
Szinte a semmiből robbantak a politikai életbe – legalábbis ez az általános nézet a NOlimpiás mozgalomból „kinőtt” Momentumról. A valóság azonban ennél jóval összetettebb: ha górcső alá vesszük tevékenységüket, megalakulásuk körülményeit és magukat a tagokat, egy külföldi érdekek által mozgatott szervezet képe rajzolódik ki. A PestiSrácok.hu tényfeltáró cikksorozatának második részét olvashatják.
A Momentum tagjai a NOlimpia megtorpedózását követően kellő magabiztosságot éreztek ahhoz, hogy párttá alakuljanak és az országgyűlési választásokon is megmérettessék magukat. Bár a bejutáshoz szükséges minimumot sem érték el, ez nem szegte kedvüket, és az EP-választási kampányba is beszálltak. Sikerük megdöbbentette a közvéleményt, hiszen sem a DK négy -, sem pedig a Momentum két listás helyével nem számoltak még a vezető politikai elemzők sem. De akkor mégis hogyan csinálták?
Minden a családból jön
Ahhoz, hogy közelebbi képet kapjunk az egyébként hivatalosan 2017 márciusában alakult szerveződésről, nem árt tudni az előzményeket. Mint arról korábban írtunk: alig két év alatt mára 105 alapszervezettel rendelkeznek szerte Európában.
Jó hír, hogy az egyébként magyarországi párt térképén nem találtunk Kamcsatkában vagy éppen Bagdadban megjelölt helyi Momo-bázist. 🙂
Már 2017-ben annyira érdekesnek találták a mozgalmat, hogy a Politikatudományi Szemlében „Politikai szocializációs utak a Momentum Mozgalomban” címmel közöltek egy tanulmányt róluk. Ez egyébként valódi kincsesbánya a politikai szocializációért felelős mechanizmusok vizsgálatában arra vonatkozóan, hogyan vált aktívvá a Momentum Mozgalom első 142 tagja.
A politikai kultúra átadásáért elsősorban a család volt a felelős, ami mint elsődleges politikai szocializációs színtér kiválóan működött. Itt sajátították el azokat az elsődleges politikai nézeteket, magatartási mintákat, amelyek szervesen beépültek a későbbi politikai identitásukba is.
Politikatudományi Szemle XXVI/4. 55–79. pp. © MTA Társadalomtudományi Kutatóközpont
További fontos eredménye a vizsgálatuknak az volt, hogy a Momentumosok politikai véleménye gyakorlatilag a középiskolás évek végéig megegyezett a szüleikével. Megjegyzik azt is, hogy a „későbbi politikai énkép kialakulásában az iskolákban oktató tanároknak rendkívül fontos szerepük volt”.
A család hatása mellett a tanárok és az időközben egyre inkább felerősödő kortárscsoportok azok, amelyek alakítják a politikai világképét a későbbi tagoknak. A politikai szocializációjukért ekkoriban azok a szakkollégiumok, diákszervezetek a felelősek, amelyek csak lazán kötődnek a felsőoktatási intézmények világához.
A tanulmány szerint tehát a család mellett egyébként a kortárscsoportok is nagy hatást gyakoroltak a MoMo-s – még tojáshéjjal a fenekükön feltűnő – új generációra. S hogy ez mennyire van így, döntsék el Önök.
Fegyőr tanácselnök elvtárs
Mint arról Szentesi-Zöldi László a Demokrata hasábjain részletesen írt, Fekete-Győr András nagyapja nem pusztán Heves megyei tsz-elnök volt, hanem hosszú évekig élet-halál ura, Heves megye vb-tanácselnöke. Az 1956-os hősök közül még sokan börtönben ültek, amikor tagja lett az MSZMP Heves megyei Pártbizottságának és a VB-nek, majd a Termelőszövetkezetek Országos Tanácsa Elnökségének. 1969. január 16-án a Heves Megyei Tanács vb-elnökévé választották.

Korabeli cikk Fekete-Győr Endréről. Forrás: Népújság archívum
Fekete-Győr Endrét végül megyei tanácselnöki beosztásából 1981. március 31-én felmentették, mégpedig azért, mert a megyei Tanácsi Építőipari Vállalatnál hűtlen kezelés nyomaira bukkantak. A szálak – mások mellett – hamarosan Fekete-Győr Endréhez is elvezettek. Ilyen családi háttérrel – és elfogadva, hogy a család, mint szocializációs közeg milyen hatással volt a MoMo-s fiatalokra – nem csoda, hogy az Origo szerkesztőségében Lenin-fiúként felbukkanó Fekete-Győr Andrást a köznyelvben egyszerűen csak „Fegyőr”-ként emlegetik.

„Kit kell ma lejáratni, mi?” – videót is készítettek az Origo újságíróját letámadó Fekete-Győr Andrásról, aki rendkívül büszke volt arra, amit tett
Nos, a Wikipédián közzétett életrajz szerint Fekete-Győr
2014. január 15-én, Párizsban határozta el, hogy visszatér Magyarországra, és mert nincs szolidaritás a jobboldalon, nincs pozitív nemzetkép a baloldalon, ezért létrehoz egy új generációs politikai közösséget, majd azt követően egy új magyarországi pártot, ami – az Index újságírójának megfogalmazása szerint – „a vállalhatatlan kormánnyal és a vállalhatatlan ellenzékkel szemben is alternatívát nyújt”.
A szócikk szerint 2014-ben a párizsi Nemzetközi Kereskedelmi Kamaránál (ICC) volt szakmai gyakorlaton, majd két külföldi egyetemet is megjárt. Két szemeszteren át tanult ugyanis a Heidelbergi Egyetem jogi karán, majd 2016-ban a berlini Humboldt Egyetemen politikatudományt hallgatott egy német nemzetközi parlamenti ösztöndíj keretében, ahol valószínűleg nem éppen a kereszténydemokrácia volt a fő sodrásirány az előadásokon. (Berlinben van az ILFRY központja is.) De kiválasztották az amerikai külügyminisztérium által támogatott International Leadership programban való részvételre is – olvasható a Wikipédián -, ahol egyebek mellett kerekasztal-beszélgetéseket folytathattak nem kormányzati szervezetekkel (ngo-k). Az egyik résztvevő beszámolója szerint itt a befogadás fontosságára összpontosított polgári kérdésekre – ideértve a fiatalok bevonását is – hívták fel a figyelmet, valamint egy interaktív workshop is izgalmasnak bizonyult „a változás elméleteiről, a megfigyelésről és az értékelésről”.
Fekete-Győr András a Wikipédián szereplő információk szerint 2014–2015-ben elsősorban a politikai közösség szervezésén, másokkal együtt a közösségi hálózat kialakításán dolgozott. 2015–2016 között Brüsszelben az Európai Parlament Jogi Ügyek Bizottságánál szerzett tapasztalatot, majd elnyert egy Bundestag-ösztöndíjat Berlinbe. Hans-Peter Friedrich irodájában volt gyakornok. 2016 nyarán tért vissza Berlinből, ekkor a Momentum Mozgalom elnökévé választották. Ebben a tisztségében a 2017. március 4-én tartott tisztújító közgyűlés újabb egy évre megerősítette. Az addig egyesületi formában működő mozgalom párttá alakult és az ő elnöksége alatt vett részt a 2018-as magyarországi országgyűlési választásokon, amelyen azonban a Momentum nem szerzett egyetlen mandátumot sem. 2018-ban szerepelt az amerikai Forbes magazin 30-as listáján, azok között a 30 év alatti politikusok között, akik a legnagyobb hatással vannak Európa politikájára és közéletére. 2018 őszén megkapta az Amerikai Egyesült Államok külügyminisztériuma által támogatott International Visitors Leadership program ösztöndíját.
