A rövid válasz nyilvánvalóan az, hogy nem. A hosszabb válasz az, hogy ez az alkalmatlanság hovatovább Európa teljes pusztulásához vezet majd. Németország informális vezető szerepe ellenére nem tesz semmit azért, hogy bármi másképp menjen Európában, mint ahogy azt az ultraliberális érdekcsoportok, multinacionális korporációk és a „spontán” káosz akaratából következik. A soros német elnökség sem vezet sehová, a német politikai elit saját előítéleteinek a foglya.
1914-ben Németország Európa legerősebb nemzete volt. Az ismétlődő politikai válságok ellenére az európai közvélemény nem tekintett feltétlenül negatívan a német népre, tudták, hogy nemzetként milyenek, de az egyes németeket nem tekintették olyan szörnyetegnek, mint később a háborús propaganda hatására. Németország azonban nem elégedett meg azzal, hogy békés úton és ebből következően lassan építse ki gazdasági és politikai hegemóniáját Európában, hanem gyarmatokat akart és rövid úton akarta fölényét érvényesíteni. A németek katonai értelemben többször is egészen közel voltak a győzelemhez, végül is Anglia, Franciaország, Oroszország és később az USA katonai ereje kellett ahhoz, hogy a németeket legyőzzék. Európa végzetes meggyengülése ekkor kezdődött, a német világhatalmi álmok, vagyis az, hogy az európaiak egymást ölik, az egész világnak azt üzenték, hogy meg lehet szabadulni az európaiaktól, a fehér embertől. Európa demográfiai megroppanásában az I. világháborús veszteségek ugyanúgy benne vannak, mint a későbbiek.
A németek sikertelen pacifikálásának oka volt az is, hogy nem értette meg sem az európai, sem az amerikai politikai elit azt, hogy Európa nagyhatalmai már nem elég erősek egyenként ahhoz, hogy döntő szerepet játszanak más kontinensek hatalmi játszmáiban. A II. világháborúban aztán Európa ugyanazt sokszorosan megtette magával, amit bő húsz évvel ezelőtt. És megint a németek vezetésével. Hitler csak „elfoglalt” egy olyan Németországot, amelyben benne rejlett mindaz az indulat, agresszió, gonoszság és elképesztő tehetség és munkabírás, amivel szintén majdnem sikerült győzelemre vinni egy, a német néplélekben rejlő őrületet.
Hitler sok minden más mellett nemcsak a németek birodalmi álmait pusztította el, hanem Európa vezető szerepét is a világ dolgaiban. És mindezt már akkor, amikor az európai gyarmatosítók szinte minden kontinensen elpusztították az eredeti kultúrákat, már pusztán a megjelenésükkel is. A kultúrák találkozása sokszor vezet tragédiákhoz agresszió és imperializmus nélkül is. Ez a folyamat a gyökere a világ instabilitásának azóta is.
Ami Németországból megmaradt 1945 után, és ez nem volt sok, úgy tűnt megőrizte a németek legjobb jellemvonásait, a szorgalmat, a precizitást, a technológiák újító alkalmazására való képességet. És komolyan azt is lehetett hinni, hogy a németek, tanulva a totális vereségeikből, már nem gőgösek, nem tartják magukat a legkülönbnek és felhagynak a legrosszabb tevékenységükkel, a primitív, ostoba, agresszív ideológiák exportjával. Ugyanis a tágabb értelemben vett németföld a destruktív ideológiák kiváló szülőhelye, az etnocentrizmusból és az igazságkeresésből itt születtek meg azok az elméletek, amelyek minden más nemzet és kultúra számára is öngyilkosan pusztítónak bizonyultak. És amelyet aztán hatékonyan exportáltak a kommunizmushoz és a nácizmushoz hasonlóan a világ minden részébe.
A németek a nácizmus bűnei után olyan önagymosásba kezdtek, ami példátlan a történelemben. Talán őszintén hitték, hogy megjavulhatnak, ha látványosan megtagadják önmagukat és azokat a tulajdonságaikat, amelyeket bűneik okának véltek. A németek öngyűlöletbe hajló „fejlődése”, a szokásos módon, a mindig a végletekbe hajló túlzásokat produkálva ment végbe.
