Nem unjuk még a sztorit? Könnyen lehet, hogy már igen. De ettől még mindig itt van velünk, s még egy darabig itt is lesz. A balosok habzó szájjal, veszett farkasokként kívánták Novák Katalin vérét, aztán Varga Juditét is – pont úgy, ahogy a csőcselék követelte Jézus halálát. Nagyon sokan szimpatizálnak azonban a két politikusnővel, a tábor jelentős része épp azt nehezményezi, hogy miért mondtak le.
Évértékelő beszédében a miniszterelnök is elmondta: a lemondás helyes döntés volt. Novák Katalin elkövetett egy ki nem kényszerített hibát. Azt, hogy milyen szempontokat mérlegelhetett, milyen emberi megfontolások vezethették a kegyelem megadásában, azt egy két héttel ezelőtti írásban («https://pestisracok.hu/a-budahazy-uggyel-nem-sikerult-most-a-pedo-sztorival-probalkoznak/») már igyekeztem körbejárni, és az azóta kiderült információk nagyjából igazolták is ezeket a feltételezéseket.
Magáról a kegyelemről és a mögötte húzódó ügyről tehát már nemigen lehet újat, érdemlegeset mondani. Az viszont tény, ahogy szintén a miniszterelnök fogalmazott az évértékelő beszédében, hogy Novák Katalin (és Varga Judit) kisujjában is több méltóság van, mint az összes baloldali politikuséban. (Akikhez nyugodtan hozzátehetjük a baloldali aktivistákat, „influenszereket”, megmondóembereket is.) A baloldalon soha, semmiért nem vállalják a felelősséget, a cselédsajtójuk mindenből kimosdatja őket. Legyen az egy pedofil pedagógiai asszisztens, egy nyíltan kokainozó, korrupt önkormányzati képviselő, egy kurvázó polgármester, külföldi beleszólás a magyar választásokba, egy fővárosi nagyberuházás masszív túlárazásából származó pénzlenyúlás „mikroadományokkal” fedezve, vagy épp békés tüntetők kardlapozása némi szemkilövetéssel megspékelve.
Novák Katalin és Varga Judit vállalták a felelősséget, és méltósággal lemondtak. Annak ellenére, hogy politikai közösségük, a jobboldali szavazók jelentős része nem csak szomorú emiatt, de helytelennek is tartja. Mert szerintük erőt kell mutatni, nem szabad lemondani, bele kell állni az ügybe, stb. A legtöbb esetben ez így is van, amikor az ellenfél politikai nyomást gyakorol, hogy lemondást kényszerítsen ki, ezzel is gyengítve, demoralizálva egy politikai tábort. Ilyenkor valóban nem szabad lemondani. Ha méltatlanul támadnak egy politikust, ki kell állni mellette, és még határozottabban, még hangosabban mondani azt, ami helyes és igaz. Ilyenkor kell „meghosszabbítani Bicskéig, sőt, Lovasberényig”.
De hallgassunk most is a miniszterelnökre: a lemondás volt a helyes döntés. És nem azért, mert a miniszterelnök mondja. Hanem mert az ország érdeke felülírja a pártérdeket, a politikai közösség igazságérzetét, szeretetét az egyébként kiváló kvalitású köztársasági elnök iránt, aki sajnos valóban elkövetett egy hibát, még ha jó szándék is vezette. A szimpátia, a politikai tábor igazságérzete nagyon fontos, de néha van, ami még fontosabb…
Igyekszem egy irodalmi példával szemléltetni. A kiváló sci-fi író, Isaac Asimov fogalmazta meg a robotika három törvényét. (Amit egyébként nem csak a sci-fi-ben találunk meg, hanem részben a valódi robotikában és a mesterséges intelligencia tudományában is felbukkan, mint alapelv.) A három törvény így hangzik:
- A robot tartozik saját védelméről gondoskodni, amennyiben ez nem ütközik az első vagy második törvény bármelyikének előírásaiba.
- A robot engedelmeskedni tartozik az emberi lények utasításainak, kivéve, ha ezek az utasítások az első törvény előírásaiba ütköznének.
- A robotnak nem szabad kárt okoznia emberi lényben, vagy tétlenül tűrnie, hogy emberi lény bármilyen kárt szenvedjen.
Nem véletlenül írtam fordított sorrendben; ez a hierarchia köztük. A legerősebb tehát, hogy a robot semmilyen módon nem okozhat kárt emberi lénynek. Az 1986-ban megjelent „Alapítvány és Föld” azonban egy nagy meglepetést tartogat. A 20 ezer éves humanoid robot, R. Daneel Oliwaw, elárulja a robotika nulladik törvényét:
A robot nem árthat az emberiségnek, és nem nézheti tétlenül, ha az emberiséget veszély fenyegeti.
És ez a törvény felülírja az elsőt is! Ijesztő, ha belegondolunk… Egy robot akár árthat is egy emberi lénynek, ha ezzel az emberiség javát szolgálja.