Nos, miután rádöbbent arra, hogy valamit tenni kell a fennálló rendszer elnyomása ellen, 2015 januárjában egy barátja ajánlására kereste meg Csala Dánielt, a Bibó István Szakkollégium választmányi elnökét – most lép be a politikatudományi lapban megjelent tanulmány másik promt megállapítása a kortárcsoportok hatásáról -, akivel a Facebookon keresztül ismerkedtek meg, majd egy pillanat alatt kiderült, hogy „egy hullámhosszon gondolkodnak”, működik a „kémia” közöttük, képesek lennének együtt dolgozni egy közös célért. Hamarosan csatlakozott hozzájuk Nemes Balázs, Mécs János és Zaránd Péter.

Fekete-Győr András, Nemes Balázs és Soproni Tamás közös Facebook-fotója
Az ismeretségek hálójából kialakuló szerveződésben feltűntek a 2010 utáni különböző tiltakozási hullámok képviselői, a HaHa tüntetések aktivistái, az internetadó ellen tüntető fiatalok, de megtalálhatjuk az egyetemi hallgatói önkormányzatok vezetőit, civil társadalmi szervezetek aktivistáit is, akik a politikai paletta sok irányát képviselték. (Nemes Balázs például már 2014-ben ott sertepertélt a tüntetéseket szervező, Nem Némulunk El nevű baloldali, kormányellenes csoportban, miután olyannyira eltávolodott a szélsőjobboldaltól, hogy már baloldali tüntetést szervezett; ezután is volt még hova távolodnia, az ezek szerint markánsan baloldali Momentum felé.)
Szakmai hozzáértésével kapcsolatban egy 2017-ben megjelent interjút ajánlunk figyelmükbe, ahol egy, a jövő energiaforrásait firtató kérdésre vonatkozóan tévesen azt állította, hogy „egy kisméretű atomerőmű például egy napelem-kollekció a házak tetején”, illetve hogy „a napelemeket szokták atomerőműnek is hívni”. Jellemrajzához pikáns adalék, hogy 2018 decemberében, egy tüntetés alkalmával füstgránátot dobott a rendőrökre, amelyről később azt nyilatkozta, hogy nem bánta meg. 2019. április 2-án a Budapesti Regionális Nyomozó Ügyészség közölte, hogy az ügyhoz kapcsolódóan hivatalos személy elleni erőszak bűntettének megalapozott gyanúja miatt gyanúsítottként hallgatta ki Fekete-Győr Andrást.
A „messziről jött ember” – Berg Dániel
A Momentum jelenlegi elnökségében Berg Dániel talán az egyik legtitokzatosabb figura. Berg Dánielről viszonylag kevés információt lehet találni, életrajza sehol sem érhető el. Már… A Google keresője ugyan még kiadja Berg Wikipédia-szócikkét, de arra kattintva már nem érhető el a tartalom.

Forrás: Google

Az ember, aki „ott sem volt”. Forrás: Wikipédia
De nem csupán ez a különös Cseh Katalin párjában. Berg Dániel politikai karrierje egy üstökös sebességét is megszégyenítő módon ívelt felfelé: budapesti feltűnését követően néhány hónappal már a Momentum elnökségi tagjává választották az addig ismeretlen, amerikai születésű fiatalembert. Az 1988-ban, New Yorkban született férfi életútjának 2017 előtti időszakáról szinte semmi nem található meg, kivéve a korábbi cikkünkben említett, az exberliner.com-on fellelhető írásai. Berg saját állítása szerint azért kezdett politikai aktivitásba 2017 tavaszán, mert szívén viselte a CEU ügyét. Úgy egyébként ez megható is lehetne, bár azt némiképp – ezen sorok írójának legalábbis – nehéz elképzelni, hogy egy amerikai magyar akkora elhivatottságot érez egy felsőoktatási intézmény sorsáért, hogy rögtön politikusként kezd roadshow-zni a tüntetéseken. Azt pedig egy angol nyelvű interjúból sikerült végül kihámoznunk, hogy Bergék bár New Yorkban éltek, a rendszerváltást követően hat évre visszaköltöztek Magyarországra. Az interjúban az édesanyját említi, aki azzal bocsátotta útnak, hogy „csak ne politizálj”. A nem éppen szófogadó ifjú olyannyira nem politizált, hogy rögtön a tüntetések élére állt, majd tagja lett annak a küldöttségnek, akik a magyarországi diktatúra működését mutatták be Washington D.C.-ben.
A budapesti közép-európai egyetemet (CEU) képviselő delegáció a múlt héten több amerikai törvényhozóval és magas rangú állami tisztviselővel találkozott Washingtonban azzal a törekvéssel, hogy felhívja a figyelmet az egyetem helyzetére.
De Berg volt az is, aki az amerikai külügyminiszternek írt egy aggódó levelet a magyarországi tarthatatlan helyzet miatt.

A CEU hivatalos küldöttségének tagjaként ment Magyarországról jelenteni Berg Dániel. Fotó: Budapest Beacon
Berg a Budapest Beaconnak adott angol nyelvű interjúban arról mesélt, hogy egyetemistaként Közép-Európára akart fókuszálni, ezért döntött úgy, hogy a CEU-n fogja képezni magát, ahol politikatudományt és nemzetközi kapcsolatokat hallgatott.
Arra gondoltam, a legjobb módja annak, hogy lássam, mi történik, ha idejövök, ahelyett, hogy fotelfilozófus lennék. Így hát jelentkeztem a CEU-ra, ahol tavaly augusztusban kezdtem meg a tanulmányaimat. (…) Elég ironikus, hogy mielőtt idejöttem, édesanyám azt tanácsolta: csak a politikától tartsam magam távol. Külső megfigyelőként szerezzem meg a diplomát, a karrieremet aztán bárhol építhetem – mondta. Az év első felében tartottam is magam ehhez, de voltak „figyelmeztető jelek”, amelyek nem feltétlenül találkoznak az értékrendemmel. Emlékszem a Népszabadság bezáratására, ami egy ilyen „jel” volt. A CEU-n a hallgatói képviseletben is tevékenykedtem, így amikor kirobbant a botrány, első kézből tapasztalhattam meg, mennyire megdöbbentette, dühítette a diákokat ez az egész ügy, és hogy sokuknak fogalma sem volt arról, miért történik mindez. Engem is feldühített, hogy miért kell túszul ejteni egy intézményt, miért teszik kockára a hallgatók tudományos karrierjét és életét egy politikai cél miatt. Ez nagyon nem tetszett.
Budapest Beacon, 2017
Az interjúban nem felejt el egy-két mondatot mondani Soros védelmében, a magyar kormányt szidalmazva. Az pedig hab a tortán, hogy Donáth Anna és Cseh Katalin mellett ő is hobbiszinten uszított külföldön Magyarország ellen.
