Hosszú listában szedi pontokba a Magyar Narancs helyreigazító közleménye azt, hogy mi mindenben állított valótlant az Országos Onkológiai Intézettel kapcsolatban. Az augusztus harmadikán megjelent írásban egyenesen azt állították, hogy az intézmény főigazgatója hazudik az időpontokról, és van olyan nap, amikor a rákos betegek egyáltalán nem kapnak kezelést. Most kénytelenek voltak beismerni, hogy ők voltak azok, akik hazudtak!
Íme, a lap közleménye:
A magyarnarancs.hu internetes portálon 2019. augusztus 03. napján 13 óra 04 perckor “Rákkórház 2: a tévedhetetlenség látszata fontosabb a vezetésnek, mint egy nem túl bonyolult rendszerhiba kijavítása” címmel megjelent cikkünkben:
– Valótlanul híreszteltük, hogy azon a csütörtökön, amikor a főigazgató ellenőrizte a várótermi állapotokat nem is volt kezelés a daganatos betegeknek. Ezzel szemben a valóság az, hogy az Országos Onkológiai Intézet minden kemoterápiás osztályán minden munkanap történik kemoterápiás kezelés, sok esetben munkaszüneti napokon is, a főigazgató ellenőrzésének időpontjában is történt kemoterápiás kezelés.
– Valótlanul állítottuk, hogy főigazgató becsapta a közvéleményt a kezelések időpontjával kapcsolatban.
– Valótlanul állítottuk, hogy a kemoterápiás kezelések kéthetente vannak, az intézetben minden második hét hétfőjén és szerdáján. Ezzel szemben a valóság az, hogy az Országos Onkológiai Intézet minden kemoterápiás osztályán minden munkanap történik kemoterápiás kezelés, sok esetben munkaszüneti napokon is.
– Valótlanul állítottuk, hogy hazugságként próbálta beállítani a főigazgató azokat a cikkeket, amelyek keretében az Országos Onkológia Intézetben zajló kezelésekkel kapcsolatban a sajtó beszámolt illetve felvételt készített.
Forrás: Magyar Narancs; Vezető kép: Figyelő
gács
2019-09-13 at 13:05
Minden halálnak mindig a mindenkori kormánypárt az oka. Meg a szárazságnak is. A sok esőről nem is beszélve.
hóbagoly
2019-09-12 at 21:58
Re: Gyurma
Oly sokszor hozakodtok elő azzal a megalapozatlan állítással, hogy a Fidesz lop, Orbán Viktor lop, stb. nem sorolom az összes variációt. Kérnék ezen állításokat megalapozó tényeket. Aki nem tudja tényekkel alátámasztani, az rágalmaz, becsületsértést követ el. Az ilyen ember aljas, alávaló, becstelen. Tehát várom a tényeket!
oshon
2019-09-13 at 06:52
Pontosan !
Gyurma
2019-09-13 at 09:33
Megint: “…hozakodtok…” Kik? Próbáld már meg megérteni, hogy kettőnél több pólusú a világ! Nem arról szól, hogy Fidesz és mindenki más ellene. Bár kétségtelen, hogy ez a jelenlegi kormánypárt érdeke. Az egymással vérre menő csatát folytató két oldal fenntartása. Ha ezt megérted (nincs mi és ti), akkor továbbléphetünk.
Utána meg ha megnézed, hogy gazdagodott meg korábban a másik elit, akkor rájössz, mi a helyzet most. Tényeket akarsz? Tudomásom szerint Gyurcsány sincs elítélve. Akkor ő is makulátlan hazafi. Komolyan az lenne? Ha ezt is megértetted, akkor megint továbbléphetünk.
Mi számít lopásnak? Az igen, ha valamit meg lehet csinálni 100-ból, de 180-ért csinálják meg közbeszerzésen? Ha úgy gondolod igen, akkor megint haladhatunk, ha szerinted nem, akkor nincs miről beszélni. Verseny nincs, mert aki piaci áron csinálná, azt kizárják. Vérre menő küzdelmet folytat minden közbeszerzésen a Market, a Duna Aszfalt, a Magyar Építő, a Záév, a Mészáros és Mészáros stb. A Simicskáról meg a g-nap után kiderült, hogy semmihez sem ért, mert onnantól nem nyert 1ft-ot sem. Ha nincs rózsaszín köd, akkor érted innentől kezdve, ha van, akkor soha nem is fogod megérteni.
A 4-es metrót felhozhatod. Ott az OLAF jelentés. Loptak? Loptak.
Ott az Elios ügy, amit rátolnak Simicskára. De nem ő egyeztette le az első tendert személyesen Lázár Jánossal, ami onnantól kezdve lehetőséget teremtett, hogy erre a referenciára hivatkozva csak ők nyerhessenek. Tudod ki volt?
De azt is kérdezhetem, hogy mi a piaci teljesítménye ennek a sok üzleti zseninek? Mi az, amit akár te mint fogyasztó igénybe vettél tőlük, és nem közpénz az alapja?
Nem utálni kell a Fideszt, de nekik ugyanúgy nem szabad elnézni azt a mocskot, amit az előző garnitúra nagy üzemben folytatott.
