Őszintén megígértem magamnak, hogy piszlicsáré ügyekkel nem foglalkozom a szükségesnél mélyebben, mert egyszerűen leszívják az ember amúgy is véges energiáit. Egyenesen energiavámpírként működnek a hangzatos, de valójában senkit és semmit sem befolyásoló események. Ilyen Pankotai Lili esete is. Az egyetlen oka, amiért írok róla – nem elsőre, de remélhetőleg utoljára –, mert ennek ellenére is meglehetősen mély hullámokat kavart az eset szülővárosomban, Pécsett. Az csak hab a tortán, hogy Pankotai ugyanabba az iskolába járt, ahová immár jó régen én is: a Ciszterci Rend Nagy Lajos Gimnáziumába.
Kezdjük rögtön az elején – nem mintha szükséges lenne, hogy a közéletet követő emberek számára különösebben mélyítsem az eset hátterét. Október 23-án a baloldal szervezésében, a baloldal ismert és kevésbé ismert arcaival tüntetést szerveztek a fővárosban. Ennek lebonyolítása, fogadtatása és utóélete pontosan ugyanolyan volt, mint bármelyik, eddig már látott balos demonstrációnak a lebonyolítása, fogadtatása és utóélete. Dobrev Klára hívta utcára az embereket, ott fotózkodott és posztolt minimum 15–16 alkalommal a megmozdulásról minden balos, aki csak mozdulni tudott, végül fő attrakcióként Karácsony Gergely, Budapest balos főpolgármestere is beszédet mondott a színpadon. Nem tudom, Önök hogy látják, de a civil érdekvédelem nekem valami egészen mást jelent. No, és ennek a tüntetésnek volt egyik szónoka Pankotai Lili, a pécsi Nagy Lajos gimnázium végzős hallgatója. Itt hadd végezzek némi további alapozást is.
Elsőként, amikor én az intézmény tanulója voltam, akkor is tele volt Pécs komcsiszimpatizánsokkal. Talán Önök is emlékeznek még rá, amikor a 2002-es választásokat követően egy csalódott voksoló – vagy többen is lehettek, ki tudja – Pécs egyik helységnévtábláját áthúzta és aláírta, hogy Moszkva. Elég nagy szomorúság az, hogy pont a szülővárosom a mai napig egy magát elég komolyan tartó komcsifészek, de ezzel nemigen lehet mit tenni. Elég az hozzá, hogy a kétezres évek elején a baloldallal szimpatizálók igen jelentős része nem íratta a gyerekét egy rendi iskolába. Azért nem, mert semmi keresnivalója nem volt ott. Más világnézet, más vélekedés, más mindennapok, más családi háttér jellemezte az odajárókat, mi értelme lett volna a feszültséget szítani? Akik pedig mégis így tettek, azok tudomásul vették, hogy az intézmény világnézetileg nem semleges iskola. Hogyan is lehetne az? Soha nem felejtem el drága osztályfőnököm első órán nekünk átadott levelét, amit rajtunk keresztül szüleinknek címzett. Ebben sokkal szabatosabban, de ugyanezek a gondolatok szerepeltek, a világnézetileg nem semleges kitétel pedig egészen konkrétan ugyanígy.
Szóval, hogy kerül oda Lili? Mi keresnivalója van neki ott? Hogyan juthatott a szülei eszébe ez az ötlet, olyan szülők fejébe, ahol a fater közösségi oldalakon arról elmélkedik, hogy kinek kéne már tepsibe kerülnie – értsd, koporsóba – és kit mikor lőne fejbe. Megsúgom, mielőtt elbizonytalanodnának, mindkét megjegyzésnek politikai háttere van. Meglehetősen balos háttere. Azt meg már felhozni sem érdemes talán, ha mindez így is alakult, hát rendben, nincs mit tenni, de 17 évesen Pankotai Liliben nincs annyi, hogy iskoláját, amit vélhetően szeret, hiszen minimum három éve a tanulója, nem teszi ki ennek az egész botránynak? Nem hagyja, hogy bolond, a közélet iránt teljességgel világtalan, ostoba, kártékony f@szok az alma materével szemben mocskolódjanak? Mert ha neki ez tényleg csak ennyit jelent, akkor még egyszer: mit keres ott?