A németek tökéletesen biztosak benne, hogy megjavultak, hogy ők a világ közepe újra, és újfent elvárják mindenkitől, hogy kövesse őket az ideológiai útjukon.
A franciák korábban nem bíztak ebben, és úgy tűnik okkal. A francia külpolitika határozott célja volt a német újraegyesülés előtt, annak megakadályozása, ahogy volt olyan francia külügyminiszter a kilencvenes években, aki azt mondta: a francia atomütőerő az erős német márka ellensúlya.
A német munkás a hatvanas években már megint jobban élt, mint az európai győztesek, az angol vagy a francia munkásosztály, a német gazdaság újra maga alá gyűrte, igazán tömeges hadiipar nélkül Európát. A gazdasági siker pedig mindig igazolja a politikát és az ideológiát.
Az USA-ban most a liberális szélsőségesek, vagyis a demokraták ugyanarra akarják rávenni az amerikai nemzetet, mint amire sikerült rávenni a németeket a háború után. Csakhogy akkor a németek aktuális nemzedéke követte el és hajtotta végre azokat az elképesztő rémtetteket, amelyekért vezekelni kellett. A németek hiába fizettek sok milliónyi élettel a háborúért és a vereségért, százszor, ezerszer annyi parancsra gyilkoló úszta meg a felelősségre vonást, mint amennyit elítéltek. Ha a németek nem is voltak kollektíve bűnösök, a saját felsőbbrendűségükkel szinte mindannyian egyetértettek.
A mostani Németország olyan németek pszichéjéből sarjadt ki, néhány kivételtől eltekintve, akik a nácizmus után a „megjavulás” kultúrájához is parancsuralmi alapon alkalmazkodtak, nem igazán totális azonosulásból. Csak azért az eredeti etnocentrista, birodalmi gondolatot jobban szerették. Először a németek a legkülönbnek gondolták magukat és ezért akarták az egész világot, aztán a legerősebbnek hitték magukat és ezért gondolták a világot megszerezhetőnek, most megjavulva a világon a legrendesebbnek gondolják magukat, ők a jóemberkedés feltalálói tulajdonképpen, és most a megjavulás jeleként, egyelőre csak Európát akarják úgy „jóemberesíteni”, mint ahogy magukat a hitük szerint sikerült.
Pedig e mögött valójában az első világháborús német szemlélet áll, a világ legkülönb vezető nemzetéről. A mai németek tudják, hogy nem ők a legerősebbek, de azt is „tudják”, hogy most már ők a legjobbak, a legjobb emberek, az igazi jóemberek. És ez pont annyira igaz, illetve nem igaz, amennyire semmi sem volt igaz, amit az uralkodó fajról, vagyis magukról gondoltak Bismarck óta.
A geopolitikai szükségszerűség most is Európa vezető erejévé teszi a németeket. Akik most ráadásul nem gonosz porosz junkerek vagy SS-ek, hanem a világ legszolidárisabb, legbefogadóbb népe, amely három nemzedékkel ezelőtti bűnökért is olyan intenzitással és elszántsággal vezekel, mint amely annak idején a dédapákat elvitte tankkal Moszkváig.
Ma a németek szerint a lengyelek vagy a magyarok nem alacsonyabb rendű népek, vagy a keleti élettér kihasználandó és elsorvasztandó kényszerű járulékai, hanem egyszerűen nem jó emberek. Nem olyan jók, mint a németek, mert egyszerűen senki sem lehet olyan jó ember, „jóember”, mint a német.
A németek németek maradtak, ha az aktuális ideológiájuk szerint a jóemberkedés a fontos, akkor ők a legjóemberebbek és punktum. És természetesen ők mondják meg, hogy mit is jelent a jóemberkedés, nem más. A németek pont ugyanazzal a mentalitással építettek koncentrációs tábort, mint ahogy mostanában menekülttábort. Akkor az volt a projekt, hogy megöljenek embereket tömegesen, most az, hogy megmentsenek tömegesen. Az őrök, a személyzet mindkét esetben kiváló emberekből állt és áll.
