 15:07
Döme
2021-12-04 at 13:08
Én csak arra hivatkoztam amit olvastam, ráadásul szorul szóra idéztem, és nem lett félremagyarázva.
Sajnálatos hogy valaki úgy kap tanári diplomát, hogy a saját szavait sem tudja értelmezni, és később “magyarázkodik” hogy “nem is úgy gondolta.
Antihumánus védi az antihumánust.
Ami le van írva egyértelműen, azt nem lehet másképpen értelmezni.
Az írás címe is mutatja, az állatokat is többre becsülik mint a gyerekeket, többet adományoznak az állatoknak, és az általam kifogásolt hozzászólás is inkább védte és sajnáltatta az állatokat mint a gyerekeket.
Aki ezt félremagyarázza az saját magáról állít ki szegénységi bizonyítványt.
A félremagyarázó panaszkodik, hogy félremagyarázzák.
Döme
2021-12-04 at 13:08
1. Nem értem, miért kell valakinek a mondatait félreértelmezni?! Tessék figyelmesebben olvasni!
2.Ismeretlenül nem tegezünk le senkit!
3.Sajnos a cikknek igaza van: a covid árváknak eddig összegyűjtöttek kb. 60-70 millió forintot.Szép összeg, de gondoljunk csak bele, ez átlagban és fejenként csak 6-7 Ft az országban.
Én ennél sokkal többet küldtem, gondolom kedves K nevű honfitársunk is.
4.Naprózsa egész biztos, hogy nem fukarkodott!
ViAM
2021-12-04 at 10:04
Ezek után ideje lenne egy életszagú, átfogó riportot közzétenni a gyermekotthonok működéséről, mindennapi életéről, gondjaikról, s ennek alapján a segítségnyújtás lehetőségeiről.
(Évente hatféle szervezetnek utalok, igaz szerény összegeket, de ezek között gyerekeket segítő is van. Egyéni adományt úgy nyújtok, hogy nem is tudják, ki adta.)
K
2021-12-04 at 09:16
“Inkább az állatmenhelyeket, mintsem a gyermekotthonokat támogatják a magyarok”.
*******
Nagyon sajnálom hogy a fenti írás címében erre a következtetésre jutottak.
Sajnos nemcsak Magyarországon van ez így, hanem az egész világon, mert ezt terjesztették el a liberálisok.
A liberális állatvédelem egy végtelen tengeri kígyó, de ők sem a gyerekkel foglalkoznak hanem az állatvédelemmel.
Sajnos ez a NŐK elfogadhatatlan életmódjának köszönhető, mert a gyarekek helyét a kiskutyák váltották fel.
Több nőt látok kiskutyát sétáltatni mint babakocsit tolni.
Erre különösen a férfiak figyelmét hívom fel, ugyanis a nők nemcsak a gyerektől írtóznak, hanem attól is ami a gyerek születéséhez vezet , és ne csodálkozzon egy férfi ha a kapcsolata nem olyan aminek szeretné…..
Naprózsa
2021-12-04 at 09:03
K !
Akkor tanuljon meg olvasni, sunyi álhumanistánk: A 07:17 -es hozzászólásom ott fenn a cikk végén, FEKETE VASTAGON SZEDETT szövegében lévő telefonon elérhető mesemódosításról szól. Magának – úgy fest – az a terve, hogy mindenkinek aki beszólt korábban az ájtatos térítéséhez, és nálam sokkal keményebben, őnekik is bele fog kötni bármilyen mondandójába ezentúl, hogy szétcsessze hazugságaival a PS kommentszekcióját? Hát ha zavarja “Aristo szennyoldala”, akkor miért jár oda?
De én megbocsátó és valódi humanista vagyok. Elnézem Önnek, hogy képtelen egy szöveget értelmezni, hiába, van az úgy, hogy valaki nem állt sorba mikor az észt osztották.
De talán, Sorosbérenc úr, ha nem bírja a szövegünket, meg képtelen egy cikket értelmezve végigolvasni, akkor nem is itt kellene fárasztania magát migránsimádó álhumanizmusával.