Beszéltünk olyan szenátorokkal, akik azt a választókörzetet képviselik, amelynek én is tagja vagyok, és mivel én magam is demokrata vagyok, meg akartam győzni a Demokrata Párt vezetőit is arról, hogy ez egy fontos ügy, nem csak egy kis távoli ország belügye.
Igen, jól értik. Beavatkozást kért. A Momentum belső köreihez tartozó informátorunk elmondta, hogy még ők maguk is meglepődtek azon, hogy a férfi azokba az elit liberális klubokba is játszi könnyedséggel jutott be, amelyekbe még nekik sem sikerült, úgy, hogy Berg előtte ismeretlen volt Budapesten. Az angol nyelvű interjúban elkottyintotta, hogy szülei a ’70-es években emigráltak, ő pedig Kaposvárra költözött haza (ott is indult jelöltként, de alig néhány szavazatot kapott). Cikkünk következő részében arra világítunk rá, hogy a Momentum elnökségi tagja milyen családi kapcsolatokkal rendelkezik, milyen közegből érkezett és miért tanácsolta azt az édesanyja, hogy csak „külső megfigyelő” legyen Budapesten.
Folytatjuk.
Kiss Tibor
2023-03-16 at 18:01
Prompt és nem promt!
időgyógyász
2022-04-09 at 17:23
Ezeket a tényeket, minden nap cimoldalon lehozni az ingyenes sajtótermékekbe, online oldalakon, szórolapokon, és terjeszteni Budapesten.
ikabika
2019-07-29 at 13:23
Ez a kép a Nancy Pelosival sokat sejtet arról, merről fúj a szél. Az Obama adminisztráció külügyminisztériuma indította ezt a Momentum projektet, nyilván Soros kezdeményezésére vagy tervei alapján az amerikai szolgálatok segítségével. És láthatóan a projekt nem állt le Trump hatalomra kerülésével sem, a deep state kerekei forognak tovább
Esvány
2019-07-26 at 22:33
Apró unoka Bulgár Tehén, Fekete-Győr unoka magyar ökör?
Etel
2019-07-26 at 15:49
A magyar embereket már száz éve nem érdekli, hogy a messziről jött jotevoiben kikhez is van szerencséje, sőt valami glória tűnik fel a kommun remtettei fölött, nem gyozi versben, dalban, kiállításokban dicsőíteni.
Az sem tűnik fel,hogy Berg úrról szinte semmit nem tud, csak azt, hogy anyukája milyen szépen beszelt. Hogy apukája mondott-e valami, az kit érdekel, csak a sorsunkat, a Magyar sorsot bíznánk a fiúra. Ha New Yorkban született és a Ceuert küzd,ennyi már elég.
Etel
2019-07-26 at 18:54
T. Zolatiguszti!
Összeállna. A kép.
Kása mása
2019-07-25 at 17:36
Sajnos nemcsak az egyetemeken, de már a gimnáziumban is szerveződik a M.
a tanárok egy részének segitségével. Veszélysek.
Mikkamakka
2019-07-25 at 13:49
Berg törölt wiki a waybackon elérhető, nem túl sok info:
https://web.archive.org/web/20190530195911/https://hu.wikipedia.org/wiki/Berg_D%C3%A1niel
Kata
2019-07-25 at 12:07
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10156020853139644&set=picfp.664739643&type=3&theater
api01
2019-07-25 at 10:34
Ez még a DK-nál is veszélyesebb szekta !
Kata
2019-07-25 at 09:32
A Wikipédiás életrajz nem tűnt el nyomtalanul ! Vajon mi történhetett 1995 áprilisában ?https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikip%C3%A9dia%3AFeljav%C3%ADt%C3%A1sra_v%C3%A1r%C3%B3_cikkjel%C3%B6ltek%2FBerg_D%C3%A1niel&action=historysubmit&type=revision&diff=21446095&oldid=21128347
Namond
2019-07-25 at 09:29
Berg család?
CIA tényleg az egyetemeken szervezi be ügynök jelöltjeit?
A mai politikai szereplők /első, második vonal,+ szakértők/ közül kik szereztek diplomát az US-ban?
Namond
2019-07-25 at 09:30
Módosítás és kiegészítés:
A mai politikai szereplők /első, második vonal,+ szakértők/ közül kik szereztek diplomát az US-ban vagy Berlinben?
Kata
2019-07-26 at 00:32
Semmi köze a valódi Berg családhoz.Ugyanis az apjának a valódi neve Breznyik.Az anyja meg Palotai.Nézz utána Halász Péter itthoni Kassák majd a kikényszerített kivándorlás utáni Squat szinházának.
hozzaszolo
2019-07-25 at 09:16
“Külső megfigyelőként szerezhettem diplomát”
No akkor én nem gépészmérnök vagyok, hanem közgazdász is. A Duna túloldalán folymatosan, nap mint nap figyeltem az akkori Marx K. Közgazdasági Egyetemet.
Be kéne menni már a diplomáért…
Vagy csak a CEU-t kell kintről figyelni?
A BME nem ilyen volt, azt életed végéig figyelgethetted, diploma nuku.
Naprózsa
2019-07-25 at 14:41
Nagyon jó, kedves Hozzászóló!
Sőt akár jelentkezhetünk hajóskapitánynak is, főleg Viking NGO hajókra, mert azt is figyelhettük nap mint nap a BME-ről.
S arról már nem is beszélve, hogy mérnökökként kellett tudományos szocializmust, filozófiát, marxi közgazdaságtant is tanulnunk, kötelező volt KISZ taggyűlési fejtágítás a kommunizmusról – mégpedig komolyan – ergo mehetünk be a CEU-ra is a diplománkért. 🙂
jobb-ágy
2019-07-25 at 09:00
Fekete-Győr, Nemes, Soproni, Berg, Cseh. Milyen érdekes. Nem tudom hová tenni, de valamiféle összefüggés sejlik föl bennem a neveket ízlelgetve, és ehhez még hozzátesz az előttük azonnal sarkig nyíló ajtók ténye.
Benedek Károly
2019-07-25 at 06:04
“Kik vagytok ti? Külföldiek a magyar politikában”
Amúgy ezt az NKA-tól is megkérdethetnénk.
Egyszer csak derült égből potyogtak ide az USA-ból, Svájcból, ki tudja, honnan az eddig nem látott-hallott ifjú titán “rendező zsenik”, s kitömjük őket sok száz milliárdunkkal, hogy szakmányban gányolhassák a Hollywood-kompatibilis egyentakarmányukat, variációkat egy témára és egy sémára.
Egyetlen egy magyar film sem készült, viszont a mi pénzünket fektetik be, s ugye a (f)Oscar-díjak és egyéb “díjak” újabb pénzszivattyúzásra adnak jogosítványt. Hány olyan “rendező zseni” kapott itt ezermillió forintokat, aki a magyar kultúrán, a magyar műveltségen nevelődött?! Egy sem. A köztévén futó “magyar” filmsorozatok (Egy nyári kufirc c. amatőr sorozat) pedig kultúrszemét. Pontosan az, ami a MoMo a politikában. Minden mindennel összefügg.
Karácsony.sk
2019-07-25 at 05:30
Honnét tudta Gárdonyi Géza már 1899-1901-ben, hogy 2017-18-ban megtámadják Magyarországot a Jumurdzsák-ok?
Szlovákiából…..
Benedek Károly
2019-07-25 at 06:08
Nem tudta.
A fiával járt Egerben, és neki mesélt az ostromról. Akkor határozta el, hogy Gergely deákról könyvet ír.
