Ghassan Weshah palesztin történész egy televíziós műsorban úgy fogalmazott a jövőre vonatkozóan, hogy véleménye szerint az Egyesült Államok szétesik, Németország és Franciaország pedig iszlám köztársaság lesz. Ghassan Weshah úgy gondolja, a kínai kultúra belterjes, ezért az nem képes elterjedni a világon, az iszlám viszont nagy léptekkel halad előre Európában is.
A jövő a miénk lesz, az arab és az iszlám nemzeteké
– mondta Ghassan Weshah palesztin történész, egy, az Al-Aksza televízióban sugárzott interjú során. Hozzáfűzte, hogy véleménye szerint az Egyesült Államok hamis kultúrával vezeti a világot és rövidesen összeomlik, az amerikai “szabadság” gondolatával együtt.
Az egyetlen hatalom, amely a világot vezetheti, az iszlám
– folytatta a gondolatsort.
Szerinte Kína erre nem képes, mert a kultúrája csak az országon belül értelmezhető. A világ nagy részét visszatartja a belterjes kínai kultúra és az, hogy a kínaiak megesznek bármit, ami mozog. Ezért ők alkalmatlanok a világ vezetésére. A palesztin történész arról is beszélt, hogy Franciaország és Németország tíz éven belül iszlám köztársaságokká válnak.
Vannak olyan tanulmányok, amelyek szerint német és a francia állampolgárok óránként térnek át az iszlámra. Vannak olyan tanulmányok, amelyek szerint 24 óránként egy-egy templom mecsetté válik. Az iszlám kultúra nagy léptekkel halad előre
– fogalmazott a palesztin történész.
Forrás: V4NA; Fotó: képernyőfelvétel/Youtube
Malacfej
2020-06-14 at 12:54
Karácsony..sk2020-06-14 at 10:55
Ne viccelj már, még jó, hogy pontosan fogalmazott, lévén a mindenkori magyra diplomáciatörténet legjobban képzett és legnagyobb hőseinek egyike. Tragikus hős, de akkor is hős. De akkor lehet hogy én voltam félreérthető. SZóval, amit ezzel mondani akartam:
Apponyi gróf arra gondolt, hogy ezek az akkori gonosztevők olyasmit tettek (nem csak Magyarországgal, de úgy általában), aminek egyenes és hosszabb távú következményébe fognak megmakkanni. Például a tőltolt birodalmi gondolkodásba, ami ugye, egy erős imperialista, háborús ideológia. Ez lehet hogy így lesz, nem tudjuk. DE amitől éppen megsemmisülnek azon gonosztevők mai utódjai, annak a világon semmi köze a nagyhatalmi vag pláne a birodalmi politikájukhoz. Pont az ellenkezője:
A nagyhatalmi státus és a nemzeti gondolkodás, a kultura, valamint bármiféle védelmi képesség totális feladása, önmegsemmisítése. Azért EZ nem éppen birodalmi gondolkodás, meg más népek felszeletelése, hiszen pont az a gond, hogy most éppen magukat csinálják ki.
Biztos vagyok benne, hogy a gróf nem erre gondolt.
Üdv, M.
toori17
2020-07-13 at 15:01
Néhány dolog
Van ahol levágják a tolvaj karját,
ami szörnyű, de attól még lopott.
Vagyis ez már nem büntetés, hanem gyilkosság.
Trianon is hasonló volt, a II.VH alapja.
Ha győzünk az I.VH -ban, mi diktálunk,
de attól még a magyar állam már rég nem volt.
Palesztina eredeti neve Judea.
Hadrianus (roma-terror) keresztelte át,
majd az eredeti lakosok kiharcolták
a hazájukat újra …
Polgar
2020-06-13 at 22:40
Gróf Apponyi Albert mit is mondott ?
Akik megastak orszagunk sirjat, mi ott leszunk a sirjuknal – nem szo szerinti idezet de mintha kezdodne valami…
Malacfej
2020-06-14 at 06:32
Igen, ezt mondta, de ennek az idézetnek a világon semmi köze ahhoz, a miről itt szó van. Apponyi gróf soha nem gondolta volna, hogy ilyesmi valaha is megtörténhet, amiről ez a cikk szól. Tökéletesen más volt a kontwxtus, ez az idézet egyszerűen nem helyánvaló itt.