Úgyszintén értetlenül állok névleg legalábbis keresztény emberek kiállása előtt. Mit lehet ezen a performanszon védeni? Amivel legkevésbé az volt a baj, hogy obszcén. Igen sok, kifejezetten kormányellenes, trágár művészeti alkotást tudnék mondani, ami a maga kategóriájában igenis érték, attól teljesen függetlenül, hogy én személy szerint a mondanivalójával nem értek egyet. De ez a slames izé, ez egyszerűen sz@r volt. Magyartalan, össze-vissza, mindenfajta valódi közlést nélkülöző cucc, ami nagyjából csak akkor tudott tetszésnyilvánítást elérni, ha alkotója kimondta azt a szót, hogy f@sz. Komolyan, mintha óvodásokról lenne szó, akiknek ha odasúgod, hogy pisi vagy kaki, akkor kacagásuk közben azt érzik, mintha valami nagyon titkos és súlyos összeesküvés részesei lehetnének ezek hallatán. Ám van itt egy még súlyosabb feltételezés.
Ugyanis van ember, aki elhiszi, hogy Pankotai Lilit nem azért választották ki, mert egyházi gimnáziumba jár?
A forgatókönyv előre le volt írva: teljesen véletlenül, természetesen a semmiből a baloldal talál magának egy slam poetry-előadót, diákot, aki be lehet dobni a mélyvízbe és várni, hogy az intézmény, ahova jár, kirúgja, így a továbbiakban erre felhúzva lehet folytatni balhét, hiszen egy diákot a véleménye miatt ért komoly retorzió, ilyen a diktatúra, etc. Ez nyilvánvalóan – és helyesen, erről még mindjárt beszélek – nem történt meg, így hiába izzították az olyan őrülteket, akiket ilyenkor mindig lehet, valójában nem szólt nagyot a történet, hiszen nem a terveik szerint alakult az egész. Az eredeti terv ugyanis a direkt botrányokozást célozta: egyházi gimiből érkező felszólalót, akit biztosan kirúgnak. És persze mindezt nem noÁr meg a többi félkegyelmű világtalan intézte és találta ki, nekik csak a feladat volt leosztva a baloldal vezetői részéről. Ez egy újabb besült akció az ellenzéktől. Az egészben az a legaljasabb, hogy megint egy gyereket használnak fel, aki elhiszi, hogy ő ebben a történetben valójában is számít, pedig mindössze csak eldobható eszközük.
Továbbra is az a véleményem ugyanakkor, hogy a kiscsajt nem szabad kirúgni és nem érheti komolyabb retorzió. Totálisan kontraproduktív volna, ráadásul csak politikai hasznot hozna a baloldalnak. Egy dolgot azonban nem veszünk viccre. Egyetlen bolsinak sem hagyjuk, hogy tettlegesen hergeljen egy egyházi iskolával szemben, főleg, ha arról van szó, ahol életem talán legderűsebb négy évét tölthettem. Ha bármilyen Lenin-fiúk brigád balhét akar generálni az iskola tanulói, tanárai vagy épülete ellen, mi is ott leszünk. Ez a vörös vonal. Aztán meglátjuk, mennyire buzog bennük a Szamuely-stílus. Nekem az rémlik, annyira nem volt nekik ez gyümölcsöző. És itt lehet szó a nagyfateri reflexeket magában megtaláló Fekete-Győr Andrásról vagy a lumpenproletariátus szellemiségét 2022-ben fényesen hozó, egyébként a világban látványosan vakon járó, bődületes butaságokat szakmányban szállító, szívét éppen mindig a legdivatosabb, balos dolgokért fájlaló noÁr is, akinek lehet, nem mentek ezúttal annyira a kínai cuccai, ezért morci. Ő például be is lengetett valami akciót az iskola ellen. Gondolom, szobaszínházas sikoltozás is várható vagy valami modern izé.
Itt nem lesz még egy Lengyelország, ahol templomokat és egyházi intézményeket lehetett tettlegesen is támadni. Hajrá, Nagy Lajos, a sulival vagyunk!
Vezető kép: Molnár Áron (NoÁr) színész beszél a Pedagógusok Szakszervezete (PSZ) országos pedagógusdemonstrációján Budapesten, a Kossuth téren 2019. november 30-án. MTI/Mónus Márton
Szilárd
2022-11-02 at 21:44
A cikk írójából fröcsög a gyűlölet. Lehet, hogy nem trágár a beszéde, de libcsizik, balosozik. Ez jellemző. Észre kéne venni, hogy ez nem vallás háború. Itt emberekről van szó! Persze azok, akik hatalmas anyagi támogatást kapnak a kormánytól, soha nem fognak ellene fordulni. Márpedig a kormány nem kevés pénzzel tömi az egyházi intézményeket. Ez tény. Nekik viszont oda kéne állni, ahol elnyomás van, és azokat kéne védenie, akik el vannak nyomva. Ez lenne az igazi keresztény szemlélet. Ez rég nem arról szól, hogy valaki káromkodik. Ez azok ellen szól, akik hallatják a hangjukat egy elnyomó rendszerrel szemben. Nem kérem, hogy egyetértsen velem bárki is. Csak ne próbáljanak meggyőzni arról, hogy a nagy vallásos hangadók ennyire jólelkűek. Jézus nem gyűlöletet keltett, nem rekesztett ki senkit, de a kufárokat kiűzte a templomokból. Mert számára nem a pénz volt a legfontosabb!