Kevés olyan szörnyű nemzeti „személyiségzavart” termelt ki az evolúció, a történelem, mint a németekét. Ha éppen az önfeladás a legnémetebb tulajdonság, akkor azt fejlesztik tökélyre. És mint Európa vezető nemzete, meg is követelik mindenkitől. Ezt várhatjuk a németektől, semmi mást. Ugyanúgy a pusztulás felé viszik Európát, mint az ükapáik és a dédapáik. Ha ezt túléljük, bizonyosan negyedikre is lesz valami ötletük.
A történelmi tapasztalat azt mutatja, hogy Európát nem a németekkel kell építgetni, hanem bizonyosan a németek ellenében. De ne feledjük, hiába álltak az előző két alkalommal is nagyon-nagyon közel a győzelemhez, csak nem jött össze az a bizonyos „végső”. Aki a németekre tesz, az bizonyosan a vesztesre tesz. Kedvelhetjük egyenként a németeket, az egykori német kultúrát, de a mindenkori német állam céljai iszonyúan veszélyesek, mert eddig mindig katonai és kulturális imperializmushoz vezettek. És most már az EU sem más, mint a német kulturális imperializmus megnyilvánulása.
mirti
2020-10-03 at 16:22
a fenti képeken láthatók a normális világ tönkretevői !!! Szalvini ellenpólusai…
Mekkelek
2020-10-03 at 01:36
Már megint nem látjuk a fától az erdőt? Nem Németország irányítja Európát hiszen Németországot is irányítják.
A németeknek a saját országukban sincs szavuk, nem hogy Európát irányítanák. Ők csak végrehajtók, mint a 20 században…
Tények
2020-10-01 at 13:44
PERSZE, HOGY RÁJUK LEHET BÍINBI, MINT A KUTYÁRA A SZALONNÁT!
– 2 VILÁGHÁBORÚT ROBBANTOTTAK KI
– A ZSIDÓK MILLIÓIT GYILKOLTÁK
– EZUTÁN A ZSIDÓK HALÁLOS ELLENSÉGEIT “MENEKÜLTKÉNT” BEFOGADJÁK (TÖBB MINT 1 MILLIÓT)
– AZT MONDTÁK NÉMETORSZÁGBÓL SOHA TÖBBÉ NEM INDUL KI HÁBORÚ. ERRE LEGUTÓBB SZERBIÁT IS BOMBÁZTÁK A NATOVAL
– BELEAVATKOZNAK FÜGGETLEN ORSZÁGOK BELÜGYEIBE: KINA, UKRAJNA, FEHÉROROSZORSZÁG STB. AHELYETT HOGY A SAJÁT AJTAJUK ELŐTT SÖPÖRNÉK
A SZEMETET, AMIN MÁR RÉG ÁT SEM LÁTNAK.
– NEM A NÉMET NÉP, A POLITIKUSAI EGY KÖPEDELEM, sCHRÉDER VOLT AZ UTOLSÓ BECSÜLETES, MEGBIZHATÓ POLITIKUS
– ÉS MOST, AZ NDK-S ANGELA FERKEL- “MUTTI”
AKKOR JÓ ÉTVÁGYAT EURÓPA!
palaszeg
2020-09-30 at 16:46
Az írás jó, de egyáltalán miért kellene rábízni bárkire is Európát ? Európa nem egy állam így nem alkot egységes egészet, hogy csak úgy egyben rá lehetne bízni bárkire is.
Nyugati Ádámnak
2020-09-29 at 12:41
Sok igazság van az okfejtésében.
“Aki azt hiszi, hogy az európai országok együtt vagy külön-külön, az eurázsiai együttműködés nélkül megtarthatják a jelenlegi gazdasági státuszukat, az nincs tisztában a tényleges erőviszonyokkal.”
Ezért fontos a V4 számára a keleti nyitás a gazdaságban, sőt, a kiegyensúlyozott politikai kapcsolat.
Azért azt is meg kell vizsgálni, hogy a fentebb hivatkozott történelmi időszakban milyen felelősség terhelte a “német” elitet, vagyis a világuralomra törő nagytőkét, annak mi szerepe manapság: elsőként az USA-ban és Európában, a folyamatosan kirobbantott “helyi” háborúkban, Ukrajnában, Belorusziában.
Fejétől (és beleitől) büdösödik a hal. Ki kell vágni s akkor még “ehető”.