Karácsony..sk
2020-06-14 at 10:55
Pedig Apponyi gróf pontossan fogalmazott, mert üzenetének lényege a hitetlen, elvtelen és gátlástalanul uralkodni akaró nyugat akkori vezetőinek megszólítása volt! Az üzenet lényege, hogy a mai haldokló nyogatot ugyan azt az értékeket valló csőcselék irányítja, de most már tudatosan a totális megsemmisülés felé, mint az akkori megszólítottak a Trianon színpadán!
Szlovákiából…..
Királytigris
2020-06-13 at 20:24
Ez a palesztin ürge igazat beszélhet, mert amekkora f….k a nyugatiak, ezt be is szopják.
A nyugatiak a sok győzelemtől, sikertől elvesztették a józan ítélőképességüket, és azt hiszik, hogy őket semmi baj nem érheti. Nagy tévedés! Saját magukat teszik tönkre. Ehhez Szaros Gyuri bácsi nagy segítséget ad.
Malacfej
2020-06-13 at 21:06
Na igen, de csak részben igen, ahogy ezt többen említettük is. Ami az önmagát lemészárló euroatlanti világot illeti, igen, de am Kínát, meg a világ többi részét illeti, nem. Az meg, hogy az iszlám bármit is uralni tudna, az meg totál baromság. OK, az “uralni valamit” alatt azt értem, hogy fejlődést, használható bürokráciát, intézményrendszereket, gazdaságot létrehozni és működtetni, mindezt történelmi távlatban is fenntarthatóan (politikai rendszertől függetlenül). Na erre az iszlám már régen képtelen.
Malacfej jó sokat olvasott erről, még arab szerzőktől is, meg ilyenek… esetleg érdekel valamelyik?
Ego
2020-06-13 at 22:02
A történelem ismételgeti csak magát! Mit mondtak Hitlerre? Az angol miniszterelnök diadalmasan lobogtatta a szerződést, hogy száz évre biztosították a békét. Mindenki lenyugodott.
Sztálinnal és a Szovjetunióval mit tettek? Szerződtek vele ás odaadták neki egész Kelet-Európát százalékra kiszámítva csak Sztálinnál egy százalék volt ismert. A száz százalék. Most ugyanezt teszik a migráns invázióval. Majd elosztjuk egymás között és nem sok az a pár millió! Amennyiben ezek a politikusok ilyen naivok, akkor nem valók oda, DE ha ilyen gyengeelméjűek, akkor végképp nem.
Malacfej
2020-06-13 at 18:58
És hogy tovább fokozzam a kedélyeket, ugyanezen a MEMRI TV- n, ahol ez a “palesztin történész” csodás agymenései angol fordítással is közzé lettek téve, itt a másik arabnáci “értelmiségi”. Ez eg egy “jordán professzor”, és a következő a fejcím:
“allah küldte a koronavírust, hogy leigázhassa azokat, akik megtagadták a neki való behódolást…”
https://www.memri.org/tv/jordanian-professor-ahmad-nofal-coronavirus-divine-retribution-laugh-now-cry-later
Emberek, ezekkel nem lehet tárgyalni. Ahol ez az “értelmiség”, azokkal semmilyen tárgyalás nem létezik. És ezek PONTOSAN ILYENEK VOLTAK MINDIG, mióta léteznek. Így aztán, remélem, eljön még az idő, mikor egy izraeli, indiai, thai, amerikai, brit, filippino, vagy bármilyen katona az “elnyom” egy arabnácit, vagy mohamedánt, senki nem kezd el hangosasn sikítozni, meg Hágába szaladgálni, és évekig tartó műcirkuszt csinálni.
olszal
2020-06-13 at 18:49
Mit mondott az okos ember a fiának?
Tanulj fiam héberül és arabul.
Lehet, hogy rövidesen mindkettőnek hasznát veszed.