Gyurma
2019-09-13 at 09:40
És ennél jóval tovább lehet menni, de az kimeríti már egy nagyobb könyv terjedelmét is. Sajnos a kettős mérce, amely az MSZP-SZDSZ uralom rákfenéje volt, az most is megjelenik.
OLAF jelentés 4-es metro-nál alap igazságokat tartalmaz, de Eliosnál Orbán elleni támadás.
Economist egy Soros bérenc lap, de ha Budapest a legélhetőbb kelet-európai város, akkor hivatkozási alap.
A magyarországi civilek egytől egyig Soros bérencek szinte, de a CÖF a 4 perces 500milliós reklámfilmmel, amelyet közpénzből fizettek, az bezzeg független. (Meg értékarányos, és nem lopás. Javaslom rákeresni a produktumra…)
bagoly
2019-09-12 at 15:52
Ez nem magyar, hanem “vörös narancs”, ebben az u,n. ujsagban megveszett regi kommunistak
irogatnak, akik csak hazugsagbol elnek es eltek.
Mint mindeg hazudnak, hiteltelenek.
Nem is kell egy ilyen hirlapot megvasarolni.
András
2019-09-12 at 15:10
Az Országos Onkológiai Intézet évtizedek óta profi világszintű Intézet. A dolgozói a portástól a főigazgatóig áldozatos,kiváló és kifejezetten köszönetet érdemlő módon dolgoznak. Magam évtizedekig jártam oda. Az valóban igaz ( vélhetően ma is ), hogy egyes helyeken labor, ambuláns rendelésen, az ülő tömeg egy jelentős része nem beteg, hanem a betegek tapló hozzátartozói. Az Intézmény minden elismerést és köszönetet megérdemel.
Gyurma
2019-09-12 at 15:18
Tökéletesen igaz, és szomorú, hogy egyesek ezt politikai haszonszerzésre fordítják. Bárki is legyen az.
Hozzáteszem, ugyanezért szokott tömeg lenni a sürgősségiken is.
olszal
2019-09-12 at 14:31
Hülye vagy bameg.
Keress fel egy ideggyógyászt minél előbb…
Még mielőtt kinyírod a családodat.
Contrabass
2019-09-12 at 13:51
Dehogynem, mi döntjük el! Ismered azt a mondást, a többség dönt! Tehát mi úgy döntöttünk, hogy ti nem vagytok magyarok, slussz! Lehet menni nyavajogni a “béketáborba”.
Gyurma
2019-09-12 at 14:25
Gratulálok, ez a szeretet amiről állandóan beszélnek a jobboldali sajtóban? És nem, azt hogy ki a magyar, meg mindig nem a Fidesz szavazók (többség) dönti el. És ez akkor is így lesz, ha a másik oldal lesz többségben. Ez ugyanis nem így műköik.
Sikerült “mi és ti” re egyszerűsíteni… Neked is azt tudom mondani, mint feljebb. Egyszer Németországban is volt egy többség, aki így gyűlölködött. Gondold át, mi lett a vége.
Lacafaca
2019-09-12 at 14:36
Most mire ez az ajvék?
Maguk a ballibek sem tartják magyaroknak önmagukat.
Ez egy közös pont a kormánypárti szavazókkal, mert ők sem tartanak egyetlen ballib hazaárulót sem magyarnak.
Gyurma
2019-09-12 at 14:46
Arra, hogy nem vagyok baloldali, sem liberális. De fidesz szavazó sem. A politikai elit, pedig elérte, hogy a szavazók legalább 50 százaléka ezt már nem tudja feldolgozni. A szemükben, aki nem tud szemet hunyni a mostani hibák felett, az hazaáruló, libsi, Soros bérenc stb.
Aki pedig ennek az egész társadalmi helyzetnek nem érzi a súlyosságát, annál komoly baj van. Lásd ezt az olszal nevű hozzászólót, akiről süt az intelligencia és a műveltség.
És a vicc, hogy nem a tartalma miatt lesz moderálva a primitív kommentje, hanem mert az enyémet kiszedik. Ugyanis nem szabad, hogy mások is elgondolkodjanak a kétoldali gyűlöletkeltés valódi okán.
oshon
2019-09-12 at 15:02
Ne keverd a dolgokat , a nemeteket nem sajat maguk vagtak kette … meg a nemeteknel nem lattal ilyen kopkodest es arulast mint az idegen magyarorszagi nemzetgyuloloknel tapasztalhato … ki teszi meg sajat orszaga ellen azt amit a magyarorszagi ballibek megtesznek Magyarorszag es a Magyar Nep ellen ?! SENKI csak ezek a ruhes tetves kutyak !!!
Palmimi85
2019-09-12 at 15:07
Madách mondja Évára a londoni színben: “…a jó sajátja, míg bűne a koré, mely szülte őt…” Ez szerintem minden emberre igaz. Nem volt olyan rég a dicső szocializmus, a legvidámabb barakk. Sokan szolializálódtak akkor, amikor a divat volt a társadalmi tulajdon (a gyár a tied, vidd haza), sajnos ennek folytatása lett az “állami tulajdon” piaci szempontból való elkótyavetyélése illetve az elvtársak által való ellopása. Ezek az emberek sajnos más (vagy semmilyen) nemzetképpel nem rendelkeznek, csak a közös. A virtigli proli (baloldali szavazó) nem ismeri az érzést, amit hazaszeretetnek nevezünk, nem tanították meg rá… Valószínület magának se, Gyurma (vagy sebaj Tóbiás?).