K
2021-12-04 at 07:41
Naprózsa
2021-12-04 at 07:17
Amit itt leírtál, az nem a fenti témába illő, bár azzal egyet lehet érteni.
Legközelebb szólj hozzá a témához is és ne beszélj mellé (pótcselekvésként).
K
2021-12-04 at 07:37
Naprózsa
2021-12-04 at 01:25
Az egy ronda dolog ha valaki hazudik, és te hazudsz mert nem fenyegettem senkit Aristo szennyoldalán, ahol elvakult fanatikusok antihumánus vetélkedése folyik gyűlölettől habzó kurzorral,……: mindenki elolvashatja.
Nem simogatok semmiféle migránst ahogyan hazudod, mert szerintem sem lehet beengedni a lakosságcserét okozó bevándorlókat.
Csak annyit mondtam, hogy nem kellene gúnyolódni az éhezéssel, mert az nem humánus, és máris nekem ugrott 13 antihumánus gyűlölködő.
Nem tudom,…..hogy hogyan taníthat gyerekeket egy olyan antihumánus hazudozó mint te vagy.
**********
A fenti írással kapcsolatban is elszóltad magad, mindenki olvashatja, hozzászólásod önmagáért beszél:
Egyáltalán nem sajnálod, hogy a gyerekotthonok kevesebb adományt kapnak mint az állatmenhelyek, és szerinted a jótékony szervezet magára költi a pénzt, és “marad ami marad szerinted, ezzel indokoltad hogy “csak” “természeti javakat” adtok.
Antihumánus vagy.
**********
Sajnos nemcsak Magyarországon, hanem az egész világon inkább az állatokkal törődnek, mint a gyerekekkel.
Több nőt látok kiskutyát sétáltatni mint babakocsit tolni, ez is mutatja az emberek, de különösen a nők embertelen, kegyetlen, antihumánus jellemzőit.
Akinek nem inge ne vegye magára.
Naprózsa
2021-12-04 at 07:17
Nem akarok kritikus szerepében tetszelegni, mert én is írok regényeket és meséket is, önmagában nagyon tetszett a szép emberséges új befejezése a “Kis gyufaáruslány” klasszikus mesének, amit telefonon meghallgattam, de mégse értek egyet ezzel a manapság átírási mániának a világban.
Bár még felnőttként is könnyekre fakadok az eredeti mese végén, és megértem, a tragikus és társadalomkritikus befejezést nem szeretőket, de azért ne írjuk át a klasszikusokat mégsem. Andersen úgy jó ahogy van.
Különösen most ne, amikor Háttérhatalmi uszításra az egész fehér kultúrát szeretnék kidobni, ne adjunk lovat a minket és emlékünket is eltörölni akaró színesfasiszta szobordöntögetőknek, meg néger bőrszín előtt térdeplő álhumanistáknak.
Szépek a szavak, kedves a szándék, de írjunk inkább új meséket mondjuk a kis karácsonyi gyertyaárus fiú címmel, és pozitív befejezéssel.
Ha gonoszkodni akarnék, akkor azt mondtam volna, hogy a kis kábszerárus, vagy petárdaárus cím még korszerűbb lenne, ahogy a fehér kafir gyerek Soros tervei szerint rövidesen tényleg ott vacog majd az utcán, hogy a lakásukból kilakoltatott családjának szerezzen némi ennivalót, mikor az 1,5 milliárd muszlim vendégek egyik családja becuccol mögötte a régi otthonukba és a kisfiú a petárdafénynél láthatja ahogy a hódítók az ablakon túl terített éjszakai lakomával épp Ramadánt tartanak az ő egykori étkezőasztalánál…
Contrabass
2021-12-04 at 06:26
Kedves Naprózsa, minden szavaddal egyetértek (ez általában is igaz). Erősen hiszem, hogy a gyermekek ellátása rendben van, hiszen nagy hangsúlyt fektet erre a kormány (a mostani). Ez a felmérés nem tudom mennyire lehet valóságos, mert én nem tapasztalom azt, hogy az állatvédelem, a menhelyek nagyon jó helyzetben lennének (mi is rendszeresen viszünk a kis jószágoknak ellátmányt, takarókat, tápot stb.) Mindenki annak adományoz akinek akar és jónak tart, nem kényszerítenék senkit arra, hogy ne ennek adja hanem amannak, de ez a hergelés az állatokat segélyezők ellen, nagyon átlátszó, itt gyerekek kontra állatok választást igyekeznek sugallni és ez rendkívül helytelen és álságos magatartás.