Malacfej
2020-06-13 at 19:03
Apám, a gatyót telesz..rom… itt egy jó figyelemfelkeltő cikk, mely a mohamedán pestisre kitűnően rámutat. Itt van egy vagon jó komment, egész jól megvilágítja minfdennek a történelmi- társadakmi hátterét. Izraelt itt most ha jól ltom, kivétel nélkül mindenki a megoldás részének tekniti, így vagy úgy (holott eredetileg szó nem volt Izraelről, der mindegy).
Te meg már megint jössz ezzel a “héberül tanulással”, azaz, zsidózással. Ráadásul odaköpve mindezt az arabpk mellé, mintha kb. oda tartozna. Papám, te biztos hogy nem tévesztetted el a házszámot? Elolvastad te egyáltalán a cikket, megnézted a videót? Komolyna nem értem az ilyeneket… többiek?
Ego
2020-06-13 at 18:38
A dicsőséges és világhódító iszlám egyenlőre Izraellel sem bírt el. Ebből induljunk ki.
Malacfej
2020-06-13 at 18:45
Hát, Izraellel nem is fognak elbírni. Azért Izrael esetében mégiscsak a világ egyik legerősebb, és legütőképesebb haderejéről, titkosszolgálatairól, és gazdasági- ipari- tudományos hatalmáról van szó… és most tök mindegy ebből a szempontból, miféle debilségek szaggatják az ő társadalmukat is.
Tudományos libsizmus
2020-06-13 at 17:09
Palesztin “történész” ilyet szól. Óriási. Egy nyomorult önkormányzatot nem bírnak összerakni. Csak akkor nem törli képen őket Izrael mint egy rossz gyereket, ha nem akarja.
Malacfej
2020-06-13 at 18:38
Nem is fognak tudni semmit összerakni, saját, ultrakorrupt gengjeiket, meg persze a különféle gyilkos banáikat leszámítva. Ezeket meg közvetetten részben az EU pénzeli (nyíltan). Semmit nem tudnak sem összerakni, sem építeni. Kb. ennyi a tudásuk, amit ez a nyomorult “palesztin történész” is felröfögött.
Tudományos libsizmus
2020-06-13 at 17:05
Ti pedig megb.sztok mindent, ami mozog.
Namond
2020-06-13 at 17:04
Már egy ideje várom, hogy Texas és Kalifornia mikor indít népszavazást a kilépésről.
Abban meg reménykedem, hogy a franciaországi baszkok, bretonok és talán a normannok lezárják a közigazgatási határaikat.
Zita
2020-06-13 at 17:18
Kalifornia? A libsi-fészek? Hállivúd-dal? sztem soha… Texas meg még néhány középnyugati állam, inkább…
Namond
2020-06-13 at 19:37
Igen, Kalifornia.
A középnyugat mezőgazdasági államok kevésbé.
Ben Húr
2020-06-13 at 16:55
Valósághű elképzelés az iszlamisták között. Van is némi lehetőség rá.
Ugyanakkor nem számolnak a történelemben már többször megtörtént keresztény újjászületéssel. Ráadásul saját magukat sokkal nagyobb lóra ültetik, mint az a valóságban meg van nekik. Sőt, az a ló csak egy öszvér… Azzal poroszkálnak a sivatagos úton.
Saját szellemi képességeikről mond sokat, hogy azt hiszik, ezt saját erőből érik el. Pedig, mindössze annyi történt, hogy a történelem egy bizonyos pontján a világerők úgy vélték, nekik épp jól jön ez az öntelt, de nem túl értelmes népség. Ezek majd elhiszik, hogy milyen nagyok. Faltörőkosnak meg épp megfelelnek.
Szerintem a valóságban ez úgy fog lejátszódni, hogy az un. Nyugatot megdöntik és az zűrzavarba hullik alá. Azonban kiváltanak egy ellenhatást is és a kereszténység, Európa szellemi alapzata megújul. Újjászületik. Ez pedig végül kisöpri a szemetet a szárazföldről. Igaz, ez legalább két nemzedéknyi időbe fog kerülni.
Zita
2020-06-13 at 17:21
Sztem a teljes Nyugatot nem fogják megdönteni, de én is arra számítok, hogy lesz kalifátus francia földön ( kérdés, hogy mekkora lesz) A németek: keményebb dió lesz az iszlám hordának.