Nyugati Ádám
2020-09-28 at 22:43
Kár a németeket, különösen a politika irányításától távol lévő, dolgozó, alkotó, óriási többségben lévő sokaságot hibáztatni a 19. századtól napjainkig tartó európai hanyatlásért. A 21. században már nem ők diktálnak, hanem azok a nemzetek és államok, amelyek a legtöbb emberi és természeti erőforrással rendelkeznek. A magát “fejlett nyugatként” aposztrofáló államok már nem “kizsákmányolói”, hanem kiszolgáltatottjai a keleti és délkeleti szubkontinens méretű országok által integrált térségnek. Aki azt hiszi, hogy az európai országok együtt vagy külön-külön, az eurázsiai együttműködés nélkül megtarthatják a jelenlegi gazdasági státuszukat, az nincs tisztában a tényleges erőviszonyokkal. Ideje szembenézni a valósággal és minden eszközzel elősegíteni az eurázsiai együttműködést. Ennek az együttműködésnek sem a német, sem más, magát nagyhatalomnak tituláló európai ország nem lehet a vezetője, egyszerűen azért, mert ehhez nincs elég gazdasági és intellektuális ereje.
Andromeda
2020-09-26 at 19:34
Nagyon jó elemzés. Csak a végkifejlet elég sötét Magyarország számára. Szerintem a németek továbbra is a népek kiírtására törekszenek, most éppen a “jó emberség” ideológiája címén, amely valójában Goebbelsi propaganda. Elsődleges célpont Magyarország és Lengyelország, a helyi csatlósokkal megtámogatva már ott tartanak, hogy a lengyelek és a magyarok nácik, mert Hunyadival, Dobóval védekeztek pl. az oszmán támadás ellen vagy a varsói csatában Sztálinék ellen. Egészen elképesztő, de valójában Izrael állam megszűntetésén dolgoznak, és Trumpellenességük azt bizonyítja, hogy lehetségesnek tartják, hogy az USA fölött is átveszik a hatalmat. Úgy tűnik, hogy nemcsak a sajtó és a politika csaknem 100%-a Trumpellenrs, hanem a lakosság is átveszi ezt.
Vámos
2020-09-26 at 10:21
T Canadian Egy amerikai és egy német között Óriási a különbség,én dolgoztam amerikaiakkal is (diplomaták,üzletemberek) szinte kivétel nélkül segítőkész,allűröktől mentes, barátságos emberek voltak, a németek.osztrákok(ők is azok)pedig a másik véglet, persze kivételek mindig vannak.Végezetül csak egy sztori munkám során találkoztam egy amerikai nővel és megkérdeztem, hogy szólíthatom, mire ő, just call me Kate, később tudtam meg hogy a világ egyik legnagyobb amerikai cég alelnöke volt.Aztán találkoztam egy hatalmas német cég i.tanácsának tagjával,hát volt egy kis különbség.Ennyi
Vámos
2020-09-25 at 11:34
Uraim. Én dolgoztam német világcégnél, kétféleképpen néztek le,elegánsan, vagy nyersen,de semmi baj, az életben mindenért fizetni kell, így vagy úgy, soon or later,jelenleg minden ötödik “német”, bevándorló és szaporodnak, Németország, ugyanúgy mint az USA belülről fog összeomlani, hacsak nem jön egy új Vezér, de remélem nem jön és kalifátus lesznek.
K
2020-09-25 at 09:18
Oknyomozó
2020-09-24 at 19:24
hozzászólásához:
Sajnos a fenti cikk , írás maximálisan valóságos és reális.
Én még hozzáteszem azt is hogy a hitleri idomítás utáni kommunista (és négy-hatalmi) idomítás teljes,totális zombit, hülyét csinált a német népből.
Németországból származó társadalmi ötleteket 100x át kell vizsgálni, mielőtt azokat megfogadnák, de inkább legjobb azt elutasítani.
anonymus
2020-09-25 at 07:32
A németeké annyira individualista, mondhatni önző kultúra, hogy a Német-Római Birodalom bukása után osztódással szaporodva nem tudom hány fejedelemség, királyság, hercegség és egyéb önálló tanya jött létre. A németnek előbb porosszá kellett lennie, hogy egyáltalán államot képes legyen szervezni, majd a poroszok összerakták a Német Birodalmat. Poroszország rá is ment. Csak azok a nyomorult németek mindent elkövettek és elkövetnek, hogy ezt az egész jól megcsinált országot megsemmisítsék. A végén még sikerül.