Naprózsa
2021-12-04 at 01:25
K!
Az, hogy mivel rekordszámú kommentözönben elküldték a fenébe Magát ájtatoskodó álhumanista migránsimádó szólamaiért minap Aristo oldalán (“Éhezni tudni kell” című cikknél) és magát Aristot is fenyegette mint a vendége, és itt most – immáron másodszor – köt belém, az csak Magát minősíti! Maga egy sunyi jellemtelen alak, aki szándékosan értelmezi félre a szavaimat bosszúból.
Egy szóval sem mondtam, hogy nem a gyerekek az elsők nekem és mindnyájunknak a magyar társadalomban.
Kizárólag csak azt magyaráztam, hogy az árva gyerekek Magyarországon nem az utcán kóborolnak koldulva és éhezve, hanem az államunk, vagyis mi, nevelőszülőknél helyezi el őket, vagy gyermekotthonokban élnek, nagykorúságukkor milliós pénzösszeget kapnak, hogy azzal életet kezdjenek, ergo az átlagember zöme elrendezettnek és biztonságban tudja őket.
Viszont ha nem lennének állatszerető valóban civil szervezetek, akkor rengeteg állat jutna befogásra és elaltatás sorsra. Az emberek nekik is akarnak segíteni, ezért adakoznak, mert úgy érzik az állat is érző lény.
De hamár ön ilyen veszett humanista, hogy mindenkit a legdurvább szavakkal minősít kegyetlennek, mert nem pátyolgatjuk a muzulmán hódítókat, akkor megnézném, hogy a nagy “humanizmusában” hány gyereket tanított ingyen, mint én, hánynak küldött személyes ajándékot vagy egy karácsonyi lapot, meg valójában mennyi pénzt küldött már bármilyen jótékony célra?!
Ami pedig a segélyszervezeteket illeti, tele van a világ álhumanista koldulócégekkel, emberiségre, migránsokra hivatkozó Soros és egyéb NGO-kkal, de itt is működnek olyanok, akik a jótékonyságból befolyt pénzekkel először a saját munkatársaikat fizetik, meg az egyéb költségeket, és csak a maradék jut a felkínált célra. Márpedig a jótékonyság úgy kezdődik, hogy önként dolgozunk, és nem más pénzén, más farkával verjük ki a …
Úgyhogy én Önnel ellentétben akkor is igazat mondok, ha a hamis prófétáknak mint Ön, kapóra jön piszkálódásra az álszenteskedéséhez!
Theo
2021-12-04 at 00:16
Gaspar Anette-nek igaza van, trendi dolog az allatokert aggodni, sok varosi a kutyuskajat tyutyujgatja gyermekszules helyett. Ugyanakkor a gyermekotthonok nem kampanyolnak, az ember nem tudja, hogy mikent adomanyozhatna nekik, egyaltalan mire lenne szukseguk. Ugyhogy a kutatas ilyenforman hamis kepet mutat.
K
2021-12-03 at 22:11
Na tessék: Itt van “Naprózsa2021-12-03 at 21:45” hozzászólása:
“Az emberek zöme úgy tudja, hogy a gyerekek állami gondozása megoldott, és szigorúan ellenőrzött, nem éheznek, nem fáznak,”
“Az állatok állami védelme viszont általában csak szavakban létezik, ”
Ő inkább csak az állatokért aggódik mint inkább a gyerekekért.
Naprózsa sem képes belátni hogy a gyerek az elsődleges, és csak utána következik az állat.
Azt mondja a “jótékony szervezetről” :
” mi sem nagyon bízunk, hogy egy jótékony szervezet, ha nem is rosszindulatból, de magára a saját fenntartására költi a pénzt, és marad ami marad…”
“Naprózsa” kegyetlen, .
Hozzászólása mindent elmond primitív embertelenségéről.