Naprózsa
2020-06-13 at 17:34
Egyetértek, kedves Ben Húr. Ez a palesztin még a saját területét se tudta megvédeni, de már nagy a mellénye. Az USA nem fog megbukni, sőt látva Soros-Háttérhatalom sorozatos felsülését és ettől ideges kapkodását, még ha már nem is világot egyeduraló, de jelentős birodalom marad.
Ami nyugat-Európa iszlám behódolását jelenti, arra valóban nagy esély van. De amit ez a palesztin “történész” soha nem fog felfogni, egy hadicsellel vagy éppen a mai nyugati elit züllött árulásával bevenni, az nem ugyanaz az erőfeszítés, mint folyamatosan uralni.
Ide ugyanis olyan sokféle muzulmánt importáltak be a fajárulók, kizárt, hogy nem fognak hatalmas harcokat vívni egymással az egyeduralomért. Ahhoz nem lesz e csökött agyú araboknak elég gógyijuk, hogy ennyiféle fehért és szunnita, néger, arab, török, siita összeférhetetlen bandát uralni tudjon.
Azt már ugyan látjuk, hogy évek óta hiába magyarázzuk a nyugati lusta, elkényelmesedett polgároknak, hogy az az élet, amit az iszlám rájuk fog kényszeríteni, köszönőviszonyban sincs azzal ahogy most élnek. Csak akkor fogják majd felfogni, hogy mekkora kár, veszteség éri majd őket, mikor ledobálják a libsi, gender és egyéb agy és jellemmenteseket a tetőkről, amikor napi 18 órát kell gályázniuk, hogy kitermeljék ennyi mocskos muzulmán rablónak a “jobb életet”, amikor nem láthatja többé a feleségét, lányát, akiket hárembe hurcolnak, elveszik lakását, vagyonát, na akkor fog fejéhez kapni, hogy olcsóbb lett volna ellenállni, mint lázadni. A nők meg fogják sorozatban mérgezni muzulmán “férjeiket”, a férfiak folyamatosan fognak partizánharcot és városi utcai és gerillaharcot vívni a színesekkel, azok meg egymással.
Sokan meg átszöknek hozzánk és innen fogunk visszatámadni. (Nem mi, csak a nyugatiak, mi már nem kaparjuk ki nekik a gesztenyét, az a hajó már elment), de esetleg megengedhetjük, hogy itt dolgozzanak, és hódítsák vissza saját maguk egykori hazájukat.
Van 1,5 milliárd muzulmán és vagyunk még 5,5 milliárd olyanok, akiket ezek le akarnak igázni. Szellemi fölényünk és számbeli fölényünk révén kizárt, hogy a muzulmánok győzzenek, de sokévtizedes permanens polgárháborút azért sikerült az idióta nyugati barmoknak összehozniuk.
1984
2020-06-13 at 18:04
“Ami nyugat-Európa iszlám behódolását jelenti, arra valóban nagy esély van.”
Így van, mert ezek részben már most is iszlám köztársaságok. Máris sokféle saría-elvet alkalmaznak, amelyek elnyomják az őslakosokat. Az iszlamizáció egy folyamat.
Tót Otto
2020-06-13 at 16:38
Hát én azért úgy általában a palesztin történészek szaktudását a román akadémikusokéhoz hasonlitanám.
Patkó Zsóka
2020-06-16 at 06:40
Őn szerint nincs muszlim veszély akkor hol él Ön vagy mit lát a világból.
Gratia copiosa
2020-06-13 at 16:31
Nagyon egyetertek. A magyar es europai ertelmiseg, lusta es igenytelen. Nincs valaszuk, nincs erkolcsuk, nincs ferfiassaguk az igazsag ismeretere es kimondasara. Az egyetlen nagyformatumu gondolkodo es valodi ferfias ferfi, akinek van elve es hite az XVI. Benedek es nincs mas rajta kivul, meg a lathataron sem.
1984
2020-06-13 at 16:54
Igaz. XVI. Benedek szembe ment a háttérhatalommal, és részben azért kellett lemondania, mert ezt az idézetet elmondta:
“Mutassátok meg nekem, hogy Mohamed mi újat hozott! Abban csak gonosz és embertelen dolgokat fogtok találni, például azt a parancsát, hogy karddal kell terjeszteni az általa hirdetett vallást.”