” a XVI. század történelmének legfontosabb forrásai, amelyeket éppen az ő életében, a XIX. század második felében tárt fel a történettudomány. Olvasta Szeremy, Verancsics, Hammer, Dzselalzade Musztafa munkáját, a Négyszáz magyar levél a XVI. századból című gyűjteményt, Istvánffy Miklós 1868-ban kiadott összefoglalását és Salamon Ferenc könyvét a török hódítás koráról. A bécsi levéltárban is megnézte a XVI. századból való történelmi följegyzéseket.”
zolatiguszti
2019-07-25 at 02:00
Miután a régi és az új dolgok eredőjét végig nézi az ember nem leszek meglepve ha Jurák Kata riportjában a végén összeáll a kép a Mező Gábor féle hálózatosokkal.
Innen a 70-es évek óta kiengedtek embereket ezért-azért.Ezek a személyek nyugaton fel lettek használva és kapcsokká váltak Mo jóval 90 előtt.Ma az ő unokáik, gyerekeik kavarják a szart.
Vízöntő
2019-07-24 at 23:37
Na tessék, Dobrev és Donáth Anna után itt is egy nagyapó!
Bergre térve, akinek csak úgy minden ajtó nyílik a liberális körökben, annak az érkezését jelezték. Hogy kik? Azt nem tudom, tippelni meg nem akarok, de vannak mozaikok, meg hálózatok!
Cseh Katalin érzékenyítettjei között voltak olyanok akik a Majdanon égették a gumikat, az előző ukrán kormány és egy 3 betűs cég szoros kapcsolatára az elmúlt években sokak egyértelműen utaltak, Cseh és Berg együtt él és a CEU meghatározó számukra.
Nehéz következtetni?
De a jelenlegi felállás alapján itthon már nem igazán tud a páros kavarni, viszont az EP-be sikeresen beépült!
Ezért is várom a 3. részt, Berget is ki kell hozni a fényre!
gyozo2018
2019-07-24 at 23:20
Kik lennének? Na, vajon kik?
A Hálózat bölcsője.
Ezek lesznek a Petők, Demszkyk,
Hack Péterek, Scifferek, Bauerek…
túródóra
2019-07-24 at 23:11
Ezek a komonista kriptozsidók a legveszélyesebb emberek a magyarság számára.Gondolkodás nélkül belelőttek a magyar népbe !
Nahát
2019-07-24 at 21:54
Ez a szürke eminenciás Berg Dániel, akiről csak annyit lehet tudni, hogy New Yorkban született, ugyanis minden rá vonatkozó adatot törölt a netről, és mindössze 2017 óta van Magyarországon, de már azonnal rájött, hogy nem érzi itt jól magát ebben a diktatúrában, legyen szíves eltakarodni haza Amerikába! A magyaroknak nincs szüksége egy ilyen fizetett, felforgató anarchistára!
Kata
2019-07-25 at 09:41
https://hu.wikipedia.org/w/index.php?title=Wikip%C3%A9dia%3AFeljav%C3%ADt%C3%A1sra_v%C3%A1r%C3%B3_cikkjel%C3%B6ltek%2FBerg_D%C3%A1niel&action=historysubmit&type=revision&diff=21446095&oldid=21128347
Naprózsa
2019-07-24 at 20:41
A Háttérhatalomnak mindig vannak talonban emberei. A beszervezők több dolgot figyelnek. Egyrészt a származást. Komoly előnnyel indul, aki felmenője anyai ágon egy bizonyos csoporthoz tartozik. De nem alapfeltétel.
Amihez viszont elképesztően jó orruk van a szolgálatoknak, a pszichopata viselkedés kiszűrése. Miután ez a pszichikai kórkép már kicsi korban észrevehető, könnyű őket a középiskolás korban számon tartani. A társadalom cca.3%-a ilyen, s ebből a törtető, narcisztikus és gátlástalan, köpönyegforgató ENTJ típusból merítenek, listát vezetnek.
Aztán egy kedves, előzékeny ember jön, meghívja a kiszemeltet egy kávéra és megteszi visszautasíthatatlan ajánlatát.
A delikvens rábólint, már kapja is a pénzt, paripát, fegyvert.
S hogyan lehet folyamatosan kézben tartani a beszervezettet? Kompromittálhatósággal. Ha már nem eleve olyat választanak ki, akinek van vaj a füle mögött, akkor tesznek róla, hogy egy-két gabi-gabizós buliról legyenek dokumentumok…
Nahát
2019-07-24 at 21:49
Egyházi gimnáziumban bizony nem annyira régen előfordult, hogy az érettségi előtt álló fiúkat külsős “haverok” elhívták bulizni, piálni, aztán véletlenül előkerült pár horogkeresztes karszalag, amit a gyanútlan delikvensek felhúztak, és abban hülyéskedtek ittasan. Tuti, hogy lefotózták őket.
gyozo2018
2019-07-24 at 23:21
Vagy le is filmezték. Aztán, ha kell, 10 év múlva előveszik.
Nahát
2019-07-25 at 07:40
Igen. Strachet kb. 4 perc alatt csinálták ki egy ilyen videoval.
CsZ
2019-07-24 at 20:29
Két deja vu-m van mindjárt
Fegyőr Concita Wurstra hajaz
Ez Berg Dani meg kiköpöt fiatalkori vico-s Fenyő.
A kilátások jók ez egyik most döglödik aids-ben
a másikat meg fejbe lőtték.
Hungary
2019-07-24 at 20:25
Csak azt hiszik magukról , hogy okosak, Anno a Jobbik is és mindenféle szemét párt azt hitte, de nem csak Magyarországon, hanem Eu szerte..Most az Eu-ban is mindenki amiatt van beizgulva, mert konkrétan lassan , de végre szépen kezd vége lenni annak amit ők képviseltek…Persze biztos van benne igazság, de azért ne felejtsük el, hogy a jobb oldalnak is megvan a taktikája, csak nem verik nagy dobra, és ez a jó..Ha elárulnák magukat akkor lenne a legnagyobb és több baj, a balodaliak meg nyiltan fesztiváloznak…10éve ezt nyomják…!!!!Sikertelenül…És rajtunk embereken múlik elsősorban az, hogy kiállunk az Országunk mellett, a Magyarság és az 1000 éves Nemzetünk mellett….!!!!!!!
[email protected]
2019-07-25 at 07:02
Ennyi és több nem is szükséges!
ed4go
2019-07-24 at 19:53
Nagyon rókakoma szagú egy társaság. A nemzetbiztonságot is kóstolgatják külföldi közreműködéssel – bár kétségtelen – hogy képzett és okos fiatalokról van szó. Céljuk teljesen világos, csak mit szólnak ehhez a választó polgárok ?
Deplorable
2019-07-24 at 20:31
Elnézést, de a helyes kifejezés nem a “képzett”, hanem a “kiképzett”.
antilibsi
2019-07-24 at 19:50
Normális országban a hazaárulókat felakasztják.
Hungary
2019-07-24 at 19:46
De ez a fajta kéztartás és ujj mutatatás, amit már Újhülyénél is láttunk, melyik kommunista jele volt??Lenin, Sztálin vagy kié??El kell törtni az összes kezüket, hogy esélyük se legyen mutogatni….hahaha:):):)Lehet nemsokára divatba jön a Hitler féle karlendítés…láttunk már olyat is párat….