Novák Katalin számára a „politika első törvénye” azt diktálta volna, hogy saját politikai közössége számára erőt mutasson, ne engedjen az ellenfél nyomásának. A legtöbb esetben, amikor valamiért támadták (pl. Budaházyék ügyében adott kegyelem), nagyon helyesen ezt az „első törvényt” tartotta szem előtt. Budaházyék bármilyen vélt vagy valós cselekményüket a Gyurcsány-féle állami és rendőrterror közegében követték el, és a nemzeti oldal igazságérzete (még mindig az „első törvény”) azt kívánta, hogy miután kegyelmet adott, álljon is a sarkára a baloldalról emiatt érkező támadásokkal szemben. Itt, most viszont bejött a „politika nulladik törvénye”: a közjó, az ország érdeke.
Novák Katalin és Varga Judit nem az elkötelezett saját tábor – jogos és megérdemelt – szimpátiáját tartották szem előtt. Hanem beismerték a hibát, és lemondtak. Nem csak felelős politikusnak bizonyultak, de megérdemlik az „Asimov-díjat” is!
istvan
2024-02-26 at 09:13
László Tóth ! Amit írsz, abból arra lehet következtetni, hogy nem tudsz olvasni és értelmezni sem, csak a kocsamapúltnak tamaszkodva a hozzad hasonló részeg prolik höbölgését tudod szajkózni.
Vélemény: szemét gazember okostojas! (nem okos tojas)
Istvan
2024-02-26 at 09:01
Tegyél ezerszer jót, hazadat emeld fel, segits a jogos javainak megszerzésében, aztan egy félremagyarazott döntés elsöpör és a renegeteg ember akinek az életén a te okossagod és anyai szived segített csak mocskol, es egynek sem jut eszébe, hogy melletted kiallva kimenjen az utcara és tütessen melletted. Gyalazat!!!
Amarna
2024-02-26 at 08:36
“polizza” tökéletesen leírta én csatlakozom.
István Kopasz
2024-02-23 at 02:25
Most nem szólok hozzá, a véleményemet már többször leírtam, amit több kommentben itt újra olvastam. Megerősítem, hogy a pedofil ügy az egy máz, amire ráharaptak mind jobb és baloldalon egyaránt. Az érintett Novák Katalin lemondott és még magával rántott két embert szolidaritásból.
Yy
2024-02-21 at 11:09
Dr. Kolompár G. Màr megint félre vered a harangot N.K. ügyben. Hagyd màr béken a Fideszt és Orban Viktort. Az ügy lezárult amikor N.K. lemondott.Túl van tàrgyalva,szallj le róla.
dr. Kolompár G.
2024-02-20 at 21:09
Néhányaknak el kellene döntenie, hogy fontos-e számukra a jelen ügyben Orbán Viktor és a teljes Fidesz vezérkar véleménye – akik nem csak hogy helyesnek találják Novák lemondását de velószínűleg e véleményükokát is jobban ismerik, mint bárki – vagy tovább szajkózzák, hogy nem kellett volna lemondania nem kellett volna lemondania nemkellett volna lemondania…
Da az sem lehetetlen, hogy azok az itt hírtelen előkerült új kommentelők, akik mos eljátszák a nagyhalált Novák miatt, csak balról a szart kívánják keverni.
Anonim Andras
2024-02-20 at 19:46
Nem érdemes a gumicsonton rágódni, itt minden nemzeti érzelműnek,látnia kell,kemény politikai küzdelem zajlik.
Felesleges erveinket újra és újra elővenni. A neoliberalis kominternaci,nemzetellenes baloldal meggyozhetetlen,de már nagyon jól tudjuk, a sokéves gyakorlat alapján nem legyőzhetetlen. Ezek úgy tesznek mintha nem egy országban élnénk. Az embereket madárnak nézik. Azt hiszik,ha imamalomkent daraljak a kulcsszavakat akkor a tapasztalataik ellenére el is hiszik. Ha azt uvoltik, hogy lopnak, csalnak, hazudnak,korruptak. Ezek magukból indulnak ki. Ha így lenne akkor olyan lenne az ország és az emberek helyzete mint 12 evvel ezelőtt.
Az ország eladósodva csődhelyzetbe lenne. A lakosság szenvedne a 12 százalékos munkanelkuliseget. Most egy millióval többen dolgoznak. A külföldi beruhazok bíznak az ország kiegyensúlyozott voltaban,biztonsagossagaban és kedvel ruhaznak be az hazankban. Ahhol korrupció van, ott munkanélküliség infláció van. Most nem küldenek el 14 ezer pedagógust, a fizetések folyamatosan emelkednek, a nyugdíjak az inflációval korrigálva biztonságosan érkeznek a 13.havi nyugdíjjal kiegészítve. Ingyen tanszerek,a rászoruló tanuloknak ingyen étkezés. A fiatalok támogatása a lakhatásban, ilyen csok, olyan csók. Adó kedvezmény 25 év alatt.