Én inkább Poroszországot látnám szívesen az asztalnyi fejedelemségek mellett.
csakafidesz
2020-09-25 at 00:19
hivő 2020-09-24 at 19:30
Mi köze van Horkheimernek és Adornonak a II. világháborúhoz?
Uram, maga egy buta ember, csak ír, de soha nem olvas semmit.
csakafidesz
2020-09-25 at 00:15
Günter Béla 2020-09-24 at 15:26
Hitler soha nem volt szobafestő!
hivő
2020-09-24 at 19:30
A németek, ebbe
az osztrákokat is
értem ,legnagyobb
büne a frankfurti
iskola kinevelése.
Amit a frankfurti
iskola képvisel az
vezetett WVIIszörnyüségeihez
és a mai ép ésszel
fel nem foghato történésekhez.
hivő
2020-09-24 at 19:28
G.Béla a Japánok
ugyanugy lenézték a
többi ázsiait mint
a németek a kelet-
europaiakat.Mindenkire
volt gunynevük.Most
a németek mindenkit
szeretnek de az még
meg van nekik engedve
hogy minket lenézzenek.
Naprózsa
2020-09-24 at 18:25
Dehogynem lehet rájuk bízni! Akárcsak egy disznóólat. Németisztán már az is.
Theo
2020-09-24 at 17:28
Valaki megmondhatna mindezt Gulyas Gergelynek is.
Poppy
2020-09-24 at 16:28
Németekre? Semmit! Ezt már többször bizonyították.
Günter Béla
2020-09-24 at 15:26
Az a tény, hogy a világ legfejlettebb (tudomány, technológia, gazdaság, művészet-kultúra), legtanultabb kontinensét minden gond nélkül át tudta verni egy önimádó pszichopata k*csög szobafestő, mindent elmond erről a kontinensről és az egész emberiségről. Hitler hatalomra jutása és megerősödése nem csak a németek, hanem az egész európai kontinens szégyene is.
Nagyon érdekes, hogy Hitler egyik legszorosabb szövetségese az a Japán volt, amelyik a keleti félteke legfejlettebb országa/birodalma volt.
Vagyis az a német gondolat, hogy Európa leggazdagabb, legokosabb, papíron legkulturáltabb nemzetének kell vezetni a kontinenst, egy hatalmas hazugság. Ennek ugyanaz a darwinista téveszme az alapja, mint anno a nácizmusnak.
Már önmagában az egy hamis világnézet, hogy Európának egységesen kell fellépnie minden területen. Ki mondta, hogy szükség van európai birodalomra, pláne európai vezető(k)re? Bizonyos területeken közösek az érdekek, ezért egy laza együttműködésre mindenképpen szükség van az országok között, de semmi több. Európa nem az Egyesült Államok, nem Oroszország, nem Kína. A románok, magyarok, ciprusiak, németek, svédek, luxemburgiak több dologban egyetértenek, de ebből nem az következik, hogy ugyanahhoz a néphez, ideológiához, birodalomhoz szeretnének tartozni. Milyen abszurd! Én egyáltalán nem érzem magaménak Luxemburgot és van egy olyan érzésem, hogy a luxemburgiak sem szeretnek engem honfitársukként, családtagjukként.
Blanka
2020-09-24 at 14:24
Nem !)!!!!
Tények
2020-09-24 at 14:13
még most is van der Leyen-re szavazna Orbán?
ez a nő olyan hadügyminiszter volt, amilyen eszkimó én vagyok.
Csak azért mert 5 gyereke van…
Orsóséknak is van 5 gyereke, vagy nem?
Namond
2020-09-24 at 14:11
Hogyne, rá lehet, különösen Merkelre.
Persze, akkor ha a németek vezette Európa, Trump butt plugja akar lenni.
De talán erről a demokrácia elvei szerint szavazást kell tartani, nem de?