Silver Hawker
2019-07-24 at 22:00
Ezt a fajta kéztartást és a mutató ujj felmutatását megtalálod bármelyik ISIS – fotón, ahol a mocskok a kamerába vigyorognak … ez onnan van (csak ők ezt a jobb kezükkel teszik – ergo ugyan annak a bandának a két oldaláról lehet szó).
fürgerókalábak
2019-07-24 at 23:16
Lehet éppen véletlenül úgy kapta el a kamera. Nem tudom, de tényleg egyre gyakoribb jelenség. Egyébként ennek a kéztartásnak a jelenteése kb. az hogy, allah hatalmas, allah az egyetlen igaz isten stb. (tudom hogy tulajdonnév az allah).
nemtom
2019-07-24 at 19:21
…ja, igen! A kezdőkép mint inger. De pl. ha egykor – mert már nincs – ha az íróasztalomra támaszkodott volna…?…engem a rendőrség, őkegyelmét meg a mentő vitte volna el…ez biztos nem szerencsés állapot…később az íróasztal birtokos ki, őkegyelme meg nem tudott volna többet támaszkodni…a kezén legalábbis…de pisilni is nehezen, ha kézzel segédkezett volna magának…proló dolog! De más íróasztalára támaszkodni is. Na, ja. Ilyen ha a prolók találkoznak…
füstjel
2019-07-24 at 19:10
…CIA fakultás…
kamcsatka
2019-07-24 at 19:05
igazi beszervezos csemegével talalkozhatunk, kint szuletett, hazajon…idealis.
itt szuletik, korbehakniztatjuk a fel vilagon majd beszervezzuk.
mindegyik eseteben fennáll a kulflldi beszervezes lehetosege.
Nahát
2019-07-24 at 21:43
Lehetősége? Kezeljük nyugodtan tényként.
Hungary
2019-07-24 at 19:04
Na ezzel nem lehet egyetértni, miért lenne vagy lett volna előre elosztva a helyek??Bárki alakíthat pártot, Ön is, ha meg van a megfelelő anyagi háttere hozzá és társai…Az Ep választást miért kúrták volna el??ha elkúrták volna, akkor nem kaptak volna 53%-ot….Ilyen még más országokban sem volt jellemző soha…!!Szóval Ön téved..
Azért lehet ezt a sok debilt mindenhol látni, mert most ők kitalálták azt, hogy Önkormányzati izéket tartanak….meg Főpolgármesteri Castingot, ami nevetséges…Ezeket ők sajátmaguknak találták ki….
Észre lehet venni, hogy mennyire erőlködnek….ez megy jelenleg a baloldalon…És mivel közelednek a polgármesteri választások, teljesen be vannak izgulva…Azt hiszik, hogy ezzel valami mozgalmat indítanak vagy mi….
Elég azt megnézni mi zajlik itt Pesten a Főpolgármesterség körül…Kész káosz, de ezt a káoszt ők maguk csinálják saját maguknak…Emiatt lehet annyit látni a debella , otromba, buta, tudásilag nulla fejüket mindenhol….Azért mert ők ostobák, meg leégetik magukat attól még a másik oldalnak nem kell azt tennie….Elég durva lenne, ha a másik oldal is elvesztené a fejét, mi lenne az Országban?És nem csak az Országban, hanem hogyan tudnánk erősek maradni az Eu-ban is..??Sehogy…Valószinüleg nekik ez a céljuk….Én biztosan kitartok..!!!!!És a környezetemben is mindenki, amiről tudok persze:)
[email protected]
2019-07-25 at 06:56
Az önálló gondolkozás megszűnő félben van.
Engem nem a kampány győz meg arról, hogy kire szavazok, vagy el sem megyek, hanem az elmúlt periódus munkája és eredménye, amire lehet építeni.
Mindenkinek lehetősége van a tájékozódáshoz, csak a legtöbb ember nem él vele.
Kritizálni a legkönnyebb.
Matagi
2019-07-24 at 19:02
Kezdettől fogva ezt mondom.Veszélyesek.
olszal
2019-07-24 at 18:53
Kéremszépen, lehet ilyet is írni, olyat is írni, de attól még az a helyzet (bármilyen nehéz is beismerni)a Uniós választásokat a Fideszék elqurták.
Nem is kicsit.
Nagyon.
Vagy el akarták…
Mert például minek tudható be, hogy nem egy és nem kettő, de inkább nagyon sok helyen a választókerületek bejáratánál a Gyurcsány Rozi képe és az általa alapított párt neve volt kiplakátolva.Reggeltől estig.
Arról nincs információm, hogy a Momentumos ifjaké mennyire volt látható ebben az éles helyzetben, de az is tény, hogy a Fidesz mintha előre lefutottnak/borítékolhatónak tartotta volna az eredményt.
Természetesen a saját javára.
Azt már fel sem merem tételezni, hogy háttérmutyi volt azért, hogy még demokratikusabbnak látszódjanak az eredmények.(Nem nyerheti magát agyon örökké a Fideszugyebár.)
Mintha előre elosztották volna, ki mennyi helyet fog kapni…
Amúgy a szülőkkel, nagyszülőkkel való revolverezést/lejáratást karaktergyilkolást nem tartom elfogadhatónak, amint az írásból is kiderül ez a Fegyőr
nevezetű díszf…asz nem keveset tanult.
És olvasott és tapasztalt.
Más a helyzet azzal a nyújorki metszettpöcsű gyerekkel.
Ő szerintem kifejezetten magyar ellenes, ami a származását tekintve egyáltalán nem meglepő.
vele szerintem nagyon kell vigyázni, nem biztos, hogy csak a Soros embere.
Van abban az USÁ-ban olyan szervezet, amelyik szívesen segít egy másképp értelmezett “demokrácia” felépítésében.
Lásd a Majdanon történteket.
Mari
2019-07-24 at 19:44
Egyet értek, nem volt rendes kampány ,a Junker Soros plakátok után súlyos fenyegetést kaphattak az EU ból vagy nem tudom de elkezték nyomni a családtámogatást.ami még most is orbitális mennyiségben megy. szerintem már abba lehetne hagyni, akit érdekel és érint oda már eljutott a babaváró. Célzott korcsoport tud róla. Az EP kampány elmaradt.A fidesz szavazók is hibásak mert csak akkor ébrednek ha jön a Márki ZAJ vörös iszap katasztrófa. Tudomásul kell venni,hogy újra építkezni kell, mert kicserélődött a szavazóbázis . bejött a fiatal és tudatlan szavazó akinek szemkilövőkről nincs tapasztalata.Az iskolákban a tanerő 75-80 % kormányellenes sőt lehet, hogy a KLIKK sem tiszta. A fejtől bűzlik az egész. Bódis elvtárs az oktatás élén????Súlyos hibákat követ el a kormány az oktatásban.A tanárok túlterheltek ,túlórájuk nincs kifizetve, a szülők mindenbe belekötnek ,belső elégedetlenség az elforduláshoz vezetett. nehéz egy leharcolt csapattal fiatalokat nevelni. A mostani generáció le fogja rombolni amit a fidesz felépített, nem kell sokat várni ha így megy.Ezek csak a jogaikat tudják,de azt jól.