Biztosan nem soroltam fel mindent. Ha itt csalnanak, lopnanak, hazudnanak “reggel, éjjel meg este”, akkor mindez nem így lenne. Döntse el mindenki,kivel és mit akar. Érdeklődjenek otana, hogy mit jelent a GENDERIZMUS, AZ LMBTQ ES A MIGRANSIZMUS. AZ ELLENZEK EZT AKARJA, ami nemzet halállal fenyeget. Nekünk ezt már illő tudni, gondoljunk a határon túli magyarságra és fogyatkozasukra. Ha ők fogynak, mi is fogyunk. Védjük meg hazánkat,nemzetünket.HAJRA MAGYAROK.
kanigunda
2024-02-20 at 18:00
“…A kegyelmi ügy tavaly novemberi….”
És? Akkor le se mondott? 🙂 🙂 🙂 Jó hogy szolt, nem tünt volna fel.
Majd ha maga csücsül abban a székben akko úgy mond le ahogy akar. De hála
teremtőnek még a közelébe se engedik. Miért nem akkor verta nyálát amikor
meleg volt a téma? Utólag vagyunk bátrak?
Óra indul mert a maga orrát a belenyomni a fekáliájába 5 perc. Mint mindig.
A kérdés az volt, hogy a lemondatásra mi a bozonyíték. Erre maga hadovál a egy MDF-es
igazságügyminiszterről. Ja, hát tényleg idevág. Kunos Péter, látom olvassa dollársajtót.
Hány éves is a téma? 25? Mindig ezekkel az ásatag szarokkal jön, deprimáló.
Tehát a legnagyobb közjogi méltósághoz intézet kérelemt el kellett volna egy sima
miniszternek vágnia? Tudtommal max. ellenjegyzi ami annyit tesz, hogy a politikai
felelősséget vállalja. Azt meg is tette, lemondott mert hibázott de a kegyelmet
nem javasolta. Ha tudja kontrázni, tegye! Ha meg nem akkor …lapos!
A többi meg az obligát OV és NER fröcsögő blabla. Ugye ezeknek sok köze a kegyelmi
folyamathoz. Juteszembe, putyinpincsi sehol? Ejnye bejnye.
Mancika két cukorral, ahogy szoktuk!
sumer
2024-02-20 at 17:29
“N.K.-nak nem az ellenzék prüszkölése miatt kellett lemondania, hanem a Fidesz tábor igen nagy részének a felháborodása miatt”
Szerintem a kegyelmi ügy miatt sem Novák Katalinnak, sem Varga Juditnak nem kellett volna lemondania! Ismerőseim között nincs olyan, aki ezt elvárta volna tőlük. Véleményünk, hogy az egész csupán műbalhé volt, a ballib oldal tudatos politikai hiperventillációja, de mindegyikünk tiszteli a két hölgyet azért, hogy végül lemodtak. Az is tény, hogy Balogh Zoltán távozását, közülünk senki nem sajnálta.
Azon viszont mindannyian felháborodtunk, hogy a bicskei nevelőintézet egy másik, pedofil alkalmazottja nem került eddig börtönbe! És a leggusztustalanabb az egészben, hogy az ő “ügyét” a ballib oldalon eddig senki nem firtatta, és nem firtatja azóta sem! Utóbbi valóban felháborító, de ehhez sem Nováknak, sem Vargának nincs semmi köze. Ezért nem érdeke az a ballib oldalnak sem. Ennyi…
Yoggi
2024-02-20 at 16:21
@kanigunda
“Bizonyíték?”
A kegyelmi ügy tavaly novemberi. Eszük ágában nem volt lemondani.
Novák Katalin kijelentette, hogy ő pedofilnak nem ad kegyelmet, majd kiment a közel keletre. Nyilván azért, hogy saját elhatározásból az útját később megszakítsa, és lemondjon.
Varga Judit meg sem szólalt az ügyben, folytatta a háttérkampányt, mint az EP-lista vezetője. Nyilván azért, hogy pár nappal később saját elhatározásból lemondjon.
Orbán Viktor meg a semmiből előhúzott egy felesleges alaptörvény módosítást, és utána beindult a nyalonc média gőzhengere.
Igen, ez nekem teljes mértékben úgy néz ki, mint akik szuverén döntésükből mondtak le.
Igazad van!
“Tudtommal “VJ” – nem támogatta de felterjesztette.
Gondolom az államelnökkel nem mehet szembe szolgálati úton..”
Látszik, hogy tisztában vagy a dolgokkal, azért oktatsz ki engem szokás szerint.
De. “Szembe mehet.” Mint ahogy Dávid Ibolya sem írta alá Kunos Péter kegyelmi kérvényét.
Semmi ilyen szokásjog nincs. Ha van, akkor él az egy éven belüli választási rendszer módosítás is. Az is kurvára érdekelte Orbán atyádat.
A helyzet az, hogy jó eséllyel azt hitte, ha egy ilyen ügy visszajön támogatással, akkor az le van zsírozva. Hát tévedett. Üdvözöllek a NER világában. A forradalom felfalta a saját gyermekeit…
Továbbá az a köztársasági elnök, aki azt hiszi, azért osztogathat kegyelmet, mert szerinte valaki ártatlan, az nem érti a kegyelmi intézményt, és alkalmatlan a pozícióra.