K
2020-09-24 at 13:54
A britek , angolok is azért léptek ki az EU-ból ,mert (nem úgy mint Magyarország !!), ők mindig is függetlenek voltak, saját talpukon álltak, és pontosan látják annak kockázatát ha a saját országuk irányítása kiesik a kezükből, milyen függő viszonyokba kerülnek bele.
Ők maguk is készítettek ilyen függő gyarmati kapcsolatokat viszonyokat más népek számára, mint zseniális gyarmattartók.
A EU tagság több a kárt okoz, mint a kilépés.
moliere
2020-09-24 at 13:51
Jóvan, de most már a lengyelekről írjon valaki, mert azok az új németek.
moliere
2020-09-24 at 13:38
Sokszor hallotam már ezt a “német néplélekben rejlő őrület” kezdetű dalt, de magyar magyartól még egyszer sem.
Horváth Ágoston
2020-09-24 at 13:22
Tökéletes látlelet! Ezért szívás Európának a Brexit. Így még kevesebb ellensúlya lesz a németeknek.
SapaceBug
2020-09-24 at 13:06
Többször megmutatták már mire képesek, és nem csak Európa, hanem a világ is égett…..
Tudományos libsizmus
2020-09-24 at 12:59
Ausztria-Magyarország sokkal jobb hely volt, mint az EU. Nem azt mondom, hogy azt kéne helyreállítani, mert azóta az úgynevezett osztrákok is teljesen bediliztek, de az idióta EU bőven tanulhatna a Monarchiától, hogy kell egy államszövetséget észszerűen megszervezni és vezetni.
Hargita
2020-09-24 at 11:58
HUXIT! HUXIT! HUXIT!
Hesslerezredes
2020-09-24 at 11:45
W.Schmidt 2020-09-24 at 11:32. Uram, Ön a szívemből beszél! Annyi korrekciót bátorkodom tenni, hogy ha a 3. vh-ban Paks kap egy nukleáris csapást, akkor nyugodtan lehet a nyuscsuknak a határ a Tisza, mert Tiszán (és Dunán) innen és túl százévekre lakhatatlan és használhatatlan lesz minden, Csernobil ahhoz képest kutyafa……sza sem volt. És igen, ideje lesz lekötni egy kis területet Putyinnál az Ural tájékán (visszamegyünk – már aki még megmaradt – oda, ahonnan gyöttünk…).
Válasz
Hesslerezredes
2020-09-24 at 11:45
W.Schmidt 2020-09-24 at 11:32. Uram, Ön a szívemből beszél! Annyi korrekciót bátorkodom tenni, hogy ha a 3. vh-ban Paks kap egy nukleáris csapást, akkor nyugodtan lehet a nyuscsuknak a határ a Tisza, mert Tiszán (és Dunán) innen és túl százévekre lakhatatlan és használhatatlan lesz minden, Csernobil ahhoz képest kutyafasza sem volt. És igen, ideje lesz lekötni egy kis területet Putyinnál az Ural tájékán (visszamegyünk – már aki még megmaradt – oda, ahonnan gyöttünk…).
Hesslerezredes
2020-09-24 at 11:40
Nem kell kilépni, csak szelektíven felmondani a szerződések minden olyan rendelkezését, amelyik/amelyek nem tetszenek nekünk, kb. a következő szöveggel: “Magyarországnak a legnagyobb sajnálatára a továbbiakban nem áll módjában eleget tenni az alábbi szerződés (…) alábbi (….) rendelkezésének/rendelkezéseinek.”
Oszt agyaljanak rajta napestig az EU, meg Brüsszel nagyokos jogászai, hogy akkor basszus, most Magyarország minek is tud eleget tenni és minek nem???
Bismarck egyszer azt mondta: “Inkább legyenek jó jogászaim és rossz törvényeim, mint fordítva!”