Hungary
2019-07-24 at 20:19
Bocsánat, de én és a köröm fiatalok, sőt a barátaim szülei idősek, de senki nem baloldali…Én voltam szavazni…És volt hatása a Soros féle kempánynak, hiszen sokan azt sem tudtk ki az az ember..Én külföldről néztem végig mi zajlik a hazánkban…Hátat fordítottam az adott országnak (nem Eu tag), és haza jöttem!!!Juncker isiászor csak utólag amikor már lement az Ep választás próbálkozott olyan dumával, h a nem megfelelő ilyen hírdetésekkel, hogy járnának el..De az már rég nem lenne demokrácia, vagy sajtószabadság, ez Belpolitika, a saját dolgunk, miket hírdetünk a plakátjainkon…!!!!
Egyébként miért mindig az a téma, hogy a munkás emberek vagy bizonyos szekcióban így vagy úgy leterheltek??De tényleg..Érdekes ha valaki járt iskolába , akkor tudja, gyerek felnőtt, hogy reggeltől délutánig ott vagyunk…érdekes régen ezen nem pörögtek amikor a komcsik voltak hatalmon…most, hogy kezd gyógyulni az ország, a gazdaság mindenki be van izgulva…Kicsit körbe kellene nézni, és ne várjuk azt, hogy Orbánnak varázspálcája van és egy suhintásra több évtizednyi szart eltud tüntetni….Legyen már az emberben valami érzet könyörgöm…!!!!Inkább azért kellene heves reakciókat kompinálni, amikor megszervezik az egyetemisták, főiskolások a kamu tüntetéseiket, az igyen nyelvtanulási lehetőség ellen, és a nyelvvizsga ellen, külföldön sem ingyenes az Iskola, főleg nem a nyelvtanulás….És azzal sem értek egyet, hogy ez a sok mocskos lerombolja azt amit a Fidesz felépített, nem kell azt hinni, hogy nincsenek jó érzésű vagy aktív fiatalok akik nem a baloldali ostobákat követik, ez nem teljesen így van…Mi is fiatalok vagyunk, eszünkbe nem állna az, hogy ott szítssunk vagy valami, hanem az ellenkező oldalakon osztjuk meg amit meg kell…A jobb oldalon és akik olyanok, azokat meg felvilágosítjuk…
Egyébként ön behozott ide egy személyt, most őszintén nézzük már meg kik közül lehet a jelenlegi politikában válogatni??Igen vannak olyanok akik ilyen oldalon voltak aztán lesznek más oldalon, mert magukban is átértékelik a sok pozitív változás után a szart..Erre sok példa van…Ha mindenki így állna ahhoz, hogy le fogják roombolni,ha ez vagy az nem lesz, akkor már megtörtént volna..De nem így kell hozzá állnunk:)Pont ez a lényeg, ezért is létezik a kitartás szó/fogalom..
Benedek Károly
2019-07-25 at 06:35
100%
[email protected]
2019-07-25 at 06:48
Egy kialakult világképhez, meggyőződéshez nem szükséges kampány!
Azt a fél órát már jó előre biztosítom a szavazáshoz.
Úgy hiszem a 12 órás időtartam elégséges.
Nem hetente van szavazás.
Zsebe László
2019-07-24 at 18:40
Most legalább tudom hol kel keresni a tanácsépítő pénzét.
Nincs különbség komcsi és libcsi között, egy töröl fakadnak.
Namond
2019-07-25 at 09:23
Elméletileg:
A kommunizmus, a liberalizmus eszköze a múlt eltörlésére, az un. egyenlősítésre, valamint az EGYENLŐBBEK ELITJÉNEK /REFORMISTÁK/ kinevelésére.
Lásd: Nagy francia forradalom, Párizsi kommün – Őszirózsás forradalom.
Benedek Károly
2019-07-24 at 18:26
“a Momentum nem szerzett egyetlen mandátumot sem. 2018-ban szerepelt az amerikai Forbes magazin 30-as listáján, azok között a 30 év alatti politikusok között, akik a legnagyobb hatással vannak Európa politikájára és közéletére”
&&&
Mandátum nélkül-
A gyíkfejű, csápos, ceruzaujjú, tápos takarmányos, műveletlen gendermutáns:
Hungary
2019-07-24 at 18:56
Hahahahahaaa, ezen behalok, nagyon jó:):):)És vajon az milyen Forbes volt??Mert én úgy tudom, hogy a Forbes oldalára még olyanok sem kerülnek fel akik világszinten ismertek…De ezek no name emberek…Valószinüleg szerkesztettek egy kamu forbes cikket…Ha sok baloldalinak, mint pl Gyúrcsány is vette a diplomáját és nagyon jól megszerkesztett hazugságokat, valótlanságokat tudnak cikkezni akkor arra is képesek voltak:):)
Egyébként mégis honnan tért vissza??Mert az, hogy valaki élt vagy dolgozott pár évet egy másik országban hát aztán??Attól még nincs közze semmilyen szinten ahhoz az országhoz, csak mint ott tanuló, vagy dolgozó…De kultúrálisan, sem politikailag semmi..Nem is értem, miért így hírdetik itt magukat, hogy mint akik nem tudom honnan tértek volna vissza….Soros György is itt született meg, majd emigrált , aztán véén farok korára ő besasszézik ide itthon a Parlamentbe…Na azért álljon már meg a menet….Számomra az sem magyar egyébként..az egy dolog, hogy itt mászott ki az anyjából….(muszáj vagyok írni , mert az is egy szörnyeteg)
Anno a Jobbik is pont ilyen nagy vehemenciával, és álmokkal vágott neki a politikának, nézzük meg most hova került??Ezeknek sem lesz semmi esélye…!!!!!!!
fürgerókalábak
2019-07-24 at 19:25
Rögtön megvilágosodik ha megtudod hogy a Forbes a Rothschildok, nevezzük úgy, “gazdasági közlönye”. Minden címlapjának különleges üzenete van, amit sokan próbálnak megfejteni. Konklúzió, lásd fentebb egy a számodra címzett válaszomban.
Benedek Károly
2019-07-25 at 05:47
“mégis honnan tért vissza?”
Ezeknek a kreténeknek évszázadok óta Párizs a kiképző fészke.
Benedek Károly
2019-07-24 at 18:21
“2014. január 15-én, Párizsban határozta el, hogy visszatér”
Mint Kis János, Hegedüs Zsuzsa, Heller.
eretnek
2019-07-24 at 18:51
(Vagy… Valamikor Pol pot… Kambodzsába)
Bocs… Eggyel feljebb ment elsőre!
KisFJ
2019-07-24 at 17:51
Nagyon találó és igaz az írás címe “Külföldiek a magyar politikában”, és az írás tartalma is szuper.
Engem az lep meg, hogy nem ismerik a MoMo Momentum tagjai a hétköznapi ember életét gondjait örömeit, a magyar munkahelyek HR munkaügyi osztályait , de már azonnal professzornak kiáltják ki magukat a politikában és mint egy pápa exkatedra tévedhetetlen ítéleteket mondanak, és negatív döntőbíró szerepében tetszelegnek.
Nem ismerik a magyar munkahelyeken a külföldi multi munkáltatót, és a magyar közéletet , de egyből rágalmaznak és tüntetésen füst-bombákat dobálnak.