Gyurma
2019-09-12 at 15:33
Köszönöm a kérdést, tudom mi a hazaszeretet. De arra válaszoljon, hogy mi alapján gondolja azt a Fidesz (meg a szavazói), hogy majd ők megmondják, ki a hazaáruló és ki nem, ki a magyar és ki nem. Ez ugyanis nem többség kérdése (erre utaltam a német párhuzammal, mert egyszer ott is volt egy többség, amelyik meg akarta mondani, hogy ki az ember). Nehéz lehet elfogadni, de létezik jobboldali értékrendű ember, aki ennek ellenére sem Fidesz szavazó.
A közös szétlopása történelmi tragédia. De nem ugyanez történik most is? A mostani kedvezményezetteknek mi a piaci teljesítménye (azaz ami nem közbeszerzéses)? A motim privatizáció mennyiben volt más a mostani gazdagodásoknál? Maradjunk annyiban, hogy a hatalom érdeke a mostani feszültség fenntartása, mert akkor tud mozgósítani (pl.: ha kell akkor a Jobbik szélsőjobb, akivel mit akarnak szövetkezni mások, ha kell akkor meg ballib párt. Éppen melyik narratívára van szükség). De ez már nagyon elvisz más irányba.
De még egyszer, a jelen elit bűne, hogy hatalom politikai célok miatt így szétszakította a társadalmat. Nem a Fidesz kezdte el ezt a folyamatot, de jelenleg ők fejezik be.
oshon
2019-09-12 at 13:16
Valotlan az is hogy ti magyarok , sot emberek vagytok , csak probaltatok hitetni magatokat … holott ti csak hazatlan ruhes tetves kutyak vagytok , keressetek hazat magatoknak !
Gyurma
2019-09-12 at 13:39
Szerencsére azért még mindig nem te, nem a pesti srácok és még csak nem is Orbán Viktor dönti el, hogy ki az, aki magyar…
Logikus
2019-09-12 at 13:55
azt kérlek mindig a többség dönti el. A többség pedig azt mondja, hogy a BALLIBEK nem magyarok, hanem árulók.
Gyurma
2019-09-12 at 14:22
Nem, szerencsére azok az idők elmúltak, amikor a többség megmondta valaki(k)ről, hogy micsoda. Biztos hallottál róla, hogy mi lett annak a vége…
Komoly tévedésben vagy, ha azt hiszed a Fidesz szavazói bármit eldönthetnek ilyen kérdésben. A jelenkori politikai garnitúra (en block) felelőssége, hogy sikerült ide züllesztenie a magyarságot. Rendet kéne már tenni a fejekben mindkét oldalon, mert ezt a társadalmi feszültséget, amit a politikai hatalom megszerzése érdekében kialakitottak, nem lehet majd rendbehozni pár év alatt.
Kár, hogy, ha ideér a moderátor, akkor törli ezt, a jobboldali szólásszabadság nevében.
Deplorable
2019-09-12 at 16:49
Valóban nem. Hanem az, hogy ki miként cselekszik. Aki szakmányban árulja Magyarországot, az hazaáruló, tehát nem magyar, és ép ésszel senki nem gondolja másként. Ilyen egyszerű ez, nem olyan bonyolult,
hogy érdemes lenne rajta elmélkedni.
pufff
2019-09-12 at 18:16
Gyurma azért mert nem lophatjátok el az erre fordított és a jövőben fordítandó milliárdokat ti Gyurcsány féle csicskák. Te ezt is elqurnád .
Gyurma
2019-09-12 at 19:02
Pufff elég szomorú, hogy képtelen vagy felfogni, hogy aki nem az Orbán féle lopás híve, az attól még nem lesz a Gyurcsány féle lopás feltétlen rajongója. Ez megint az egyszerűsített mi és ti logika, amelyre a Fidesz épít, és tökéletesre fejlesztett.
A személyeskedésedre meg reagálni sem érdemes, mert valószínűleg nem is értenéd meg. A stílusod már eleve ad egy előzetes képet rólad.
Maci001
2019-09-12 at 15:00
Ahogy a magyar nyelvtudásodat elnézem, te lehetsz egy hazátlan, rühes, tetves kutya, aki csak egy bozgor, valami londoni csehó fekete mosogatójából. Mi ezer éve megtaláltuk a hazánkat, te meg nem fogod soha.
Gyurma
2019-09-12 at 15:14
Szerencsére itt vagy te, aki bemutatta a magyar nyelv szépségét. Továbbá itt vagy te, aki szemmel láthatólag büszke is arra, hogy primitív módon személyeskedik. A mintamagyar. Azt érte el a politika, hogy mindkét oldal tele van ilyen emberekkel. Ld. a 444-es fröcsögőket is.