Örülök, hogy segíthettem. Máskor a nagy mellényt vedd le kommentelés előtt.
bl
2024-02-20 at 15:08
Novák Katalinnak egyetlen bűne van: a naivitás. Hogy elhitte vagy nem gondolt rá, hogy a kegyelme miatt meg fogják támadni, hogy ebben a fejletthaladó világban a látszat legalább olyan fontos, mint a valóság.
kanigunda
2024-02-20 at 14:03
Tudtommal “VJ” – nem támogatta de felterjesztette.
Gondolom az államelnökkel nem mehet szembe szolgálati úton..
De _LEMONDOTT_ mind a kettő. Hány sittes is ül még a Parlamentben?
kanigunda
2024-02-20 at 13:58
csakafidesz 2024-02-20 at 11:43
Pontosan! Na ennyire volt Fityisz kedvenc a Novák. De hát szerencsére az elnöknek nálunk nincs igazi
politikai súlya. Göncz tatának még eszébe se jutott a lemondás pedig ő effektíven törvényt sértett.
Most teret neveztek erről az asztalra piszkitó vén svihákról.
Tudtommal Novák egy bűnsegédet mentett fel és nem egy konkrét pedofilt. De hát kicsire nem adunk,
a nagy meg usse számít. Akik eddig szivárványos alsót hordtak meg nevetséges paprikajancsikat
küldözgettek volna az kisgyerekek boldugulására meg a bűzlő féceszt átkeresztelik efeböfire és
azt hiszik slussz-passz megoldottuk… nos ezek az okádék emberek most az ártatlanság virágát
morzsolgatva hirtelen megvilágosodtak és aggódnak. Megvilágosodtak? Aggódnak? Ha meghallom ezt a
szót a politikában, hogy aggódás már forog a gyomrom. Aggódtak itt már a buzik jogaiért (Szexuális
preferencia jogforrás?) a demokráciáért (vegyen az akkori ellenzék sajtót) most meg a messze nem
pedofil műbalhé kapcsán a pedofília miatt. Hát őket sem a következetességük okán szeretjük. Az
egyetlen pozitívum, hogy Alfölydi Jobika nem volt díszvendég 😉
Sas
2024-02-20 at 13:48
VJ –NK- miatt mondott le-NK pedig Balog miatt.
Sas
2024-02-20 at 12:47
BALOG A FELELŐS-NEKI KELLETT VOLNA ELSŐKÉNT LEMONDANIA-AKKOR NK menthető lett volna-egyébként NK pont azt a külpolitikát képviselte, mint OV-csak más stílusban.
csakafidesz
2024-02-20 at 11:43
Nagyon örültem a Budaházyéknak kegyelem miatt. A problémám az, hogy Novák Katalinnak annyi diplomáciai érzéke nincsen, hogy ne fuvolázza a gonosz Ursulával együtt, hogy Ukrajnának győznie kell. Mindenki tudja, hogy ez lehetetlen. Nem muszáj beszélni, és ha csak hülyeséget tud mondani akkor inkább hallgasson.
polizza
2024-02-20 at 11:23
Csak tudnám honnan vették, akik használják, ezt a ,,….(v.mit) mutatni” fordulatot.
Erőt mutatni, egységet mutatni, stb.,stb.,…….
Nem tudom más hogyan van vele, de számomra ez a ,,mutatni” olyan jelentéssel bír, hogy ,,elhitetni” olyasmit, ami nincs.
Erőt mutat tehát valaki, aki nem erős, de el akarja hitetni másokkal, hogy az. Aztán vagy sikerül, vagy nem.
Sz.tem inkább erősnek lenni, egységesnek lenni….. kell és azt is kell írni.
És ezt nem a témához, hanem a terjedő szóhasználathoz írtam. Nem feltételezem, hogy az író gondolt rá.
Ez a divat, hát ezt írta. Bár ki tudja!
Ami meg a témát illeti- csak ,,hangosan” gondolkodva-: mivel nem tudom, hogy mi az igazság a történtekkel kapcsolatban, és sajnos az általános tapasztalatok alapján nem tudok bízni csukott szemmel az igazságszolgáltatás ítéleteiben, mert azok közül sok csak jogszolgáltatás valamilyen alapon indokolva. Így nem tudom magam eldönteni, hogy a hölgyek valóban hibáztak, vagy nem.
Végül is kegyelmet bűnösnek szoktak adni. A nem bűnöst felmentik, ha nem is mindig.
Akár hibáztak, akár nem, az az érzés alakult ki bennem, hogy ettől az ügytől függetlenül régóta figyelik valakik, hogy mibe lehet belekötni, beleakaszkodni, hogy káoszt, zavargásokat okozhassanak a mi országunkban is annak érdekében, hogy egy keltett tömeghisztéria segítségével olyanokat állíthassanak az ország élére, akik majd az ukrán sorsra juttatnak minket is, egy lengyel típusú átmeneten keresztül. És ehhez kell a kormányzat oldalán állók egy része is.