W.Schmidt
2020-09-24 at 11:32
Ennek az irasnak minden betüje IGAZ.En mar több mint 40 eve köztük elek. Sajnos a politikusaink ezt nem latjak es az Orszag szekeret megint ezekhez az elmebetegekhez kötik.Lasd a hadiipari szövetseget. A Kancellart majmoljak- Kancellaria miniszter. Mert nem volt eleg a 2 vilaghaboru nekünk, jöhet a 3. nemet oldalon nemet fegyverekkel. Esetleg egy bomba hullik Paksra ,es maris mehetünk vissza az Ural möge ha Putin bacsi megengedi. Aztan majd a Tisza lessz a hatar. Remelem, hogy a szöröstalpuak meg lesznek elegedve .De a java meg hatra van ha a zöldek kerülnek a hatalomra Nemetorszagban es az EU-ban .Esetleg a libernyakok mint a Kari-Geri Pesten. Habar ezek jelentektelen problemak ha a vilag összedülöben van.Tovabbi sok sikert az Europai Unionak nevezett DILIHAZBAN. Eljen Anglia.
jámbor lászló
2020-09-24 at 11:18
Oké kilépünk de mi lesz utána hát majd mondunk valamit megfojtanának minket szerintem inkább vállaljuk a szó csatákat ameddig csak lehet ne adjuk fel az identitásunkat mert ha megtesszük akkor lesz végünk
Hesslerezredes
2020-09-24 at 11:16
Persze, hogy rá lehet bízni. Csak úgy, mint kecskére a káposztát.
Home go
2020-09-24 at 11:02
Úgy látszik, hogy a soros-birodalomban már totális személyi kultusz irányítja az eseményeket.
A sztalini időkben ekkora kultusza még a generalisszimusznak sem volt. Rákosi személyi kultuszának volt némi politikai alapja. De Soros pénzen vette, és dollárral tartja pórázon a kultuszát.
Elképesztő anakronizmus ez a jelenség a diktatúrák bukása után.
csakafidesz
2020-09-24 at 10:58
“Ma a németek szerint a lengyelek vagy a magyarok nem alacsonyabb rendű népek, vagy a keleti élettér kihasználandó és elsorvasztandó kényszerű járulékai, hanem egyszerűen nem jó emberek. Nem olyan jók, mint a németek, mert egyszerűen senki sem lehet olyan jó ember, „jóember”, mint a német.”
————————————————-
Sajnos nem így van! A mai németek éppen úgy lenéznek, alsóbbrendűnek tartanak minket, mint 1000 évvel ezelőtt.
Tudományos libsizmus
2020-09-24 at 10:54
A német birodalom egy igazi műállam.
I. Vilmos későbbi német császár nem akart német császár lenni, Bismarck hisztizte ki, hogy vállalja a szerepet (“nehéz dolog Bismarck alatt német császárnak lenni” – mondogatta néha Vilmos császár).
Majd jött a bajor király, hogy ő sem akar német birodalmat. Őt az 1866-os porosz-osztrák háború után detronizált hannoveri uralkodóház elkobzott vagyonából fizették le. Szó szerint.
Majd nem tudták eldönteni, hol kerüljön sor a német birodalom kikiáltására. Berlin szóba sem jöhetett, hogy ne hangsúlyozzák ezzel a porosz hegemóniát. München szintén, mert haragudtak a bajor királyra. Aachen, Frankfurt, Nürnberg az egykori német-római birodalomhoz teremtett volna áthallást, amit Bismarck el akart kerülni. Így kiválasztották a lehető legszerencsétlenebb helyszínt: Versailles-t, soha be nem gyógyuló sebet ejtve ezzel a franciák cizellált lelkén.
A következő kör: mi legyen a császár hivatalos titulusa. Németország császára, német császár, vagy a németek császára (Napóleon pl. a franciák császára volt). A kérdés egészen a birodalom kikiáltásáig eldöntetlen maradt. A dolog úgy rendeződött, hogy Versailles-ben az egyik német uralkodó kardot rántva elkiáltotta magát: éljen Vilmos császár, majd kitört a hurrá.
Nem voltak uralkodói jelképek: korona, jogar, stb. Mindhárom német császár amolyan kalapos császár volt.
A leghátborzongatóbb az egészben, hogy ez a viccállam túlélt két világháborút, egy megcsonkítást és ma megint Európa vesztére képes törni. A jelek szerint tehát életképes lehet egy kabaréba illő jelenetek közepette létrehozott műállam, feltéve legalábbis, ha német.
Kovács Nóra
2020-09-24 at 10:43
…röviden és tömören:NEM!
Éppen itt az ideje, hogy kilépjünk a gittegyletből.