Nem félünk a MoMo Momentumtól
eretnek
2019-07-24 at 18:49
(Vagy… Valamikor Pol pot… Kambodzsába….)
eretnek
2019-07-24 at 17:51
Jó-jó…
Mindez nagyon szép. Alapos munka! De hogy fog eljutni a megtévesztett célközönséghez, a “lázadó” egyetemista, középiskolás fiatalokhoz? Mit mond nekik az, ha azt olvassák “tanácselnök”.
Mert mindaz szép, hogy mi meg vagyunk erősítve ösztönös megérzéseinkben. De mi lesz azokkal a jószándékú megtévesztettekkel, akik erről mit sem tudnak?
hivő
2019-07-24 at 18:27
Talán nem csak mi olvassuk ezt a nagyon jo és
hiánypotlo cikket.Azokbol a reakciokbol amit PS kommentekben
néha olvasni lehet nyilvánvalo hogy a másik
oldal is figyelemmel kiséri mennyire látjuk
..big picturet..vagy teljes képet.
eretnek
2019-07-24 at 18:47
Sajnos, ide csak a “keménymag” jár, jobbára trollkodni. Az ő meggyőzésükre nincs esély!
Sajnos, tapasztalatból tudom, hogy sok egyetemista, vagy egyetemista korú nagyvárosi fiatal még csak nem is hallott erről a hírpoltárról!
Mátyás
2019-07-24 at 17:42
Fiatalabb korában az ember valóban a családtagjai, esetleg tanárai, barátai világképét véli és hiszi. Azonban felnőttkorban érdemes egy kicsit tájékozódni, átértékelni dolgokat, kialakítani a saját véleményünket, mert lehet, hogy egy hamis, szemellenzős buborékban élünk. Velem is ez történt, politikai és történelmi vonatkozásban idősebb koromra teljesen megváltozott a véleményem. Na persze ehhez egy bizonyos mértékű nyitottság kell, illetve az, hogy az igazság mindent felülírjon, akár az egész világképünket.
Mátyás
2019-07-24 at 17:48
Ezt egyébként nem ezeknek a gazembereknek javaslom, hanem azoknak a fiataloknak, akik jóhiszeműen egyetértenek, csatlakoznak a mozgalmukhoz.
kamcsatka
2019-07-24 at 19:08
az a fiatal kamasz aki nem lazad a szulei ertekrendje ellen, vagy nem kritizalja azt…azzal nagy baj van. az nem normalis…az gyogyó.
fürgerókalábak
2019-07-24 at 19:18
Churchill mondta talán: Aki 20 évesen nem liberális annak nincs szíve. Aki 40 évesen nem konzervatív nincs esze.
[email protected]
2019-07-25 at 06:37
A tapasztalat nagyon is tudja alakítani a világképet, de ahhoz tájékozódni és összehasonlítani szükséges.
Sokan kedvelik az “előrágott falatokat” mert az mentesíti őket a gondolkozástól!
Pletser Magda
2019-07-24 at 17:41
Nem akarom megismételni Hegyvidéki István írását,
de minden szavával egyetértek.
Hungary
2019-07-24 at 19:41
Kedves Fürgeróka:)
Lentebb nem tudtam válaszolni, igen tudom kik a Rotschilldok, sajnos rengeteget olvastam az elitről kik irányítják valójában a világot, mint háttérhatalom…!!!Nyílván így érthető, hogy miért is kerülnének fel a Forbes oldalára ilyen no name “politikusnak”ki kiálltot lények:)
fürgerókalábak
2019-07-24 at 23:08
Korrekt.
Mert ők gyártották le őket (ha jelen esetben a Vöröspajzsékat mint metaforát használjuk rájuk és csatlósaikra, kollaboránsaikra és vazallusaikra).
Hungary
2019-07-24 at 17:40
Egy újabb Ceu-s megélhetési bohóc…ez az új és kézfeltartás lesz a divat vagy mi??Nézzük már meg azt a facebookos képet, ezek genetikai hulladékok, a politikában érvényük sosem lesz….Ezek az emberek sötétek mint a segg….Inkább mennének el rendesen dolgozni, mint a többi ember…Őket kéne feljelenteni , hogy hazaárulók…..Egyébként ennyi erővel bárki lehetne “politikus”…Számomra ezek a senkiháziak sosem lesznek politikusok, arra játszanak, hogy tönkre tegyék az országot, és az Ország csecsén akarják magukba szívkodni a sok dellát, amit a néptől és az Eutól nyúlnának le….Gyúrcsótányék is ezt csinálták..Bezzeg nem jött akkor a bolitikai bukott Sargentini jelentgetéseket írogatni…Szánalmas , annyira nagyon szánalmas mivel akar erőlködni, és próbálkozni a baloldali szemétgyűjtő….Hányni kell tőlük..
hivő
2019-07-24 at 18:23
Nem bohoc ez.Vigyázz, ezek nagyon veszélyes emberek.
Hungary
2019-07-24 at 18:43
Jogos, de még büszkén mondja magáról, hogy ő úgy érezte neki ide kell jönnie és mennyire büszke, hogy a Ceu-n kezdte meg az agymosást…Ez valamilyen szinten bohóc…Majd arra leszek kíváncsi, ha eltelik 10-15 év , hogyan fogják magukat értékelni??Sehogy…A mai fiatalok többségében az a baj, hogy úgy akarnak vagyont , hírnevet, vagy hatalmat szerezni, hogy mindegy mit kell érte tenniük, megteszik….És ez a legveszélyesebb!!!!!Ezt a torzítást a média különböző felületeinek öszönhetik az emberek és a hazugság szépítésének, a hazugság eladásával…(Én is fiatal vagyok, és nagyon sok hozzám , hozzánk hasonló van akiknek nem lehet átmosni az agyukat)….De úgy fest van azért még sok ilyen nulla ember akik a pénzért és a hatalomért bármire képesek…!!!!!Szégyeljék el magukat!!!!
Matagi
2019-07-24 at 19:00
Kezdettől fogva ezt mondom.Veszélyesek.
fürgerókalábak
2019-07-24 at 19:09
Ezek megbízást teljesítenek. Ha sikerül nekik akkor megkapják a nemzetközi szervezett magánhatalom, magyarországi “pénz és erőforrásszivattyú-kezelő” állását. 5%-os borravalóért cserébe.
A cikksorozatból is világosan ki lehet következtetni, hogy a CV-t már leadták és fel is vették őket, de egyelőre csak próbaidőre.
Ha figyelembe vesszük hogy ma Magyarországnak van:
– 31 tonna aranytartaléka (ha jól emlékszem).
– Van 5% GDP növekedés
– Van nagyon komoly családtámogatási rendszer.
– Nyereséges az MNB
– A külföldre szivattyúzott kamat és profit csökkent.
– Az EU felzárkóztatási támogatások jelentős része már Magyarországon marad.
– Stb., stb., stb.
Ha mérlegre tesszük a 10 évvel ezelőtti adatokkal akkor láthatjuk hogy a különbség 1000 milliárd forintokban mérhető.
A nemzetközi szervezett magánhatalom nem lenne hálátlan ha ez a különbözet ismét az ő zsebükbe vándorolna.
Annak az 5%-a, hát az sem kevés!