Kimondta az igazat, ezért mennie kellett.
https://en.wikipedia.org/wiki/Regensburg_lecture
Malacfej
2020-06-13 at 18:31
Azért vannak mások is, nem is akárkik, pl. Geert Wilders, Marine LePen, Tommy Robinson, Ezra Levant, Jimmie Akkeson, stb, stb. Csak hát a mainstream, és az ezt (is) maga alá gyűrő, öngerjesztő liberálnáci félelem- és immár terrorkampány ellen esélyük sincs.
Gizella B.
2020-06-14 at 03:31
A magyar értelmiség egyelőre a hazánk kétharmadának megszállásával sem foglalkozik, pedig az a probléma itt van az orrunk előtt, sokkal közelebb, mint bármilyen muszlim veszély.
khm
2020-06-13 at 15:47
“Az iszlám kultúra nagy léptekkel halad előre”
Amíg élek,teszek ez ellen!
Malacfej
2020-06-13 at 16:19
Amit mi, úgymond kisemberek tenni tudunk ez ellen, hogy minnél többet megtudunk róluk, szakszerű, hiteles forrásokból. Aztán, felhívjuk a figyelmét mindenkinek erre a globális veszélyre. Akkor hát, ajánlom neked (is) személyesen az említett anyagokat.
khm
2020-06-13 at 18:56
Korán 47:4
vagy 8:12?
törióra
2020-06-13 at 15:39
ügynökök találták ki őket, miután a muszlim pincsikutyáik elvesztették a háborút Izrael Állam ellen.
Palesztin állam sosem létezett az elmúlt 6000 évben, a cinikus “Palesztina” kifejezést a megszálló római imperialisták találták ki az első században, hogy minden kapcsolatot megszakítsanak a zsidó nép és Izrael földje között. 1900 éven keresztül a “palesztin” ugyanúgy vonatkozott az Ígéret földjén maradt maroknyi zsidó származású lakosságra is. A ma “palesztinoknak” nevezett népség semmiben sem különbözik Jordánia, Egyiptom, Libanon, Szíria, Irak és Szaúd Arábia arab lakosságától: ugyanaz a nyelv, ugyanaz a kultúra és miután a muszlim palesztinok kiirtották azt a kevés palesztin keresztényt is, már a vallás is ugyanaz. Nincs miért új államot alapítani a meglévő 15 arab állam mellé.
Az államalapításhoz szükséges feltételek egyikét sem töltik be: nincs egységes nép, nincs egységes állam és nincsenek normálisan felállított erőszakszervezetek vagy kormány. Összehasonlítva mondjuk a kordokkal, a “palesztinok” nem rendelkeznek semmivel, ami egységes néppé tudná kovácsolni őket. És nem Izrael hibájából, hiszen 1948, sőt 1967, sőt 1897 előtt sem rendelkeztek semmivel, ami néppé kovácsolta volna őket. Hiszen ezen dátumok előtt a “palesztinnak” nevezett lakosságba a zsidó is beletartozott.
Ahogy a fent említett “palesztin” “történész” érvelését is látjuk, ő egy globalista vallási birodalomban gondolkozik, semmiféle nemzeti érzelme vagy gondolata sincs. A palesztin átlagember a muszlim diktatúrák (és egyre inkább az Európai Unió) foglyai, hogy felhasználják őket Izrael elleni harcukban. Könnyen megoldhatnák a problémáikat, ha le/áttelepítenék őket az Arab világ 13 millió km2-nyi területére, ahol sokkal jobban élnének 430 millió arab mellett.
törióra
2020-06-13 at 15:41
lemaradt a hozzászólás eleje. sorry
A lényeg így is érthető: nincs palesztin nép, sosem volt.
Malacfej
2020-06-13 at 16:17
Ez jó, egy “aprósággal” kiegészítve.
