Pesti Srácok

Tűzfalcsoport: további több százmilliót különítenek el Karácsony propagandájára

Tűzfalcsoport: további több százmilliót különítenek el Karácsony propagandájára

Szerdán ülésezik a Fővárosi Közgyűlés, és az előzetesen közzétett dokumentumokból tudjuk, hogy az egyik napirendi pont a Fővárosi Önkormányzat költségvetésének a módosítása. A kísérőlevél takarékoskodásról beszél, de van, aki többletforráshoz jut a módosítás révén. Méghozzá a Karácsony fővárosi propagandájával megbízott, Faix Csaba színész által vezetett Budapest Brand Zrt. – olvasható a Tűzfalcsoport blog legújabb bejegyzésében.

Karácsony Budapestjén nagy a nélkülözés, semmire sincs pénz – derül ki a szerdai Fővárosi Közgyűlés előtt készült, a fővárosi költségvetést módosító előterjesztés kísérőleveléből. A főpolgármester és helyettese által jegyzett levél arról panaszkodik, hogy a Fővárosi Önkormányzatnak

Bár sikeresnek nevezi a levél a főváros eddig végrehajtott megszorításait, de további költségcsökkentéseket akarnak eszközölni, ezért módosítanák az idei költségvetést. Ettől várnak további 13 milliárd forintos megtakarítást a levél szerint – olvasható az oknyomozó blog írásában. Minden megszorítás ellenére azért van, aki nem jár rosszul a mostani módosítással, ez pedig a Budapest Brand Nonprofit Zrt, amely a nagy spórolás és átcsoportosítás ellenére két jogcímen is kap összesen 460 millió forintot a Fővárosi Önkormányzat költségvetéséből. Az is kiderül a dokumentumból, hogy személyesen Karácsony Gergely főpolgármesteri hatáskörében döntött így. A Budapest Brand egyrészt 405 millió forint egyéb működési támogatást kap, másrészt további 55 millió forintot egy másik jogcímen.

PestiSracok facebook image

A fővárosi cég Karácsony főpolgármesteri tevékenységét népszerűsíti, de honlapjukon bemutatják a közelgő és már lezajlott fővárosi rendezvényeket is. A Budapest Brand egyébként Faix Csaba színész vezetésével működik, aki nemrégiben a szivárványcsaládokat népszerűsítette és a magyar gyermekvédelmet kritizálta a Szabad Európának adott interjújában.

A cég egyébként szépen gyarapodott. Egy év alatt megduplázta az árbevételét 320 millióról 790 millióra a folytonos panaszkodás közepette. Abból is látszik, hogy van mit a tejbe aprítaniuk, hogy nemrég költöttek 12 millió forintot különböző, vélhetően Karácsony Budapestjét népszerűsítő reklámtárgyakra – olvasható a bejegyzésben.

Forrás: Tűzfalcsoport; Fotó: Hatlaczki Balázs/PestiSrácok.hu

Ajánljuk még

NoÁr VS Vasvári vita, vagy miért van lincshangulatban az ország? - Libz of TikTok Hungary

Libz'z of TikTok június 5.
Molnár Áron, még mielőtt ismét megszedné magát az RTL embereket kizsákmányoló “tehetségkutatójából” ismét hergelt egyet. Ezúttal az egykori “luxusfeleség”, ma pedig szintén luxusban élő többgyermekes édesanyára/influenszerre, Vasvári Vivienre uszította lincshangulatban lévő követőit. Vivien “bűne” annyi volt ebben az esetben, hogy arra buzdította milliós követőtáborát, vegyenek részt ők is a véleménynyilvánító szavazáson. A műsorunkban ezen eset kapcsán beszéltünk arról, hogy meddig megy még el a magyar társadalom egy része, a jobboldali, vagy jobboldalisággal vádolt gazdagok ellen elkövetett, egyelőre csak verbális erőszakban. Az adásban ennek kapcsán felmerült az is, hogy tapasztalataink szerint a “pusztuljanak a gazdagok” címszavú lincshangulatra azok a Z-generációsok is rendkívül fogékonyak, akik egyébként eltartják az online tartalomgyártó influenszereket.

Filterekké műtették az arcukat a fiatal nők, most nagyon megbánták - Libz of TikTok Hungary

Libz'z of TikTok 2024 október 16.
Egyre több olyan tartalommal találkozni, ahol fiatal lányok mesélnek róla, mennyire megbánták azt, hogy követve az elmúlt évek trendjeit, egyen arcot csináltattak maguknak. A feltöltött szájú, arcú, állú, a filterekhez kísértetiesen hasonlító lányok ugyanis arról panaszkodnak, hogy amíg az online világban ezek az arcok jól néznek ki, addig a valóságban, amikor a tükörbe néznek, torz képet látnak maguk előtt. De vajon mi szüksége van ezeknek a fiatal lányoknak ennyi plasztikai beavatkozásra és mit tudnak tenni most, hogy újra a természetesség lett a divat? Az eredeti arcukat ugyanis soha nem fogják már visszakapni.