Abádszalók
2022-11-01 at 11:03
‘Magyar Bálint féle oktatáspolitika’ beérett…’az ő ötlete volt a ‘ nem kell tanmenet’ , nincs szakfelügyelő, ..nincs óravázlat stb, ..mindenki azt- és úgy tanít abból amiből és ahogy akar,..majd végső csapásként bevezette a három évfolyamos ‘tanárképzést’ az un. BOLOGNAI rendszert
Cseh Erika
2022-10-31 at 16:58
Ez a kislány miért jár egyházi iskolába?
Fehér Anna
2022-10-28 at 20:38
Ezek megesznek bennünket reggelire szőröstől bőröstül, mi meg azzal vagyunk elfoglalva, hogy elemezgetjük, hogy nekik hogy jó, nehogy megsértődjenek és feljelentsenek minket külföldön.
Mert még mit tudnak velünk csinálni, amit még nem tettek meg?
Borzasztó ez a szolgalelkű mentalitás!
Welszibard
2022-10-28 at 11:04
A Telex meginterjúzta rögtön a Pankotai Lilit.
Itt kategorikusan kijelenti a magát költőnek képzelő tanuló, hogy nem vallásos.
A családja sem az, az apja egy Orbán fóbiás vadállat, aki legszivesebben golyót eresztene a miniszter fejébe, az anyja pedig meditációval, házassági tanácsadással üzletelő “kócs”.
Mi következik ebből?
Az, hogy Lilike egy ordas nagy hazugsában él: ugyanis ha liberális elveit híven akarná követni, akkor eszébe sem juthatna egyházi, keresztény gimnáiumba járni. De jár, és ezzel a kétszínűséggel egy alantas játékot játszik, mert elvei ellenére teszi. Tehát igaza van Trombitás úrnak, ez Noárék és Márky-Zajék rafinált cselszövése (azóta azt is tudjuk: a pénz az USA-ból jön a tüntetésekre).
Mi a megoldás?
Valóban nem kell Lilikét kirúgni (ezt az örömet ne kapkák meg Noárék). Viszont a magát versírónak gondoló ordenáré stílusú kislány nézzen tükörbe és lássa meg, hogy ordító hazugságban él: semmi keresnivalója egy olyan gimnáziumban, amelynek alapelveit nem tudja elfogadni, sőt azzal ellentétes világnézetet vall. Vajon ekkora meghasonlásban hogy tud élni?
Széchy Miklós
2022-10-27 at 18:05
A pécsi leányka keveri a szabadság és a szabadossàg fogalmát. Nem az a szabadság, ha azt csinálom, amit akarok, (pláne mások kárára) hanem az, amikor nem kell azt csinálnom, amit nem akarok.
Béla
2022-10-27 at 15:38
Milyen tanárok voltak azok akik ezt helyeslték?
A kutyámat se bíznám rájuk!
Az Index írta, hogy Trágárka színpadon elmondott szövege a jelenlévők nagy tapsát váltotta ki.
Hasonló hasonlónak örül. A tapsoló tanárok mentalitása hasonló lehet Trágárka mentalitásához.
Hesslerezredes
2022-10-27 at 15:22
Sokáig Miskolc, Salgótarján, Ajka voltak a legvérszocibb városok.
Mára Pécs lett ilyen.
Hogy miért?
Nekem rejtély.
opettaja
2022-10-27 at 15:10
Pankotai Lili: “Nem félek, mert a gondolataim fölött nincs hatalmuk, a szabadság az, hogy azt gondolok és azt mondok, amit akarok.”
Hát nem egészen, “kicsi lány”! Képzeld, ha ugyanezt hajtogatja egy velejéig antiszemita újnáci/újnyílas…
No nem, a te szabadságod is addig tart, ameddig minden emberé ~ ameddig a szabadságunkkal nem sértjük más emberek szabadságát. Úgybizám!
Ezt üzenem minden acsarkodónak, politikai hovatartozásuktól függetlenül.