Érdekes, hogy pont jogi dologból pattant ki ez az ügy. És pont bírósági emberek tettek nem is olyan régen – szerintem kétes, mert mit kerestek ott?! – látogatást présembernél. Ráadásul az internetről úgy tűnik, ezek közül az egyik, a nem százezer van belőle nevű dr M.T., akinek nem volt elég igazságszolgáltatási tótumfaktumsága, pályázott az Integrációs Hatóság elnöki, elnökhelyettesi, és talán még tagi pozícióira is.Tehát nagyon benne akart lenni. És az a bizonyos nyilvánossá is tett látogatás pont pár nappal a jelzett pozíciókra vonatkozó döntés előtt volt. Csak nem, hogy mutatni akarta az erejét?
Vagy ha az nem használ, akkor azt, hogy annak ellenére………….
Nem hinném, hogy ne lenne a jog terén elég olyan ember, aki felhívja a figyelmét kedvenceinek olyasmire, amit észrevett, amivel a vágyott hatás elérhető. És elég egy is. És az akár lehet egy jó fülű és értelmes takarító is.
A lényeg csak az, hogy merre húzza szíve vágya.
Egyébként azon bennem felmerülő gondolatok, hogy vannak emberek, embercsoportok, akik képesek a nekik nem tetszőket, az érdekeik útjában állókat, akár egyedül is, de főleg csoportosan, nem igaz vádakkal illetve, akár az életből is kiszekálni képesek. És sokszor kiválóan tudnak együttműködni, nem múlik. Főleg, ha esetleg kapnak külső biztatást, támogatást, na meg az ítélet alapján kezdhető polg.perben nagy összegű pénzbeli kártérítésre reményt – netán pont a sikerdíjas kártérítés szakértőktől.
Ráadásul közpénzből fizetve, lévén, hogy az intézmény, állami volt, tehát garantált a megítélt összeg kifizetése.
( Nem úgy, mint az agyonvert tanár gyermekeinek természetes személyek által fizetendő kártérítés, ami lehet akár csak jelképes is, lévén, hogy a kártérítésre kötelezettnek semmije sincs, és nem is lesz soha. A csoda az volt, hogy a a félárván maradt gyerekek szemfüles ügyvédje figyelt arra, hogy a nem megfelelő börtönviszonyok miatt a sikerdíjas kártérítés szakértők által kitaposott pénz a gyerekeknek járó kártérítés legalább részbeni fedezetére hasznosuljon és ne egyéb célokra.)
Én nem állítom, hogy ilyesmi volt most is, de nem tudom elűzni a motoszkáló gondolatokat, hogy netán ilyesmi is előfordulhatott.
A káoszteremtők meg most ünnepelhetnek. Kilőve egy elég erős, jó brüsszeli helyismerettel, megfelelő szakmai tárgyi és szakmai nyelvtudással is rendelkező
kemény ember az ellenoldalról. Mint korábban az elődje, Trócsányi.
És igen érdekes, hogy mindkettőjükben olyasmit kifogásoltak, amit meg ők teljes mellszélességgel támogatnak, sőt!, benne vannak.
Mint ebben az ügyben. Totálisan támogatják az összes ,,furcsa” embert, B.Zsolttal semmi problémájuk, a védelmezőivel támogatóival sem, de ha
egy ő általuk támogatott csoport tagját állítólag támogató a másik oldaltól kegyelmet kap, azonnal hiénaüvöltésbe kezdve igyekeznek kihasználni az abban rejlő lehetőséget. Pedig őket csakis a hatalom megszerzésének vélt felcsillanása vezérli ebben is.
Még valami: nekem rémlik valami a 2010 előtti időszakból, ahol D.K. mellé álltak, aláírtak, neves – és valóban tehetséges is – nők, művészek, személyiségek, valami ,,gyermek érzékenyítési” ügyben. De hogy az törvény volt, vagy csak javaslat, vagy csak aktivistaság, vagy mi, arra nem emlékszem. De nem az én értelmezésem szerinti gyermekvédelem, az biztos.
De most D.K. is kivonult. Csak nem ő akar most a védőszent lenni?! 180fokos fordulatot ,,mutatva”, de a valóságban maradva a nullán, vagy perdülve 360-at.
Ha emlékszik, tud, valaki többet erről, megoszthatná a tudását.
aladin
2024-02-20 at 11:19
Èn nagyon de nagyon sajnálom a két hölgyet de remélem visszatérnek a Fidesz-KDNP.-ba. Mert mind a ketten értékes személyek.
YX
2024-02-20 at 10:30
Fökolompos! Ha a Jeszi írasa,humoreksz.akkor a te.kommented mi?
YX
2024-02-20 at 10:25
Dr.Kolompar 08.42.Azért mert valakinek dr
Jelző van a neve előtt,nem jelenti azt,hogy okosabb bárkinél.Te oktatsz intelligenciára másokat? Nézz magadba,olvasd vissza az írásaidat.Igen sajnàlom személy szerint én is, hogy N.K.lemondott. Nagy vesztesèg a Nemzet számara.
fujj
2024-02-20 at 10:04
Én egy matematikai mutatószámot szeretnék ajánlani:
Nem mindenki bukik bele ugyanabba az esetbe:
Az új mutatószám neve: ‘belebukódási kvóciens’.