Ne szűkítsük ezt le Izraelre, point azért ne, amit ez a gyökér “palesztin történész” is összeböfög. Az arab- iszlámnáciknak csak a közel- keleti régióban az elsőszámú kirtandó célpontja Izrael. Délkelet- Ázsiában ugyanezt a szerepet Thaiföld, vagy India tölti be. Afrikában Etiópia és Kenya. Közép- Ázsiában (na jó, nagyban gondolkozva) Oroszország. A dél- ázsiai világban a fillipino állam.
Szóval, igen. Ezek tényleg ennyit tudnak. Ha meg éppen a fentebb említettek közül egy sincs kéznél, mint kiirtandó entitás, akkor a mohamedánok egymást irtják. Többyire szektariánus és fajgyűlöleti alapon.
Na EZ az iszlám világ igazi természete. Ajánlom mindenki figyelmébe a MEMRI TV-t, a DEBKA- t, vagy a Gatestone Institutiont. Vagy a Second Draft- ot. Ezernyi hasonló cikk és videot mutatnak be, mint ez. Ébresztő!!!!!
1984
2020-06-13 at 16:30
Így van “Palesztina” egy fikció. A mohamedánok “nemzeti” érzelmeit egyébként is az ummához, a globális iszlám nemzethez való tartozás jelenti, amely előbbre való egy országhoz való tartozásnál.
Mohamed a vallásalapításnál kimondta, hogy a muszlimok közössége mostantól “egy test”, és ha valamely végtag fáj, akkor az az egész testnek fáj. Ez az oka annak, hogy egy libanoni muzulmánt ért atrocitást simán megtorolja egy USA-ban élő szomáliai muzulmán az amerikai lakosokon.
Ego
2020-06-13 at 18:35
Gyorsan egy megjegyzést! Sok-sok évvel ezelőtt beszélgettünk egy itt tanuló egyetemistával, aki mélységesen lenézte a palesztinokat. Nem is tartotta araboknak, hanem egy malom szemétnek mondta őket.
gyozo2018
2020-06-13 at 15:25
És rántja magával Romániát.
De a sovén románok nem látnak az orruknál és a magyaroknál tovább.
Jobban járnának pedig, ha a magyarokat követnék.
Mária néni
2020-06-13 at 15:24
Aranyoskáim !
Meg lehetett volna állitani, de akik ezért felelősek,azok
még mindig hatalomban vannak.
Malacfej
2020-06-13 at 15:13
Nos, amit ez a vadember összehord, az nem más, mint a tipikus arabnáci néplélek megnyilvánulása. Pontosan így, ilyen végletekig primitív módon gondolkodik egy átlag arab- mohamedán mindenki másról, ahogy ez a “palesztin értelmiségi” is. Na ez az arab- mohamedánok értelmisége. Pontosan ez.
Amúgy amit az északnyugat európaiakról mondott, az amúgy igaz lehet majd. Amit az USA- ról mondott, azt nem gondolon, mert az USA nem fog szerintem összeomlani, hanem – ha így mennek a dolgaik tovább – olyasmivé fog alakulni, mint a mai Dél Afrika (gazdaságilag, katonailag erős marad, de az államhatalom az ország bizonyos részein megszűnik lézetni, stb).
Amit Kínáról mondott, az részben igaz, CSAKHOGY, abból nem következik, hogy nem “vezetheti” a világot – értsd: nem lehet szerinte vezető erejű hatalom (mert dehogynem, attól függ, a többi óriás hogy szerepel a jövőben).
Aztán olyan apróságokról említést sem tesz, hogy igazából az iszlamizáció nem lesz világmáretű, mert olyan kisebb erejű, és nem éppen az önmegsemmisítés felé haladó orszégocskék vannak az iszlám “útjában”, mint India, Thaiföld, Izrael, Japán, a két Korea, Taiwan, ésmigen, maga Kína is.
Meg az sem jutott a h…lye debil eszébe, hogy az iszlám már csak azért sem lehet világuralkodó, mert semmiféle tartós hatalmi- társadalmi alakulatot nem volt képes soha létrehozni, most sem képes, és hogy őrjöngő- romboló, munkára, tanulásra képtelen, belterjes tömegekkel nem lehet világméretű hatalmi strukturát, ipart, gazdaságot, adminisztrációt, elnyomó gépezetet, stb. létrehozni.