Musso
2022-10-27 at 12:01
X.ik trágárka szóra sem érdemes. De Pécs -mint komcsi fészek- “fejlődéséről” a pécsi lakosoknak el kellene gondolkodniuk. Miben fejlődtek? Hol vannak a nagy ipari parkok EU(főleg német),USA,Ázsia(Kína, Dél Korea,Japán) többszáz euro-milliárdos gyárakkal, több tízezres munkahely teremtésekkel??? Hol vannak az egészségügyi, oktatási, infrastruktúrális, kultúrális, sport (létesítmények is) fejlesztések???? Nézzék meg Győr, Debrecen, stb. városok fejlődéseit az utóbbi 20 évben. Fényévnyi lemaradás hozzájuk képest. Pécsnek jó ez??? Tisztelt Trombitás Kristóf! Na erről a témáról írjon véleményt és vesse fel ezt a témát ahol csak módjában van megtennie.
tarcsa
2022-10-27 at 11:29
Remélem osztálytársaiban és az iskola diákjaiban lesz annyi kurázsi, hogy ezt a kis butuska, bűzlő szardarab Lilikét tökéletesen kiközösítsék. Egyszerűen levegőnek kell nézni, semmibe venni. Szóba sem kell vele állni, nem kell végighallgatni a mondanivalóját. Az úgy sincs neki. Nem is érdemel mást. Sem itt, sem az ország egyetlen tanintézményében! Járjon családjával DK szeánszokra. Az a színvonal pont nekik való.
Rózsa Zoltán
2022-10-27 at 11:26
már kétszer hozzászóltam ehhez a cikkhez de csak mostanra merült fel bennem a kérdés – kérem a tisztelt hozzászólókat, érezzék szabadon kifejteni a válaszokat, szívesen olvasnám az alábbi felvetésre:
Itt ez a Pankotai Lili – forradalmár, felszólaló, diáklány, tini, fiatal, tüzes – és még sok más tulajdonság büszke hordozója mint ismert.
Néhány napja búcsúztattuk Wittner Máriát – a forradalmár ikont nem kell bemutatnom szerintem.
Kérdés:
Mit mondana ma Wittner Mária Pankotai Lilinek? Mit adna neki útravaló gyanánt? Forradalmár a forradalmárnak?
Szőke ciklon
2022-10-27 at 11:12
Kristóf! Jó, olvasható a cikk, de azzal, hogy “nem szabad” kirúgni az iskolából, azzal nem értek egyet, mert elég volt ebből az álszent “ha megdobnak kővel, dobd vissza kenyérrel” állásponttal, az állandó meghunyászkodással. Gondolod, ha nem rúgják ki, akkor majd nem fognak diktatúrázni? Szerinted, ha egy libsi iskola diákja valamilyen megmozduláson komcsizik, libsizik, mit tesznek vele? Ahogy több hozzászóló is megjegyezte, ez a lány nem ebbe az iskolába való! Nagy esélye van annak, hogy azok a diákok, akik minden trágár kifejezést megtapsoltak, és csak azt, azok tudják, hogy mit tesznek? A lányt “bátornak”, “szókimondónak” tartják, pedig fel sem fogták milyen ostobaságokat beszélt, melynek lényeg csak a trágárság volt. Ha komolyan veszik az iskola szellemiségét, ezt a lányt, mint a fertőző vírusgazdát onnét el kell távolítani. Nem kell legyilkolni – ahogy ezt ők tennék velünk – hanem el kell tanácsolni olyan iskolába, ahol olyan szemlélet uralkodik, amit ő és uszítói, tanácsadói vallanak! Van ilyen sok. Sajnos!
Greg
2022-10-27 at 11:09
A pedagógusképzés és foglalkoztatás gyökeres átalakításának elmulasztásával a kormány a saját sírját ásta meg. Az így kitermelt anarchista álpedagógusok most az ördöggel is összefognak, hogy bele is tegyék a kormányt abba a sírba.
Józsi
2022-10-27 at 11:07
Ha ez a bizonyos pécsi iskola még szeretne valamennyit megtartani a megtépázott méltóságából, akkor függetlenül a cikkíró által felvázolt kontraprodukciós veszélytől látványosan kirúgja ezt a velejéig romlott és bután-buta növendékproletárt. Kristóf barátom, nem hiszem, hogy nem vagy vele tisztában: a balliberális bandával szembeni megfelelniakarás, öncenzúra ideje már régen lejárt!!! Ha valami, akkor az tényleg kontraproduktív, ha ezek azt látják, hogy valamitől félünk! Ettől kapnak vérszemet! Nem is értem, hogy mire jó ez a totojázás, ez a beszéd felér a szeretett iskolád létjogosultságának, tanárai és igazgatója alkalmasságának megkérdőjelezésével! Attól nem félsz, hogy felbuzdulásból, ha ez a botrány válasz nélkül marad, esetleg pankotai féle trójai falovakkal megfertőzhetnek további konzervatív értékrendet képviselő iskolákat?!