Naprózsa
2021-12-03 at 21:45
Azért nem olyan egyértelmű a kép. Az emberek zöme úgy tudja, hogy a gyerekek állami gondozása megoldott, és szigorúan ellenőrzött, nem éheznek, nem fáznak, nem úgy van a Kádár korszaktól kezdve is, hogy kiadják a gyerekeket rabszolgának mint például korábbi korokban mint az “Árvácska” c. filmben, vagy a Twist Olivér, stb.
Az állatok állami védelme viszont általában csak szavakban létezik, és a pár napos tartásban az illatos úti féle telepeken, s utána az altatás. Vagyis valódi civil szervezeteken múlik sok állat sorsa. Mi soha nem veszünk állatot, s ha háziállat kell, menhelyről szerzünk és mi is állatvédelemre, meg katasztrófa sújtotta szegényeknek adunk pénzt, s máshoz inkább természetbeli javakat, mert mi sem nagyon bízunk, hogy egy jótékony szervezet, ha nem is rosszindulatból, de magára a saját fenntartására költi a pénzt, és marad ami marad…
K
2021-12-03 at 21:45
Én viv-vel értek egyet
********
viv
2021-12-03 at 19:38
**********
Annyit tennék hozzá hogy mindent elmond az hogy az állatmenhelyek több pénzt kapnak mint a gyerek otthonok, és az hogy Magyarországon évi 25 vagy 30 ezer abortusz van.
Magyarország nem gyerek-párti, és mindent betölt a nők körében a terhességtől való félelem. Magyarországon a gyerekek helyét a kiskutyák foglalták el, ilyen is az egész ország.
Ez a terhességtől való félelem tönkretesz minden kapcsolatot , és a férfiak és nők közötti kapcsolatot, ezek a kapcsolatok is embertelenné válnak, ebből él a lakosságcsökkentő LMBTQ is.
Ez már több száz éves tendencia , mert már 200 évvel ezelőtt is működtek az angyalcsinálók, az akkori abortrusz végzők, mert féltek az öröségek elaprozódásától.
A magyar társadalom most is és mindíg gyerekellenes volt, és ennek alapja az hogy Magyarország lakossága még mindíg csökken.
Magyarország lakossága a föld lakosságának 1,2 ezreléke, és már így is olyan törpe hogy már szinte nem is létezik.
Csak gyarmattartók kegyeinek köszönhető “formai” létezése, mert már csak “névleg” létezik.
A magyar nő alkalmatlanná vált gyerek szülésre és nevelésre, a magyar férfi alkalmatlanná vált gyerek nevelésre. Ezt támogatták több száz éve a gyarmatosítók, és ezt támogatják most is.
Az Európai Unió úgy beszél a magyarokról, mint a kutyákról.
Ezt nap mint nap hallgatjuk.
vélemény
2021-12-03 at 21:16
A rengeteg civil szervezet vajon mennyire aktív az otthonok tényleges támogatásában?
sorry
2021-12-03 at 20:57
Sokat ártott a gyerekek ügyének az az alapítványvezető, aki a gyerekmentőt magáncélra használta, azzal járt dolgozni a villamossínen, amerikai ingatlannal rendelkezett, amiből büntetőügy is lett. Azóta én nem dobálok perselybe pénzt gyerekmentésre. Adakozok, de kizárólag annak a kezébe aki a nélkülözőkön segít. Megtanított ez az ember arra, hogy ne bízzak az alapítványokban. ..és úgy érzem nem vagyok egyedül ezzel az érzéssel.
Étel
2021-12-03 at 19:48
Nekem csak nyugdíjam van és tapasztalatom. Ezért csak olyan intézményt támogatok, most már rendszeresen, ami felől biztos vagyok, hogy eléri a célját,nekem ilyen a Regoczy és Csaba testvér alapítványa. De volt szerencsénk olyan alapítványhoz, amelyik a pénzt kaliforniai villákba fektette,de pl a gyerekek műtétjét nem vállalta.Ezek az alapítványok onnan ismerhetők fel, hogy szánalmat keltő, megalázó helyzetben ábrázolja a gyereket, ❤️-be harap éhesen, nincs haja, stb.
