A Mol a karbantartás után ugyan újraindította a százhalombattai Dunai Finomítót, de a teljes kapacitás elérése több hetes folyamat, egyik napról a másikra nem oldódnak meg az ellátási problémák, és ahhoz az importnak is helyre kellene állnia a jelenlegi pánikvásárlások és készletfelhalmozások mellett – jelentette be a Mol Magyarország ügyvezető igazgatója a Kossuth Rádió Déli krónikájában kedden.
Bacsa György hozzátette: a Mol teljes kapacitása nem elég a magyar piaci igények kielégítéséhez, ehhez mintegy 30 százalék import is kell, és a jelenlegi kereslet mellett a logisztikai túlterheltség feloldásához arra is szükség van, hogy a többi kiskereskedelmi és nagykereskedelmi partner aktivitása is erősödjön. Az elmúlt héten a benzin kereslete kétszerese, a dízelé másfélszerese volt a tavalyinak, a napi kiskereskedelmi kiszállítási igény 30 százalékkal meghaladta a teljes logisztikai napi kapacitást, miközben az import jelentősen visszaesett.
Jelenleg azzal küzdünk, hogy nem érjük utol magunkat, ma már szinte az összes kutunkat érinti az, hogy valamelyik termék leürül. Körülbelül 70 kutunk, a teljes hálózat egynegyede pedig teljesen leürült
– mondta.
Forrás: MTI; Fotó: MTVA/Bizományosi/Róka László
sorry
2022-12-06 at 18:06
“de egyik napról a másikra nem oldódik meg…stb”
Ez nyilvánvaló. Idő kell a feltöltésekre. Az embereknek fegyelmezettebbeknek kellene lenniük. Aki nem használja csak ritkán a kocsiját, annak nem kellene tankolni rohanni.
Orientál
2022-12-06 at 18:02
Ne erre pontosan illik az a közmondás , EZ MÁR TÖBB A SOKNÁL. Ami már sok ideje a cég termelésének kimaradásait ,csökkentéseit illeti.
Tudományos libsizmus
2022-12-06 at 14:07
Ja, hogy elkezdtek beszólni a MOL-nak, egyből megjavult a MOL százhalombattai finomítója. Máról holnapra.
lyukas zokni
2022-12-06 at 14:05
a benzin forgalma duplája a tavalyinak, 2x annyi autó lett, vagy mind 2x annyit fogyaszt?