Greg
2022-10-27 at 11:00
Rózsa Zoltán 8:32
1000/1000 !!!
Greg
2022-10-27 at 10:55
Tisztelt Trombitás Kristóf!
Úgye maga sem gondolja komolyan, amit a cikkében leír?
De akkor miért nem inkább egy vicclapnál ténykedik?
khm
2022-10-27 at 10:54
Egyszer használatos üzletszerűen kéjelgő teremtésből NEM SZABAD MÁRTÍRT csinálni!
Éva Mag
2022-10-27 at 10:51
jelentkezzen ez a nemét megszégyenitö élölény a Lauder gimnáziumba- az is felekezeti iskola. ott örömmel fogadják majd bizonyára – ha megfelel az ottani egyházi elöirásoknak és betartja . mert ott betartatják a diákjaikkal – ill. eszükbe sem juthat,hogy nem teszik !!! másnap már nem járnak oda-és a libsiknek sem jutna eszükbe a diák mellett tüncikézni szolásszabadságát védve…. no- lássuk !!
Mag Éva
2022-10-27 at 10:45
persze h. nem lenne hasznos?? lirugni ezt a némbert, mert abbol hasznot huznának, akik ezt megtervezték. az összes iskolatársának kell kirekeszteni öt a közösségböl. maradjon egyedül, minden kontaktust megszakitani vele. lássuk, meddig birja. de ezt türni nem szabad- már ha a többi diák valoban a keresztyén értékrend szerint gondolkozik, érez….
kaktus úr
2022-10-27 at 10:41
Egy érettségirekészülő,18éves lány miért is neveztetik kislánynak?de!tényleg?….
a méltángazdag,csodálatos nyelvünket alkalmazzuk már annak tartalmi értelezésével!nemde?…
mintahogy egy a mi fogalmunk szerint nem úriem-
bereket(gyurcsány,karigeri,varnyú et,stb.)még megszokásból,annak tartalmát nélkülözően se nevez-
zük,mégcsak merő megszokásból úr-nak!
Theo
2022-10-27 at 10:34
Kristóf!
Fiatal letedre elég megalkuvó vagy! (vagy rosszabb?)
Minden egyes lépés hátra, közelebb visz a kereszténység sírjahoz. Gratulálok, hogy ezért ervelsz.
Ez az aberralt, műveletlen nember fellépő (nem ártatlan kislány, aki így beszél!!!!) nyilván csapda volt, ha (helyesen) kirúgják, akkor nekimennek a keresztény iskoláknak, ha nem, akkor nyomulnak nyugodtan tovább itt is, nemcsak a világi iskolákban.
Már nincs erről fogalmad, a fehérvári cisztercieknel is tombol a Momentum már régen, pedig nem ezért adják a szülők oda a gyerekeiket!
Ha most sem lesz semmi retorzió akkor a katolikus iskoláknak harangozták!
Ezt akarod????
odu
2022-10-27 at 10:30
Sajnos egy kicsit eltúlozzuk az iskola szerepét, mostanság az internyetes buborék sokkal nagyobb hatással van az ifjakra mint az iskola, netán a saját szülei.
Rózsa Zoltán
2022-10-27 at 10:25
Trombitás Kristóf!
Láthatja a hozzászólók igen különböző véleményen vannak Pankotai és az iskola megítélése miatt – a “piszlicsáré ügy” sokkal mélyebb, húsbavágóbb és szélesebben szántó mint azt a cikke felütésében indikálta. Szerintem ezt a vezércikket alaposan elbaltázta Kristóf – szerintem.
Alábbi hozzászólásomat annyival egészíteném ki, hogy amikor szeretett gimnáziumát így feltétel nélkül a védelmébe veszi az a meglátásom, hogy elfogult – mintha az iskola itt nem tehetne semmiről, nekik ehhez nincs közük, nem tudják, ők ott se voltak.
Tisztelettel kérem ha hazalátogat Pécsre ugyan tegyen már egy rövid kitérőt egykori iskolájába. Nézzen ott szépen bele egykori tanárai vagy a most ott ügyködő – esetleg épp Budapesten tüntikéző – oktatók szemébe és kérdezze meg legalább olyan bátran mint ahogy itt a cikkében a védelmükre kel:
Ezt mégis hogy gondoltátok?
Micsoda nevelés ez?
Ki tanította Pankotait erre?
Kitől látta, hogy Budapesten egy színadon ez a helyes viselkedés?