De amikor a bankautomata megkérdezi, akarom-e kétszáz forinttal támogatni az allatmenhelyet, hát miért ne, ha egyszer szeretem az állatokat (is).
Orientál
2021-12-03 at 19:45
Nem hallottam arról még hogy a Telenor dúsgazdag tulajdonosa vagy a tulajdonosai 1 petákot is adtak volna gyermekeket gondozó állami intézményeknek ,pedig a pofázásuk helyett inkább azt kellene tenniük .
Orientál
2021-12-03 at 19:40
Nem lep meg mert a balliberálisok például a medveotthont hátrányos helyzetbe hozta. Telenor egyébként jobban tette volna hogyha ennek a kutakodásának az árát inkább ilyen gyerekeket nevelő intézményeknek adományozta volna.
viv
2021-12-03 at 19:38
Mit várunk egy olyan országtól, ahol évi 30-60 ezer abortuszt végeznek el, a népesség 75 százaléka masszívan abortuszpárti? Persze egyik sem tudja megmagyarázni, hogy miért abortuszpárti, csak nyomják ezt a szégyenteljes, gyilkos és ellentmondásos hollywoodi propagandát. Ilyen szempontból semmit sem változott a magyar társadalom a 60-as évek óta.
Évi 30-60 ezer apró teremtés megkínzása, megcsonkítása, majd megölése semmilyen problémát nem okoz több millió honfitársamnak, amíg néhány kutya miatt azonnal elindul ez az álságos és képmutató “jóemberkedés”. Szégyen!
Igen, nekem is ökölbe szorul a kezem, amikor meglátom a megkínzott állatokat, fontosnak tartom az állatvédelmet, az állatkínzók megbüntetését, de sosem léphet a magzat-,gyermekvédelem, a mozgáskorlátozottak iránti érzékenység helyére elé a kutya, a macska, vagy a gólya.
Ez a képmutató jóemberkedés az oka, hogy így terjed Magyarországon a pusztító LMBTQ-maffia iránti érzékenység.
lyukas zokni
2021-12-03 at 19:06
gyozo2018, nyilván nem a mostani álönkéntes, álcivilekre gondoltam, azokat távol kell tartani innen is, de nem jó a belterjesség sem, az ott élő gyerekeknek szükségük lenne több kapcsolatra a külvilággal.
gyozo2018
2021-12-03 at 18:58
“külsősnek nehéz oda bejutni, még önkénteskedni is”
Hála Istennek!
Maradjon is így, mint hogy valami pedofilbuzi bekeveredne
gyerekeket “gondozni”.
Ezt is törvénnyel kell szabályozni.
Gáspár Anette
2021-12-03 at 18:56
Arányos azzal, hogy sok eszelős inkább dajkálja a kutyáját, amit nem ő szült,
mint hogy gyermeket hozzon a világra és élete végéig nevelje,
taníttassa, szeresse.
A pedofilokat nem átkozza, de ha egy kutyát kivernek a házból,
akkor vernyákol szüntelen.
Hatalmas biznisz az “állatvédelem”, meredjünk ennyiben.
lyukas zokni
2021-12-03 at 18:54
a gyermekvédelem meg nem kampányol, inkább el van bújva, a gyermekek személyiségi jogaira hivatkozva a társadalom elől erősen elzártak a gyermekotthonok, persze nem szó szerint értve, de külsősnek nehéz oda bejutni, még önkénteskedni is. a gyermekvédelmi szakellátás önmaga is egy mostohagyerek, egy tabu téma, amiről senki sem szeret beszélni, sem az ott élő gyerekekről, sem az ágazat problémáiról. ez így kényelmes mindenkinek, főleg a fenntartóknak, minisztériumnak.
zolatiguszti
2021-12-03 at 18:48
Az az igazság az állatosok sztem erőteljesebben meg folyamatosan kampányolnak is. Meg ugye minden állatkínzós eset valamilyen formában reklám is nekik.
Zsoltné Pongrácz
2021-12-03 at 18:44
Rendszeresen adományozok gyerekkorház, mentősök felé.