Ennek a mutatószámnak az értéke nagyban függ a hibát elkövető politikai szereplő személyétől.
Tehát nem mindenkinél ugyanaz. Jó szívvel ajánlom mind a bal és jobboldali pártoknak.
És nem gúnyolódom!
Nem érek rá, megyek nőzni!
Anonim Andras
2024-02-20 at 10:02
Erős támogatója voltam a két politikusnő melletti kiallasnak. Most mégis igazat kell adnom Orbán Viktornak, azért, hogy így döntött. Különös elismerés Novák Katalinnak, Varga Juditnak,hogy felvállalták a lemondás odiumat. Már írtam valahol, hogy taktikai okokból el kellett venni az ellenzék ragogumijat, mert a végén még a homlokunkra ragasztják. Ezek a választásokig elcsamcsogtak volna a semmin. Lépnünk kellett, hogy utána lépéshátrányba hozhassuk az acásarkodokat.
Nem vagyok ennyire megértő a református egyházzal és az ügyben nyilatkozokkal.
A Magyar Református Egyház nem párt. Nem kényszerül rá taktikai megoldásokra. Elismerés a testület kiallasaert Balog Zoltán mellet. Az utána történtekkel nem értek egyet. Nem kellett volna elfogadni Balog Zoltán lemondását, ki kellett volna állni az elítélt református igazgató helyettes mellett. A bírósági határozatot alaposan meg kellett volna ismerni az egyház jogászai által, hátha mégis koncepciós eljárásról van szó. A három gyanúsított megítélése felveti a gyanú árnyékát.
Judit
2024-02-20 at 09:54
Részemről már pontot tettem az ügy végére, és azt mondom ” PÓTOLHATATLAN EMBER NINCS.!”
Sajnálatos hogy így történt, de megtörtént.!!!
istvan
2024-02-20 at 09:54
László Tóth!
Eszednél vagy? A fejeden allsz, ha nem vetted volna észre! Allj talpra és akkor a dolgok a helyükre kerűlnek nalad!
Királytigris
2024-02-20 at 09:48
Ez a “lemondás” inkább lemondatás volt.
NK önálló politikai útra lépett. Nyílvánosan fikázta az oroszokat.
Miért baj ez?
Azért baj, mert Oroszországból jön a földgáz 85%-a, a kőolaj 60%, valamint az oroszok építik a Paks II.t.
Ez a három dolog hiányában a magyar ipar, a mezőgazdaság, és a közlekedés letérdepel, a lakosság zöme nem tud mivel fűteni, a rezsicsökkentésnek akkor becsöngettek. Ez mind kárt okozna Magyarországnak.
Ezt megelőzendő volt a lemondatás, amit OV zseniálisan kivitelezett. Mivel a Fidesz ezt nem tehette meg, hiszen Ők tették NK-t az elnöki székbe, ezért erre az ellenzéket felhasználva került sor. Kiszivárgásra került ez a kegyelmi ügy, a sorosi sameszek meg úgy ugrottak rá, mint éhtyúk a takonyra, és elkezdték követelni NK lemondását. A többit a hiénához, vagy dögkesselyűkhöz hasonlító sorosi sameszes média elintézte.
OV újra a magyar érdekek szerint cselekedett. NK helyett lesz más. Pl. Navracsis, vagy Trócsányi. Ők már nem fognak NK hibájába beleesni.
Yoggi
2024-02-20 at 09:42
@Ballib
“Azért mondtak le, mert kiderült.”
Én szégyellem magam, hogy Kovács Zoltánt kell neked idéznem, ami megmutatja a fidesz erkölcsi magasságát.
Kálmán Olga: “Önök ezt el akarták titkolni.”
Kovács Zoltán: “De sikerült?”
Ne legyél igazságtalan!
Olyan erkölcsi döntést sikerült meghozniuk “saját maguktól”, ami teljesen véletlenül esik egybe az ügy kipattanásával.
Eddig vívódtak!
Mondjuk elég lett volna elmagyarázniuk, hogy mért született a döntés, és meg lehetett volna úszni a lemondást.
Azonban valószínűleg a folyamat megismertetése még nagyobb bukta lett volna az indoklás nélküli lemondásnál, így ezt az utat választották.
Emellett onnantól kezdve, hogy a köztársasági elnök a legmagasabb szintű bíróságnak képzeli magát, ab ovo alkalmatlan a pozíciójára.
lhotx
2024-02-20 at 09:33
Hallottam élőben kurvákat egymást lekurvázni. Az ilyen iszamosfalú pöcegödröknek lehetőleg nem kell a közelébe menni.
Minden újabb emlegetéskor egyszerűen visszakérdezek: Mi kellene még? Lemondott, nem?