Rakovszky Istvan
2022-10-27 at 10:16
Annak idejen (1955) mikor pannonhalman elkeztem a gimnaziumot ulrik atya mondta, hogy tudja, hogy sok diak majd balodali lesz, de ennek ellenere mindent megprobalnak, hogy tisztesseges embereket neveljenek!
Aztan 57-ben az angolok pannonhalmajaban (downside) folytattam a tanulmanyaimat. Ott is voltak olyanok akiknek a szulei baloldaliak voltak. Pl. Egy fiu etonbol jott at. Az apja felsohazi tag volt. Nem politizaltunk.
De tavaly downsidebol elkoltoztek a bencesek! Hogy miert, nem tudom, de biztos vagyok benne, hogy globalista nyomas volt mogotte!
Ezt a liliket ne az iskola, henem a diaktarsai buntessek meg kikozosites altal! Ez sokkal hatasossabb, ugyanis talan jobb belatasra tudjak birni!
Matu
2022-10-27 at 10:08
Pankotai Lili immár több, mint három éve minden áldott nap, amikor belép az iskolájába – hazudik. Ugyanis úgy tesz, mintha elfogadná egy egyházi iskola szabályait, de közben egészen mást gondol róla. Értem én a szüleit, akik jó karrierista módjára “megérezték a kor szavát” és tudják, hogy az egyházi iskolákban jóval magasabb szintű tanítás folyik, tehát a kölöknek nagyobb esélyei lesznek a továbbtanulásra, ezért oda íratták be, de: ha lenézem, megvetem, kigúnyolom azt az ideológiát, amit a fenntartó magáénak vall, ne oda járassam a gyerekemet, hanem valami liberálisba, ahova való. Egyébként egyet értek: nem szabad nagyobb jelentőséget tulajdonítani a dolognak, mint amennyi: egy mocskos szájú pille röpködése. Nem több.
Naprózsa
2022-10-27 at 09:58
Márpedig ki kell rúgni ezt a buta libát. Nem a véleményéért, mert az nem volt neki, a szövegnek egyszerűen nem volt tartalma. Hanem mert:
1. Egy diák nem oktathatja ki a felnőtteket, ez csak Gréta szintű sértés, mikor a Háttérhatalom meghívta az ENSZ-be azt a kis szellemi fogyatékost, hogy az egész világot kioktassa és sértegesse, mikor még az iskoláit sem volt képes elvégezni.
2. Blanka és Lili pedig Magyarország mellett a mi szép anyanyelvünket is meggyalázta.
3. Amennyiben pedig még nem is nagykorú, úgy nem választójogú, és nem politizálhat mert nem érett rá. Ha meg nagykorú akkor viszont ugyanúgy felelős a sértésekért, vagyis jogi úton is perelhető, ennélfogva jobban járhat, ha csak kirúgják…
chatillon r
2022-10-27 at 09:54
keresztény érték a bűnbánat. a bűn viszont nem keresztény érték. a kettő nem vegyülhet. kereszténységben sőt az iszlámban is ezért van mennyország és pokol. szétválasztva. amíg a trágár és a trágárságáért felelős lány nem kér bocsánatot nyilvánosan nincs köze a kereszténységhez, hanem a keresztény értékek meggyalázója
Megvilágosodott szabadkőművész
2022-10-27 at 09:45
Aki az eszelős-tébolyult nemi eltévelyedéseket mindenek előtt és fölött preferáló és propagáló liberális (libsevik-neomarxista) oldalon áll, az tudva vagy tudatlanul, de inkább tudatosan a kozmopolita pénzügyi Háttérhatalmat támogatja, amelynek célja a fehér ember kiirtása és utána az emberiség lélekszámának a töredékére való csökkentése.
Minden, de tényleg minden, mögött ez és csak ez van, semmi más.
Úgyhogy a tanárszrtájk (sic!) is ezt a célt támogatja.
Meg ez a kis büdös picsa is.
TalEle
2022-10-27 at 09:32
A zalaegerszegi Mindszentyneum nagyon fontos dolog, de a jövőre nézve tanulságos, hogy a nemzeti ünnepeken – október 23-án, március 15.-én – nem szabad “hatalmi űrt” hagyni Budapesten, mert a sorosista f@szopó pesti csőcselék rögtön ráugrik, és kisajátítja ezt, ráadásul úgy, hogy a Soros/USA szervezetek bőséges segítséget adnak hozzá! Vigyázni kell velük, mert ha vérszemet kapnak egyre gátlástalanabbá és erőszakosabbá fognak válni, ennek egyik minta példáját láthatjuk most, amikor iskola igazgatókat gyalázhatnak a hitvány sorosista f@szopók!!
Mustos Pista
2022-10-27 at 09:32
Kristóf!
