Itt az ideje, hogy beszéljünk a nők elnyomásáról. A liberálisok ugyanis nem elég, hogy elmossák a nemeket, de ezzel együtt eltűntetnék a nőket és a nőiességet is.
Múlt héten szúrták ki a szemfüles újságírók, hogy az Adidas új női fürdőruhát dobott piacra, amelynek modellje egy férfi. A legújabb fürdőruhakollekció az Adidas „Pride 2023” kollekciójának része, és a weboldalon a női részlegben vásárolható meg. A vállalatot egyébként ennek kapcsán azzal vádolják, hogy „eltörli a nőket”. A fürdőruhát bemutató modellnek ugyanis egyértelműen kivehető, hogy szőrös a mellkasa, és a nemi szervénél is egyértelműen látszik, hogy esetében nem női nemi szervről van szó. Azt a vállalat ugyan már nem közölte, hogy a modell férfiként vagy transzneműként azonosítja-e magát, de azt sem tudtuk meg, hogy milyen névmásokon illik hívni.
A fürdőruhát egy dél-afrikai tervező készítette, és a Pride-hónap tiszteletére jelent meg. Az Adidas szerint a fürdőruha „az önkifejezés, a képzelet és a rendíthetetlen hit ünnepe, hogy a szeretet összeköt”. A fürdőruha modelljének kiválasztása felháborodást váltott ki a közösségi médiában és többen is bojkottra szólítottak fel.
A sminkeket is a férfiak reklámozzák
Hasonlóképpen járt idén áprilisban a Maybelline sminkmárka is. A hazánkban is rendkívül népszerű márka azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy a PSTV-n már többször emlegetett transznemű aktivista, Dylan Mulvaney a múlt hónapban egy rövid videót tett közzé, amelyben a márka kozmetikumait alkalmazza, és hirdeti, nyilván pénzért.
Ha valaki elfelejtette volna, Mulvaney volt az, akivel a Bud Light sör szintén jól pórul járt, ugyanis miután a transz aktivista a márka arca lett, a Bud Light hirtelen 5 milliárd dollárt vesztett az értékéből.
Dylant valamiért nagyon szeretik a nagyon woke cégek: a Maybelline mellett a Nike is szerződést kötött vele, hogy a világhírű cég nők számára készült sportruházati termékeit népszerűsítse a közösségi oldalain. Az amerikai székhelyű sportszergyártó mamutvállalat lépése komoly felzúdulást váltott ki az internetezőkből, többen – köztük egykori sportolónők – a márka bojkottjára szólítottak fel. Dylan Mulvaney az Instagram-oldalán jelentette, hogy partneri szerződést kötött a Nike-val: a posztjához mellékelt fotókon a cég nők számára készült sportmelltartót, illetve leggingset reklámoz.
A Nike döntése sokakban ellenérzést váltott ki, a kommentelők közül is rengetegen adtak hangot nemtetszésüknek; volt, aki a biológiai nők elleni támadásként értékelte a lépést. A brit Sharron Davies, aki az 1980-as olimpián volt ezüstérmes 400 méteres vegyesúszásban, egyenesen bojkottra szólított fel a Nike termékei ellen; úgy véli, ez az egyetlen hatékony és értelmes módja a tiltakozásnak.
Egyféleképpen érhetjük el, hogy ezek a cégek meghallják a hangunkat, ha a pénztárcánkat felhasználva bojkottáljuk őket
– idézte Davies szavait a Daily Mail. Az úszónő hozzátette: Mulvaney ugrabugrálása olyan, mintha valamiféle groteszk paródiája lenne a női sportolóknak, ráadásul az, hogy egy transznemű nővel hirdetik ezeket a sportruhákat, azért is értelmetlen, mert ezek a nők testalkatának, fizikai jellemzőinek megfelelően lettek kialakítva.
Hasonló érzéseket váltott ki sokakból az is, hogy a Sports Illustrated a szintén transznemű popsztárt, Kim Petras-t tette a címlapjára. A Sports Illustrated szokásához híven újabb fürdőruhás sorozatot adott ki ezúttal négy különböző címlapmodellel: Megan Foxszal, Kim Petras-szal, Martha Stewarttal és Brooks Naderrel.
Na de most ez akkor támadás a nők ellen, a férfiak át akarják venni mindenhol a helyünket, vagy nem is érdemes ezekkel foglalkozni?
Nehéz kérdések ezek, főleg egy olyan témában, ahol könnyen áteshetünk a ló bármelyik oldalára. A túltolt feminizmus, az elvakult LMBTQ-lobbi és a csúnya patriarchátus kikiáltása se nem tisztem, se nem feladatom ebben a videóban, azonban mindenképpen fontosnak tartom leszögezni: ne feledjétek, bárki bárhogyan igyekezhet, mi, nők akkor is nők maradunk, ha nem sminkelünk, ha nem villogunk szexi fürdőruhában címlapokon és ha nem nyomatjuk magunkba a hormonokat, hogy nőiesebb vonásaink legyenek. Nem a póthaj, nem a botox és nem is a smink tesz egy nőt nővé. Egy nő tisztában van a képességeivel és az értékeivel, a woke cégek meg hadd veszítsék csak el a vendégkörüket, mi megoldjuk, köszönjük.
Facebook
Twitter
YouTube
RSS