Újra: ez a f…szi kitűnően prezentálja az átlag mohamedán “értelmiség” rettenetes primitívségét és gyűlöletét mindenki mással szemben, aki nem hajlandó a debil, vadállati mohamedán erőszaknak behódolni. És akkor ez az ő “értelmiségük”. Jó, mi?
Hozzátenném még, érdekes, hogy a PS csak most talált rá a MEMRI TV- re, ahol ezt a szemetet leadták, mert a MEMRI TV már vagy 15 éve megy, és rogyásig tele van hasonló hírekkel. Hasonlóak még: DEBKA, Second Draft, Pallywood, Gatestone, stb, stb.
1984
2020-06-13 at 16:22
Igaz. Kutatások szerint (ld. pewresearch.org) a muszlimok nagy hányada tekinti kötelezőnek a saríát. Erről a magyar jobboldali sajtó is sokat írt már. A saría előírásai szerint pedig a fegyveres dzsihád “a hitetlenek elleni háborút jelenti” és a “muszlim közösség kötelessége”.
Az a mohamedán, aki nem gondolkodik így, az szembe megy a Szunnával és ha ez kiderülm, komoly retorziókra számíthat, mert ‘nem eléggé muszlim’.
Ebből is következik, hogy az a mohamedán, aki titokban nem azonosul az iszlám fasisztoid jellegével, az inkább passzív. Nincsenek dzsihádellenes mozgalmak az iszlámon belül.
Ezért a passzívak nem is tudják megállítani azokat, akik viszont kollektíven, szervezetten és aktívan teljesítik vallási kötelességüket, az erőszakos és lopakodó dzsihádot, amelynek célja az iszlám hatalomátvétel.
Majdnem minden muszlim hozzájárul a dzsihádhoz, azzal, hogy fizeti a zakatot, mivel ez az iszlám egyik pillére. És a zakat egy része a gyakorlatban a dzsihádra megy, és arra is kell mennie.
Gratia copiosa
2020-06-13 at 16:31
Nagyon egyetertek. A magyar es europai ertelmiseg, lusta es igenytelen. Nincs valaszuk, nincs erkolcsuk, nincs ferfiassaguk az igazsag ismeretere es kimondasara. Az egyetlen nagyformatumu gondolkodo es valodi ferfias ferfi, akinek van elve es hite az XVI. Benedek es nincs mas rajta kivul, meg a lathataron sem.
Szabi
2020-06-13 at 17:23
Hagyjál már! Mert ugye a francia, meg a német, meg persze a zsidó annyival másképp gondolkodott fénykorában, mint most az arab..
1984
2020-06-13 at 17:50
Te vagy az, Mohamed?
Malacfej
2020-06-13 at 18:24
Hú, apém, te is jó sokat megértettél mindebből…
1984
2020-06-13 at 14:50
Európa iszlám általi leigázása nem egy vélemény, hanem egy haditerv. Ezt sok muszlim mondja, és mindent meg is tesznek érte, mert az iszlám terve a vilgáuralom.
Szahih Bukhári (8:387) – Mohamed mondta: „Arra kaptam utasítást, hogy harcoljak az emberiség ellen, amíg azt nem mondják: >>Nincs más, akit jogosan lehet imádni, mint Allah.<< Ha így tesznek és úgy imádkoznak, ahogy azt mi tesszük, a Kibla felé fordulnak, és úgy öldökölnek, ahogy mi öldöklünk, akkor a vérük és vagyonuk szent lesz számunkra és nem fogunk megütközni velük, kivéve ha a jog úgy kívánja.”
Malacfej
2020-06-13 at 15:16
” Ezt sok muszlim mondja, és mindent meg is tesznek érte, mert az iszlám terve a vilgáuralom”
Sok muszlim? Majdnem mind. Az tényleg elég sok. Más kérdés, hogy ez teljesen irreális célkitűzése az iszlámnáciknak, hogy világot hódítsanak, leszámítva az éppen önmagát megsemmisítő euroatlanti országokat (Kelet Európa kivételével). Kérlek, olvsad el az alábbi beírásom, érdeklődve várom válaszod.
M.