A kiscsaj az iskoláját gyalázta a nagy nyilvánosság előtt, hallgasd csak végig a beszédet.
EZÉRT kell kirúgni.
Ha taktikázni kell, akkor rúgják ki 1-2 hónap múlva, de nem lehetünk következmények nélküli ország.
Moha
2022-10-27 at 09:22
Kedves Trombitás Kristóf!
Gratulálok ehhez a cikkhez, remek összefoglalója a történetnek. Én tanárként nagyon sajnálom, hogy a “baloldal” így ráült, és ezzel teljesen hiteltelenné tette a tanártüntetéseket. Lilit és a Gimnáziumot is sajnálom. Egyébként az iskola igazgatója helyesen és okosan reagált az eseményekre.
Kristóf! További jó munkát kívánok!
Bàstya elvtàrs
2022-10-27 at 09:20
Én màr évtizedekkel ezelött megmondtam, hogy az oktatàs a jövö épitése, és ha ezt a baloldal teljesen megszerzi, akkor el fogunk veszni. Pont.
A Fidesz – Sajnos – hagyta söt mind a mai napig hagyja, hogy a balliberàlisok teljesen uraljàk az oktatàst!
Aki nem hiszi, menjen ki az utcàra és sétàljon egy kört a fövàrosban. Az àltalànos iskolàktol kezdve az egyetemekig mindenhol neoliberàlis tanàrok vannak! Agymosàs, Agymosàs, agymosàs!
A baj az, hogy nem volt és ahogy làtom nem is lesz takaritàs! Ezeket a tanàrokat màr 20-30 évvel ezelött el kellett volna küldeni a bus pics@ba,takaritonönek,wc pucolonak, stb.
Csak Sajnos a Fidesz – valamiért – a belpolitikàban, fél! Nem mer hozzànyulni a régi, Kommunista butorokhoz (nomenklaturàhoz). Kétharmad ide vagy oda.
Igaz, a jobboldali sajto is àltalàban ilyen (ez a cikk is). Puha, semmi megtorlàs, hadd csinàlja, amit akar.
NEM!!
Egyszer végre keményen oda kellene csapni, és megàlljt parancsolni! (Öszintén, ki a f@szt érdekel, hogy a balliberàlis média fröcsög! Igy is, ugy is fröcsögnek. Pénzt az orszàg màr honapok ota nem Kap! Akkor mitöl féljünk? Kemény lépésekre lenne szükség, mert különben baj lesz. Làsd tanàrtüntetés)
Ha kemény a büntetés mindjàrt csökken is a bünözés.
És egyet ne felejtsünk el:egyszer ez a generàcio is felnö, szavazni fog, csalàdot alapit, gyermekeket nevel.
Vajon a Fideszre fognak szavazni?….
OnlyFoolsAndHorses
2022-10-27 at 09:18
Bevett komcsi szokas. A gender-nevelesert kardoskodok gyerekei a legjobb maganiskolakba jarnak, a keritest lebontani szandekozok 3 meteres betonfal mogott laknak.
ok mindig csak masnak akarnak “jot”
OnlyFoolsAndHorses
2022-10-27 at 09:14
Bizony mondom nektek, ebbol a lanybol baloldali politikus lesz. Pont annyi esze van
Tánczos György
2022-10-27 at 09:07
Hogyan került abba a gimnáziumba? Bevett komcsi szokás. A múlt rendszerben a káderek közül sokan a piarista gimnáziumba jártak.
Nahát
2022-10-27 at 09:05
Mi az, hogy a komcsik ordítanak fenyegetőzésről? Majd pont elhiszem, hogy ők fognak egy egyházi gimnáziumot megvédeni, amikor mindent megtettek, és meg is tesznek az ellehetetlenítésükért, mert zsigerből gyűlölik a vallást, és elsősorban a kereszténységet. Hány és hány papot kínoztak halálra 45 után? Hosszú lenne a lista, de az is elég, hogy ott lihegett a nyomukban mindenhol a titkosszolgálat, a hívek közé besúgókat építettek, sőt még a Horn kormány idején is megjelentek választások előtt a miséken azelőtt sosem látott idegenek, nehogy az atya véletlenül “kampányolni” merészeljen. Esterházy Péter konkrétan be is ment mise után a sekrestyébe, hogy “elbeszélgessen” az atyával, ha neki nem tetsző dolgot hallott. És most ezek üvöltenek, hogy majd ők megvédik az egyházi gimnáziumot. Mindennek van határa!
api01
2022-10-27 at 08:54
Kedves Kristóf,
Azzal nem értek egyet, hogy kár volna kirúgni.
Azért nem, mert ez egy értékválasztás, és ez a kis hülye picsa nem való abba az iskolába.