Tegyük félre az illúziókat (ha vannak még egyáltalán)! Az Orbán-féle kormányzás eltörlése a cél, s nem csak a megszüntetés szintjén, hanem utána egy olyan kikapirgálása a történelem lapjairól, amit Horthy-uralmával kapcsolatban is próbáltak. Kevesebbel nem érik be.
Dr. DJLaszlo
2024-02-20 at 09:32
Ez az ügy kizárólag azért lett ÜGY, mert a kormányoldal – IS – ügyet csinált belőle, sőt: igazából ő csinált ügyet belőle!!!
És azért csinált ügyet belőle, mert megkapta a kilövési engedélyt erre a két – sőt, mostmár három – emberre.
Ezek valamiért a jobboldalon is kellemetlenné váltak, úgyhogy nem másról van itt szó, mint fideszes belháborúról, amihez az ellenzék persze lelkesen asszisztált.
Nem történt más, ennyit történt, nincs itt semmi látnivaló, lehet továbbmenni.
dr. Kolompár G.
2024-02-20 at 09:19
Annonim 2024-02-20 at 09:01
Benned már dolgozik a “gyurcsány csip” . Semmi köze a baloldalnak az elnök leváltásához. Az ok 50%-ban Fidesz házon belüli baki, és 50%-ban Fidesz házon belüli megoldás a már korábban felmerült problémákra. Politikusoknak soha sem a dumáját figyeld, csak a tetteit. A füled becsap, a szemed észheztérít.
dr. Kolompár G.
2024-02-20 at 09:10
Puncius Pinatus 2024-02-20 at 08:48
Természetesen jól látod, hogy sok megoldatlan “probléma” létezik. Én ennek okaként két dolgot azonosítok. Egyrészt fenn kell tartani a “demokrácia” látszatát, nem lehet eltakarítani az ellenséget, mert páriát csinálnának Magyarországból. Másrészt a Fidesznek jól is jöbn egy olyan ellenzék fenntartása ami ugyan csípi sok fideszes szemét, de garantálja a sokadik kétharmadot..
Annonim
2024-02-20 at 09:01
Senkit nem lehet meggyőzni arról,hogy Köztársasàgi Elnökünk nem volt alkalmas kinevezett posztjára. Lelkiismeretesen,hazàjat szeretö Elnökként végezte munkáját,ami vilagszerte elismertek. Gyurcsány nem tudta megbocsàjtani azt,hogy Budaházy kegyelmet kapot. Attol a perctől elindult az akna munka az Elnökasszonnyal szemben.Találtak egy toil pihét,amibe belekapaszkodtak. Nem volt igazuk,mert a kegyelmet nem.pedofil kapta. Akinek le kell mondani,a közéletből eltirhulni az Gyurcsany.
Puncius Pinatus
2024-02-20 at 08:48
dr. Kolompár G.
2024-02-20 at 08:20
——————————
“hanem a Fidesz tábor igen nagy részének a felháborodása miatt.”
Nos ezért írtam illetve tartunk itt, a “jó keresztény módjára”.
Mindent elviselünk, lenyelünk az utolsó ránk hajított ganéjig!
És mind ezt következmények nélkül. Lásd a számtalan elkövetett államellenes, köztörvényes bűncselekményekig.
De lássuk Gréczi Zsolt /alias mutogatós rejsz majsztró/ hölgyeket zaklató esetét, aki visszatérve ismét a nagy nyilvánosság előtt feszít a rajtalévő szaros gatyájában.
Stb.
dr. Kolompár G.
2024-02-20 at 08:20
Puncius Pinatus 2024-02-20 at 08:05
Kérlek ne vedd sértésnek, de a valóságot teljesen másnak látod, -ahogy sokan mások is – mint ami. N.K.-nak nem az ellenzék prüszkölése miatt kellett lemondania, hanem a Fidesz tábor igen nagy részének a felháborodása miatt. Csakhogy ezt a Katika imádó rajongók nem akarják tudomásul venni. Ez a felháborodás nagyrészt nem a mostani eset kapcsán keletkezett, ez csak a hab volt a tortán. A köztársasági elnök oroszellenes, atlantista és a globalistáknak valamint zelenszkíjnek benyaló szájmenése volt a normális jobboldali emberek felháborodásának. Novák Katalin nem a Fidesz feminista méhkirálynője volt, hanem a köztársasági elnök. De nem akként viselkedett. Aki nőként csak Katika feminista megnyilvánulásai okán szavazott a Fideszre, azok vígasztalódjanak Dobrevvel. Nem lesz kár értük.
Ballib
2024-02-20 at 08:20
Nem azért mondtak le, mert hibáztak, egy éve történt a dolog. Azért mondtak le, mert kiderült. Nagyon más. Ha a 444 nem írja meg, elhazudják örökre. PS megírta volna vajon, Jeszy?
Puncius Pinatus
2024-02-20 at 08:05
A honi ballkibsiknek a példamutatás olyan, mint halottnak a beöntés. Ezek figyelmen kívül hagyják az erkölcsöt a moralitást, ismeretlen a felelősség vállalás. Viszont a hazugság bajnokai.
Ezeknek mindegy miért, csak kormányt “buktassanak”.