Gyuri
2019-07-24 at 17:39
Én is szeretnék ezekkel a semmi emberekkel találkozni egy sötét utcában.Hogy türi a magyar társadalom ezeket a férgeket , a botmikszeres szűlésznöt már rég fel kellet volna koncolni DE!!! eljön az idő!!!!!!!!!
túródóra
2019-07-24 at 17:35
Mégegyszer nem fordulhat elő ,hogy komonista kriptozsidók 1919.-et,majd egy újabb szdsz-es módszerváltást elkövethessenek Magyarországon!Elég volt a felforgató ,Magyarország ellenes, piszkos magyarnyomorításból ! A tevékenységükhöz a semmire nem alkalmas proletárokat használták mindig,meg most is ezt akarják.1919.-ben is,meg az 50.-es,60.-as,70.-es években is a települések legrongyabb embereit tették meg pribéknek.Tőlük rettegtek a dolgos,szorgalmas,keresztény,családszerető,becsületes emberek,mert ezek a mocskokat helyezték a rendes ember fölé bírának !Az aljas módszerük még egyszer ne legyen alkalmazható Magyarországon !
túródóra
2019-07-24 at 17:50
Még a rákosista,kádárista cocializmust ki is felejtettem ! Tájékoztatni kell a fiatalságot,még egy komonista rendszert,amit én átéltem ők ne éljenek át !
Rododlfo
2019-07-25 at 09:59
Epp ez az amit ezek mar csinalnak is: Nem a dolgozo emberekhez beszelnek ezek a majmok,hanem mar a kozepiskolakban,es az egyetemeken bomlasztjak a nebulokat-hatha megmarad valami rajtuk mire vegeznek a tanulmanyaikkal.
A kritikus latasmoddal szerintem nincs baj,erre is meg kell tanitani a fiatalsagot (joggal) kello objektivitassal.
Kétes
2019-07-24 at 17:31
A titokzatos Berg arcát dús szőrzet mögé rejti. Mit titkol?
Rododlfo
2019-07-25 at 09:50
A lehelletét. 🙂
Paphalmy Gyorgy
2019-07-24 at 17:30
Milak Kristóf világcsúcsa után nem olvasom el ezt a cikket ma ! Rohadjanak meg ezek a szar hazaárulók!
Vajda Miklós
2019-07-24 at 17:29
kedves Kata!
Köszönöm a cikk folytatását! Örülök, hogy a kulisszák mögötti összefüggésekbe is beavat minket.
Különösen a családi indíttatást, és az iskolai nevelés jelentőségét emelem ki.
Sajnos a hálózat az oktatásban is működik és nagyon erős. Ha a kormánynak nem lesz ereje arra, hogy az óvodától a diplomáig rendet tegyen az oktatásban, akkor még néhány évfolyam kikerül az iskolákból, és tele leszünk Puklikkal, Fekete-Győrökkel, Botmixeresekkel, stb.
Akkor majd lehet gondolkozni azon, hogy vajon miért szavaznak oly sokan rájuk?
Matagi
2019-07-24 at 18:57
Tökéletesen igaza van!
Henye Marietta
2019-07-24 at 17:28
Undorító véglények. Egyszer egy momnetumosnak kifejtettem, hogy az öseiket vissza lehetne vezetni a lenini fiukig. Fel volt háborodva. Miért ? Mert ezek valódi tények!
Kertész Gábor
2019-07-24 at 17:11
Kedves Kata!
Igen igényes és tökéletes a cikk!Pár szót már váltottunk a PALÁVEREN és minden összejövetelen jelen vagyok!
Akik itthon nem tudnak tenni semmit a HAZÁJUK érdekében, azok külföldi segítséggel próbálnak meg ártani!Szeretnék ÖNNEL találkozni!
Tisztelettel köszönti
Kertész Gábor
Hédervári Kont István és a harminckét vitéz
2019-07-24 at 17:08
A „sátáni” kifejezés minden további nélkül alkalmazható a rend tagadásának és megfordításának összes formájára, márpedig ennek letagadhatatlan jelei vannak mindabban, amit a Momentum és a DK kapcsán látunk. Érdemes ezzel a jelenséggel kapcsolatban R. Guénon, “Deviáció és felforgatás” című írását tanulmányozni.
István Hegyvidék
2019-07-24 at 17:08
A történet megfelel a politikai, államellenes összeesküvés minden kritériumának.
Demokráciában élünk, ezzel visszaélnek, azt hiszik, nekik mindent szabad.
Jó volna a zavarkeltés megengedett határait törvényileg meghúzni.
Az anarchiát mindenképpen meg kellene előzni.
Legyen elég erős a Kormányunk, hogy megalkossa az erre vonatkozó törvényeket.
Ezért kaptak népfelhatalmazást.
gyurcsányiviktor
2019-07-24 at 20:23
Ez a figura egy újabb sz.rkeverő cia, soros, stb. ügynök, akit előhúztak a kalapból a nyúl helyett.
Megnézhetné az elhárítás ezt a “baráti” ügynököt egy kicsit alaposabban. Gyanús a legendája, vagyis az, hogy nincs nyilvános legendája.
[email protected]
2019-07-25 at 06:28
A “Lenini” út nekem valahogy visszaköszön.
Jozsika
2019-07-24 at 17:06
Az EU választáson a Fidesz szavazok egy része elaludott.Ebböl a hibánkbol tanulnunk kell ugy az öszi mint a következö parlamenti választásokra.
Ha mind elmegyünk még egy mandátumot sem szereztek volna.S a másik hiba az volt hogy családnapi rendezvenyek voltak aznap legalábbis Budapeaten s a Fideszeaek a családdal inkább oda mentek mint az urnákhoz mig a gender és a szines s többnyire gyermektelen botmixeres hazaáruló Momentumosok nem voltak lusták az urnákhoz vonulni.
Ebböl tanulnunk kell.El kell mindig menni szavazni.Minden Fideszes Kdnp -nak.
Ghandi
2019-07-25 at 00:42
Úgy is van!
Valamelyik cikkben olvastam itt egy jó gondolatot: Most kell szavazni, amikor lehet! Most még lehet háború nélkül nyerni!
Egyszerű gondolat, de mély! Szerintem igaz is…
bl
2019-07-25 at 03:53
A cikksorozat arra akar rávilágítani,hogy többről van szó, mint egyszerű “elaludásról”. A FIDESZ valóban nem tudott eléggé mozgósítani, de történt más is.
[email protected]
2019-07-25 at 06:26
Egy felelőséggel bíró embert nem szükséges mozgósítani, anélkül is tudja a “dolgát”
” Ez a mimunkánk…..”
csorba erik
2019-07-25 at 08:08
Ez érdekelne, bővebben is. Ha kell, adok emil címet
Rakovszky István
2019-07-31 at 16:48
Érdekes megfigyelni a hasonlósáfot mor és az 500 évvel ezelőtti helyzet között: Akkor a kor leggazdagabb embere, Fugger Jakab, és a pénze mozgatta a politikát, az lett a császár akit ö fizetett, az ügynökeinek nagy része csak titokban volt az ő embere. Mint most Soros és az Open Society,
[email protected]
2019-07-25 at 06:23
Számomra érthetetlen, hogy miért nem élnek a választó polgárok a szavazati jogukkal!
Maximum FÉL órán belül a szavazás lebonyolítható!
Ez egyidejűleg egyetértés, vagy kritika, használja ki mindenki!
Dr. Veres Péter
2019-07-25 at 23:37
Azt azonban tudni kell a szociológiából, hogy a populációknak csupáncsak 10-12% érdeklődik intenzívebben a politikai iránt, (legalábbis normális körülmények között).