Az egy dolog, hogy a kiscsaj incl. drága családja a GYF hátsóhából lóg ki – lelke rajta, ellenben szégyent hozott az intézményre, amit képvisel.
Amúgy hajrá Pécs.
Nick Rivers
2022-10-27 at 08:42
Rohadt kis anarchista bolsevik pöcs.
Azt hiszik, ha újra megprópálják a bolsevizmust akkor most jobb lesz.
Emögött is az USA manipulátorai állnak sz új amerikai kommunisták.
Judit
2022-10-27 at 08:40
Aki a Kormányunk elleni tüntetésen részt vesz tanító-tanár-vagy pedagógusnak nevezteti magát, bármelyik iskolában foglalkoztatják is kicsapni mindet mint azt a bizonyos macskát.!!! Amit pedig a 2010-óta javuló béreket illeti, költsék koporsószögre, tudják meg a Magyarok Istene hol lakik.!!!
Én nem támogatom hogy ebben a válságos időszakban egy fillért is kapjanak.!!!
A soros-sátáni–böszmék-böszméje szekta DögKeselyű gyurcsány és bandája mit művelt velük.!!!
Ezt elfelejtettétek rothadt állatok akik most a jólétben tüntettek, szenvedjetek mint az Úr Jézus Krisztus a Keresztfán.!!!
Rózsa Zoltán
2022-10-27 at 08:32
Trombitás Krisóf!
Értékelem, hogy a “legderűsebb négy évét” visszaidéző romantika szeretett gimnáziuma védelmére sarkallja de azért annyiban vitatom a véleményét, hogy Pankotai Lili nem az első és sajnos nem az utolsó a sorban aki ilyen körülények közül ennyire okádék cselekedetre képes.
Citálnám minapi hozzászólásom lényegét amely összefüggésben van ezzel de a baloldal külföldről történő, felforgató finanszírozása kapcsán írtam:
A mai magyar köz- és felsőszintű oktatás két lábon járó bizonyítványai, hogy az egyházi iskolák láthatólag jobban és profibban képzik az anarchista felforgatókat mint a CEU bármikor – és itt George Soros most hátradől és kér egy kávét. Még az is lehet hogy átutal néhány milliócskát a Ciszterci Rend Nagy Lajos Gimnáziumnak, a Vitéz János Katolikus Főiskolának vagy a budapesti Piarista Gimnázium részére annyi közleményt írva a guruló dollárokra, hogy “csak így tovább atyák, pásztorok, lelkészek!”
Nyilvánvalóan sokkal jobban megtérülő befektetés mint mondjuk a teljesen hiteltelen, pszichopata, hazudozó Marki-Zayra locsolni a pénzt mert ezek az egyházi iskolák olyan tőröl metszett bolsevikokat tudnak kinevelni mint a – George Soros számára szép emlékű – Lenin vagy Trockij.
Ismeretes, a főállású magyargyűlölő Hargitai Miklós “újságíró” a Budapesti Piarista Gimnáziumba járt 1983–1987 között majd később a Vitéz János Katolikus Főiskola, kommunikáció szakán volt hallgató.
Pankotai Lili pedig a Ciszterci Rend Nagy Lajos Gimnázium színeiben versenyzik az anarchista bajnokságban amihez csak grtulálni tudok a nevelőknek.
Egyetértek, hogy az iskolát védeni kell de már megbocsásson Trombitás Kristóf azon túl, hogy a tanárok követeőznek miközben ilyen “munka” kerül ki a kezeik közül kérdem én: minket, béketűrő és békét szerető embereket ki fog megvédeni a felforgató, vérgőzös kommunistáktól? – NoÁr, Pankotai, Nagy Blanka, Hargitai stb.
anonym
2022-10-27 at 08:27
Igen, meg vagyok én is győződve arról, hogy ez az egyházi iskolák lejáratásra is szolgáló jól megfontolt, tervezett akció!
halo ila
2022-10-27 at 08:26
Tessék szíves lenni ettől az idióta, önimádó kóklertől megkímélni minket olvasókat – a fotóját már maximum wc-papírra nyomtatva lássuk csak ezután. OK??? /Akár a diáklány, akár bármelyik szervező képét minden nap lehozzák, csak nekik csinálnak reklámot./
Ungarn über alles
2022-10-27 at 08:19
hol egy csődör, már megint sarkig tátott pofával látom ezt a buzi állatot !
——————————————————
állati nagy bűne a magyar sajtónak-médiának, hogy naponta taccsvonalon kívüli, meg sz*ba erőltetett férgek böfögésével hergelik a közhangulatot
…minek ?