Nos ezek alapján teljesen indokolatlan volt a két politikus Hölgy távozása, példát véve a komcsi gazemberek eddigi gyakorlatából! Sőt ezt tágítva a nemzetközi szintre is.
Viszont mi jó keresztény, és barom módjára engedjük, hogy tele székletezzék a szánkat, /a fejünkön már rég túl vannak!/
A kegyeletteljes felebaráti szeretetünk /a vak baromságunk, bigottságunk/ lesz a vesztünk, mint a történelmi idők kezdetén Rómában.
Kár nincs egy olyan másik párt ami szavazatképes lenne sokak számára!
Nagyon megalázó unalmas a kormányunk ilyen hozzáálláshoz!
anon
2024-02-20 at 08:04
a mihazánkos torockaisták elképesztően naívak, vagy annak tettetik magukat, hogy a mű felháborodásuk lováról “osszák az eszet”. Van amúgy gyakran jó gondolatuk stb. de sajnos van két különleges képességük: nem értik meg a politikai taktikázást (pl. aki árulózza az Elnök Asszonyt, nem értik, hogy fontos szerepe volt abban, hogy a világpolitika szintjén Magyarország tudjon némileg menőverezni), valamint a kritikus pillanatokban gyakran rossz állást foglalnak el. Szeretném azt hinni hogy irányított ellenzék, habár a nagy képbe belegondolva, lehet még hasznosabb, mint ha irányítva lennének. Egy nem komunista/liberális alternatívát adnak azoknak, akik az érdektől és tényektől függetlenül, bármi is van, ellenzékiek. Az örökös “minden rossz, legyen minden más” táborába tartozóknak. Ilyen szempontból jó hogy van a párt: nem sikeresebb a kelleténél, de elcsatornáz sok “protest” szavazatot a szociktól. És ha gyakran az álláspontjuk fura is, néha jó ügyeket azért felválalnak… Csath Magdolna meg elég tehetségesnek tűnik külső szemmel, de sajnos elég idős is, szóval nem tudom…
dr. Kolompár G.
2024-02-20 at 08:01
Xy 2024-02-20 at 07:45
“Nos Orbán Viktor pont ilyen udvarias úriemberként húzta le a klotyón (nagy megelégedésemre) Novák Katalint.” Ebben hol van az ekézés?
Sarolta
2024-02-20 at 07:54
Milyen sorsa lett volna az igazgatóhelyetesnek ha
nem falaz az igazgató
nak???? Biztos az igazgató megnyomritotta volna az igazgatóhelyetest
életét örökre.
Büntetést is kapott
kegyelmet is kapott de
az életét tönkretette
egy buzipedofil aki
ki kell kasztrálni
midenki érdekében.
Xy
2024-02-20 at 07:45
Dr.Kolompar G. 07.32. Ha rájöttél a tutira,hogy humoreszket olvasol,akkor mégis mi kesztetett arra,hogy hozzászólj? OK volt arra,hogy Orbánt ekézd.
hufi
2024-02-20 at 07:42
Tisztelt László Tóth!
2024-02-20 at 07:16
Én mindkét közjogi nőszemélyt továbbra is tisztelem, nem úgy mint a maga fröcsögését!
Bocsánat, de a pozitívumokat, a tudásukat, munkásságukat miért kussolja el?
Szánalmas egy alak maga!
X2
2024-02-20 at 07:35
Megjöttek a Mihamos igaumondók,osztják az észt.
dr. Kolompár G.
2024-02-20 at 07:29
Ismerjük azt a helyzetet, amikor valaki úgy utasítja el udvariasan az ehetetlen ételt, hogy az milyen finom, de sajnálja, hogy egy perccel előtte teleette már magát mással. Nos Orbán Viktor pont ilyen udvarias úriemberként húzta le a klotyón (nagy megelégedésemre) Novák Katalint. Katika a legjobb,legalkalmasabb, leghasznosabb, legintelligensebb és még sok leg.. de nagyon jól tette, hogy lemondott.
dr. Kolompár G.
2024-02-20 at 07:22
Ha nem tudnám, hogy ki írta, azt hinném, hogy KISZ egyik kongresszusának a jegyzőkönyvéből idézett.
“az ország érdeke felülírja a pártérdeket”. Na, itt jöttem rá, hogy humoreszket olvasok. Annak tényleg jó.
László Tóth
2024-02-20 at 07:16
Szóval a pedofilokkal szemben zéró tolerancia, egyetértek. Ami a probléma: Novák agykapacitása miatt nem alkalmas ilyen magas posztra.Novák magának magyarnak kell lennie nem atlantistának. Nem az USA érdekeit kell képviselnie, hanem Magyarországért, maga áruló. Kérje el az alezredes úr gyalàsóját és ássa el magát. Azt se tudja mit beszél, maga bocsánat de hülye!!!!Mondja, maga szobabiciklin akar áramot termelni, vagy a vécéjéből fog uránt termelni, elmeroggyant! Csath Magdolna kb 100000 szer alkalmasabb lenne mint Ön.